SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
en nu al zo verliefdquote:Op donderdag 29 september 2011 12:18 schreef Edarrawen het volgende:
Niet in het echt, wel op skype.
Date is woensdag
Vertel maar, dan noem ik 'm volgende keer ook zoquote:Op donderdag 29 september 2011 12:18 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Niet leuk, ik had een leuke tt
nee, dan moet je toch echt de lapo hebben. Eikelquote:Op donderdag 29 september 2011 12:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vertel maar, dan noem ik 'm volgende keer ook zo
Bovendien 1e keer dat ik zelf eens een keertje kan openen
Dan maar zorgen dat dit topic weer snel volkomtquote:Op donderdag 29 september 2011 12:18 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Niet leuk, ik had een leuke tt
Begin dan maar vast met 't geven van tipsquote:Op donderdag 29 september 2011 12:20 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Dan maar zorgen dat dit topic weer snel volkomt
En, YoshiEscobar, vertel ons eens over je versierproblemen, als de intake voor het topic!quote:Op donderdag 29 september 2011 12:20 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Dan maar zorgen dat dit topic weer snel volkomt
Werkt ze als verkoopster of als caissière, en wat voor winkel is het.quote:Op donderdag 29 september 2011 12:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
Misschien vanavond in een winkel waar een leuke meid werkt. Iemand tips?
De lapo? Die had ik toch?quote:Op donderdag 29 september 2011 12:19 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
nee, dan moet je toch echt de lapo hebben. Eikel
gebrek aan sociale skills en Ballen hé...quote:Op donderdag 29 september 2011 12:20 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
En, YoshiEscobar, vertel ons eens over je versierproblemen, als de intake voor het topic!
nee.quote:Op donderdag 29 september 2011 12:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De lapo? Die had ik toch?
Volgens mij valt het nog best wel mee met je sociale skills hoor...quote:Op donderdag 29 september 2011 12:22 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
gebrek aan sociale skills en Ballen hé...
Yep, door veel te oefenen, zie 1e post voor tipsquote:Op donderdag 29 september 2011 12:23 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Volgens mij valt het nog best wel mee met je sociale skills hoor...
En ballen kun je kweken
In mijn ogen zwaar hopeloos en kansloos tegelijk.quote:
nouja.. dat ballen kweken ga ik hier maar eens proberen dat héquote:Op donderdag 29 september 2011 12:23 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
En ballen kun je kweken
Voor jou ja.quote:Op donderdag 29 september 2011 12:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
In mijn ogen zwaar hopeloos en kansloos tegelijk.
En zwaar vermoeiend in dit topic
Ik weet hoe het is om met je lover in hetzelfde topic te zitten, ik vermoei ook heel veel mensen en ik ben minder erg dan jijquote:
Je mag elkaar best leuk vinden.quote:
Nee hoor ik blijf altijd een lafbek.quote:Op donderdag 29 september 2011 12:23 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
En ballen kun je kweken
Iedereen heeft lef, het zit soms alleen zwaar weggestoptquote:Op donderdag 29 september 2011 12:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee hoor ik blijf altijd een lafbek.
Je hebt ballen of je hebt ze niet.
Oneens, je hebt gewoon een schop onder je kont nodig.quote:Op donderdag 29 september 2011 12:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoezo blijf je altijd een lafbek?quote:Op donderdag 29 september 2011 12:32 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 september 2011 12:36 schreef gewoonfaye het volgende:
Tis bevestigd, ik was niet zo erg
Hmm.. klinkt bemoedigendquote:Op donderdag 29 september 2011 12:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb voor heel veel dingen lef.quote:Op donderdag 29 september 2011 12:33 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Iedereen heeft lef, het zit soms alleen zwaar weggestopt
Oh voor anderen zou het anders kunnen zijn.quote:Op donderdag 29 september 2011 12:37 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Hmm.. klinkt bemoedigend...
Dan maar hopen dat het bij mij gewoon diep is weggestopt
Interpunctie in die laatste zin was handig geweestquote:Op donderdag 29 september 2011 12:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb voor heel veel dingen lef.
Maar voor vrouwen aanspreken niet.![]()
Want dan gedraag ik me als ik een keer word afgewezen twee weken als een huilebalk van 6.
Of iemand moet me gewoon tegen een vrouw aanduwen.quote:Op donderdag 29 september 2011 12:34 schreef kedge het volgende:
[..]
Oneens, je hebt gewoon een schop onder je kont nodig.
Je kunt niet anders dan blijven proberen, en blijven oefenen heloef.quote:Op donderdag 29 september 2011 12:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb voor heel veel dingen lef.
Maar voor vrouwen aanspreken niet.![]()
Want dan gedraag ik me als ik een keer word afgewezen twee weken als een huilebalk van 6.
Het gaat om het punt wat ik probeer te maken.quote:Op donderdag 29 september 2011 12:38 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Interpunctie in die laatste zin was handig geweest
Dat heb ik gemist denk ik. Wie was je aan het hosselen?quote:Op donderdag 29 september 2011 12:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je kunt niet anders dan blijven proberen, en blijven oefenen heloef.
Sorrie dat ik 't zeg, maar met alleen maar "ik blijf altijd een lafbek" kom je er niet.
Gister deed je 't juist heel goed toen je probeerde < insert name here > te hosselen
DE WOORDGRAP!quote:Op donderdag 29 september 2011 12:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Het gaat om het punt wat ik probeer te maken.
Nee ik kom er zo ook niet.quote:Op donderdag 29 september 2011 12:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je kunt niet anders dan blijven proberen, en blijven oefenen heloef.
Sorrie dat ik 't zeg, maar met alleen maar "ik blijf altijd een lafbek" kom je er niet.
Gister deed je 't juist heel goed toen je probeerde < insert name here > te hosselen
JIJ SNAPT MIJN SUBTILITEIT NIETquote:Op donderdag 29 september 2011 12:40 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist denk ik. Wie was je aan het hosselen?
Dit probleem had ik ook, maar ik ben wel vooruitgegaan in de zin dat ik vrouwen (bijvoorbeeld de kassameisjes, om maar wat te noemen) wel aan te spreken, bijvoorbeeld dat me opvalt dat ze hun haar geverfd haddenquote:Op donderdag 29 september 2011 12:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik kom er zo ook niet.
Maar het proberen, afgewezen worden en dan weer aan alles gaan lopen twijfelen is ook weer zoiets.
Dat was eergisterenquote:Op donderdag 29 september 2011 12:41 schreef heloef het volgende:
[..]
JIJ SNAPT MIJN SUBTILITEIT NIET
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nu ben ik weer naar school, houdoe!Anonimity is a bliss
Dacht al waar is axel geblevenquote:Op donderdag 29 september 2011 12:40 schreef Axel1988 het volgende:
Na een maand afwezigheid wordt het weer eens tijd voor een kleine update vanuit mijn kant. Ik had besloten om niet vaak meer dit topic te bezoeken, omdat ik hierdoor steeds aan relaties/seks/versieren bleef denken.
Over het algemeen gaat het zeer goed; momenteel een vrij druk leven en ik ben veel stabieler dan een aantal maanden geleden. Met de dames zit er echter nog geen vooruitgang in. Wel merk ik dat mijn criteria wat naar beneden zijn bijgesteld. Ik dacht altijd dat dit niet kon, en ik denk nog steeds dat je dit niet bewust kunt doen, maar het is nu eenmaal zo... veel meiden die ik een jaar geleden nog niet zag staan, kan ik nu opeens best interessant vinden. Zo nu en dan laat ik dan ook mijn oog vallen op leuke dames in mijn omgeving. Een maand geleden vond ik een meid op mijn werk wel leuk... helaas geen kans gezien om actie te ondernemen. Nu is er weer een meid die ik heb leren kennen via een cursus die ik graag wat beter zou leren kennen. Het flirten lukt me echter nog steeds niet. Er is steeds iets wat me tegenhoudt, het voelt niet natuurlijk. Morgen zie ik haar weer... geen idee hoe ik het aan kan pakken. Mijn tactiek blijft denk ik gewoon relax praten met haar wanneer er de kans voor is.
Daarnaast heb ik paiq een tweede kans gegeven, ook al vind ik chatten eigenlijk maar saai. Ik begin echter behoorlijk goed te worden in oneliners. De afgelopen week 12 oneliners gestuurd naar meiden waarvan ik de foto leuk vond; 11 van hen hebben de onliner geaccepteerd. Er zitten er een paar tussen waar ik ook gezellig mee kan kletsen, dus ik heb goede hoop dat hier binnenkort wel een date uit kan komen.
Tot zover
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |