abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 oktober 2011 @ 00:38:52 #251
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_102637764
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2011 00:28 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

De precieze momenten kan ik je niet zeggen maar het valt me steeds weer op dat hij niet vies is van aanstellerij, was bij Utrecht ook al.

Ik vind het vooral jammer want hij heeft het helemaal niet nodig.
Ik vind Mertens juist wel een kereltje. Bij Utrecht heb ik hem iemand een keer ondersteboven zien lopen en vandaag maakte hij wat theater. Als je dat afstreept aan het aantal schoppen dat hij per wedstrijd krijgt, voetbalt hij meer dan hij rolt.

Vergelijk dat maar eens maar met een speler als Dzsudzsak, de afgelopen seizoenen.
Dit, dus.
pi_102637794
quote:

[..]

De precieze momenten kan ik je niet zeggen maar het valt me steeds weer op dat hij niet vies is van aanstellerij, was bij Utrecht ook al.

Ik herinner me alleen vandaag en 1x tegen Rapid in de 16... jij?
pi_102638111
quote:
4s.gif Op zondag 2 oktober 2011 21:44 schreef Doublepain het volgende:
Derijck erin en Tamta voor Manolev. Zou heel wat verbeteren. Heb je nog steeds niet de beste verdediging. Maar wel wat stabieler dan dit. :')
Zo slecht heeft Derijck het toch niet gedaan?! Bouma trekt het ook niet meer elke wedstrijd. Tamata lijkt mij niet veel beter als Manolev, maar goed Manolev werkt alleen hard en verder doet ie niks
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  maandag 3 oktober 2011 @ 02:10:56 #254
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_102639027
quote:
1s.gif Op zondag 2 oktober 2011 23:14 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Wat een gelul.
Typische 'mening' van iemand die af en toe eens een losse flodder van een samenvatting van PSV tijdens SS ziet en ook mee wil praten. Leuk voor op kantoor bij de koffieautomaat, kun je je collega's die nog nooit in een stadion geweest zijn dit soort kolder wijsmaken.

In dit elftal is wel degelijk verbetering te zien en is de amusementswaarde vele malen groter dan afgelopen seizoen.
Op een twee/drietal uitzonderingen na hebben wij een kampioenswaardig elftal op de mat staan. Langzaam begint men elkaar te vinden.
Leuk dat je er iets tegenin wil brengen, maar zoals gewoonlijk bij jou blijven de argumenten gewoon uit. Typische kritiekloze PSV supporter die in de waan van de dag leeft en geen feitelijke voetbalinteresse behalve de in simpelheid rustende fanschap.
Sowieso, elitair doen over je eigen supporter/volger zijn zonder iets te weten over de ander....:')
Een zwakte opzichzelf ipv een inhoudelijk punt te maken.

En die opmerking over "een kampioenswaardig elftal" spreekt ook niet erg voor je. We hadden de afgelopen twee jaar ook kampioen moeten worden. Je kunt janken over tekortkomingen in het elftal, maar deze tekortkomingen waren geen reden om punten te laten liggen tegen clubs als Den Haag, NEC en De Graafschap, of met de grootste moeite een thuiswedstrijd te winnen van degradatiekandidaat nummer 1, Willem II.
Met 'tekortkomingen in het elftal' als reden heb je dus echt een veel te simplische kijk op de situatie bij PSV. Maar goed, dat had ik in een eerder fase ook al geconstateerd.

quote:
13s.gif Op zondag 2 oktober 2011 23:05 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Nee, jij wílt gewoon als een enkeling worden weggezet, die door mensen wordt gezien als een negatieveling, maar ondertussen zeg jij gewoon wat 80% van dit topic ook zegt.

De verdediging is buiten proportioneel slecht, Mertens en Strootman zijn topaankopen die voor veel geld weggaan als zij zo door blijven spelen, 5 miljoen voor Wijnaldum is héél erg veel geld wat er tot dusver nog niet is uitgekomen. Wel is het een ongelofelijk werkpaard, waardoor je een bepaalde vorm van sympathie voor hem kan opbrengen en Matavz is al een paar keer belangrijk geweest, maar heeft even tijd nodig om écht op gang te komen, want daar kun je nu nog niet van spreken gezien de gemiste kansen.

Dus als je wilt stoppen met jezelf als eenling en stiekeme kenner weg te zetten, want je praat hetzelfde als 80% van de users hier.
Ik ben er meermaals op aangesproken, hier, en op PSV Netwerk. Dus helemaal onwaar is het niet. "Heel erg veel geld" voor Wijnaldum is onzin. Ik vond het ook veel, vanwege de 4 jaar en het doorverkooppercentage waar Feyenoord aanspraak op maakt. Maar het is als individuele speler degene met het meeste potentieel, en die voor het meeste geld weg zal gaan, indien het spel eindelijk eens loopt zoals het moet. Dat het niet loopt, ligt niet aan hem. Het hele team loopt niet. Zoals het al twee jaar al niet loopt. Een totaal gebrek aan synergie.

Mertens en Strootman zijn beiden goede spelers, maar die prijs waren ze op het moment dat het betaald werd, niet waard. En Strootman wordt nu enorm gehypet, maar tegen de betere tegenstanders moeten we het allemaal nog zien. Tactisch stelt het allemaal niet veel voor, wat hij laat zien. Hij heeft kwaliteiten, maar om nu te zeggen dat het een absolute topspeler is, etc. etc. op basis van wat leuke acties (die vaak te opportunistisch zijn) en voorzetten, gaat me te ver. Mertens is het leuk van dat hij veel scoort. Maar laat het hem eens doen in wedstrijden waar het er echt om gaat, en vaker bereid zijn de bal af te spelen en zich eveneens er meer op te richten om anderen in stelling te brengen.

Feit is dat dit PSV al twee jaar te afhankelijk is van individuele momenten. Ingevingen van een speler of spelhervattingen. De goals die dit seizoen gescoord zijn, daarvan zijn de uitgespeelde, afgemaakte kansen op één hand te tellen.
quote:
14s.gif Op zondag 2 oktober 2011 23:42 schreef Buitendam het volgende:
Ja, zoiets zal het wel zijn.

Ik houd ervan als mensen kritisch zijn en op een normale manier kunnen discussiëren over hun team. Helemaal als ze echt supporter zijn en er wat emotie om de hoek komt kijken. Maar de mensen die al-tijd blijven hangen in 'het is kut' en 'er is niks veranderd' terwijl je statistisch kunt zien dat er volop is geïnvesteerd en er hard wordt getimmerd aan de club, dan houd mijn zin in een discussie ook op. Papegaaien kunnen we allemaal, zoals je al aangeeft.
'Statistisch',......right. Sorry, maar hier sla je de plank flink mee mis. We scoorden vorig jaar meer dan wie dan ook. 14 Doelpunten meer dan Twente. Ga je dan beweren dat we een geweldige aanval hadden?
En op basis van statistiek aantonen dat er volop is geïnvesteerd en er word getimmerd aan de club.... Weet je wel wat statistiek is?
En sowieso heb je geen methodische op cijfers gebaseerde analyse nodig om te weten dat er is geïnvesteerd en er aan de structuur wordt gewerkt. Dit heeft echter weinig tot niets te maken met het gebrek aan holistische meerwaarde waar de selectie al twee jaar aan lijdt.
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 00:40 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Ik herinner me alleen vandaag en 1x tegen Rapid in de 16... jij?
Ik vond het niet echt onder de noemer 'aanstellerij' vallen. Het was meer frustratie. Mertens is helemaal geen speler die bij de meet schwalbes maakt.
Het was overigens wel een zwakte. Als prof moet je daar gewoon boven staan. Maar goed, we kunnen ook niet zeggen dat Mertens helemaal gelouterd is in het internationale voetbal, en dat hij de streken van dit soort jongens wel moet kennen. Hopelijk heeft hij er lering uit kunnen trekken voor een volgende keer dat hij tegen een dergelijke irritante speler staat.
Overigens liep Pieters ook dreigend terug na dat tikje. Ik bedoel, als je dan perse je revanche wil, doe het dan op eenzelfde sneaky manier (fysiek of met de mond), ipv een makkelijke gele kaart te riskeren.

Overigens wordt over Mertens gezegd dat hij ook altijd goed begint in het seizoen, maar daarna altijd een soort van dip heeft, om op het eind van de competitie (laatste maand ongeveer) wel weer goed te presteren. Alsof hij steeds een bepaalde oplaadperiode nodig heeft oid. We zullen wel zien of dit bij PSV ook weer het geval zal zijn. Ik moet wel zeggen dat ik mijn twijfels heb bij de energie die hij steeds in de wedstrijd steekt. Hij maakt er doelpunten mee, maar in de eerste plaats steeds met zichzelf als uitgangspunt, en dus niet echt bevorderend voor het kweken van een vaste wisselwerking met andere spelers (de zwakte zit hem vooral in de lastigere wedstrijden waar hij dan geen alternatieve speelwijze kan aannemen omdat hij gewend is alleen voor zichzelf te gaan). En ten tweede dus die fysieke drain die het lijkt te hebben tijdens het seizoen.
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2011 00:53 schreef Nick-GizMo het volgende:

Zo slecht heeft Derijck het toch niet gedaan?! Bouma trekt het ook niet meer elke wedstrijd. Tamata lijkt mij niet veel beter als Manolev, maar goed Manolev werkt alleen hard en verder doet ie niks
Het verschil met Manolev is echter wel dat Manolev de hele tijd blijft gaan. Blijft maar rennen. Erg irritant als je hem als directe tegenstander hebt. En zoals je zelf zegt, Tamata is niet veel beter. Dus dan is het voordeel dat Manolev te bieden heeft tov hem, datgene dat het verschil maakt tussen de twee.

Vooralsnog vind ik afgezien van Labyad de jeugdspelers sowieso niet echt indrukwekkend. Maar ze moeten uiteraard wel de kans gegund worden om hun minuten in het eerste te maken. Tegen Roda was het bij 4-0 voorsprong na de 1e helft al een ideaal moment. Maar Rutten bracht ze pas in de slotfase in. Schiet niet echt op zo. Hetzelfde geldt voor de routine van de overige niet-basisspelers. Ik ben bijv. erg benieuwd naar wat Engelaar in dit team zou kunnen.
  maandag 3 oktober 2011 @ 02:22:46 #255
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_102639073
quote:

[..]

Inderdaad, het aanstelgedrag en daardoor kaarten en vrije schoppen uitlokken is een schande voor de sport. Geen gelul over slim spelen want het levert kansen en kaarten bij tegenstanders op. Het is triest gedrag dat verbannen zou moeten worden. Aanstellerij is wat mij betreft een wissel waard! Kon ik me bij Suarez ook zo aan ergeren. Dat heb je toch helemaal niet nodig?!?

Verder wil ik PSV bedanken voor mijn TOTO :D
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_102639704
dat van mertens maak je erger dan het was. Het is niet dat hij ineens een bijtaanval krijgt :')

Alleen donderdag was het te. Maar komop, die scheids was echt slecht, als je al die overtredingen zag.
pi_102639804
@Xaobotnik; Je bent gewoon een ontzettend zure blaag, die overal wel wat negatiefs in ziet. Zoals ik al zei; daar zit het Philipsstadion (helaas) al te vol mee.
Bovendien heb je het erover dat 'zoals gewoonlijk' argumenten bij mij uitblijven; zal ik je vertellen dat dit de eerste keer was dat ik uberhaupt op je reageerde?
En eigenlijk wil ik dat ook zo houden. Discussies voeren achter het toetsenbord; Leuk! Maar doe je er ook daadwerkelijk wat mee, met je informatie en beredeneringen om PSV verder te helpen? Nee, waarschijnlijk niet. Lekker anoniem achter je beeldscherm kritiek geven op alles en iedereen. Posts waar je een half uur over hebt moeten nadenken voordat je op de 'verstuur' knop klikte, zielig. Maar goed, ook dat is een beredenering van me die eigenlijk op
lucht gebaseerd is, want misschien is je inbreng wel echt van waarde binnen een van de offciele kanalen van PSV.
Ik wens je dan ook verder heel veel succes als 'supporter' van PSV. Weer vooraan met je vlaggetje en sjaaltje als PSV de titel pakt binnen nu en een seizoen of twee? (oops, doe ik het weer :@ ).
U MAD?
  maandag 3 oktober 2011 @ 10:22:47 #258
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_102641911
Hoe dan ook, PSV speelde bar en bar slecht gisteren, en het erge vond ik dat Rutten het ruim 70 minuten aan heeft zitten kijken zonder in de grijpen. Als je weet dat je selectie te lijden heeft onder het drukke programma, waarom start je dan niet met mannen als Labyad, en Derijck?
Eerste helft vond ik de 0-0 tussenstand terecht, maar naarmate de 2e helft vorderde, mocht PSV gewoon blij zijn dat het gelijk bleef.
Aan de andere kant, als PSV dit soort wedstrijden weet te winnen, nomineer je jezelf wel tot titelkandidaat. Slecht spelen (uit) en toch 3 punten pakken is een typische karaktertrek voor een kampioen in wording.
Laten we dit als incident beschouwen, en laten we gewoon blij zijn dat de 0 is gehouden, en PSV 3 punten meeneemt uit Nijmegen.
Overgens vond ik Wijnaldum de enige die de hele tijd zijn benen onder zijn kont liep, en inzet toonde. Tuurlijk was het niet tegen het hoogst mogelijke rendement, maar als hij na een kwartier die 1-0 maakt, heb je wel meteen een andere wedstrijd. Ik blijf Wijnaldum een voetballer vinden die veel actie en dynamiek brengt, en altijd inzet toont.
pi_102642874
Oh helemaal mee eens hoor dat Rutten niet DE perfecte coach voor PSV is. Vorig jaar kapot zitten ergeren en dit seizoen ook al een aantal keren. Echter zijn de resultaten tot nu toe goed, dus zal hij wel gelijk hebben ( hij wordt er op af gerekend als het goed is... dus zal hij wel weten wat hij doet).

Wat me vooral stoorde was zijn wissel van een verdediger voor een verdediger in de 90ste minuut bij VVV uit en een 3-3 stand.
En verder mag hij Lens wel eens opofferen. Die kerel laat echt barweinig zien zeg.
U MAD?
  maandag 3 oktober 2011 @ 14:46:41 #260
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_102649461
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 07:26 schreef de_boswachter het volgende:
@Xaobotnik; Je bent gewoon een ontzettend zure blaag, die overal wel wat negatiefs in ziet. Zoals ik al zei; daar zit het Philipsstadion (helaas) al te vol mee.
Vind ik juist niet. Ik vind dat de lat tegenwoordig wel erg laag gelegd wordt om een positieve noemer de geven aan wat we op het veld zien. Niets met zuurheid te maken, gewoon met realisme, verstand en het vermogen iets op de juiste waarde te schatten.
quote:
Bovendien heb je het erover dat 'zoals gewoonlijk' argumenten bij mij uitblijven; zal ik je vertellen dat dit de eerste keer was dat ik uberhaupt op je reageerde?
Maar je post wel regelmatig. Dus zat leesmateriaal waar het uit af te leiden valt. En daarvoor gaat wel iets anders op dan bijv. het inschatten naar hoeveel wedstrijden ik ga of op EL kijk.

quote:
En eigenlijk wil ik dat ook zo houden. Discussies voeren achter het toetsenbord; Leuk! Maar doe je er ook daadwerkelijk wat mee, met je informatie en beredeneringen om PSV verder te helpen?
Is het doel om PSV te helpen? Nee toch? Waarom maak je deze opmerking dan? Totaal irrelevant immers.
quote:
Lekker anoniem achter je beeldscherm kritiek geven op alles en iedereen. Posts waar je een half uur over hebt moeten nadenken voordat je op de 'verstuur' knop klikte, zielig.
Een half uur? Nee, hoe kom je daar bij. Omdat het wat langer is? Ik (en ook anderen) heb in grote lijnen al twee jaar dezelfde kritiek op het spel. Weinig om nog over na te denken. Maar de bedoeling van een internet forum is toch om gewoon je mening/commentaar te posten? Wat anderen ermee doen, is voor hun.
Overigens is er niets mis met het nadenken over een post.
quote:
Ik wens je dan ook verder heel veel succes als 'supporter' van PSV. Weer vooraan met je vlaggetje en sjaaltje als PSV de titel pakt binnen nu en een seizoen of twee? (oops, doe ik het weer :@ ).
Tjsa, het blijft erg goedkoop om te suggereren dat iemand die kritisch is, niet blij zou moeten kunnen zijn voor zijn club. Je lijkt in dit opzicht wel op zo'n hersenloze idioot die alles maar slikt en niets durft te zeggen wanneer het gezegd wordt omdat je 'er dan niet meer bijhoort' oid. Net als de PVV-aanhangers die zelfs bij de meest schofterige en stompzinnige uitspraken achter hun grote leider blijven staan, of de kutmarokkaantjes het grootste randgroepgedrag van hun broeders maar blijven goedpraten. Zoals gezegd, kan ik je dan ook maar moeilijk serieus nemen.
Binnen nu en twee jaar? Het zou een schande zijn wanneer ze dit seizoen niet gewoon kampioen worden.
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 10:22 schreef tja77 het volgende:
Hoe dan ook, PSV speelde bar en bar slecht gisteren, en het erge vond ik dat Rutten het ruim 70 minuten aan heeft zitten kijken zonder in de grijpen.
Tsja, we hebben vorig seizoen ook allemaal kunnen zien dat Rutten niet sterk is (om.) wanneer hij zijn strategie moet aanpassen. Die standaard wissel van Berg voor Koevermans in talloze wedstrijden. En ook op langere termijn, heeft hij erg lang gewacht met het uit de basis laten van Berg. Lens had veel eerder in de spits gezet moeten worden. Dit seizoen was feitelijk hetzelfde aan de hand.
quote:
Aan de andere kant, als PSV dit soort wedstrijden weet te winnen, nomineer je jezelf wel tot titelkandidaat. Slecht spelen (uit) en toch 3 punten pakken is een typische karaktertrek voor een kampioen in wording.
Wat de laatste zin betreft ben ik het op zich wel met je eens. Maar dan moet een dergelijk slechte wedstrijd wel een incident zijn. En dat is het bij PSV niet.

quote:
Laten we dit als incident beschouwen, en laten we gewoon blij zijn dat de 0 is gehouden, en PSV 3 punten meeneemt uit Nijmegen.
Het was geen stugge wedstrijd. NEC had gewoon haar kansen. Degelijke pressie kon niet gegeven worden, maar rustig de wedstrijd controleren en de wedstrijd 'afvoetballen' wachtend op een kans, kon ook niet.
quote:
Overgens vond ik Wijnaldum de enige die de hele tijd zijn benen onder zijn kont liep, en inzet toonde. Tuurlijk was het niet tegen het hoogst mogelijke rendement, maar als hij na een kwartier die 1-0 maakt, heb je wel meteen een andere wedstrijd. Ik blijf Wijnaldum een voetballer vinden die veel actie en dynamiek brengt, en altijd inzet toont.
Bovendien is hij ook gewoon de baas over zijn directe tegenstander. Bijna zonder uitzondering. Het is het gebrek aan synergie waardoor er weinig rendement uit zijn kwaliteiten gehaald wordt. Het is iedere wedstrijd net alsof ze voor het eerst samen spelen, bij wijze van spreken.
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 11:01 schreef de_boswachter het volgende:
Oh helemaal mee eens hoor dat Rutten niet DE perfecte coach voor PSV is. Vorig jaar kapot zitten ergeren en dit seizoen ook al een aantal keren. Echter zijn de resultaten tot nu toe goed, dus zal hij wel gelijk hebben ( hij wordt er op af gerekend als het goed is... dus zal hij wel weten wat hij doet).
Dit vind ik dus te makkelijk. Het resultaat, als je het over de punten hebt, is goed. Maar het voetbal niet. En aangezien dat al twee jaar zo is, zie ik dit niet beter worden. Naar verhouding dan. Met de investering in de nieuwe spelers, wordt het waarschijnlijk wel beter, maar niet zo goed als je zou mogen verwachten.

quote:
En verder mag hij Lens wel eens opofferen. Die kerel laat echt barweinig zien zeg.
Het niet functioneren van Lens is wederom een synergie ding. Al denk ik dat Labyad wel beter past als rechtsbuiten. Maar Labyad brengt niet de snelheid en kracht van Lens.

[ Bericht 0% gewijzigd door Xaobotnik op 03-10-2011 15:30:20 ]
  maandag 3 oktober 2011 @ 14:48:50 #261
353856 Stoepboer
Stoep met boeren.
pi_102649521
hoi
Vervelende stoepboer!
pi_102649761
Je 2de post in 1,5 maand en wat voor 1 _O_
pi_102650513
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 14:48 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
hoi
Wat heeft Ajax gemaakt gisteren?
U MAD?
  maandag 3 oktober 2011 @ 15:50:49 #264
353856 Stoepboer
Stoep met boeren.
pi_102651491
- ga eens weg -

[ Bericht 97% gewijzigd door Happel op 03-10-2011 16:23:03 ]
Vervelende stoepboer!
  maandag 3 oktober 2011 @ 19:42:37 #265
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_102659954
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
  maandag 3 oktober 2011 @ 20:53:05 #266
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_102663946
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 02:10 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

'Statistisch',......right. Sorry, maar hier sla je de plank flink mee mis. We scoorden vorig jaar meer dan wie dan ook. 14 Doelpunten meer dan Twente. Ga je dan beweren dat we een geweldige aanval hadden?
Nee, het betekent dat je blijkbaar scorend vermogen had en Twente dodelijker was op de cruciale wedstrijden. Wat is je punt nu eigenlijk?

quote:
En op basis van statistiek aantonen dat er volop is geïnvesteerd en er word getimmerd aan de club.... Weet je wel wat statistiek is?
Ja, natuurlijk kun je dat statistisch zien, eppo. Je kunt dit team toch naast het team van vorig jaar leggen, inclusief cijfers en veranderingen en dan kun je statistisch aantonen dat Brands en Sanders volle bak gaan voor een topteam.

quote:
En sowieso heb je geen methodische op cijfers gebaseerde analyse nodig om te weten dat er is geïnvesteerd en er aan de structuur wordt gewerkt. Dit heeft echter weinig tot niets te maken met het gebrek aan holistische meerwaarde waar de selectie al twee jaar aan lijdt.
Waar lijden ze dan aan? Dramawijf dat je er rondloopt.
Dit, dus.
pi_102664289
Buitendam, mee naar Vitesse en Twente?
U MAD?
  maandag 3 oktober 2011 @ 21:02:41 #268
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_102664525
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 20:58 schreef de_boswachter het volgende:
Buitendam, mee naar Vitesse en Twente?
Twente sowieso, maar Vitesse is zondag half 5, nietwaar? Die tijden ben ik wel zo kotsbeu, dat ik daar nog even hard over na moet denken. Jij beide?
Dit, dus.
pi_102665924
Ja beiden. Bij Vitesse nog nooit geweest. Tijden zijn ook inderdaad zwaar zaad, hele zondag naar de kloten :r
U MAD?
  maandag 3 oktober 2011 @ 23:14:46 #270
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_102672111
quote:
13s.gif Op maandag 3 oktober 2011 20:53 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Nee, het betekent dat je blijkbaar scorend vermogen had en Twente dodelijker was op de cruciale wedstrijden. Wat is je punt nu eigenlijk?
Het punt is dat je uit statistiek slechts een zeer beperkte kijk hebt op de staat van PSV. Het bestuur, de structuur, het technisch beleid en wat zich er op het veld afspeelt.

quote:
Ja, natuurlijk kun je dat statistisch zien, eppo. Je kunt dit team toch naast het team van vorig jaar leggen, inclusief cijfers en veranderingen en dan kun je statistisch aantonen dat Brands en Sanders volle bak gaan voor een topteam.
Lees je even in over wat statistiek is. En dan heb ik het niet eens dat buiten de kwanitatieve variabelen, ook (en vooral) de kwalitatieve variabelen relevant zijn om een degelijk oordeel over beleid te kunnen vellen.

quote:
Waar lijden ze dan aan? Dramawijf dat je er rondloopt.
Gebrek aan synergie. Er is geen wisselwerking. Er zijn amper uitgespeelde kansen, en logischerwijs nog minder uitgespeelde goals, en het vermogen daartoe groeit niet. Dat deed het de afgelopen twee jaar ook niet. Welke strategie Rutten ook kiest, de zekerheidjes zijn er nu bijv. uit, de wisselwerking tussen de spelers blijft uit. De kwaliteit van een team is meer dan de kwaliteiten van de individuele spelers bij elkaar opgeteld. Dat is die holistiek waar ik het over had. Rutten faalt in het tot stand brengen van deze.
pi_102672290
:')

/ignore
U MAD?
pi_102672296
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 15:50 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
- ga eens weg -
Wie the fuck is dit :')
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 3 oktober 2011 @ 23:37:13 #273
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_102673129
zo dat was een goed weekend
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 3 oktober 2011 @ 23:50:53 #274
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_102673610
quote:
4s.gif Op maandag 3 oktober 2011 23:18 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Wie the fuck is dit :')
Zal wel snel een ban hebben :')
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 08:07:04 #275
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_102676983
Gisteren bij VI meldde Derksen dat van Bommel wel oren heeft naar een terugkeer bij PSV volgend jaar. Ik denk 1 seizoentje voetballen (heel misschien 2) en dan de traineropleiding in. Brands meldde dat van Bommel van harte welkom is, maar dat er pas contact met hem mag worden opgenomen 6 maanden voor het aflopen van zijn contract.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')