Klopt inderdaad niet, eerste aflevering wordt uitgezonden op 15 april 2012, zie deze post.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:58 schreef bietel het volgende:
Vraagje: Op Sidereel (site waar ik series kijk), staat dat er 4 november een nieuwe aflevering komt. s02e01 van GOT!!!
Kan er alleen verder niets over vinden online.
Is er iemand die hier iets over weet? Zou wel heel cool zijn, als het al zo snel weer begint! Hoeven we niet tot april te wachten!
Ok dan zal hem vanavond weer eens open slaanquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:06 schreef Orbis het volgende:
Ik heb net in de bus boek 3 uitgelezen. Serieus, ga door. Op ongeveer 2/3e pakt het boek opeens een gigantische vaart op en blijft plotwending op plotwending stapelen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. niet in de tv serie zichtbaar wordt, ik werd er door het lezen al een beetje beroerd van."When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed"
Ik kijk er naar uit.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:06 schreef Orbis het volgende:
Ik heb net in de bus boek 3 uitgelezen. Serieus, ga door. Op ongeveer 2/3e pakt het boek opeens een gigantische vaart op en blijft plotwending op plotwending stapelen!
Inderdaad, bij battlestar galactica duurde het ook tijden voor het volgende seizoenquote:Op dinsdag 1 november 2011 08:38 schreef whitesosa het volgende:
Och dat wachten valt wel mee. Ben eerst de hele serie opnieuw aan het lezen.
Dat maakt het juist leuk. Bij de meeste series weet je gewoon al dat hoofdrolspelers niet doodgaan. Hier tenminste wel, waardoor het veel spannender is.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:39 schreef yvonne het volgende:
Ik heb nu pas de hele serie gezien, maarre, ze zijn niet zuinig op hun hoofdrolspelers hè?Ik zat toch zeer vaak: wtf!
Op een gegeven moment verwacht je het gewoon.quote:Op woensdag 2 november 2011 07:52 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Dat maakt het juist leuk. Bij de meeste series weet je gewoon al dat hoofdrolspelers niet doodgaan. Hier tenminste wel, waardoor het veel spannender is.
Dan nu de boeken oppikken zodat je niet hoeft te wachten tot april voor seizoen 2.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:39 schreef yvonne het volgende:
Ik heb nu pas de hele serie gezien, maarre, ze zijn niet zuinig op hun hoofdrolspelers hè?Ik zat toch zeer vaak: wtf!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. verfilmd te zien worden.Episch stuk.
[ Bericht 32% gewijzigd door Bellatrix op 03-11-2011 13:38:40 ]“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Grappige was dat ik het gewoon niet kon (al kan ik eerder de lading van het willen geloven eraan meegeven) geloven dat de kop eraf was, het is gewoon zo ongewoon dat een serie die maatregelen neemt (het helpt natuurlijk dat de series een verfilming van boeken is, die hebben wat minder baat bij de populariteit van een bepaalde acteur) en dat maakt deze serie, samen met The Sopranos en Lost de beste die ik ooit heb gezien. In The Sopranos kon je ook om de 10 afleveringen afscheid nemen van een grote speler in de serie.quote:Op woensdag 2 november 2011 07:52 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Dat maakt het juist leuk. Bij de meeste series weet je gewoon al dat hoofdrolspelers niet doodgaan. Hier tenminste wel, waardoor het veel spannender is.
quote:Op donderdag 3 november 2011 03:30 schreef ems. het volgende:
Waarom de fuck is Renly trouwens gay in de serie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Orbis op 03-11-2011 11:11:21 ]last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
Het ligt er wat dikker op in de serie maar hij is het ook in de boeken.quote:Op donderdag 3 november 2011 03:30 schreef ems. het volgende:
Waarom de fuck is Renly trouwens gay in de serie?
quote:Op donderdag 3 november 2011 01:35 schreef Bellatrix het volgende:
Ik kan niet wachten omDoe eens in spoilertags.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. verfilmd te zien worden.Episch stuk.
quote:Op donderdag 3 november 2011 09:11 schreef Orbis het volgende:
[..]Ernstige Spoilers boek 2 en dus ook seizoen 2:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Kleffe_Dop op 03-11-2011 12:32:56 ]
quote:Op donderdag 3 november 2011 09:29 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ernstige Spoilers boek 2 en dus ook seizoen 2:Mijn excuses, tags toegevoegd. Als jij ook even mijn quote aanpast, hoeft niemand meer bang te zijn voor verrassingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
allangquote:
In de serie zijn ze vooral ouder. Maar serieus, je wilt de serie niet missen.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:28 schreef Onmisbaar het volgende:
Omdat mijn huidige beeld van de karakters in het boek misschien verandert door het kijken van de serie
Ja maar nee. Ik heb beide gelezen/gezien en ik kan alleen maar concluderen dat de serie de boeken heel goed complimenteert. Die wil je absoluut niet missenquote:Op woensdag 9 november 2011 19:28 schreef Onmisbaar het volgende:
Omdat mijn huidige beeld van de karakters in het boek misschien verandert door het kijken van de serie
Top! Dan kijk ik rustig verderquote:Op woensdag 9 november 2011 19:50 schreef ems. het volgende:
[..]
Ja maar nee. Ik heb beide gelezen/gezien en ik kan alleen maar concluderen dat de serie de boeken heel goed complimenteert. Die wil je absoluut niet missen
Je had gelijk. Vanmiddag deel 4 maar eens halenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:06 schreef Orbis het volgende:
quote:Op maandag 14 november 2011 16:38 schreef Wihakayda het volgende:
Kennen jullie deze al ?
http://www.youtube.com/pl(...)nnRihAA&feature=plcp
*spoilers mbt season 1*
Moeilijke vraag! Ze hebben het allebei slim gespeeldquote:Op donderdag 17 november 2011 15:33 schreef MAHL het volgende:
[..]
En wie is de grootste baas - Littlefinger of Tyrion?
Ik ga voor Tyrionquote:Op donderdag 17 november 2011 15:33 schreef MAHL het volgende:
[..]
En wie is de grootste baas - Littlefinger of Tyrion?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |