Ach joh. Gelukkig was Marcelo weer top. Die gaat nog voor 15+ miljoen weg in de winterstop.quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:31 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb geen zin om dit te af te doen als 'minder'. Die verdediging is echt, maar dan ook écht om te janken zo slecht. 3 punten gepakt, Ajax verliest, Twente gelijk en toch nog een kuthumeur. Het moet echt gewoon radicaal anders, achterin.
Ze strijden om de bal, dan hebben ze hem.. schieten ze hem zo weer naar een PSV'er echt elke keer,alsof ze de bal niet wilde hebbenquote:Op zondag 2 oktober 2011 18:41 schreef Jojoortje het volgende:
Wat knullig balverlies van die NEC'er,
Nee, juist niet. Dan staat AZ alleen maar langer aan kopquote:Op zondag 2 oktober 2011 18:41 schreef Geo3kant het volgende:
Zou mooi zijn als AZ volgende week weet te winnen van Ajax
Dat roepen wij al een jaar in dit topic, maar ene Fred R. bepaalt. En hij bepaalt continu andersquote:Op zondag 2 oktober 2011 18:33 schreef Doublepain het volgende:
Volgende keer Labyad in de basis. Wat een baas.
Nee,gelijkspel of Ajax winnen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:41 schreef Geo3kant het volgende:
Tjah, hij blijft maar winnen. We kunnen niet klagen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat roepen wij al een jaar in dit topic, maar ene Fred R. bepaalt. En hij bepaalt continu anders
quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:53 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
NEVAH NEVAH NEVAH.
Anti ajax kant was dat, nee gelijkspel is beter ja
Onzin, die wedstrijd van vandaag was tergend slecht. Mertens en de rest kunnen wel eens een offday hebben, maar de verdediging levert week op week een wanprestatie, waarbij Bouma en Manolev de boventoon voeren.quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tjah, hij blijft maar winnen. We kunnen niet klagen.![]()
quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Onzin, die wedstrijd van vandaag was tergend slecht. Mertens en de rest kunnen wel eens een offday hebben, maar de verdediging levert week op week een wanprestatie, waarbij Bouma en Manolev de boventoon voeren.
Het feit dat het middenveld en het afmaken weer ouderwets de absolute top van Nederland is doet niks af aan de onkunde van dat stelletje padvinders achterin. Ik ben ze kits- en kitsbeu.
Amen!!quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Onzin, die wedstrijd van vandaag was tergend slecht. Mertens en de rest kunnen wel eens een offday hebben, maar de verdediging levert week op week een wanprestatie, waarbij Bouma en Manolev de boventoon voeren.
Het feit dat het middenveld en het afmaken weer ouderwets de absolute top van Nederland is doet niks af aan de onkunde van dat stelletje padvinders achterin. Ik ben ze kits- en kitsbeu.
Liever niet. Al zie ik Ajax ook niet graag winnen, want ik verwacht daar toch nét iets meer van. Gelijkspel zou mooi zijn.quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:41 schreef Geo3kant het volgende:
Ja ik maar die kut photoshop bestand staat op een schijf die niet is aangesloten... Doe ik morgen...quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wie maakt eigenlijk de OP?
Deze moet erin.
Rustig aanquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja ik maar die kut photoshop bestand staat op een schijf die niet is aangesloten... Doe ik morgen...
Wat zit je nou te zeiken man?quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:38 schreef the_legend_killer het volgende:
We moeten het helaas nog een paar maanden met meneer Rutten doen. Laat hem dit geluk hebben en aan het einde van het seizoen een prijs winnen. Kun je de man nog een hand geven en afscheid nemen.
Ik haat het om te zeggen dat iemand een type *naam* speler is, maar Matavz doet me wel denken aan Roy Makaay wat betreft het wachten op zijn kansje. Strootman en Wijnaldum vond ik wel aardig spelen, Wijnaldum gaat nog wel scoren, die jongen kan zo snel kappen en draaienquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:51 schreef Doublepain het volgende:
Die Matavz hé, wat een topspits.
Je ziet hem nooit klagen. Ook al knalt hij er een paar langs, blijft altijd rustig en wacht af. Hij schoot hem er lekker in zeg.![]()
Beter dan Berg die hem in de goal loopt voor de zekerheid![]()
Nee, jij wílt gewoon als een enkeling worden weggezet, die door mensen wordt gezien als een negatieveling, maar ondertussen zeg jij gewoon wat 80% van dit topic ook zegt.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:27 schreef Xaobotnik het volgende:
Ik zag dus bevestigd dat het gewoon nog steeds ruk is. Mensen noemen mij een negatieveling. Maar ik kan er niets anders van maken. Het spel is gewoon ruk, dat is al zo'n twee jaar zo (de eerste maanden onder Rutten kon hij de teneergang er nog niet in brengen), en beter wordt het amper. Ik kan er daarom ook maar moeilijk individuele spelers uithalen, omdat in een team dat ruk speelt, niet zomaar een individuele speler de schuld kan geven.
Maar goed, van boven af zal men wel alleen maar kijken naar recente resultaten waarbij krediet steeds opnieuw opgebouwd kan worden. Dat het op termijn gewoon niets zal zijn; geen prijzen, geen spelers die voor een goede meerprijs verkocht worden, en ook de lage amusementsfactor, neemt men niet mee.
Wat een gelul.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:27 schreef Xaobotnik het volgende:
Ik zag dus bevestigd dat het gewoon nog steeds ruk is. Mensen noemen mij een negatieveling. Maar ik kan er niets anders van maken. Het spel is gewoon ruk, dat is al zo'n twee jaar zo (de eerste maanden onder Rutten kon hij de teneergang er nog niet in brengen), en beter wordt het amper Ik kan er daarom ook maar moeilijk individuele spelers uithalen, omdat in een team dat ruk speelt, niet zomaar een individuele speler de schuld kan geven.
Maar goed, van boven af zal men wel alleen maar kijken naar recente resultaten waarbij krediet steeds opnieuw opgebouwd kan worden. Dat het
op termijn gewoon niets zal zijn; geen prijzen, geen spelers die voor een goede meerprijs verkocht worden, en ook de lage amusementsfactor, neemt men niet mee.
Eens! Maar de verdediging is en blijft een zorgenkindje. Maar ik als SCC-houder geniet met volle teugen wanneer ik het huidige seizoen tegen het vorige afzet!quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat een gelul.
Typische 'mening' van iemand die af en toe eens een losse flodder van een samenvatting van PSV tijdens SS ziet en ook mee wil praten. Leuk voor op kantoor bij de koffieautomaat, kun je je collega's die nog nooit in een stadion geweest zijn dit soort kolder wijsmaken.
In dit elftal is wel degelijk verbetering te zien en is de amusementswaarde vele malen groter dan afgelopen seizoen.
Op een twee/drietal uitzonderingen na hebben wij een kampioenswaardig elftal op de mat staan. Langzaam begint men elkaar te vinden.
Natuurlijk, maar ie-de-reen ziet dat de verdediging kut is. Met droge ogen beweren dat het precies hetzelfde is als de afgelopen jaren, met de komst van bijvoorbeeld Wijnaldum, maar met name Mertens, Strootman en Matavz zit je met je achterhoofd richting het beeld/veld te kijken.quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:21 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Eens! Maar de verdediging is en blijft een zorgenkindje. Maar ik als SCC-houder geniet met volle teugen wanneer ik het huidige seizoen tegen het vorige afzet!
Het Philipsstadion zit er (helaas) vol mee.quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:42 schreef Buitendam het volgende:
Ja, zoiets zal het wel zijn.
Ik houd ervan als mensen kritisch zijn en op een normale manier kunnen discussiëren over hun team. Helemaal als ze echt supporter zijn en er wat emotie om de hoek komt kijken. Maar de mensen die al-tijd blijven hangen in 'het is kut' en 'er is niks veranderd' terwijl je statistisch kunt zien dat er volop is geïnvesteerd en er hard wordt getimmerd aan de club, dan houd mijn zin in een discussie ook op. Papegaaien kunnen we allemaal, zoals je al aangeeft.
Wat overdreven, zeg. Alsof ie wekelijks over het veld rolt. Noem me eens 3 momenten in het shirt van PSV dat hij ligt te etteren?quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:51 schreef Paul-89 het volgende:
Ik hoop dat iemand bij PSV die Mertens die vervelende trekjes kan afleren.
Geweldige speler maar dat geduikel en geacteer kan uiteindelijk ook tegen je gaan werken.
Hahahahaha, je weet dat er maar 2 waren.quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat overdreven, zeg. Alsof ie wekelijks over het veld rolt. Noem me eens 3 momenten in het shirt van PSV dat hij ligt te etteren?
En wat lul je man je zag dat hij duidelijk aangevallen werd wanneer de bal al weg was.quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:51 schreef Paul-89 het volgende:
Ik hoop dat iemand bij PSV die Mertens die vervelende trekjes kan afleren.
Geweldige speler maar dat geduikel en geacteer kan uiteindelijk ook tegen je gaan werken.
De precieze momenten kan ik je niet zeggen maar het valt me steeds weer op dat hij niet vies is van aanstellerij, was bij Utrecht ook al.quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat overdreven, zeg. Alsof ie wekelijks over het veld rolt. Noem me eens 3 momenten in het shirt van PSV dat hij ligt te etteren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |