abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102524394
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:59 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je begrijpt dat een forum een platform is om meningen uit te wisselen? Het komt dus regelmatig voor dat mensen aangeven dat iets 'in hun ogen zo zou moeten zijn'.
Ja maar jij hangt eraan vast dat dat het Westen definieert. Ik kan net zo makkelijk zeggen dat het Westen gedefinieerd wordt door linksen in kampen koud te maken, maar dat maakt het nog geen realiteit. Je lult dus gewoon.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_102524434
quote:
14s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:59 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Oh dan moeten we dus volgens jou dat verbod maar per direct afschaffen. Het is toch nutteloos en slechts symboolwetgeving.
Ik maakte de vergelijking om aan te geven dat je met een wet iets niet geheel uit kan bannen. Verder leg ik het dragen van een boerka niet op een lijn met mishandeling. Dat is simpelweg niet hetzelfde.

Als je echt wilt dat vrouwen die boerka uittrekken, dan is dit niet de juiste aanpak.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_102524437
Mag je tegenwoordig ook niet meer even met een agent matten? :') Waar gaat dit land naar toe..
pi_102524477
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:59 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

In jouw optiek ja.
En en passant hang je er aan vast dat dat het Westen definieert. Klopt dus niet. Je spreekt jezelf daarmee tegen.
Iedere keer dat er weer een demonstrant in het midden oosten wordt opgelegd wegens een niet positief opgevatte mening staan onze leiders te stuiteren en geven ze Koos gelijk hoor. Echter als we vrijheid op onszelf gaan toepassen dan moeten we ineens gaan oppassen want 500 boerka draagsters tasten ons land aan ofzo. Zum kotsen
pi_102524489
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:59 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

In jouw optiek ja.
En en passant hang je er aan vast dat dat het Westen definieert. Klopt dus niet. Je spreekt jezelf daarmee tegen.
Nee, ik geef slechts aan wat in mijn optiek westerse waarden zijn. Daar houden dergelijke verboden in mijn opzicht niet bij. Daar kunnen de meningen inderdaad over verschillen. Jij schreeuwt in elk topic dat de islam niet thuishoort in Europa. Ik werp daar tegenover dat vrijheid van religie juist een kenmerk is van de vrije westerse maatschappij.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_102524499
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:01 schreef Wereldpijn het volgende:
Mag je tegenwoordig ook niet meer even met een agent matten? :') Waar gaat dit land naar toe..
Tis België.
pi_102524590
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:03 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Tis België.
Allee, ik ben een Belg e.
pi_102524742
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:01 schreef Wereldpijn het volgende:
Tsja. België is nu eenmaal een anarchie.
pi_102525306
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:01 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik maakte de vergelijking om aan te geven dat je met een wet iets niet geheel uit kan bannen. Verder leg ik het dragen van een boerka niet op een lijn met mishandeling. Dat is simpelweg niet hetzelfde.
Nee nee je valt door de mand. Jij vindt het onzinnige wetgeving dus symboolpolitiek dus kan hij weg.
quote:
Als je echt wilt dat vrouwen die boerka uittrekken, dan is dit niet de juiste aanpak.
Het gaat me niet om hun welzijn.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_102525354
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:03 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee, ik geef slechts aan wat in mijn optiek westerse waarden zijn. Daar houden dergelijke verboden in mijn opzicht niet bij. Daar kunnen de meningen inderdaad over verschillen. Jij schreeuwt in elk topic dat de islam niet thuishoort in Europa. Ik werp daar tegenover dat vrijheid van religie juist een kenmerk is van de vrije westerse maatschappij.
Vrijheid van religie betekent dat je niet koudgemaakt wordt door de overheid vanwege je geloof. Het betekent niet dat je allerlei uitzonderingen kan bedingen.
Maar dat zal wel weer te ingewikkeld voor je zijn.
pi_102525990
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:03 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

en jij vind vrijheid van religie boven de wet gaan ?

en dan vindt de man het nog nodig om excessief geweld te gebruiken tegen de wet.
Belachelijk.
pi_102526605
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:35 schreef macca728 het volgende:

[..]

en jij vind vrijheid van religie boven de wet gaan ?

en dan vindt de man het nog nodig om excessief geweld te gebruiken tegen de wet.
Belachelijk.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/1874471.stm
Als iedereen zich gewoon netjes aan de wetten rond kledingvoorschriften houd dan is iedereen blij.
pi_102527325
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:49 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Als iedereen zich gewoon netjes aan de wetten rond kledingvoorschriften houd dan is iedereen blij.
:r
pi_102527411
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:49 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Yep. De wet is de wet en daar mag men geen vraagtekens bij plaatsen- en al zeker niet overtreden.
pi_102527577
quote:
3s.gif Op donderdag 29 september 2011 21:06 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Yep. De wet is de wet en daar mag men geen vraagtekens bij plaatsen- en al zeker niet overtreden.
Ik zal eraan denken als ik je nichtjes anaal rupteer.
pi_102528552
Aflevering 3 bekijken :

http://halvemaan.ntr.nl/category/seizoen2-afleveringen/

Vanaf 16:38

Tenenkrommend heb ik het bekeken.

De debiliteit waarmee die vrouw "haar" "keuze" uitlegt. En verdedigt.

Het ja en amen van de presentatrice en de voorstandster.

Beide vrouw nota bene. Waar zijn de feministen van vroeger gebleven?

Al helemaal erg is de "tegenstandster" : och het arme ding kan niet uit haar woorden komen en laat haar verhaal afmaken door de voorstandster.

Daar zakt je broek toch van van af.

Zet er dan verdomme iemand neer die dit soort onzin ontmaskerd.

Politiek correct geneuzel , anti modernisering , anti westers handelen en denken.

Anti zoveel waar we hier in Nederland met recht trots op waren en blij mee waren dat we hadden bereikt en mee hadden afgerekend.

En dat op een publieke zender.

Wie betaalt deze onzin?

[ Bericht 1% gewijzigd door DrMabuse op 29-09-2011 21:32:30 ]
  † In Memoriam † donderdag 29 september 2011 @ 21:30:21 #192
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_102528683
quote:
13s.gif Op donderdag 29 september 2011 21:05 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het zijn net beesten.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
  donderdag 29 september 2011 @ 21:35:18 #193
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_102528925
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:48 schreef macca728 het volgende:

[..]

de wet staat gewoon boven het geloof, vrouw maakt overtreding, moet zich identificeren, mag dat niet van man.

Geval van jammer dan, moet je maar niet in een land gaan wonen met identificatieplicht.
Die vrijheid heb je ook hoor. Als je die keuze gemaakt hebt moet je ook de consequenties dragen.
Hoe zou jij reageren als jij je blauwe spijkerbroek niet meer aanmag die je altijd draagt?

Plaats het in het perspectief...
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  donderdag 29 september 2011 @ 21:36:26 #194
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_102528984
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:55 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Alleen al deze zinsnede makes my skin crawl :r
Ik ben er ook geen voorstander van, maar als iemand ervoor kiest (en ja, dat doen 3e generatie allochtonen) om zich onderdanig op te stellen t.o.v. de man dan moeten ze dat zelf weten toch?
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  donderdag 29 september 2011 @ 21:37:22 #195
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_102529024
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:48 schreef macca728 het volgende:

[..]

de wet staat gewoon boven het geloof, vrouw maakt overtreding, moet zich identificeren, mag dat niet van man.

Geval van jammer dan, moet je maar niet in een land gaan wonen met identificatieplicht.
Die vrijheid heb je ook hoor. Als je die keuze gemaakt hebt moet je ook de consequenties dragen.
Je hebt geen idee hoeveelste generatie allochtoon deze mensen zijn, hoe lang ze hier al wonen etc. dus wat klets je nu?

Als de regering morgen beslist dat jij geen alcohol meer mag drinken doe je dat dan ook nooit meer? Braaf jongetje ben je..
pi_102529474
quote:
13s.gif Op donderdag 29 september 2011 21:05 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dus als ze kledingvoorschriften in Saudi Arabië invoeren dan zijn ze barbaars maar als je vind dat vrouwen hun eigen keuze moeten kunnen maken in Nederland dan ben je gek.
pi_102530019
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 21:45 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Dus als ze kledingvoorschriften in Saudi Arabië invoeren dan zijn ze barbaars maar als je vind dat vrouwen hun eigen keuze moeten kunnen maken in Nederland dan ben je gek.
Want jij vind die voorschriften - en niet eens volgens de wet, maar verzonnen door een stel achterlijke vrouwenhaters in dat land - normaal ?

Maar laat ook eigenlijk maar, geen zin in .
pi_102530301
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 21:35 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Hoe zou jij reageren als jij je blauwe spijkerbroek niet meer aanmag die je altijd draagt?

Plaats het in het perspectief...
Ik mag m'n peniskoker niet aan.
pi_102530371
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 21:45 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Dus als ze in SA bejaarden met kinderen laten neuken dan zijn ze barbaars maar als je vindt dat dat in NL mannen hun eigen keuze moeten kunnen maken dan ben je gek.

Eh....

JA!
pi_102530675
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 21:27 schreef DrMabuse het volgende:
Aflevering 3 bekijken :

http://halvemaan.ntr.nl/category/seizoen2-afleveringen/

Vanaf 16:38

Tenenkrommend heb ik het bekeken.

De debiliteit waarmee die vrouw "haar" "keuze" uitlegt. En verdedigt.

Het ja en amen van de presentatrice en de voorstandster.

Beide vrouw nota bene. Waar zijn de feministen van vroeger gebleven?

Al helemaal erg is de "tegenstandster" : och het arme ding kan niet uit haar woorden komen en laat haar verhaal afmaken door de voorstandster.

Daar zakt je broek toch van van af.

Zet er dan verdomme iemand neer die dit soort onzin ontmaskerd.

Politiek correct geneuzel , anti modernisering , anti westers handelen en denken.

Anti zoveel waar we hier in Nederland met recht trots op waren en blij mee waren dat we hadden bereikt en mee hadden afgerekend.

En dat op een publieke zender.

Wie betaalt deze onzin?
En Harry van Bommel die grijnzend zat toe te kijken.
Bah bah, wat tenenkrommend idd.
Antimodernisering, antiwesters.
Mag allemaal op de publieke.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')