Vertel dat maar in het boektopicquote:Op dinsdag 22 november 2011 02:19 schreef Reuzelbek het volgende:
Boek 4 is het minst interessante tot nu toe, heb nu zo'n 500 bladzijde's gelezen.
Omg is dit Margaeryquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:38 schreef .aeon het volgende:
[..]
Omg is dit Margaery
Ja, zou zij niet een heel knap iemand uit de boeken moeten voorstellen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amen.
Als je weinig met de Ironborn of de Dornish hebt, is het inderdaad niet zo heel boeiend.quote:Op dinsdag 22 november 2011 02:19 schreef Reuzelbek het volgende:
Boek 4 is het minst interessante tot nu toe, heb nu zo'n 500 bladzijde's gelezen.
Zin innnnnnnquote:
Ja die vind ik ook slecht gecast. Maar we zullen zien..quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:49 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ja, zou zij niet een heel knap iemand uit de boeken moeten voorstellen?
Het is een beetje een maffe shot maar ik vind die actrice prachtig.quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:49 schreef Jivis het volgende:
[..]
Nee valt wel mee, "men" zegt dat ze niet lelijk is, maar ook niet een hele mooie dame, beetje gewoontjes. Dus dan: goed gecastquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:49 schreef Jivis het volgende:
[..]
Volgens mij zegt men dat ze de mooiste vrouw van Westeros is toch?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:22 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
Nee valt wel mee, "men" zegt dat ze niet lelijk is, maar ook niet een hele mooie dame, beetje gewoontjes. Dus dan: goed gecast
Hmm, ik dacht dat dat met een prophecy te maken hadquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens mij zegt men dat ze de mooiste vrouw van Westeros is toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar nu twijfel ik, of Margaery door het volk inderdaad niet als mooiste wordt gezien, en dan Cercei niet gewoon degene is die zegt/denkt Dat Margaery helemaal niet zo mooi isKom met vuur; ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.
In Tudors zette ze haar rol heel sterk neer dus ik denk dat ze bij Game ook wel goed gecast isquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar dat is het mooie van een filmwereld, want als iedereen daar zegt dat ze de mooiste is, dan is ze dat ook. En ik denk dat ze op bewegend beeld wel mooi is, in de juiste setting. Ik hoop dat ze ook een beetje kan acteren
.
Cersei wordt ook (in de boeken) als ontzettend mooi neergezet, nou vind ik dat wel meevallen in de serie (met bruin haar is ze opeens veel mooier, zie 300), maar ach, zolang de spelers in de serie haar benoemen als prachtig dan is ze dat. Zo werkt TV nou eenmaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Nee nog niet gezien, vet!quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:47 schreef yvonne het volgende:
Was deze al bekend?
http://www.artofthetitle.com/2011/05/12/game-of-thrones/
Volgens mij al eens gepost hier, maar nog een keer posten is niet erg. Volgens mij hebben ze er ook een Emmy mee gewonnen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:47 schreef yvonne het volgende:
Was deze al bekend?
http://www.artofthetitle.com/2011/05/12/game-of-thrones/
Inderdaad. Maar ik vond Sansa ook slecht gecast.quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:49 schreef Jivis het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind Sansa juist briljant gecast.quote:Op woensdag 23 november 2011 12:18 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar ik vond Sansa ook slecht gecast.![]()
Het zeurderige en irritante ja, het knappe mwah.quote:Op woensdag 23 november 2011 12:46 schreef Rumille het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind Sansa juist briljant gecast.
Ook een knap meisje trouwens, die Sophie Turner
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |