Dat kloptquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:45 schreef Clayton1 het volgende:
Dat klinkt alsof je er totaal geen zin in hebt

Gebruik ik ook altijd, maar in Den Haag is t nog wel lastigquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:48 schreef Clayton1 het volgende:
Ik gebruik afstandmeten.nl kun je mooie routes uitstippelen
 Maargoed, nu wel redelijk rondje uitgestippeld.
 Maargoed, nu wel redelijk rondje uitgestippeld.

M'n voorgevoel was juist: Had net 3,1 km achter de rug, ging eigenlijk heerlijk
 M'n voorgevoel was juist: Had net 3,1 km achter de rug, ging eigenlijk heerlijk  Totdat ik een verkeerde stap zette en m'n knie dood ging
 Totdat ik een verkeerde stap zette en m'n knie dood ging  . Maarja..was nog 2 km van huis. Dus rustig naar huis gekropen, en gaat nu eigenlijk wel ok.
. Maarja..was nog 2 km van huis. Dus rustig naar huis gekropen, en gaat nu eigenlijk wel ok. .
.

Komt wel weer goed, thanksquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:37 schreef Clayton1 het volgende:
Das balen GotC, juist omdat het zo lekker ging.
Nou rust houden met je knie en vooruit kijken. sterkte ermee
 .
. 

Dat, maar dan moet 't wel pas gaan regenen als ik onderweg ben. Met regen weg vind ik echt nastyquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:52 schreef GotC het volgende:
Van mij mag het echt met bakken uit de hemel komenLekkerste om in te lopen

Eensquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat, maar dan moet 't wel pas gaan regenen als ik onderweg ben. Met regen weg vind ik echt nasty
 Maar lopen in de regen is echt
 Maar lopen in de regen is echt  

Hangt er vanaf waar je loopt in Den Haagquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:10 schreef Tamashii het volgende:
Veel mensen, veel drukte qua auto's enzovoort, vervuilde lucht en stomme asfaltwegen.
In de Veluwe is alles honderd keer beter.

Of Kijkduin, bosjes van Pex, Zuiderpark..quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:13 schreef Tamashii het volgende:
Ja, ik zou er voor kunnen kiezen naar Clingedael te lopen maar dat is heen al zo'n 4/5 kilometer en ik loop max 5

Zondequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:18 schreef Tamashii het volgende:
Dat is allemaal meer dan 10 km van mijn woning af.
 Geen idee waar je dan woont dat zo ver weg is van al die dingen
 Geen idee waar je dan woont dat zo ver weg is van al die dingen  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |