Oh godquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:49 schreef neilpad het volgende:
Woo dit is me een partij matig
Na de eerste teleurstellende aflevering toch nog maar eentje gekeken, maar dit is vrij waardeloos. Totaal voorspelbare en cliché-matige karakters met dito verhaallijntjes, matig acteer werk, matige effects.
Het concept van de serie sprak me wel aan maar ze hebben het op de meest standaard en voorspelbare, middle-of-the-road achtige manier ontwikkelt. Toch wel een gemiste kans. The Walking Dead begon in ieder geval nog ietwat veelbelovend voordat het in elkaar storten, maar hier is het gewoon vanaf het begin drie keer niks.
Eigenlijk bizar dat er naast de standaard HBO series er maar weinig fatsoenlijks wordt geproduceerd tegenwoordig. Enige genre waarin je nog wat goeds kan vinden buiten HBO is comedy lijkt het. Ik had wel zin in een kwaliteits actie/adventure serie maar ik denk dat we nog wel even moeten wachten.
Haha ik kan er gewoon niks anders van maken. Ik/wij zijn gewoon verwend I guessquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:58 schreef Seam het volgende:
[..]
Oh godweer zo'n hbo snob. Als je echt uit je doppen kijkt zie je dat er behalve drama voldoende kwaliteit ook op andere netwerken is. Ik wil HBO niet meer horen in dit topic nu
HBOquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:58 schreef Seam het volgende:
[..]
Oh godweer zo'n hbo snob. Als je echt uit je doppen kijkt zie je dat er behalve drama voldoende kwaliteit ook op andere netwerken is. Ik wil HBO niet meer horen in dit topic nu
Ja leuk maar op die kanalen boeien de kijkcijfers niet zo, daar gaat het om het aantal klanten.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:08 schreef s0k het volgende:
[..]
HBO
Volgens mij doet Showtime het ook niet eens zo slecht met de series. En AMC met oa Dexter.
En Fox met Fringe etc etc etc etc etc. Laat die netwerken nu voor wat het is in dit topic en laten we overgaan tot deze middelmatige, doch vermakelijke familieserie.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:08 schreef s0k het volgende:
[..]
HBO
Volgens mij doet Showtime het ook niet eens zo slecht met de series. En AMC met oa Dexter.
Ik heb net zelfs die gare kutfilm 100 Million BC op rtl7 zitten kijken. Daar zat namelijk ook een dino in.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:39 schreef NvM het volgende:
Het is een matige kutserie maar toch blijf ik het kijken. Want dino's.
Misschien ben ik wat te naïef door te vinden dat mensen een bepaalde standaard vertegenwoordigen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:53 schreef Tim86 het volgende:
Zo groot is de rol van Spielberg toch niet?
Ga er maar vanuit dat zijn invloed nihil is, misschien ooit wat creatief denkwerk gedaan, maar die heeft geen voet op de set gezet hoor.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:53 schreef Tim86 het volgende:
Zo groot is de rol van Spielberg toch niet?
Als ik Terra Nova zit te kijken betrap ik mezelf erop dat ik serieus denk dat ik zelfs nog in staat ben om interessantere karakters, een beter plot, achtergrondverhaal, storyarc en mythology neer te zetten dan waar de (ongetwijfeld) overbetaalde Brannon Braga mee aan durft te komen.quote:Te makkelijk, te dom, te cliche, teveel soap met SF willen mengen, te oppervlakkige characters etc...... haalt geen 2e seizoen zeg ik je.....
Misschien komt het wel door het belachelijke hoge budget voor een serie, dat de makers (onder druk van FOX) denken dat het slimste om te doen is, om te richten op een zo breed grote mogelijke doelgroep. Quote van wikipedia na een screening.... ''The New York Post calls it "Good family fun"quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:10 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Snap er geen ruk van, dit is net zo slecht als Falling Skies....waarom die "gezin is de hoeksteen" cliches? waarom die 'superieure, want wij zijn USA domme ideeen?
waarom zulke fouten? (0 voorbereiding voordat je zo'n kolonie start). Waarom zou een dergelijke kolonie uberhaupt militair geleid worden en waarom zijn er geen eliten die de boel runnen?
Te makkelijk, te dom, te cliche, teveel soap met SF willen mengen, te oppervlakkige characters etc...... haalt geen 2e seizoen zeg ik je.....Dat haalde SAAB en Firefly ook niet en dat was 100 maal beter....
en toch ga ik kijken
Dat was set-up voor meer familiedrama en bron van toekomstig conflict. Die zoon schreeuwde al dat pa hen 3 jaar alleen had gelaten en die peuter die haar vader wel/niet herkende, dat soort momentjes zullen we wel meer krijgen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:04 schreef JedaiNait het volgende:
Weet iemand overigens wat dat stuk over de 2-kind policy en de gevangenis toevoegde? Met name de uitbraak was erg ongeloofwaardig en eenmaal in 85M BC doet niemand er meer moeilijk over. Het lijkt me ook niet waarschijnlijk dat ze hier later in de serie nog wat mee kunnen doen. Ik verwacht geen FBI agenten die terug in de tijd gaan om hem alsnog op te pakken ofzo...
Ik vind het gegeven van helemaal opnieuw beginnen wel interessant, maar als de aflevering dan begint met een militair voertuig dat een lekke band heeft (wat anno 2011 al niet meer kan door run-flat banden) krijg ik niet het idee dat er uitvoerig denkwerk in deze serie gestoken is.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:21 schreef Adelante het volgende:
Vond iemand ook maar die vliegende kippen angstaanjagend?Als we 15 jaar geleden spannende velociraptors konden maken, had er toch wel iets meer uit de paarse vliegdino's mogen komen
![]()
Ik kijk alleen voor de natuurscenes en een evt diepere meaning (rotstekens) in de serie, want voor de verhaallijn en de characters hoef je het niet te doen.
Ik moest inderdaad ergens aan The Birds denken: die scene op de markt dat iedereen in de lucht staat te zwaaien tijdens een 'aanval' van die paarse mussen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:28 schreef Tim86 het volgende:
Fucking achterlijk..maak je een serie over dino's, zit je in de 2e (officieel 3e) aflevering, doe je een ep compleet zonder dino's en alleen een paar vogels die er net zo slecht uit zien als uit de Hitchcock tijd
Logisch dat iedereen dan afhaakt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |