wat ga je hatenquote:Op zondag 2 oktober 2011 12:25 schreef 3M1N3M het volgende:
Oké,wie gaat een goeie (lees: goeie) bijnaam voor Mertens verzinnen? Merssi is in een woord: ''''.
Als hij goed is probeer ik hem in TT van volgend topic te krijgen.
helaasch kan niemand wat eraan doen, hij blijft maar winnen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 13:25 schreef Buitendam het volgende:
En wéér wordt Derijck op de bank gezet, het is toch om te kotsen.
Helaas ziet Rutten in Bouma en Marcelo zijn droomkoppel..quote:Op zondag 2 oktober 2011 13:25 schreef Buitendam het volgende:
En wéér wordt Derijck op de bank gezet, het is toch om te kotsen.
Nog 45 minutenquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:37 schreef Buitendam het volgende:
Nou, d'r kan een aardige slag worden geslagen, vanmiddag, als ik zo de uitslagen van Twente en Ajax bekijk.
Nee, PSV wint dit nog welquote:Op zondag 2 oktober 2011 17:35 schreef RijstNatie het volgende:
Ik denk dat PSV gaat verliezen
NEC ruikt bloed, 2-0 voor nec
Nee hoor.quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:25 schreef Buitendam het volgende:
Zou Rutte nu éindelijk doorhebben dat Lens de wisselspeler is en Labyad in basis hoort?
Tuurlijk niet, als je hem al weken zo laat staan en dan nu pas in de 75e minuut wisseltquote:Op zondag 2 oktober 2011 18:25 schreef Buitendam het volgende:
Zou Rutte nu éindelijk doorhebben dat Lens de wisselspeler is en Labyad in basis hoort?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |