Het is nu niet te warm om te lopen hoor. Zweten is juist lekker!quote:Op donderdag 29 september 2011 09:20 schreef Vincent17 het volgende:
O ja vergeten te melden, we gingen dus niet lopen vanwege het mooie weer
Ik was gisteren weer vergeten om een pet op te doen en het zweet liep steeds weer in mijn ogenquote:Op donderdag 29 september 2011 09:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is nu niet te warm om te lopen hoor. Zweten is juist lekker!
Vind het ook niet zo snel te warm maar toen ik mijn shirt in de badkamer had uitgehanen (om niet nat in de was te gooien) vond mijn vriendin de volgende ochtend dat het toch te warm was geweestquote:Op donderdag 29 september 2011 09:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is nu niet te warm om te lopen hoor. Zweten is juist lekker!
quote:Op donderdag 29 september 2011 10:59 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zit gewoon steeds naar de klok te kijken of het al 12 uur is omdat ik zo graag wil gaan lopen!![]()
Serieus, elke dag sporten is roofbouw plegen op je lichaam en zal het tegenovergestelde effect gaan bolwerken. Je lichaam/conditie wordt niet sterker/beter in de tijd dat je actief bent, maar juist in de periode waarin je rust (adaptatie vind plaats tijdens rust).quote:Op donderdag 29 september 2011 12:27 schreef Ender_W het volgende:
Ik heb het de afgelopen week ook weer serieus opgepakt. Rondjes van ruim 5km en het gaat best lekker. Eens kijken of we het lichaam een kickstart kunnen geven. (Ik heb mezelf beloofd te proberen om een maand lang elke dag te sporten om de stofwisseling aan het werk te zetten. Wie weet werkt het).
Hardlopen gaat daar een groot deel vanuit maken. Al wordt het vanavond zaalvoetbal (anderhalf uur).
Morgen weer het bos is
Die duurloop van school? Bedacht mij laatst ook dat ik het achteraf gezien best onverantwoord vind, al dat "hardlopen" op school als je ziet wat voor afstand je bijvoorbeeld een coopertest moet afleggen, of inderdaad een duurloop die ik ook ooit eens gehad heb. Toen ik in maart hardloopschoenen ging halen bleek dat ik hele erge overpronatie heb en doorgezakte enkels, vragen om blessures dus...quote:Op donderdag 29 september 2011 09:20 schreef Vincent17 het volgende:
O ja vergeten te melden, we gingen dus niet lopen vanwege het mooie weer
Daar is toch ook niks mis mee, goed hoorquote:Op donderdag 29 september 2011 12:33 schreef Tamashii het volgende:
Wat is iedereen hier goeed.
Ik ben al blij als ik 4.5 km haal in 35 minuten.
Dan heb je straks in de zomer echt een probleem hoor.quote:Op donderdag 29 september 2011 12:58 schreef Brighteyes het volgende:
Done!
Maar goed, les 13 zit er op en het was nu wel extra lekker om in het bos te lopen want stiekem is het idd best warm in het zonnetje!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |