In de serie zijn ze vooral ouder. Maar serieus, je wilt de serie niet missen.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:28 schreef Onmisbaar het volgende:
Omdat mijn huidige beeld van de karakters in het boek misschien verandert door het kijken van de serie
Ja maar nee. Ik heb beide gelezen/gezien en ik kan alleen maar concluderen dat de serie de boeken heel goed complimenteert. Die wil je absoluut niet missenquote:Op woensdag 9 november 2011 19:28 schreef Onmisbaar het volgende:
Omdat mijn huidige beeld van de karakters in het boek misschien verandert door het kijken van de serie
Top! Dan kijk ik rustig verderquote:Op woensdag 9 november 2011 19:50 schreef ems. het volgende:
[..]
Ja maar nee. Ik heb beide gelezen/gezien en ik kan alleen maar concluderen dat de serie de boeken heel goed complimenteert. Die wil je absoluut niet missen
Je had gelijk. Vanmiddag deel 4 maar eens halenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:06 schreef Orbis het volgende:
Ik heb net in de bus boek 3 uitgelezen. Serieus, ga door. Op ongeveer 2/3e pakt het boek opeens een gigantische vaart op en blijft plotwending op plotwending stapelen!
quote:Op maandag 14 november 2011 16:38 schreef Wihakayda het volgende:
Kennen jullie deze al ?
http://www.youtube.com/pl(...)nnRihAA&feature=plcp
*spoilers mbt season 1*
Moeilijke vraag! Ze hebben het allebei slim gespeeldquote:Op donderdag 17 november 2011 15:33 schreef MAHL het volgende:
[..]
En wie is de grootste baas - Littlefinger of Tyrion?
Ik ga voor Tyrionquote:Op donderdag 17 november 2011 15:33 schreef MAHL het volgende:
[..]
En wie is de grootste baas - Littlefinger of Tyrion?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |