SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstel voor een Bossche-Fok-Meet: Ergens in het Plein.
De OP is hier te vinden.
Dit is hoe we rollen.If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
Ik fap op mijn gedachte bij jouw beeld van mij.quote:
Ehm eerst kwam BDH, en nu heb ik het filmpje veranderd plus een superman achter mijn smileyreeks gezet.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wie heeft trouwens zo erg de OP verneukt.
Dat was in het vorige deel ookal. Maar om op je vraag terug te komen. Mijn droomman.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wie heeft trouwens zo erg de OP verneukt.
Good to know Henk spermatank.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:47 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ik fap op mijn gedachte bij jouw beeld van mij.
Hoewel ik jou niet in het echt ken blijft dit ook echt speculeren hoe je in het echt bent.
In dit geval denk ik dat je een zwaar aantrekkelijke swagtaculair lady bent.
Groetjes, Henk.
Henk spermatank?quote:Op woensdag 28 september 2011 22:51 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Good to know Henk spermatank.
Ja maar ik kom hier nog maar 1x per week ofzo.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:50 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat was in het vorige deel ookal. Maar om op je vraag terug te komen. Mijn droomman.
Tong? Wtfquote:Op woensdag 28 september 2011 22:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja maar ik kom hier nog maar 1x per week ofzo.Je droomman is Tong?
Ik denk eerder, BDH.quote:
Ja zo'n niveau is het.quote:
quote:Op woensdag 28 september 2011 22:55 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ik denk eerder, BDH.
Maar dat kan natuurlijk wel, als ik homo was zou ik op BDH vallen.
Maar als BDH een kloon is van jou dan val je dus op jezelf. Hij was toch een kloon van KK?quote:Op woensdag 28 september 2011 22:55 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ik denk eerder, BDH.
Maar dat kan natuurlijk wel, als ik homo was zou ik op BDH vallen.
BDH een kloon van mij zijnquote:Op woensdag 28 september 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar als BDH een kloon is van jou dan val je dus op jezelf. Hij was toch een kloon van KK?
Ja is dat zo gek dan.quote:Op woensdag 28 september 2011 23:01 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
BDH een kloon van mij zijn
Niks lieverd, loop maar door.quote:Op woensdag 28 september 2011 23:02 schreef BarrieButsers het volgende:
TM is een kloon van bdh of kk? Wat heb ik gemist?!?!
Oke tante Tuxquote:Op woensdag 28 september 2011 23:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Niks lieverd, loop maar door.
quote:
Waarom ben je uitgekotst dan?quote:Op woensdag 28 september 2011 23:11 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik ben totally independent. Overigens geen kloon![]()
Ben wel een kloon die totaal is uitgekotst door de rest van FOK! in de UVT forum. Maar dat terzijde
@ BB, vanwege je UI's en plaatjes
Privéquote:Op woensdag 28 september 2011 23:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Waarom ben je uitgekotst dan?
Que?quote:
PM dan?quote:Op woensdag 28 september 2011 23:19 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Als ik het zeg wordt ik weer verbannen
Woehoew, en daar woon ik dan op 5 minuten lopen vandaanquote:
Gezellig! Hoe is het daar?quote:Op woensdag 28 september 2011 23:30 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Woehoew, en daar woon ik dan op 5 minuten lopen vandaan
Zal ik blij voor je zijn of medelijden hebben?quote:Op woensdag 28 september 2011 23:30 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Woehoew, en daar woon ik dan op 5 minuten lopen vandaan
Da's dezelfde kanker.quote:Op woensdag 28 september 2011 23:45 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Grapje ik ga naar Syndicate.
[ afbeelding ]
Ik ben daar dan waarschijnlijk. Biertje doen?quote:
Ik vond het eerst ook leuker, ook al was het toen mijn muziek niet. Veel meer sfeer dan nu.quote:Op woensdag 28 september 2011 23:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Trouwens nu het plein kut is gaan jullie daar met z'n allen naartoe terwijl ik erom belachelijk gemaakt werd.
Nu hou ik weer van je!quote:Op woensdag 28 september 2011 22:50 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat was in het vorige deel ookal. Maar om op je vraag terug te komen. Mijn droomman.
Ik ga serieus in pak naar school dan hoor.quote:
ich auchquote:Op donderdag 29 september 2011 09:03 schreef BarrieButsers het volgende:
Goedemorgen. Ik heb net een minuut mn ogen open.
Slecht of te kort geslapen jongen?quote:Op donderdag 29 september 2011 09:09 schreef Kutstudent het volgende:
Pas om 9 uur uit bed komen.Wie doet dat nou. Gewoon werken met je luie donder.
Check de pi even.quote:Op donderdag 29 september 2011 09:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Slecht of te kort geslapen jongen?
Het goede levenquote:Op donderdag 29 september 2011 09:27 schreef bijdehand het volgende:
Ik ben the middle en modern family aan het kijken
Ja, moet om kwart over 11 aanfietsen dus ga toch geen hw makenquote:
Doe je toch iets fout.quote:Op donderdag 29 september 2011 09:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, moet om kwart over 11 aanfietsen dus ga toch geen hw maken![]()
Vanavond heb ik een date omdat ik geen nee durfde te zeggen
Dat is domquote:Op donderdag 29 september 2011 09:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, moet om kwart over 11 aanfietsen dus ga toch geen hw maken![]()
Vanavond heb ik een date omdat ik geen nee durfde te zeggen
Ze is aardig. Ik dacht (hoopte) dat ik in de friendzone zat.quote:Op donderdag 29 september 2011 09:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat is domIs het geen leuk meisje?
Nja ik ga wel maar leun wel de andere kant op in de bios zeg maarquote:Op donderdag 29 september 2011 09:42 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Doe je toch iets fout.Afbellen die handel.
quote:Op donderdag 29 september 2011 09:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ze is aardig. Ik dacht (hoopte) dat ik in de friendzone zat.
Nee, ik niet blijquote:Op donderdag 29 september 2011 09:55 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Neuk dr gewoon. Jij blij, zij blij.
Waar is de friendzone als je 'm nodig hebt.quote:
Als je 15 bent wel jaquote:
quote:
Wacht maar totdat je er een zien die niet online staat.quote:Op donderdag 29 september 2011 10:55 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Volgens mij blijft kut ook echt kut na wat jaartjes hoor.
Offlinequote:Op donderdag 29 september 2011 10:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wacht maar totdat je er een zien die niet online staat.
Ja, dan ruik je ze ook in een keerquote:
quote:Op donderdag 29 september 2011 11:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, dan ruik je ze ook in een keer
Ja, damnquote:Op donderdag 29 september 2011 11:10 schreef Kutstudent het volgende:
En toch. En toch hè, is dat zoveel beter dan op je scherm naar pussy kijken.
Nou daar heb je het! Pak vanavond je kans!quote:
quote:Op donderdag 29 september 2011 11:13 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Nou daar heb je het! Pak vanavond je kans!
Zie het maar zo, je ziet haar waarschijnlijk toch nooit meer.
Je bent gedoemd te falen vriend.quote:Op donderdag 29 september 2011 11:17 schreef bijdehand het volgende:
Het is een huisgenoot van een maat van me waar ik redelijk vaak kom
quote:Op donderdag 29 september 2011 11:20 schreef Kutstudent het volgende:
Kap eens met janken. Kan prima. Gewoon duidelijk maken dat het voor een keertje was en daarna kan je haar altijd bellen als je een keer zin hebt om te ballen. No strings attached.
[ afbeelding ]
Kan ik het eigenlijk alleen maar mee eensch zijnquote:Op donderdag 29 september 2011 11:13 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Nou daar heb je het! Pak vanavond je kans!
Zie het maar zo, je ziet haar waarschijnlijk toch nooit meer.
Goed excuusquote:Op donderdag 29 september 2011 12:43 schreef bijdehand het volgende:
Nee ik denk dat ik impotent ben vanavond.
en geeneens een leugenquote:
Zijn je pa en ma rijk?quote:Op donderdag 29 september 2011 13:18 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik voel me zo gemeen. Ik heb van mijn ouders 55 euro gebietst voor office 2010. heeft een vriend hem gratis aan mij gegeven (illegaal). Maar nu kan ik wel die mooie schoenen kopen die ik zo graag wou
Wat moet ik doen?
Vraag ze om die schoenen. Zeg dat je gepest wordt.quote:
quote:Op donderdag 29 september 2011 14:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vraag ze om die schoenen. Zeg dat je gepest wordt.
Heerlijk is dat hequote:
Vooral de reactie van zo'n meisje uit mn klas. Zij deed kei arrogant dat ze super goed had geleerd en dat ze wel een heel goed punt zou halen. Ook nog; ''jij bent van een zesjes mentaliteit, ik leer tenminste zodat ik alles kan benutten wat ik in me heb!'' Daarna nog bij de docent zeuren dat ze onze examens verwisseld had enzoquote:
quote:Op donderdag 29 september 2011 16:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Vooral de reactie van zo'n meisje uit mn klas. Zij deed kei arrogant dat ze super goed had geleerd en dat ze wel een heel goed punt zou halen. Ook nog; ''jij bent van een zesjes mentaliteit, ik leer tenminste zodat ik alles kan benutten wat ik in me heb!'' Daarna nog bij de docent zeuren dat ze onze examens verwisseld had enzo
Bitch please
Ja eerst waren het er kei veel maar die doen nu normaal. Alleen deze blijft volhouden.quote:Op donderdag 29 september 2011 16:32 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]Zo een heb je dr in elke klas
Zet 'm op. En wel een condoom gebruiken hè.quote:Op donderdag 29 september 2011 18:48 schreef bijdehand het volgende:
Nou, ik gaFijn jullie gekend te hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
Is de date gewoon bij haar thuis?quote:Op donderdag 29 september 2011 18:48 schreef bijdehand het volgende:
Nou, ik gaFijn jullie gekend te hebben
Even het enige belangrijke aan deze post dik gedrukt.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:42 schreef bijdehand het volgende:
Ik maak het wel duidelijk, stoere jongen.
Ja dat is hetquote:Op vrijdag 30 september 2011 00:51 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Of heb je gewoon express 'hard to get' gespeeld, omdat je dr wil horen smeken?
Nog misbruik van gemaakt?quote:Op vrijdag 30 september 2011 02:46 schreef FedExpress het volgende:
BB had teveel gedronken vanavond, hihi
neen!quote:
Ja iedereen ruilt jou toch inquote:
Dacht juist dat dat gold voor jou...quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja iedereen ruilt jou toch in?
Dat is het probleem, dat jij nadenkt.quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dacht juist dat dat gold voor jou...
Nou echt een lekker ding ben je niet zo te zien, maar dat wisten we al.quote:
Oh hier ga ik dus echt niet op inquote:Op vrijdag 30 september 2011 10:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat is het probleem, dat jij nadenkt.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nou echt een lekker ding ben je niet zo te zien, maar dat wisten we al.
welkom!quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:04 schreef MohMi het volgende:
DB: waar MohMi gelukkig wordt van de Bossche Broek en daar zo eens fijn gaat skeeleren
Sowieso; al het groen in Den Bosch is fijijijijn![]()
Hoe komt het dat als er een nieuwe chick in dit topic komt jij ALTIJD als eerste op haar reageert en vraagt waar ze woont enzoquote:Op vrijdag 30 september 2011 11:08 schreef FedExpress het volgende:
[..]
welkom!
en waar woont MohMi ergens in DB?
Ge wit wel, hier en doar!quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:08 schreef FedExpress het volgende:
[..]
welkom!
en waar woont MohMi ergens in DB?
Inderdaad,, heerlijk lopen/skaten daar.quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:04 schreef MohMi het volgende:
DB: waar MohMi gelukkig wordt van de Bossche Broek en daar zo eens fijn gaat skeeleren
Sowieso; al het groen in Den Bosch is fijijijijn![]()
omdat ik scherp ben. jwz! Heb alarm gezet jonguh. als een vrouwke hier nieuw is dan krijg ik een melding jonguhquote:Op vrijdag 30 september 2011 11:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoe komt het dat als er een nieuwe chick in dit topic komt jij ALTIJD als eerste op haar reageert en vraagt waar ze woont enzo
oooh, bende gij daquote:
Je bent er zelfs te dom voor.quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Oh hier ga ik dus echt niet op in
Jij bent de vreemdganger.quote:
Ahaquote:Op vrijdag 30 september 2011 10:04 schreef FedExpress het volgende:
moggel!
BB, ik heb in het begin wel gedronken, ook bij vriend thuis. maar op n gegeven moment heb ik gewoon geen zin meer in bier
quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:57 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Jammer van de dikke maaspoort flats qua natuur
Ja dat zijn toch fokking lelijke dingen man.quote:
Sorryquote:
quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je bent er zelfs te dom voor.
En mij van jouquote:
Nee maar wel voor de plaats waar ze staan.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:51 schreef BarrieButsers het volgende:
Oke laat maar, nu ik plaatjes van de Maasboulevard aan het bekijken ben kom ik erachter dat er meer dan 1 flat is.
Opzich vind ik ze nog niet eens zo lelijk
Trakteer je wel een keer op een biertjequote:
Bij het Bastionder ga ik dadelijk zitten leren met mijn neus in de zonquote:Op vrijdag 30 september 2011 11:57 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Inderdaad,, heerlijk lopen/skaten daar.
Van de week ook op/bij het bastionder gezeten, prima uitzicht over de btossche broek, mooi mooi.
Hoewel ik het langs de maas ook erg fijn fietsen/skaten vind. Jammer van de dikke maaspoort flats qua natuur, maar verder is het vanaf oud empel tot aan bokhoven best leuk
oh die lust ze graag!quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Trakteer je wel een keer op een biertje
quote:
Onzinquote:Op vrijdag 30 september 2011 14:05 schreef Kutstudent het volgende:
Een vrouw die een man eruit zuipt wat betreft bier is anders van beide kanten wel enigszins falend.
quote:
Drankmisbruikquote:Op vrijdag 30 september 2011 13:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]![]()
Ik liet ze gewoon vallen, zelfs dat had je gezien he
jaquote:Op vrijdag 30 september 2011 13:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]![]()
Ik liet ze gewoon vallen, zelfs dat had je gezien he
Het is erger van de vrouw in kwestie dan van de man in kwestie.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:02 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ja
en KK, dat is gewoon onzin. vind bier nou eenmaal niet lekkerste wat er is. dat jij je eraan kapot zuipt moet jij weten
Dit dus.quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:09 schreef BarrieButsers het volgende:
Het zegt meer over jou dat jij daar een probleem van maakt
Idd lieverdquote:Op vrijdag 30 september 2011 17:09 schreef BarrieButsers het volgende:
Het zegt meer over jou dat jij daar een probleem van maakt
Dit al niet gezellig vinden come onquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:52 schreef shifto het volgende:
Ik kom hier nooit lurken dat het nog gewoon gezellig is
Damn, iemand nog wat doen dit weekend?
Vrouwen die bier drinken?quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dit al niet gezellig vinden come on
Dit weekend, veel bier drinken en nog meer de vrouwelijke pauper uithangen.
Net alsof dat aan het bier ligt.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:36 schreef Kutstudent het volgende:
Ik had het dan ook over vrouwen die VEEL bier drinken. Ze worden er niet mooier van, laat ik het zo zeggen.
Geloof me, ik kan het weten.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Net alsof dat aan het bier ligt.
Ja maar net alsof dat alleen door bier komt. Wat dacht je van afbakpizza's, broodje döner na afloop, magnetronmaaltijden, liters frisdrank, niet sporten etc.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:47 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Geloof me, ik kan het weten.De vrouwen die we hebben in Delft zuipen zo'n beetje alleen maar bier omdat dat zo goedkoop is. Je moet ze eens zien na 3 jaar studeren.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:51 schreef bijdehand het volgende:
Ik heb een nieuwe favoriete merk bier.
[ afbeelding ]
Goed en gedegen onderzoek. Jij wil zeggen dat mannen knapper worden van zo'n levensstijl?quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:47 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Geloof me, ik kan het weten.De vrouwen die we hebben in Delft zuipen zo'n beetje alleen maar bier omdat dat zo goedkoop is. Je moet ze eens zien na 3 jaar studeren.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Goed en gedegen onderzoek. Jij wil zeggen dat mannen knapper worden van zo'n levensstijl?
Nee. Maar wat interesseert het mij nou hoe gasten eruit zien.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Goed en gedegen onderzoek. Jij wil zeggen dat mannen knapper worden van zo'n levensstijl?
quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:50 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja maar net alsof dat alleen door bier komt. Wat dacht je van afbakpizza's, broodje döner na afloop, magnetronmaaltijden, liters frisdrank, niet sporten etc.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:30 schreef Kutstudent het volgende:
[..]Jij hebt echt een vertekend beeld.
Serieus. Er zijn wel wat lui die dat zo doen, maar de meesten gaan al vrij snel gewoon "normaal" leven. Gewoon omdat je het niet trekt als je die levensstijl aanhoudt.quote:
Lulkoekquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:36 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Serieus. Er zijn wel wat lui die dat zo doen, maar de meesten gaan al vrij snel gewoon "normaal" leven. Gewoon omdat je het niet trekt als je die levensstijl aanhoudt.
Jij hebt nooit gestudeerd of bent uberhaupt nooit bij een student thuis geweest of wat dan ook dus jij kunt geen mening hierover hebben.quote:
Hahahaquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:46 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jij hebt nooit gestudeerd of bent uberhaupt nooit bij een student thuis geweest of wat dan ook dus jij kunt geen mening hierover hebben.
In Delft lopen alleen maar gasten rond. Op een gegeven moment begin je daar op te letten dan.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:30 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee. Maar wat interesseert het mij nou hoe gasten eruit zien.
Ik ben het niet vaak met KK eensch, maar ik moet in dit geval toch zeggen dat hij gelijk heeft hoorquote:
Vanavond(en morgen, en maandag) mn verjaardag vieren..quote:
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:34 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Vanavond(en morgen, en maandag) mn verjaardag vieren..
Dus dat is wel zuipen onder andere ja:), maar als gastheer kan je moeilijk helemaal strontbezopen worden, dus we houden het braafjes
Dat Snooki gezeik komt me nu wel mn strot uitquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:00 schreef Kutstudent het volgende:
Vandaag de laatste 2 afleveringen gekeken...
MAD FUCKING DRAMA!
Ja maar snooki krijgt er spijt van.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:07 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Die gebruiken elkaar gewoon.
Hun zijn tenminste bazenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:49 schreef Kutstudent het volgende:
Die is echt treurig. Eerste nummer is zoveel beter. Dat zijn trouwens net zo'n kutstudenten als ik.
Ja dan kan op de rest van Nederland ook net zo goed een bomquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:55 schreef Kutstudent het volgende:
En ze kijken keihard neer op Brabant, dus van mij mag er een bom op.
Klopt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja dan kan op de rest van Nederland ook net zo goed een bom
Wat jij wil joh. Over 5 jaar mag je. Ben je vanavond in de stad? Een kans dat je toevallig langs de opium komt, doen we ff een biertje.quote:
Je gaat nog steeds naar de Opium?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:06 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wat jij wil joh. Over 5 jaar mag je. Ben je vanavond in de stad? Een kans dat je toevallig langs de opium komt, doen we ff een biertje.
Ik ga alleen in DB uit om mijn vrienden van vroeger te zien, en waarom zouden we dan niet naar onze stamkroeg van vroeger gaan.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je gaat nog steeds naar de Opium?
Oke logischquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:15 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik ga alleen in DB uit om mijn vrienden van vroeger te zien, en waarom zouden we dan niet naar onze stamkroeg van vroeger gaan.Bovendien werkt een van die gasten daar ook, dus gratiesj bier.
No thanks.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:15 schreef Kutstudent het volgende:
Als je langskomt zorg ik dat je ook gratis bier krijgt.
Toch niks geworden met je droomvrouw?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:22 schreef Kutstudent het volgende:
Bovendien kan ik daar 16 jarige sletjes regelen.
Die zie ik volgende week weer, maar we hebben nog niks ofzo dusja.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Toch niks geworden met je droomvrouw?
Goed bezigquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:26 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Die zie ik volgende week weer, maar we hebben nog niks ofzo dusja.
Ik ga weer naar Parijs.quote:
Tof ST!quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ga weer naar Parijs.Het duurt alleen nog zo lang.
Van belastinggeld?quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ga weer naar Parijs.Het duurt alleen nog zo lang.
quote:
Ja natuurlijk.quote:
Wat stond erquote:
Dankjequote:
Klinkt gezellig die kamasutrabeurs.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:11 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Dankje![]()
Het was een groot verkleedpartijtje daar, er liep een vent de hele avond in zijn eentje met een vies sm pakje aan, allemaal kettingen aan zijn lijf, hij genoot optimaal van de walging van andere mensen. Hij gebruikte ons allemaal om zijn zieke lusten te botvieren
Daar begon het wel op de lijken, veel van die vieze duitsers daar, echt van die hele vieze mensen met van die gothic kleren, wtf doe je op mijn feest met gothic klerenquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:13 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Klinkt gezellig die kamasutrabeurs.
Dat zijn ook maar mensen hoorquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:15 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Daar begon het wel op de lijken, veel van die vieze duitsers daar, echt van die hele vieze mensen met van die gothic kleren, wtf doe je op mijn feest met gothic kleren
Neen.quote:
Maar kind tochquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:17 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Neen.
Maar dat kwam vooral omdat er ook een hardtechno area was, en daar komt al dat volk op af.
quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:21 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]![]()
Overigens staan we in Duitsland bekend als hét drugs resort van de wereld.
Ik kreeg constant een hand of knuffel van een of andere wildvreemde duitser omdat ik nederlands was.
'you eh from holland? you smoke weed?'
Wij met de groep zo: Ja man
Je hebt toch wat respect van mij gekregenquote:
Uiteindelijk, als mensen uit de ontkenningsfase komen, vindt iedereen mij een motherfucking baas.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:32 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Je hebt toch wat respect van mij gekregen
Daar verloor je een beetjequote:Op zondag 2 oktober 2011 22:36 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Uiteindelijk, als mensen uit de ontkenningsfase komen, vindt iedereen mij een motherfucking baas.
Normaal is het wel tof, maar Supremo is echt een beetje jammer.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:42 schreef Kutstudent het volgende:
De ster.Wat een heerlijke foute paupertent is dat toch ook.
Deze jongenquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:36 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Uiteindelijk, als mensen uit de ontkenningsfase komen, vindt iedereen mij een motherfucking baas.
Wel goeie tent voor blonde sletten en dronken boerenquote:
En dit.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wel goeie tent voor blonde sletten en dronken boeren
Juist niet.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:36 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja zo zie je er wel uit namelijkquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:49 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Je dacht dat ik gay was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |