SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstel voor een Bossche-Fok-Meet: Ergens in het Plein.
De OP is hier te vinden.
Dit is hoe we rollen.If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
Ik fap op mijn gedachte bij jouw beeld van mij.quote:
Ehm eerst kwam BDH, en nu heb ik het filmpje veranderd plus een superman achter mijn smileyreeks gezet.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wie heeft trouwens zo erg de OP verneukt.
Dat was in het vorige deel ookal. Maar om op je vraag terug te komen. Mijn droomman.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wie heeft trouwens zo erg de OP verneukt.
Good to know Henk spermatank.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:47 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ik fap op mijn gedachte bij jouw beeld van mij.
Hoewel ik jou niet in het echt ken blijft dit ook echt speculeren hoe je in het echt bent.
In dit geval denk ik dat je een zwaar aantrekkelijke swagtaculair lady bent.
Groetjes, Henk.
Henk spermatank?quote:Op woensdag 28 september 2011 22:51 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Good to know Henk spermatank.
Ja maar ik kom hier nog maar 1x per week ofzo.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:50 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat was in het vorige deel ookal. Maar om op je vraag terug te komen. Mijn droomman.
Tong? Wtfquote:Op woensdag 28 september 2011 22:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja maar ik kom hier nog maar 1x per week ofzo.Je droomman is Tong?
Ik denk eerder, BDH.quote:
Ja zo'n niveau is het.quote:
quote:Op woensdag 28 september 2011 22:55 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ik denk eerder, BDH.
Maar dat kan natuurlijk wel, als ik homo was zou ik op BDH vallen.
Maar als BDH een kloon is van jou dan val je dus op jezelf. Hij was toch een kloon van KK?quote:Op woensdag 28 september 2011 22:55 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ik denk eerder, BDH.
Maar dat kan natuurlijk wel, als ik homo was zou ik op BDH vallen.
BDH een kloon van mij zijnquote:Op woensdag 28 september 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar als BDH een kloon is van jou dan val je dus op jezelf. Hij was toch een kloon van KK?
Ja is dat zo gek dan.quote:Op woensdag 28 september 2011 23:01 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
BDH een kloon van mij zijn
Niks lieverd, loop maar door.quote:Op woensdag 28 september 2011 23:02 schreef BarrieButsers het volgende:
TM is een kloon van bdh of kk? Wat heb ik gemist?!?!
Oke tante Tuxquote:Op woensdag 28 september 2011 23:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Niks lieverd, loop maar door.
quote:
Waarom ben je uitgekotst dan?quote:Op woensdag 28 september 2011 23:11 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik ben totally independent. Overigens geen kloon![]()
Ben wel een kloon die totaal is uitgekotst door de rest van FOK! in de UVT forum. Maar dat terzijde
@ BB, vanwege je UI's en plaatjes
Privéquote:Op woensdag 28 september 2011 23:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Waarom ben je uitgekotst dan?
Que?quote:
PM dan?quote:Op woensdag 28 september 2011 23:19 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Als ik het zeg wordt ik weer verbannen
Woehoew, en daar woon ik dan op 5 minuten lopen vandaanquote:
Gezellig! Hoe is het daar?quote:Op woensdag 28 september 2011 23:30 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Woehoew, en daar woon ik dan op 5 minuten lopen vandaan
Zal ik blij voor je zijn of medelijden hebben?quote:Op woensdag 28 september 2011 23:30 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Woehoew, en daar woon ik dan op 5 minuten lopen vandaan
Da's dezelfde kanker.quote:Op woensdag 28 september 2011 23:45 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Grapje ik ga naar Syndicate.
[ afbeelding ]
Ik ben daar dan waarschijnlijk. Biertje doen?quote:
Ik vond het eerst ook leuker, ook al was het toen mijn muziek niet. Veel meer sfeer dan nu.quote:Op woensdag 28 september 2011 23:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Trouwens nu het plein kut is gaan jullie daar met z'n allen naartoe terwijl ik erom belachelijk gemaakt werd.
Nu hou ik weer van je!quote:Op woensdag 28 september 2011 22:50 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat was in het vorige deel ookal. Maar om op je vraag terug te komen. Mijn droomman.
Ik ga serieus in pak naar school dan hoor.quote:
ich auchquote:Op donderdag 29 september 2011 09:03 schreef BarrieButsers het volgende:
Goedemorgen. Ik heb net een minuut mn ogen open.
Slecht of te kort geslapen jongen?quote:Op donderdag 29 september 2011 09:09 schreef Kutstudent het volgende:
Pas om 9 uur uit bed komen.Wie doet dat nou. Gewoon werken met je luie donder.
Check de pi even.quote:Op donderdag 29 september 2011 09:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Slecht of te kort geslapen jongen?
Het goede levenquote:Op donderdag 29 september 2011 09:27 schreef bijdehand het volgende:
Ik ben the middle en modern family aan het kijken
Ja, moet om kwart over 11 aanfietsen dus ga toch geen hw makenquote:
Doe je toch iets fout.quote:Op donderdag 29 september 2011 09:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, moet om kwart over 11 aanfietsen dus ga toch geen hw maken![]()
Vanavond heb ik een date omdat ik geen nee durfde te zeggen
Dat is domquote:Op donderdag 29 september 2011 09:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, moet om kwart over 11 aanfietsen dus ga toch geen hw maken![]()
Vanavond heb ik een date omdat ik geen nee durfde te zeggen
Ze is aardig. Ik dacht (hoopte) dat ik in de friendzone zat.quote:Op donderdag 29 september 2011 09:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat is domIs het geen leuk meisje?
Nja ik ga wel maar leun wel de andere kant op in de bios zeg maarquote:Op donderdag 29 september 2011 09:42 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Doe je toch iets fout.Afbellen die handel.
quote:Op donderdag 29 september 2011 09:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ze is aardig. Ik dacht (hoopte) dat ik in de friendzone zat.
Nee, ik niet blijquote:Op donderdag 29 september 2011 09:55 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Neuk dr gewoon. Jij blij, zij blij.
Waar is de friendzone als je 'm nodig hebt.quote:
Als je 15 bent wel jaquote:
quote:
Wacht maar totdat je er een zien die niet online staat.quote:Op donderdag 29 september 2011 10:55 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Volgens mij blijft kut ook echt kut na wat jaartjes hoor.
Offlinequote:Op donderdag 29 september 2011 10:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wacht maar totdat je er een zien die niet online staat.
Ja, dan ruik je ze ook in een keerquote:
quote:Op donderdag 29 september 2011 11:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, dan ruik je ze ook in een keer
Ja, damnquote:Op donderdag 29 september 2011 11:10 schreef Kutstudent het volgende:
En toch. En toch hè, is dat zoveel beter dan op je scherm naar pussy kijken.
Nou daar heb je het! Pak vanavond je kans!quote:
quote:Op donderdag 29 september 2011 11:13 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Nou daar heb je het! Pak vanavond je kans!
Zie het maar zo, je ziet haar waarschijnlijk toch nooit meer.
Je bent gedoemd te falen vriend.quote:Op donderdag 29 september 2011 11:17 schreef bijdehand het volgende:
Het is een huisgenoot van een maat van me waar ik redelijk vaak kom
quote:Op donderdag 29 september 2011 11:20 schreef Kutstudent het volgende:
Kap eens met janken. Kan prima. Gewoon duidelijk maken dat het voor een keertje was en daarna kan je haar altijd bellen als je een keer zin hebt om te ballen. No strings attached.
[ afbeelding ]
Kan ik het eigenlijk alleen maar mee eensch zijnquote:Op donderdag 29 september 2011 11:13 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Nou daar heb je het! Pak vanavond je kans!
Zie het maar zo, je ziet haar waarschijnlijk toch nooit meer.
Goed excuusquote:Op donderdag 29 september 2011 12:43 schreef bijdehand het volgende:
Nee ik denk dat ik impotent ben vanavond.
en geeneens een leugenquote:
Zijn je pa en ma rijk?quote:Op donderdag 29 september 2011 13:18 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik voel me zo gemeen. Ik heb van mijn ouders 55 euro gebietst voor office 2010. heeft een vriend hem gratis aan mij gegeven (illegaal). Maar nu kan ik wel die mooie schoenen kopen die ik zo graag wou
Wat moet ik doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |