SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
en nu al zo verliefdquote:Op donderdag 29 september 2011 12:18 schreef Edarrawen het volgende:
Niet in het echt, wel op skype.
Date is woensdag
Vertel maar, dan noem ik 'm volgende keer ook zoquote:Op donderdag 29 september 2011 12:18 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Niet leuk, ik had een leuke tt
nee, dan moet je toch echt de lapo hebben. Eikelquote:Op donderdag 29 september 2011 12:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vertel maar, dan noem ik 'm volgende keer ook zo
Bovendien 1e keer dat ik zelf eens een keertje kan openen
Dan maar zorgen dat dit topic weer snel volkomtquote:Op donderdag 29 september 2011 12:18 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Niet leuk, ik had een leuke tt
Begin dan maar vast met 't geven van tipsquote:Op donderdag 29 september 2011 12:20 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Dan maar zorgen dat dit topic weer snel volkomt
En, YoshiEscobar, vertel ons eens over je versierproblemen, als de intake voor het topic!quote:Op donderdag 29 september 2011 12:20 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Dan maar zorgen dat dit topic weer snel volkomt
Werkt ze als verkoopster of als caissière, en wat voor winkel is het.quote:Op donderdag 29 september 2011 12:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
Misschien vanavond in een winkel waar een leuke meid werkt. Iemand tips?
De lapo? Die had ik toch?quote:Op donderdag 29 september 2011 12:19 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
nee, dan moet je toch echt de lapo hebben. Eikel
gebrek aan sociale skills en Ballen hé...quote:Op donderdag 29 september 2011 12:20 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
En, YoshiEscobar, vertel ons eens over je versierproblemen, als de intake voor het topic!
nee.quote:Op donderdag 29 september 2011 12:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De lapo? Die had ik toch?
Volgens mij valt het nog best wel mee met je sociale skills hoor...quote:Op donderdag 29 september 2011 12:22 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
gebrek aan sociale skills en Ballen hé...
Yep, door veel te oefenen, zie 1e post voor tipsquote:Op donderdag 29 september 2011 12:23 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Volgens mij valt het nog best wel mee met je sociale skills hoor...
En ballen kun je kweken
In mijn ogen zwaar hopeloos en kansloos tegelijk.quote:
nouja.. dat ballen kweken ga ik hier maar eens proberen dat héquote:Op donderdag 29 september 2011 12:23 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
En ballen kun je kweken
Voor jou ja.quote:Op donderdag 29 september 2011 12:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
In mijn ogen zwaar hopeloos en kansloos tegelijk.
En zwaar vermoeiend in dit topic
Ik weet hoe het is om met je lover in hetzelfde topic te zitten, ik vermoei ook heel veel mensen en ik ben minder erg dan jijquote:
Je mag elkaar best leuk vinden.quote:
Nee hoor ik blijf altijd een lafbek.quote:Op donderdag 29 september 2011 12:23 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
En ballen kun je kweken
Iedereen heeft lef, het zit soms alleen zwaar weggestoptquote:Op donderdag 29 september 2011 12:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee hoor ik blijf altijd een lafbek.
Je hebt ballen of je hebt ze niet.
Oneens, je hebt gewoon een schop onder je kont nodig.quote:Op donderdag 29 september 2011 12:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoezo blijf je altijd een lafbek?quote:Op donderdag 29 september 2011 12:32 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 september 2011 12:36 schreef gewoonfaye het volgende:
Tis bevestigd, ik was niet zo erg
Hmm.. klinkt bemoedigendquote:Op donderdag 29 september 2011 12:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb voor heel veel dingen lef.quote:Op donderdag 29 september 2011 12:33 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Iedereen heeft lef, het zit soms alleen zwaar weggestopt
Oh voor anderen zou het anders kunnen zijn.quote:Op donderdag 29 september 2011 12:37 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Hmm.. klinkt bemoedigend...
Dan maar hopen dat het bij mij gewoon diep is weggestopt
Interpunctie in die laatste zin was handig geweestquote:Op donderdag 29 september 2011 12:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb voor heel veel dingen lef.
Maar voor vrouwen aanspreken niet.![]()
Want dan gedraag ik me als ik een keer word afgewezen twee weken als een huilebalk van 6.
Of iemand moet me gewoon tegen een vrouw aanduwen.quote:Op donderdag 29 september 2011 12:34 schreef kedge het volgende:
[..]
Oneens, je hebt gewoon een schop onder je kont nodig.
Je kunt niet anders dan blijven proberen, en blijven oefenen heloef.quote:Op donderdag 29 september 2011 12:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb voor heel veel dingen lef.
Maar voor vrouwen aanspreken niet.![]()
Want dan gedraag ik me als ik een keer word afgewezen twee weken als een huilebalk van 6.
Het gaat om het punt wat ik probeer te maken.quote:Op donderdag 29 september 2011 12:38 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Interpunctie in die laatste zin was handig geweest
Dat heb ik gemist denk ik. Wie was je aan het hosselen?quote:Op donderdag 29 september 2011 12:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je kunt niet anders dan blijven proberen, en blijven oefenen heloef.
Sorrie dat ik 't zeg, maar met alleen maar "ik blijf altijd een lafbek" kom je er niet.
Gister deed je 't juist heel goed toen je probeerde < insert name here > te hosselen
DE WOORDGRAP!quote:Op donderdag 29 september 2011 12:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Het gaat om het punt wat ik probeer te maken.
Nee ik kom er zo ook niet.quote:Op donderdag 29 september 2011 12:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je kunt niet anders dan blijven proberen, en blijven oefenen heloef.
Sorrie dat ik 't zeg, maar met alleen maar "ik blijf altijd een lafbek" kom je er niet.
Gister deed je 't juist heel goed toen je probeerde < insert name here > te hosselen
JIJ SNAPT MIJN SUBTILITEIT NIETquote:Op donderdag 29 september 2011 12:40 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist denk ik. Wie was je aan het hosselen?
Dit probleem had ik ook, maar ik ben wel vooruitgegaan in de zin dat ik vrouwen (bijvoorbeeld de kassameisjes, om maar wat te noemen) wel aan te spreken, bijvoorbeeld dat me opvalt dat ze hun haar geverfd haddenquote:Op donderdag 29 september 2011 12:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik kom er zo ook niet.
Maar het proberen, afgewezen worden en dan weer aan alles gaan lopen twijfelen is ook weer zoiets.
Dat was eergisterenquote:Op donderdag 29 september 2011 12:41 schreef heloef het volgende:
[..]
JIJ SNAPT MIJN SUBTILITEIT NIET
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nu ben ik weer naar school, houdoe!Anonimity is a bliss
Dacht al waar is axel geblevenquote:Op donderdag 29 september 2011 12:40 schreef Axel1988 het volgende:
Na een maand afwezigheid wordt het weer eens tijd voor een kleine update vanuit mijn kant. Ik had besloten om niet vaak meer dit topic te bezoeken, omdat ik hierdoor steeds aan relaties/seks/versieren bleef denken.
Over het algemeen gaat het zeer goed; momenteel een vrij druk leven en ik ben veel stabieler dan een aantal maanden geleden. Met de dames zit er echter nog geen vooruitgang in. Wel merk ik dat mijn criteria wat naar beneden zijn bijgesteld. Ik dacht altijd dat dit niet kon, en ik denk nog steeds dat je dit niet bewust kunt doen, maar het is nu eenmaal zo... veel meiden die ik een jaar geleden nog niet zag staan, kan ik nu opeens best interessant vinden. Zo nu en dan laat ik dan ook mijn oog vallen op leuke dames in mijn omgeving. Een maand geleden vond ik een meid op mijn werk wel leuk... helaas geen kans gezien om actie te ondernemen. Nu is er weer een meid die ik heb leren kennen via een cursus die ik graag wat beter zou leren kennen. Het flirten lukt me echter nog steeds niet. Er is steeds iets wat me tegenhoudt, het voelt niet natuurlijk. Morgen zie ik haar weer... geen idee hoe ik het aan kan pakken. Mijn tactiek blijft denk ik gewoon relax praten met haar wanneer er de kans voor is.
Daarnaast heb ik paiq een tweede kans gegeven, ook al vind ik chatten eigenlijk maar saai. Ik begin echter behoorlijk goed te worden in oneliners. De afgelopen week 12 oneliners gestuurd naar meiden waarvan ik de foto leuk vond; 11 van hen hebben de onliner geaccepteerd. Er zitten er een paar tussen waar ik ook gezellig mee kan kletsen, dus ik heb goede hoop dat hier binnenkort wel een date uit kan komen.
Tot zover
quote:Op donderdag 29 september 2011 12:50 schreef kedge het volgende:
[..]
Dacht al waar is axel gebleven![]()
Geen vooruitgang met de dames ? Je geeft zelf aan dat je criteria omlaag is gegaan en dat je nu beter in je vel zit en dat je de meid van je cursus leuk vindt. Ik vind dat juist een vooruitgang voor jezelf en zo ook je kansen om een dame te daten/ontmoeten.
Misschien dat je haar in een gesprek kan sturen en dat je vraagt of ze zin heeft om wat te drinken na de cursus ?
Bedankt voor de reacties mannen!quote:Op donderdag 29 september 2011 12:52 schreef ook_gek het volgende:
Axel, klinkt juist goed! Ik lees veel pisitieve dingen!
Waarom zeg je niet tegen haar van. Joh zullen we anders even wat eten of drinken na de cursus.
Gewoon rustig en relaxt. Zeker als het nog lekker weer is. Even genieten van het mooie weer
Gisteren heb ik niks gedaan zover ik weet.quote:
Oh maar kassameisjes en dergelijke aanspreken doe ik ook gewoon.quote:Op donderdag 29 september 2011 12:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dit probleem had ik ook, maar ik ben wel vooruitgegaan in de zin dat ik vrouwen (bijvoorbeeld de kassameisjes, om maar wat te noemen) wel aan te spreken, bijvoorbeeld dat me opvalt dat ze hun haar geverfd hadden
Jep, ik vind het in de kroeg ook makkelijker om wat te flirten; vooral omdat het geen gevolgen kan hebben. Ik heb het in het verleden vaker meegemaakt dat ik aan meiden op school/studie kenbaar had gemaakt dat ik ze leuk vond (en het uiteraard eenzijdig was); en er allerlei ongemakkelijke situaties onstonden omdat je daarna nog steeds met ze samen moet werken en je komt ze overal tegen. Bij het uitgaan is het een eenmalig contact, dus het maakt dan niet uit hoe ze reageert of wat de uitkomst is. Meer ruimte om wat te experimenteren dus.quote:Op donderdag 29 september 2011 13:22 schreef Newbie114 het volgende:
Hee Axel, leuk om weer iets van je te horen man. Jammer dat er geen vooruitgang in zit qua versieren. Misschien vanavond op stap of in de kroeg iets proberen?
Onder het motto van, nog even van de zon genietenquote:Op donderdag 29 september 2011 13:09 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Eigenlijk een zeer goed idee om haar te vragen om samen te lunchen morgen na de cursus. Ik zie mezelf dat wel op een luchtige manier brengen, dus dat is wel een optie voor mij. Hopelijk heeft ze grote honger en zal ze zonder twijfel
Veel succes alvastquote:Op donderdag 29 september 2011 13:30 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Jep, ik vind het in de kroeg ook makkelijker om wat te flirten; vooral omdat het geen gevolgen kan hebben. Ik heb het in het verleden vaker meegemaakt dat ik aan meiden op school/studie kenbaar had gemaakt dat ik ze leuk vond (en het uiteraard eenzijdig was); en er allerlei ongemakkelijke situaties onstonden omdat je daarna nog steeds met ze samen moet werken en je komt ze overal tegen. Bij het uitgaan is het een eenmalig contact, dus het maakt dan niet uit hoe ze reageert of wat de uitkomst is. Meer ruimte om wat te experimenteren dus.
Ben er weer voor eventjesquote:Op donderdag 29 september 2011 13:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh maar kassameisjes en dergelijke aanspreken doe ik ook gewoon.
Alleen de angst zit hem vooral in de eventuele afwijzing.
Een praatje maken met wie dan ook is eigenlijk helemaal niet eng. Wat ik met name eng vind is mijn intentie kenbaar te maken, met name in bepaalde situaties (zie mijn vorige post).quote:Op donderdag 29 september 2011 13:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ben er weer voor eventjes
Die angst is normaal, in zoverre dat het altijd eng is. Ik vind dit zelf ook super eng.
Maar je moet maar denken:Dat enorm lekkere ding is ook maar een mens
Inderdaad, praatje maken is niet heel moeilijk.quote:Op donderdag 29 september 2011 13:57 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Een praatje maken met wie dan ook is eigenlijk helemaal niet eng. Wat ik met name eng vind is mijn intentie kenbaar te maken, met name in bepaalde situaties (zie mijn vorige post).
Kom ik met m'n 0 ervaringquote:Op donderdag 29 september 2011 14:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad, praatje maken is niet heel moeilijk.
Maar versieren is gewoon beangstigend, want ik reageer enorm slecht op afwijzing.
Ik ben het er niet helemaal mee eens. Ik heb in het verleden wel vaker meiden laten weten dat ik iets leuks met ze wil doen, of ze wel zie zitten. Over het algemeen werd erop gereageerd alsof het uit de lucht kwam vallen... er was blijkbaar een mismatch tussen mijn manier van omgaan met haar en mijn intentie van het contact met haar. Dat ik goed maar haar kon praten en lachen was niet het enige wat nodig was... zo bleek.quote:Op donderdag 29 september 2011 14:09 schreef kree het volgende:
[..]
Kom ik met m'n 0 ervaring![]()
Maar wat ik denk is dat je die intentie helemaal niet gelijk moet hebben.
Als je gewoon gezellig een praatje maakt dan zie je vanzelf wel of er een klik is.
* dus het gesprek blijft op gang
* Je kan om elkaar lachen
* fysieke aantrekkingskracht
klopt ook, nouja leuk lullen, dat kan ik ook en ze lachen erom.quote:Op donderdag 29 september 2011 14:12 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik ben het er niet helemaal mee eens. Ik heb in het verleden wel vaker meiden laten weten dat ik iets leuks met ze wil doen, of ze wel zie zitten. Over het algemeen werd erop gereageerd alsof het uit de lucht kwam vallen... er was blijkbaar een mismatch tussen mijn manier van omgaan met haar en mijn intentie van het contact met haar. Dat ik goed maar haar kon praten en lachen was niet het enige wat nodig was... zo bleek.
Voor een vrouw gaat het ook niet allemaal vanzelf hoor.quote:Op donderdag 29 september 2011 14:23 schreef kree het volgende:
Ja zeker, zo denk ik er wel over ook eigenlijk.
Het moet een beetje natuurlijk gaan (voor mijn gevoel dan)
En inderdaad al dat overdreven gemaakte gedoe is niet mijn ding.
Maar het punt is dat je kansen klein zijn (voor de man vooral) dat het allemaal vanzelf gaat.
Veranderd nog niet mijn idee erover, maar blijkbaar duurt het wel langer voordat je dan een leuke meid vindt.
Hey bedenk me net iets, wanneer gaan wij nou eens stappenquote:Op donderdag 29 september 2011 14:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Voor een vrouw gaat het ook niet allemaal vanzelf hoor.
Noem maar een avond, zouden meer mensen meegaan toch? Kweet niet meer wie.quote:Op donderdag 29 september 2011 14:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hey bedenk me net iets, wanneer gaan wij nou eens stappen
Dat weet ik ook niet meerquote:Op donderdag 29 september 2011 14:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Noem maar een avond, zouden meer mensen meegaan toch? Kweet niet meer wie.
Een vrijdag avond zou best zijn voor mij.quote:Op donderdag 29 september 2011 14:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet meer
Keer in het weekend!
Inderdaad waarschijnlijk niet in alle situaties.quote:Op donderdag 29 september 2011 14:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Voor een vrouw gaat het ook niet allemaal vanzelf hoor.
Prima!quote:Op donderdag 29 september 2011 14:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een vrijdag avond zou best zijn voor mij.
Er is altijd wel een rede waarom ze geen interesse hebben, zoals je schrijft idd. Ze is bezet, ze is pas kort single en wil niets met mannen te maken hebben nu, ze vindt je geen leuk uiterlijk hebben, ze moet een bus/trein/afspraak halen, ze is te druk bezig met FB'en op haar smartphone. Ja het is allemaal zo simpel jongensquote:Op donderdag 29 september 2011 14:19 schreef HappyGirl91 het volgende:
Kijk, ik had geen interesse + ik heb al een veel leukere vent aan mijn zijde + ik had een bus te halen, dus mijn reactie na die grijns was weer wegkijken![]()
(en we liepen elkaar snel tegemoet dus hij was ook snel weer uit zicht)
Waarom niet?quote:Op donderdag 29 september 2011 15:00 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb binnenkort een etentje van een wandelgroep waarmee ik meeloop. Nu lijkt het mij een keertje leuk om ieman mee te nemen. (geen date)
Dan moet ik die eerst nog regelenquote:Op donderdag 29 september 2011 15:03 schreef kree het volgende:
[..]
Waarom niet?
Maar wat wil je nou eigenlijk vragen?
Moet je orgineel zijnquote:Op donderdag 29 september 2011 15:03 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Er is altijd wel een rede waarom ze geen interesse hebben, zoals je schrijft idd. Ze is bezet, ze is pas kort single en wil niets met mannen te maken hebben nu, ze vindt je geen leuk uiterlijk hebben, ze moet een bus/trein/afspraak halen, ze is te druk bezig met FB'en op haar smartphone. Ja het is allemaal zo simpel jongens.
Iemand die niet via autotopic dit topic geopendquote:Op donderdag 29 september 2011 15:05 schreef gewoonfaye het volgende:
Welke lul haalde dit topic uit myAT?
Het is iemand van buiten die groep waar je wandelt dan begrijp ik?quote:Op donderdag 29 september 2011 15:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan moet ik die eerst nog regelenhaha zou wel wat zijn.
Het is eigenlijk meer dat ik zo'n beetje de enige single ben. En dat voelt best raar soms.
Haha nee er is nog niemand. Ik zit te bedenken wie ik zou kunnen vragen.quote:Op donderdag 29 september 2011 15:08 schreef kree het volgende:
[..]
Het is iemand van buiten die groep waar je wandelt dan begrijp ik?
En waarom nou niet een soort van date, of vindt je haar niet leuk (genoeg)?
Ok dus 2 personen die je zou kunnen meevragen.quote:Op donderdag 29 september 2011 15:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha nee er is nog niemand. Ik zit te bedenken wie ik zou kunnen vragen.Helaas
Ik ben origineel; ik heb alleen het idee dat de meeste niet op originaliteit zitten te wachten. Over het algemeen willen de dames 13 in een dozijn (mannen die aan allerlei stereotypen voldoen dus).quote:Op donderdag 29 september 2011 15:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Moet je orgineel zijn
Je telefoon wacht wel, die bus komt over 10min weer. Ik ben zo weg
Ja en als dat nu ook nog eens een aantrekkelijk single jongedame is.quote:Op donderdag 29 september 2011 15:12 schreef kree het volgende:
[..]
Ok dus 2 personen die je zou kunnen meevragen.
Wat is je "relatie" daarmee?
Oeps iemand en niemand ja het scheelt maar 1 letter
Dus je zoekt nog iemand?
Anders stop je eens een keer met denken en ga je doen!quote:Op donderdag 29 september 2011 15:14 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik ben origineel; ik heb alleen het idee dat de meeste niet op originaliteit zitten te wachten. Over het algemeen willen de dames 13 in een dozijn (mannen die aan allerlei stereotypen voldoen dus).
Ja ze worden zelfs met uitsterven bedreigt.quote:Op donderdag 29 september 2011 15:18 schreef Cassandra87 het volgende:
Die zijn schaars naar het schijnt
Ok ja dan zit je nog met hetzelfde probleem.quote:Op donderdag 29 september 2011 15:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja en als dat nu ook nog eens een aantrekkelijk single jongedame is.
Die zijn niet van mijn leeftijdscategorie. Gemiddelde leeftijd is 55-65 van de groep. Ik vind het wandelen wel leuk maar echt een gesprek met mensen die 30 jaar ouder dan jezelf bent. Dus vandaar dat ik iemand van mij leeftijd mee wil nemenquote:Op donderdag 29 september 2011 15:20 schreef kree het volgende:
[..]
Ok ja dan zit je nog met hetzelfde probleem.
Niemand van die wandelgroep nog sinlge?
Ik kan je trouwens precies begrijpen ik zit ook in die groepen met leuke meiden maar die zijn bezet (of niet interessant, niet mijn type, en vooral meestal bezet al)
Leuk lullen blabla alles prima maargoed verder komt het niet
nouja dat hangt ook van de winkel af lijkt me.quote:Op donderdag 29 september 2011 15:24 schreef Powerflowerrr het volgende:
Ik zag dat iemand in een winkel een verkoopster wilde versieren, ik geef een tip: probeer het niet.
Goede verkoopsters "beschermen zichzelf" met "alleen als je dit koopt, dan krijg je/gaan we..." maakt niet uit ofdat je een half uur over niet werk gerelateerde zaken hebt lopen lullen of niet, je prikt er gewoon niet doorheen.
Ik heb al meerdere malen in dit topic gepostquote:Op donderdag 29 september 2011 15:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Iemand die niet via autotopic dit topic geopend
Onzin, iedereen zit op originaliteit te wachtenquote:Op donderdag 29 september 2011 15:14 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik ben origineel; ik heb alleen het idee dat de meeste niet op originaliteit zitten te wachten. Over het algemeen willen de dames 13 in een dozijn (mannen die aan allerlei stereotypen voldoen dus).
Flirten kan bestquote:Op donderdag 29 september 2011 15:26 schreef kree het volgende:
[..]
nouja dat hangt ook van de winkel af lijkt me.
Denk niet dat een meid achter de kassa in een supermarkt het iets boeit of jij wat koopt of niet.
Maargoed het is ook niet mijn ding om even bij de kassa iemand te versieren puur en alleen door een gesprek van een paar woorden.
Ja ik voel je pijn.quote:Op donderdag 29 september 2011 15:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die zijn niet van mijn leeftijdscategorie. Gemiddelde leeftijd is 55-65 van de groep. Ik vind het wandelen wel leuk maar echt een gesprek met mensen die 30 jaar ouder dan jezelf bent. Dus vandaar dat ik iemand van mij leeftijd mee wil nemen
Nouja vraag me af hoeveel relaties er door dat soort dingen zijn gekomen.quote:Op donderdag 29 september 2011 15:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Flirten kan bestof een gesprekje. Laatst een keer. Kassameisje best een leuk ding. Vroeg of ik ballenzegels spaarde. Ik zei dat ik daar geen bal aan had. Zij lachen
Ja klopt, ik doelde met mijn verhaal op een winkel waarbij iedere klant een verkoopster toegewezen krijgt zegmaar/-.quote:Op donderdag 29 september 2011 15:26 schreef kree het volgende:
[..]
nouja dat hangt ook van de winkel af lijkt me.
Daarom alleen doen als er geen mensen achter je staan & gaan voor een langer gesprekquote:Denk niet dat een meid achter de kassa in een supermarkt het iets boeit of jij wat koopt of niet.
Maargoed het is ook niet mijn ding om even bij de kassa iemand te versieren puur en alleen door een gesprek van een paar woorden.
Per ongeluk op de stop volgen knop gedrukt. Of anders een buggie.quote:Op donderdag 29 september 2011 15:27 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb al meerdere malen in dit topic gepost
Af en toe maak ik wel een praatje. Alleen ik voel mij toch prettiger als ik niet de enige jongere benquote:Op donderdag 29 september 2011 15:28 schreef kree het volgende:
[..]
Ja ik voel je pijn.
Ik kan wel prima praten ook met mensen die ouder zijn maar die vallen gewoon gelijk af als date
(en jonger ook (zie gisteren) )
Dus hmmmm denk niet dat ik je veel kan helpen helaas, behalve van in eens de ware tegen komen
Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 29 september 2011 15:29 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja vraag me af hoeveel relaties er door dat soort dingen zijn gekomen.
Denk weinig eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |