Ben je serieus?quote:Op woensdag 9 november 2011 10:09 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Volgende vraag dan maar, ik wil een nieuwe radio, eentje met een aux ingang. En zit momenteel een kenwood radio-casette, en vraag me af, is er een mogelijkheid dat ik alleen het frontje kan vervangen, ipv het hele gevaarte te vervangen?
Je hebt wel cassettetapes met n aux kabeltje er aan, maar lijkt me dat n nieuwe radio n wat betere optie is...quote:Op woensdag 9 november 2011 10:09 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Volgende vraag dan maar, ik wil een nieuwe radio, eentje met een aux ingang. En zit momenteel een kenwood radio-casette, en vraag me af, is er een mogelijkheid dat ik alleen het frontje kan vervangen, ipv het hele gevaarte te vervangen?
Is het net daar niet in 110V?quote:Op woensdag 9 november 2011 06:06 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ja, dat ben ik thuis ook gewend, maar hier bleven ze maar branden als je in de stand voor het starten zit, en gingen ze niet na een paar seconden uit. Maar eenmaal gestart gingen ze beide uit, niks aan de hand dus. Heb ook 5 liter 20w50 gekocht, speciaal voor 1993 of ouder blokken.
Nu nog kijken of ik de stopcontacten aan de praat krijg, en of ze 12 of 240V zijn. Heb geen idee namelijk
Doe maar het hele gevaarte vervangenquote:Op woensdag 9 november 2011 10:09 schreef koekjestrommel1 het volgende:
een dynamo werkt met een elektromagnetisch veld, dynamo's van oude auto's hadden hier voor geen ontstoring op de dynamo zitten, wat ruis en slecht ontvangst veroorzaaktquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:44 schreef koekjestrommel1 het volgende:
En met wat zou de dynamo te maken hebben?
Als je de bak al hebt toch al rekenen op minstens 400 euro, maar ik denk nog wel meer.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:30 schreef ayumu het volgende:
Hoeveel gaat het kosten om een automaatbak van een Chrysler Voyager met bouwjaar 1993 in te laten bouwen?
Kan een redelijk automaatbak krijgen voor 150E dan zit je op een 550E, En vind daar maar eens een nieuwe fatsoenlijke auto voor weet nu tenminste wat we hebben.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:18 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Als je de bak al hebt toch al rekenen op minstens 400 euro, maar ik denk nog wel meer.
Maar hoe weet je dat de bak redelijk is ?quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:52 schreef ayumu het volgende:
[..]
Kan een redelijk automaatbak krijgen voor 150E dan zit je op een 550E, En vind daar maar eens een nieuwe fatsoenlijke auto voor weet nu tenminste wat we hebben.
Komt uit een afgekeurde Voyager en de automaatbak is redelijk de eigenaar heeft zodoende de werkende onderdelen eruit gevist en de rest naar de sloop gebracht. Ken de jongen en kan erop vertrouwen dat het werkt naar behoren.quote:Op zondag 20 november 2011 00:19 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Maar hoe weet je dat de bak redelijk is ?
Goeie deal dan, me dunkt..quote:Op zondag 20 november 2011 00:47 schreef ayumu het volgende:
[..]
Komt uit een afgekeurde Voyager en de automaatbak is redelijk de eigenaar heeft zodoende de werkende onderdelen eruit gevist en de rest naar de sloop gebracht. Ken de jongen en kan erop vertrouwen dat het werkt naar behoren.
De Voyager is op zich altijd al een goeie deal geweestquote:
Klinkt goed !quote:Op zondag 20 november 2011 00:47 schreef ayumu het volgende:
[..]
Komt uit een afgekeurde Voyager en de automaatbak is redelijk de eigenaar heeft zodoende de werkende onderdelen eruit gevist en de rest naar de sloop gebracht. Ken de jongen en kan erop vertrouwen dat het werkt naar behoren.
Hmm morgen eens de garage bellen danquote:Op zondag 20 november 2011 22:53 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Rene het betreft in jouw geval een hydraulische systeem en is dus niet af te stellen. In dit,geval is er een nieuwe koppeling nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |