We zijn het verwachte reacties tijdperk allang voorbij. Sommigen blijven er alleen wat in hangen.quote:Op donderdag 3 november 2011 09:04 schreef FL_Freak het volgende:
Wandelstokken
Opa ik neem aan dat je weet dat mensen dat soort dingen altijd posten? Als ik het doe, dan ben ik hun allemaal voor.
Ow ik had al een nieuwe ge-opend. Zonder troepquote:Op donderdag 3 november 2011 09:06 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
We zijn het verwachte reacties tijdperk allang voorbij. Sommigen blijven er alleen wat in hangen.
Een dergelijke OP lokt juist bagger en ofttopic geleuter uit. Willen we niet meer.
Je kan me, zoals in de sluitpost staat, een normale OP PM-en waarna ik je topic heropen.
Je hebt wat moeite met begrijpend lezen? Maar soit.quote:Op donderdag 3 november 2011 09:08 schreef FL_Freak het volgende:
Ow ik had al een nieuwe ge-opend. Zonder troep
Soms expres.quote:Op donderdag 3 november 2011 09:09 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Je hebt wat moeite met begrijpend lezen? Maar soit.
Ah. Jij bent het jongetje dat graag uit de pas loopt. Wat er voor altijd voor zorgde dat de hele klas moest nablijven omdat hij "per ongeluk maar toch expres" iets stuk had gemaakt. Het jongetje dat door de hele groep wordt uitgekotst en gepest. Het jongetje waarvan zijn leren boekentas met gouden sloten "spontaan" volgeschreven was met scheldwoorden en het jongetje dat bij thuiskomst met tranen in zijn ogen zijn gebroken geodriehoek ontdekte. Zo'n jongetje. Geeft niets hoor vent. Pispaaltjes moeten er ook zijn voor het vermaak.quote:
Omdat het nergens over gaat. Het komt een beetje treurig over dat je hier al 3 dagen mee rondloopt, dat je en foto hebt genomen als bewijs en dat je je registreert op een forum op de prijs van de chocoladenootjes aan te pakken.quote:Op donderdag 3 november 2011 16:01 schreef Winkelaar01 het volgende:
Hallo,
Waarom wordt dit ( AH huismerk duurder dan A-merk ) gesloten het is een serieus probleem/klacht.
Ze adverteren met 15% goedkoper en dat wordt niet gedaan, waarschijnlijk is dit bij veel meer producten aan de hand. Een forum is toch een plek om daar over te praten?
Ik zou graag horen waarom dit topic wordt gesloten.
Als dat zand echt zo schuurt in je vagina zou je dat zelfde verhaal in een briefje naar de AH kunnen sturen om er zo een gratis pakje choco crunch uit te slepenquote:Op donderdag 3 november 2011 16:01 schreef Winkelaar01 het volgende:
Hallo,
Waarom wordt dit ( AH huismerk duurder dan A-merk ) gesloten het is een serieus probleem/klacht.
Ze adverteren met 15% goedkoper en dat wordt niet gedaan, waarschijnlijk is dit bij veel meer producten aan de hand. Een forum is toch een plek om daar over te praten?
Ik zou graag horen waarom dit topic wordt gesloten.
tldr delete ik altijd al, de rest valt me niet zo op eigenlijk.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:55 schreef Ritmo het volgende:
Kunnen die 4chan-termen niet verboden worden hier? Dat 'u mad', 'tldr' en 'shitstorm' en dat soort autisten-taal is behoorlijk irritant.
Met name dat 'u mad' zie je toch aardig vaak hoor. Het slaat ook nergens op, en is alleen maar irritant.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
tldr delete ik altijd al, de rest valt me niet zo op eigenlijk.
u mad?quote:Op donderdag 3 november 2011 21:06 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Met name dat 'u mad' zie je toch aardig vaak hoor. Het slaat ook nergens op, en is alleen maar irritant.
Idd. Je kunt er ook op geen antwoord op geven en zo verneuk je een topic.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:08 schreef themole het volgende:
[..]
u mad?
Nee even serieus, vrij irritant ja. Kan wat mij betreft geen kwaad om te verbieden, voegt helemaal niks toe.
Mja. Links laten liggen maar.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:30 schreef wise het volgende:
Haten op mannen met sieraden en/of stijl
is dit voor getroll van de TS
quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:57 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Mja. Links laten liggen maar.
Gewoon niet meer reageren, zakt wel weg.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:49 schreef Ritmo het volgende:
Softe, asociale wereld tegenwoordig.
Troll verraadt zichzelf nu. Topic kan dicht denk ik.
Sowieso een ontiegelijk vervelende userquote:Op zaterdag 5 november 2011 16:49 schreef Ritmo het volgende:
Softe, asociale wereld tegenwoordig.
Troll verraadt zichzelf nu. Topic kan dicht denk ik.
quote:Op zondag 6 november 2011 13:39 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Die iPhonefappers
svp ff opschonen. er zitten een paar android gebruikers daar die denken onware informatie de wereld in te kunnen helpen. elke stelling die suggereert dat android beter is dan ios svp ff verwijderen.
Het topic is bijna vol, lijkt me daarna mooi geweestquote:Op zondag 6 november 2011 13:39 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Die iPhonefappers
svp ff opschonen. er zitten een paar android gebruikers daar die denken onware informatie de wereld in te kunnen helpen. elke stelling die suggereert dat android beter is dan ios svp ff verwijderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |