En, was het gezellig??quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vet. Ik heb een afspraak met de moeder van Lens23 uur
z,on negert heeft wel een grote penis voor dat jochiequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vet. Ik heb een afspraak met de moeder van Lens23 uur
'Ik ben 12,xd 12 maar niet kinderachtig ofzo xd' aldus 3M1N3M zelf.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik woon in de buurt van Zwolle. Als ik weer ga (en ik heb een auto ter beschikking) dan kunnen we wel eens samen
Waitwut, je bent 12?
quote:Op zondag 2 oktober 2011 02:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
'Ik ben 12,xd 12 maar niet kinderachtig ofzo xd' aldus 3M1N3M zelf.
PSV vangt er nooit 25 miljoen voor, 100% zeker.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mertens is nu gewoon 25m+ waard ofzo
Denk het wel als ze het slim doen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 02:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
PSV vangt er nooit 25 miljoen voor, 100% zeker.
Als Mertens zo blijft presteren halen ze toch wel een aardig zakcentje hoorquote:Op zondag 2 oktober 2011 02:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
PSV vangt er nooit 25 miljoen voor, 100% zeker.
Dat was mijn Focking éé®[s]té postquote:
Aldus het EDquote:Afgaand op de laatste training van PSV staan zondag opnieuw Wilfred Bouma en Marcelo in het centrale verdedigingsblok van PSV in de uitwedstrijd tegen NEC. De opstelling is waarschijnlijk dezelfde als afgelopen donderdag.
Ja die is wel veel beter dan "Merssi"quote:Op zondag 2 oktober 2011 12:30 schreef 3M1N3M het volgende:
De Blauwe Duivel. (rode duivel,belg. Blauw,smurf.)
Hoe groot is Derijck dan?quote:Op zondag 2 oktober 2011 12:31 schreef StefannPSV het volgende:
[..]
Ja die is wel veel beter dan "Merssi"
Een snotneus die Mertens smurf noemtquote:Op zondag 2 oktober 2011 12:32 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Hoe groot is Derijck dan?
Edit: 1,85 dus Nvm.
quote:Fred Rutten had tijdens het wekelijkse perspraatje vrijdag speciale complimenten voor doelman Andreas Isaksson. De keeper verloor dit seizoen ondanks een goede vorm zijn basisplaats aan Przemyslaw Tyton. Nadat Tyton uitviel, stond de Zweedse keeper er direct weer. "Hij gaat heel professioneel met de situatie om, staat er gewoon op het moment dat het moet," aldus Rutten in het Eindhovens Dagblad.
Hij is gehoekt door die moeder,toen hij vertelde dat hij voor Ajax was.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |