Ik lees het wel vaker. Een voetballer, die terug wil keren bij de ploeg waar het begon. Eerlijk waar, ik snap wel dat die gedachte er is, maar 9 van de 10 keer wordt die niet uitgevoerd.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Inderdaad. Volgens mij is het gewoon een schreeuw om aandacht ofzo. Daarbij hebben wij Strootman nu.
Hij WILT niet bij PSV afsluiten, hij zou het leuk vinden...quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:17 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
NatuurlijkEerst zien, dan pas geloven.
Alleen worden Strootman + Mertens voor 50 miljoen aan Barca verkochtquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:19 schreef ajacied4lf het volgende:
Wil PSV het dan ook? 35 jaar .. hoge salaris .. dan heb ik liever Strootman .. en dan nog een talentje.
Mertens is nu gewoon 25m+ waard ofzoquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Alleen worden Strootman + Mertens voor 50 miljoen aan Barca verkocht
Op basis van 2 maanden? Nog even kijken hoelang hij het volhoudquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mertens is nu gewoon 25m+ waard ofzo
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Op basis van 2 maanden? Nog even kijken hoelang hij het volhoud
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Inderdaad. Als hij dit seizoen zo door zou gaan (niet waarschijnlijk..) dan loopt de waarde toch wel extreem op hoor.
Het is idd nog wat kort om nu al een prijskaartje aan Mertens te verbinden, maar als het zo doorgaat, zou hij PSV nog wel eens heel veel geld op kunnen gaan leveren.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Op basis van 2 maanden? Nog even kijken hoelang hij het volhoud
Ja vast.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mertens is nu gewoon 25m+ waard ofzo
100 miljoen toch?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja vast.
Ik zat eerder te denken aan dezelfde waarde als Messi.
Hij staat wel boven Messi hé. Dus zal wel iets meer zijn.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja vast.
Ik zat eerder te denken aan dezelfde waarde als Messi.
En dan voor 1 seizoen de hele hiërarchie op het middenveld omver moeten gooien...quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:17 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
NatuurlijkEerst zien, dan pas geloven.
iddquote:Op donderdag 29 september 2011 12:56 schreef tja77 het volgende:
kleine opmerking... OP is nog niet ge-update (laatste wedstrijd, en wedstrijd tegen roda en topscorers etc zijn nog niet verwerkt)
De opstellingen zal me een worst wezen. PSV wint toch wel van NEC. Wat een baggerteamquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:23 schreef iGebruikersnaam het volgende:
opstelling tegen NEC al bekend gemaakt?
Morgen pas.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:23 schreef iGebruikersnaam het volgende:
opstelling tegen NEC al bekend gemaakt?
http://www.transfermarkt.(...)h/spieler_56416.htmlquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.transfermarkt.(...)h/spieler_30418.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |