maar ze zegt ook hou vol, je kunt het best.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:54 schreef mazaru het volgende:
En les 7 in de pocket! De eerste keer weer 4 minuten. En dan zegt ze ook nog eens doodleuk dat als je lekker naar de muziek luistert en naar de horizon kijkt, dan kun je zo eindeloos doorlopen...![]()
Nou, ik was toch wel blij toen de 4 minuten erop zaten hoor. Eindeloos is nog lang niet aan de orde
Evy is een rasoptimistquote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:44 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
maar ze zegt ook hou vol, je kunt het best.
en nog even en je loopt heen en terug naar de horizon.
18 pondquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:42 schreef motorbloempje het volgende:
RNLI Reindeer Run Bramham Park 2011
Ga misschien hier wel aan meedoen! 10km, is te doen begin december denk ik!
Qua conditie ging het goed, alleen verrekt veel last van die brace, kreeg er kramp door aan de onderkant van mijn voet dus niet uitgelopen. Maar wel fijn dat mijn conditie nog OK is.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:51 schreef Seven. het volgende:
Ja! Ik heb nog steeds last van mijn enkel, geen pijn maar wel nog gezwollen. Maar!! Een en ander is alweer ruim 5 weken geleden en ik heb een superfancy brace gehaald, als ik niet overbelast zou het zeker goed moeten komen. Morgen 1 rondje, over 2 weken wil ik weer 2 rondjes doen. 2,5 km dus.
Heerlijk om die progressie te zien he? Dat houdt de motivatie sowieso hoogquote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:48 schreef Joooo-pi het volgende:
Wat ik grappig vind is dat ik een kleine week geleden voor het eerst een stukje van 7 minuten moest hardlopen en ik moest daarvoor diep gaan. Nu loop ik na 7 minuten gewoon nog 2 minuten door. En er zat maar 1 lesje tussen...
Dan gaat hij toch lekker mee of fietst achter je aanquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:47 schreef Guppyfriend het volgende:
Net les 3 uitgelopenen ik kwam weer verder als in les 2
Alleen m'n vriend vind het niet zo tof dat ik in m'n eentje door het park loop in het bijna-donker. Ik moet dus maar eens gaan kijken of er een goed rondje in de wijk uit te stippelen is.
Maar dat is pas voor maandag, ik heb eerst twee dagen rust van Evy!
Mja, hij doet lichamelijk werk, dus dan heeft ie 's avonds niet zoveel zin meer. Snap ik ook wel. Maar ik ga morgen even shoppen voor lampjes, en een andere route voor 's avonds zoeken. Het moet maar zolang het snel donker isquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:50 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Dan gaat hij toch lekker mee of fietst achter je aan
Die paceverbetering komt vanzelfquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:34 schreef Wiehoe het volgende:
Als het qua lekker ging en je hebt een pace van 5min/km als beginner, dan is het volgens mij wel erg goed.
Ik had gehoopt dat ik vandaag mn eigen pace zou verbeteren. Helaas niet gelukt. Ik kwam gewoon exact op dezelfde snelheid uit als mn huidige beste pace.Volgende week maar weer proberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |