abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102486498
Oke, ik heb me nog nooit zo ongelukkig gevoeld..
Ik heb in een eerder topic wel eens verteld dat mijn vriend een paar keer eerder is vreemdgegaan en dat heb ik hem allemaal vergeven. uiteindelijk koos hij voor mij en ik had hem alles vergeven en onze relatie ging goed, werd sterker door alles wat er was gebeurd. toen deze zomer heb i kde grootste fout van mijn leven gemaakt, ik had die periode van dat hij vreemd was gegaan nog niet helemaal afgesloten, ik ontmoette een jongen op vakantie en in de vakantiesfeer gingen we met elkaar. Toen had ik de periode afgesloten, maar ik ben een meisje en ik heb een groter geweten dan wie dan ook.. ik propte het weg, dacht nu staan we gelijk, ongeveer. toen vond ik nadat we beide op vakantie waren geweest, hij naar terschelling, een brief van een meisje op zijn kamer en dat was zo intens, hij doet zoiets anders nooit en ik schrok. het maakte me niet eens uit of hij vreemd was geweest met haar, maar het idee dat hij close was met iemand deed pijn. tegelijkertijd had ik natuurlijk geen recht van spreken. nu ben ik een maand ziek geweest van alle schuldgevoelens en slaap slecht, denk geen moment aan iets anders of ik het hem nu wel of niet moest vertellen. ik wil eerlijkheid in onze relatie, dus ik heb het hem vandaag uiteindelijk verteld. en dat viel me zwaar en hem ook, maar ik wil hem niet kwijt. hij is het allerbelangrijkste in mijn leven. dat dat gebeurde op vakantie was een fout, ik had nog nooit een fout gemaakt in onze relatie, hij noemde me perfect, maar ik dacht dat kan ik niet zijn.. natuurlijk maak ik ook mijn fouten en dat is gebeurd. ik realiseerde me het alleen gelijk wat ik had gedaan en had meteen een schuldgevoel van hier tot tokio. en natuurlijk zeg je, had het niet gedaan! maar dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan, het is gebeurd en niet meer terug te draaien. bij mij was het 1x bij hem zo ongeveer 5x. toch is het nu anders, omdat onze relatie goed was, stabiel. ik miste niks in hem, soms zijn aandacht een beetje, maar verder was alles helemaal goed. nu zou ik het dus misschien verpesten door dit en dat kan ik mezelf niet vergeven. ik heb hem zo vaak vergeven dus ik hoop dat hij het nu bij mij ook kan. hij moet het nu eerst laten bezinken, maar ik hoop zoooo zoo dat het goed komt, want ik kan niet zonder hem..
pi_102486578
Wahhaah hij is 5x vreemdgegaan en je bent nog steeds bij hem? :')
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  woensdag 28 september 2011 @ 19:33:44 #3
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_102486680
Hoe oud zijn jullie? Want het klinkt alsof jullie nog niet klaar zijn voor een relatie eigenlijk.
  woensdag 28 september 2011 @ 19:34:05 #4
350968 kedge
cicatrix manet
pi_102486690
Hij is 5x vreemdgegaan en noemt je perfect omdat jij zo dom bent om bij hem te blijven. Echt chapeau !
A vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
pi_102486777
Argh....spaties.....interpunctie.... :X
pi_102486813
Als je nog nooit zo gek op iemand geweest, kun je het niet begrijpen..
En we gaan nu al bijna zo´n twee jaar met elkaar.
Er is veel gebeurd, maar ik hoop dat we elkaar kunnen vergeven en helemaal opnieuw kunnen beginnen. Want dat heb ik zelf na alles wel nodig, ik wil mezelf kunnen vergeven, ik zit er meer mee dan hij er toen hij het zelf deed mee zat.
  woensdag 28 september 2011 @ 19:38:00 #7
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_102486879
Noem het dan gewoon een open relatie. :')
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_102487008
Twee jaar samen...beiden al vreemd gegaan en hij al 5x.

Right.

Jullie worden vast heel gelukkig samen ^O^
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_102487028
Een terechte :')
Hier staat niets.
pi_102487211
Punten en hoofdletters graag.

Inhoudelijk: hij en jij zijn vreemdgegaan. En nu vraag je ons wat jij moet doen? Wat jij wil, zoek je lekker zelf uit wat jou het beste lijkt. Wil je bij hem blijven? Doen! Wil je weg, fijn.
pi_102487235
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 19:35 schreef Faxie het volgende:
Argh....spaties.....interpunctie.... :X
En waar zijn de witregels! }:|

OT:
Wegwezen bij die kerel. Je eigen zonden goed overdenken en verder met je leven. Iedere dag dat jullie samen blijven maakt het probleem erger.
Is even klote, maar over een paar jaar (als je eindelijk eens een beetje volwassen gaat worden) ben je blij dat je niet nóg langer met die onzin bent doorgegaan.

Hup, actie ondernemen en houdt in je achterhoofd dat je hier later een wijze levensles uit gaat halen (jeej, je eerste *O* )
pi_102487264
Zo te lezen zit je op deVMBO. Enneh, 5x vreemdgegaan _O- _O-

Wat denk je zelf?
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_102487267
  woensdag 28 september 2011 @ 19:47:01 #14
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_102487277
TS mag nu nog wel vier keer.
pi_102487298
quote:
10s.gif Op woensdag 28 september 2011 19:40 schreef Isabeau het volgende:
Twee jaar samen...beiden al vreemd gegaan en hij al 5x.

Right.

Jullie worden vast heel gelukkig samen ^O^
Of niet?
  woensdag 28 september 2011 @ 19:48:01 #16
351846 Tante-Leen
Heeft een derde been!
pi_102487315
Vreemdgeweest :')
pi_102487353
Kuthoeren, allebei. :')
pi_102487563
Wil je nog een keer vreemdgaan :@
Op woensdag 25 juni 2014 19:08 schreef yvonne het volgende
dat doe ik alleen bij newbs zoals jij.
pi_102487635
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 19:53 schreef vinnieboy het volgende:
Wil je nog een keer vreemdgaan :@
:')
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_102487744
Een ding: Uitmaken en opnieuw beginnen met iemand anders, op deze manier zul je altijd maar verdriet hebben.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
pi_102488362
Misschien ervoor kiezen om te scharrelen ipv een vaste relatie?

Daar lijken jullie beide niet echt aan toe. :')
pi_102488607
Vmbo.. Waarom denkt iedereen dat toch altijd, zeg maar gerust vwo.
En sorry voor de geen witregels, interpunctie etc. ik schreef het van me af.
pi_102488736
Waarom ben je bij iemand die constant vreemd gaat?
Denk je nou echt dat hij zo veel om je geeft, als hij echt om je geeft zou hij dat niet doen.
pi_102488854
Het was voor hem vooral in het begin van onze relatie.
Hij zal het nooit maar dan ook nooit weer doen, ik heb hier ook mijn wijze les uit geleerd.
pi_102488925
Zo te lezen heb je je keus allang gemaakt.... veel geluk samen :W

Maar straks niet komen janken hier als hij alweer vreemd is gegaan...
  woensdag 28 september 2011 @ 20:24:45 #26
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_102488953
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 20:22 schreef xxroosjexx het volgende:
Hij zal het nooit maar dan ook nooit weer doen, ik heb hier ook mijn wijze les uit geleerd.
Blijkbaar niet want je bent nog bij hem.
pi_102489043
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 20:24 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Blijkbaar niet want je bent nog bij hem.
Ik neem aan dat je nog nooit echt van iemand gehouden hebt.
En ik heb natuurlijk al gekozen, ik wil bij hem blijven, hij moet mij nu alleen vergeven voor wat ik gedaan heb, zodat ik mezelf kan vergeven. Ik ben nu degene die fout zit, terwijl het juist net goed ging tussen ons.
pi_102489108
k vind vreemd gaan eig helemaal NIET ZO ERG ; zit ook een goeie kant aan : het kan best ok zijn om te hebben ervaren hoe "het" met een ander is ; wat telt is of je bij elkaar wilt blijven, ervoor en erna ;

en jah, hoofdletters hou k niet zo van ; ook niet van mannetjes-haantjes die altijd naar anderen kijken, altijd commentaar op meisjes hebben en roepen dat vreemd gaan schandeluk is ;

-O-
  woensdag 28 september 2011 @ 20:29:39 #29
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_102489159
Vreemdgaan is inderdaad het ultieme bewijs van absolute liefde. Kom op zeg meid, iets minder naïviteit zou je sieren.
AFC AJAX
  woensdag 28 september 2011 @ 20:30:04 #30
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_102489182
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 20:26 schreef xxroosjexx het volgende:

[..]

En ik heb natuurlijk al gekozen, ik wil bij hem blijven, hij moet mij nu alleen vergeven voor wat ik gedaan heb, zodat ik mezelf kan vergeven. Ik ben nu degene die fout zit, terwijl het juist net goed ging tussen ons.
En jij laat verschrikkelijk over je heen lopen. Hij ging vijf keer vreemd en het ging goed tussen jullie? Issues, je hebt ze.
  woensdag 28 september 2011 @ 20:31:07 #31
240618 Micson
The lonely stoner
pi_102489223
VWO, yeah sure :')
  woensdag 28 september 2011 @ 20:32:31 #32
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_102489275
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 20:31 schreef Micson het volgende:
VWO, yeah sure :')
:D
pi_102489375
Als jullie beiden vreemd zijn gegaan in het verleden zal dat alleen maar problemen opleveren op de langere termijn. Vertrouwen is van beide kanten gebroken en zal nooit meer op dezelfde manier herstellen.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_102489491
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 20:28 schreef quirigua het volgende:
k vind vreemd gaan eig helemaal NIET ZO ERG ; zit ook een goeie kant aan : het kan best ok zijn om te hebben ervaren hoe "het" met een ander is ; wat telt is of je bij elkaar wilt blijven, ervoor en erna ;

en jah, hoofdletters hou k niet zo van ; ook niet van mannetjes-haantjes die altijd naar anderen kijken, altijd commentaar op meisjes hebben en roepen dat vreemd gaan schandeluk is ;

-O-
Ik... Gewoon... Ach, laat maar.
pi_102489536
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 19:36 schreef xxroosjexx het volgende:
Donder even op. :{.
pi_102490479
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 20:28 schreef quirigua het volgende:

-O-
natuurlijk is het niet goed wat ik heb gedaan, maar gelukkig ziet iemand het in waarom ik het misschien heb gedaan. ik weet nu dat ik het nevernooit meer zou doen. hij ook, dat kan ook ervoor zorgen dat onze relatie alleen maar sterker wordt.

En iedereen die alleen maar negatief commentaar levert, alsjeblieft ga iemand anders verdriet doen, ik weet wel wat ik heb gedaan en wat hij heeft gedaan, dat hoef ik niet nog een keer te horen. een beetje steun zou fijn zijn.
pi_102490482
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 20:37 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik... What the fuck, niet snap.
Rustig aan.
pi_102490551
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 20:22 schreef xxroosjexx het volgende:
Neuh, hij ging alleen 5x vreemd :o

Waarom, echt waarom zou hij niet nog een keer vreemd gaan dan?

Het feit alleen al dat je er een topic over maakt toont gewoon dat jij er niet zeker over bent, denk eens na? :?
Rustig aan.
  woensdag 28 september 2011 @ 21:01:54 #39
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_102490643
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 20:58 schreef xxroosjexx het volgende:

[..]

natuurlijk is het niet goed wat ik heb gedaan, maar gelukkig ziet iemand het in waarom ik het misschien heb gedaan. ik weet nu dat ik het nevernooit meer zou doen. hij ook, dat kan ook ervoor zorgen dat onze relatie alleen maar sterker wordt.

En iedereen die alleen maar negatief commentaar levert, alsjeblieft ga iemand anders verdriet doen, ik weet wel wat ik heb gedaan en wat hij heeft gedaan, dat hoef ik niet nog een keer te horen. een beetje steun zou fijn zijn.
Sorry hoor, ik wil geen negatief commentaar leveren hoor ( :') ) maar hoe denk je nu dat zijn 5 x vreemdgaan en jouw misstap de relatie sterker gaat maken?
When people show you who they really are, believe them...
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  woensdag 28 september 2011 @ 21:01:55 #40
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_102490644
Relaties die beginnen met veel drama, eindigen vast ook met heel veel drama.
Sterkte TS, als dat einde dalijk in zicht is.

Mocht het einde niet komen: onderling vertrouwen richting elkaar zullen jullie nooit meer hebben.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_102490719
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 21:00 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Neuh, hij ging alleen 5x vreemd :o

Waarom, echt waarom zou hij niet nog een keer vreemd gaan dan?
Omdat hij is veranderd. Daarom is het juist zo stom dat ik nu een fout heb gemaakt. Hij zegt elke keer weer dat hij zo blij is dat hij mij heeft. We vertellen elkaar nu ook alles, wat er gebeurt tijdens uitgaan ook gewoon. Dat ik dit voor hem verzweeg, dat kon ik niet. Daar ging ik kapot aan. Als hij het me niet vergeeft, dan heb ik meer van hem gehouden dan hij van mij, want ik vergaf hem al die keren en als hij dat nu niet bij deze ene keer kan..
pi_102490745
quote:

[..]

precies : dat kan ook ervoor zorgen dat onze relatie alleen maar sterker wordt.
en : een beetje steun zou fijn zijn - verwacht ik niet mannetjes-fok-haantjes, en als het toch komt : des te mooier
pi_102490798
quote:

[..]

Meer steun krijg je niet!
pi_102490951
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 21:03 schreef xxroosjexx het volgende:

[..]

Omdat hij is veranderd. Daarom is het juist zo stom dat ik nu een fout heb gemaakt. Hij zegt elke keer weer dat hij zo blij is dat hij mij heeft. We vertellen elkaar nu ook alles, wat er gebeurt tijdens uitgaan ook gewoon. Dat ik dit voor hem verzweeg, dat kon ik niet. Daar ging ik kapot aan. Als hij het me niet vergeeft, dan heb ik meer van hem gehouden dan hij van mij, want ik vergaf hem al die keren en als hij dat nu niet bij deze ene keer kan..
Hij is veranderd want hij zegt nu elke keer dat hij zo blij is dat hij je heeft en omdat hij nu ook alles tegen je verteld... ^O^
Succes meid, heel ander persoon inderdaad !
Rustig aan.
pi_102490955
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 20:26 schreef xxroosjexx het volgende:

[..]

Jij ook niet, anders was je niet vreemdgegaan.
pi_102491006
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 21:03 schreef xxroosjexx het volgende:

[..]

Wat een conclusie... :').
  woensdag 28 september 2011 @ 21:10:03 #47
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_102491015
quote:

[..]

Dat roep je toch echt op jezelf af hoor. Niet alleen omdat je zo naïef bent met een kerel te blijven die vijf keer vreemd is gegaan, maar ook door te zeggen dat 'wij' "het niet snappen" omdat 'wij' nooit zo verliefd zijn geweest dat we het toch niet kunnen snappen.

Zie je niet hoe dom dat is?

Geloof me, niemand (misschien een enkeling?) wil dat je voor eeuwig verdrietig bent of zo hoor!
AFC AJAX
  woensdag 28 september 2011 @ 21:11:10 #48
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_102491067
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2011 21:09 schreef zarGon het volgende:

[..]

Wat een conclusie... :').
Ja want je houdt pas écht van iemand, als je alles vergeeft. :')!!
  woensdag 28 september 2011 @ 21:11:28 #49
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_102491083
TS is 12?
pi_102491128
:s)
Rustig aan.
pi_102491177
Sowieso... voor je achttiende roepen dat anderen hier nog nooit ervaren hebben wat het is om echt van iemand te houden :'). Hoe arrogant is dat?

Ik mag toch aannemen dat de gemiddelde leeftijd hier hoger is dan 18...
pi_102491243
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 21:13 schreef Sosha het volgende:
Sowieso... voor je achttiende roepen dat anderen hier nog nooit ervaren hebben wat het is om echt van iemand te houden :'). Hoe arrogant is dat?

Als je een tiener bent denk je sowieso dat je alles in het leven wel begrijpt. Duurt nog een aantal jaar en wat ervaring later voor je door hebt dat je best een onnozel gansje was als tiener. Vooral op het gebied van 'de liefde'.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_102491244
Kalverliefde :D
pi_102491334
Meid, ik wil je wel troosten, PM gerust
٩๏̯͡๏)۶
pi_102491509
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 21:16 schreef Ronaldsen het volgende:
Meid, ik wil je wel troosten, PM gerust
Daar had ik niet aan gedacht, gezien de TS neem je het niet zo nauw. Wanneer kun je TS?
  woensdag 28 september 2011 @ 21:24:16 #56
262 Re
Kiss & Swallow
pi_102491677
Doen we een beetje lief?

TS ga lekker eens alleen door, veel gezonder
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_102493809
Na 1x vreemdgaan had ik hem al de deur gewezen. Dit doet me denken aan die aflevering van Loverboys. Zo'n gast ging ook 5x vreemd, had zijn vriendin geslagen en zelfs toen nam ze hem nog terug :') Waar is je eigenwaarde dan? :{
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_102494462
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 20:37 schreef Tchock het volgende:

[..]

nou, ik bedoel natuurlijk dat je elkaar vertrouwt en ook alles aan elkaar kan zeggen of vertellen ; dat betekent dat als mijn vriendje een keer vreemd gaat (heeft ie gedaan), hij het ook vertelt, en ook dat hij het kan uitleggen ; als hij dat sincere doet, vind ik het in principe acceptabel ; dat wil zeggen : het past in ons beider gevoel dat we iig met elkaar willen doorgaan (in ups and downs) ;

het moet natuurlijk wel aan twee kanten zijn, dat vertrouwen ; stel dat ik een keer vreemd zou gaan, moet ik het net zo goed kunnen vertellen en zonder angst kunnen uitleggen ;

ik bedoel dus niet dat 1 van de 2 (bijna altijd het mannetje :% ) maar rond mag/kan gaan en "pakken" wat ie kan - dat vind ik echt vreemd gaan ; dan wil je niet met elkaar verder, ik niet ; tien keer vreemd gaan, neeh ;

-O-

[ Bericht 0% gewijzigd door quirigua op 28-09-2011 22:29:59 ]
pi_102494648
Het ging me eigenlijk om het ontbreken van een correcte Nederlandse zin in je post (en in deze ook).
pi_102494713
Klinkt als een fijne, stabiele relatie vol vertrouwen.

Zeker ook gezien je eerdere topic.

Ik vraag me af hoe je deze relatie wilt laten werken.
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_102494800
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 22:07 schreef SonicVolcano het volgende:
Na 1x vreemdgaan had ik hem al de deur gewezen. Dit doet me denken aan die aflevering van Loverboys. Zo'n gast ging ook 5x vreemd, had zijn vriendin geslagen en zelfs toen nam ze hem nog terug :') Waar is je eigenwaarde dan? :{
Zulk soort personen zien 'het goede' in hem... 'Ja maar hij houd van me, ja maar ik kan hem veranderen', etc etc.
pi_102494876
Daarom zouden vmbo-ers geen relatie's mogen beginnen :{w
pi_102494916
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 22:23 schreef Tchock het volgende:
Het ging me eigenlijk om het ontbreken van een correcte Nederlandse zin in je post (en in deze ook).
snap ik niet ; behalve als je hoofdletters of interpunctie bedoelt ; of elliptische zinnen (vwo >?)
pi_102494930
quote:
14s.gif Op woensdag 28 september 2011 22:24 schreef Lolaatje het volgende:
Klinkt als een fijne, stabiele relatie vol vertrouwen.

Zeker ook gezien je eerdere topic.

Ik vraag me af hoe je deze relatie wilt laten werken.
Aha... dus ze waren in mei van dit jaar 8 maanden samen en nu twee jaar..? Of heb ik verkeerd gelezen..?
pi_102499374
Weet je wat ik eigenlijk niet begrijp ? Als je in een serieuze relatie met elkaar bent , en je houdt daadwerkelijk ook van elkaar, waarom zou je dan nog vreemd gaan ? Betekent het juist niet dat de liefde tussen de twee niet sterk genoeg is ? K heb het nu niet over belangen-relaties waarin beiden hele tijd vreemdgaan, maar echte relaties waarbij het koppel al samen woont ! das toch te gek voor woorden.
pi_102499517
Ik weet niet eens wat ik erover zou moeten zeggen, het is zo triest! :')
pi_102499643
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 22:28 schreef Sosha het volgende:

[..]

Aha... dus ze waren in mei van dit jaar 8 maanden samen en nu twee jaar..? Of heb ik verkeerd gelezen..?
Tijd vliegt als je verliefd bent. Blijkbaar.
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_102499775
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 19:29 schreef xxroosjexx het volgende:
Oke, ik heb me nog nooit zo ongelukkig gevoeld..
Ik heb in een eerder topic wel eens verteld dat mijn vriend een paar keer eerder is vreemdgegaan en dat heb ik hem allemaal vergeven. uiteindelijk koos hij voor mij en ik had hem alles vergeven en onze relatie ging goed, werd sterker door alles wat er was gebeurd. toen deze zomer heb i kde grootste fout van mijn leven gemaakt, ik had die periode van dat hij vreemd was gegaan nog niet helemaal afgesloten, ik ontmoette een jongen op vakantie en in de vakantiesfeer gingen we met elkaar. Toen had ik de periode afgesloten, maar ik ben een meisje en ik heb een groter geweten dan wie dan ook.. ik propte het weg, dacht nu staan we gelijk, ongeveer. toen vond ik nadat we beide op vakantie waren geweest, hij naar terschelling, een brief van een meisje op zijn kamer en dat was zo intens, hij doet zoiets anders nooit en ik schrok. het maakte me niet eens uit of hij vreemd was geweest met haar, maar het idee dat hij close was met iemand deed pijn. tegelijkertijd had ik natuurlijk geen recht van spreken. nu ben ik een maand ziek geweest van alle schuldgevoelens en slaap slecht, denk geen moment aan iets anders of ik het hem nu wel of niet moest vertellen. ik wil eerlijkheid in onze relatie, dus ik heb het hem vandaag uiteindelijk verteld. en dat viel me zwaar en hem ook, maar ik wil hem niet kwijt. hij is het allerbelangrijkste in mijn leven. dat dat gebeurde op vakantie was een fout, ik had nog nooit een fout gemaakt in onze relatie, hij noemde me perfect, maar ik dacht dat kan ik niet zijn.. natuurlijk maak ik ook mijn fouten en dat is gebeurd. ik realiseerde me het alleen gelijk wat ik had gedaan en had meteen een schuldgevoel van hier tot tokio. en natuurlijk zeg je, had het niet gedaan! maar dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan, het is gebeurd en niet meer terug te draaien. bij mij was het 1x bij hem zo ongeveer 5x. toch is het nu anders, omdat onze relatie goed was, stabiel. ik miste niks in hem, soms zijn aandacht een beetje, maar verder was alles helemaal goed. nu zou ik het dus misschien verpesten door dit en dat kan ik mezelf niet vergeven. ik heb hem zo vaak vergeven dus ik hoop dat hij het nu bij mij ook kan. hij moet het nu eerst laten bezinken, maar ik hoop zoooo zoo dat het goed komt, want ik kan niet zonder hem..
Door dat naïve en gelovige karakter van je krijg je precies wat je verdient ^O^
pi_102499825
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 00:06 schreef The_Arrival het volgende:
Weet je wat ik eigenlijk niet begrijp ? Als je in een serieuze relatie met elkaar bent , en je houdt daadwerkelijk ook van elkaar, waarom zou je dan nog vreemd gaan ? Betekent het juist niet dat de liefde tussen de twee niet sterk genoeg is ? K heb het nu niet over belangen-relaties waarin beiden hele tijd vreemdgaan, maar echte relaties waarbij het koppel al samen woont ! das toch te gek voor woorden.
gewoon, hierom : om es te weten hoe het met een ander is ? dus niet vaak en niet geregeld, maar es een keer - - - ;
pi_102499998
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 00:20 schreef quirigua het volgende:

[..]

gewoon, hierom : om es te weten hoe het met een ander is ? dus niet vaak en niet geregeld, maar es een keer - - - ;
Dus, bewust vreemdgaan, ja?
pi_102500155
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 00:20 schreef quirigua het volgende:

[..]

Nooit iemand anders gehad dan je huidige partner..?

Mijn vriend heeft hetzelfde. Ik heb drie mannen 'gehad' voor hem en ik ben nu enorm blij om hem te hebben, omdat ik kan vergelijken en hij wint op alle fronten, maar ik ben voor hem de eerste, dus hij heeft geen vergelijkingsmateriaal. Ondanks dat ik hem volledig vertrouw, vind ik dat toch een beetje jammer, ofzo.
pi_102500295
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 00:25 schreef zarGon het volgende:

[..]

Dus, bewust vreemdgaan, ja?
Ja ; in een dronken bui kan ook, maar dat zou ik zelf nooit doen (vriendje ook niet) -
als het gebeurt wil ik weten hoe, en wil ik er met mijn hersens helemaal bij zijn, om het te kunnen begrijpen ;

dronken vreemd gaan : schijnt veel te gebeuren - vind ik waardeloos ; zo'n vriendje hoef ik niet
-O-
pi_102500356
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 00:30 schreef Sosha het volgende:

[..]

Nooit iemand anders gehad dan je huidige partner..?

Mijn vriend heeft hetzelfde. Ik heb drie mannen 'gehad' voor hem en ik ben nu enorm blij om hem te hebben, omdat ik kan vergelijken en hij wint op alle fronten, maar ik ben voor hem de eerste, dus hij heeft geen vergelijkingsmateriaal. Ondanks dat ik hem volledig vertrouw, vind ik dat toch een beetje jammer, ofzo.
nee, nooit ; en soms vragen we elkaar hoe we denken dat het zou zijn met een ander ? zo of anders, we gaan wel met elkaar door

-O-
pi_102505524
Waarom is hij vreemd gegaan, weet je dat? Uit nieuwsgierigheid om te weten hoe het met een ander is of omdat hij er gevoelens voor had. Met het 2-de zou ik namelijk veel moeite hebben, ook al zou er geen sex aan te pas komen zou ik het vreselijk vinden dat mijn partner verliefd op een ander zou kunnen worden. Veel mensen roepen dat dat altijd wel kan gebeuren en het niet erg is en de partner er naar een slippertje uitbonjouren. Ik zeg dat dat juist niet kan wanneer je van je partner houdt en ergens denk ik met een slippertje wel zou kunnen leven.
pi_102512337
[quote]99s.gif Op donderdag 29 september 2011 10:30 schreef -moppie- het volgende:
Waarom is hij vreemd gegaan, weet je dat? Uit nieuwsgierigheid om te weten hoe het met een ander is of omdat hij er gevoelens voor had. Met het 2-de zou ik namelijk veel moeite hebben - - zou ik het vreselijk vinden dat mijn partner verliefd op een ander zou kunnen worden [quote]

Nou, dat kan imho altijd : gevoelens voor iemand anders krijgen. Als dat je overkomt, raak je in paniek ("wat nu", verzwijgen of opbiechten ?).

Als je de mogelijkheid zonder paniek onder ogen ziet, sta je er in elk geval beter voor - dan kan je beter overzien : "wat nu".
Een groot deel van het probleem is, dat je je "beledigd" voelt in zo'n situatie (mannen noemen dat : "op je pik getrapt worden" ; hihi :N , gaat niet bij vrouwen).
Dan helpt het enorm als je open tegen elkaar bent, vertrouwt, alles tegen elkaar kan zeggen en veel verdragen kan (binnen grenzen natuurlijk, geen geweld en zo), en als ieder voor zich stevig op zijn/haar eigen poten kan staan (niet afhankelijk), en je van elkaar weet dat je met elkaar door wilt

-O-
  donderdag 29 september 2011 @ 14:20:33 #76
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_102512694
Weet je zeker dat hij ook vindt dat jullie een relatie hebben? Je lijkt me meer een langdurende scharrel. 5x vreemd gaan in 2 jaar :N

En los van of het erg is dat hij vreemd gaat, zou je na je eigen vreemdgaan volgens mij ook moeten concluderen dat je met iets bezig bent ('relatie') dat geen toekomst heeft.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_102512728
Nou in mijn belevingswereld sta je niet open voor het krijgen van gevoelens voor een ander als je gelukkig met je partner bent.
pi_102512854
quote:
99s.gif Op donderdag 29 september 2011 14:21 schreef -moppie- het volgende:
Nou in mijn belevingswereld sta je niet open voor het krijgen van gevoelens voor een ander als je gelukkig met je partner bent.
ff anders gezegd : je doet jezelf op slot ; dat nooit (vind ik en vriendje vindt t ook) -O-
pi_102513546
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 19:46 schreef MAHL het volgende:
[ afbeelding ]
_O-
  donderdag 29 september 2011 @ 14:52:18 #80
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_102513702
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 21:13 schreef Sosha het volgende:

Jij dacht als tiener niet dat je die ene tiener was die de wereld wel begreep en je wel voor eeuwig bij je vriend/vriendin zou blijven? Volgens mij is dat zo ongeveer de standaard van het tiener zijn, denken dat wat je meemaakt bijzonder is :7
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_102514001
quote:
19s.gif Op donderdag 29 september 2011 14:52 schreef kingmob het volgende:

Jij dacht als tiener niet dat je die ene tiener was die de wereld wel begreep en je wel voor eeuwig bij je vriend/vriendin zou blijven? Volgens mij is dat zo ongeveer de standaard van het tiener zijn, denken dat wat je meemaakt bijzonder is :7
Precies.
Daarom hoort dit ook meer op het puberforum thuis.
pi_102514254
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 14:25 schreef quirigua het volgende:

[..]

ff anders gezegd : je doet jezelf op slot ; dat nooit (vind ik en vriendje vindt t ook) -O-
heeft niks met op slot zitten te maken. maar ik wil/hoef niet verliefd op iemand anders te worden als ik gelukkig ben met mijn huidige partner. Zodra daar de lol af is sta je open voor anderen.
Jij vind het dus niet erg wanneer je vriendje gevoelens heeft voor een ander? Ligt ie met jou te sexen terwijl hij aan die andere denkt..... nou nee, laat hem dan maar een slippertje maken daar enorme spijt van krijgen etc....
pi_102514715
Weet je zeker dat het niet vmbo was?
Anonimity is a bliss
pi_102514822
Wat voor tips wil je eigenlijk krijgen TS?
  donderdag 29 september 2011 @ 16:00:20 #85
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102515992
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 19:36 schreef xxroosjexx het volgende:
Ja, het is ware liefde he, daar snappen wij ook niks van...
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  donderdag 29 september 2011 @ 16:39:38 #86
356451 Heinlein
Realiteit, I has it
pi_102517422
quote:

[..]

En iedereen die alleen maar negatief commentaar levert, alsjeblieft ga iemand anders verdriet doen, ik weet wel wat ik heb gedaan en wat hij heeft gedaan, dat hoef ik niet nog een keer te horen.
Lachen, dit topic. Ik kan jou dus kennelijk verdriet doen via internet. OK hier gaat 'ie dan: JE BENT EEN SLETTEBAK EN DIE MAN VAN JOU, DIE IS NOG ERGER!

Serieus -- je moet je realiseren dat R&P geen afval-bak is, waar je maar allerhande troep kan dumpen. Als je advies nodig hebt, dan kun je dat krijgen. Soms krijg je goed advies, soms slecht advies, maar er zit altijd wat tussen.

Maar jij legt alles bloot, en verwacht dan dat iedereen goed reageert. Dat is niet realistisch.

Wat realistisch is, is dat jullie samen langsgaan bij de huisarts, effe checken op SOAs. Want jullie zijn allebei sletjes.
De waarheid is hard, maar dat maakt het niet minder waar
pi_102522139
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 22:19 schreef quirigua het volgende:
ik bedoel dus niet dat 1 van de 2 (bijna altijd het mannetje :% ) maar rond mag/kan gaan en "pakken" wat ie kan - dat vind ik echt vreemd gaan ; dan wil je niet met elkaar verder, ik niet ; tien keer vreemd gaan, neeh ;

-O-
40% van de vrouwen schijnt ooit vreemd te gaan met een aanvangsperiode van +- 100 dagen
30% van de mannen gaat vreemd met een aanvangsperiode van +- 3 dagen
Rustig aan.
pi_102523885
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:08 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

40% van de vrouwen schijnt ooit vreemd te gaan met een aanvangsperiode van +- 100 dagen
30% van de mannen gaat vreemd met een aanvangsperiode van +- 3 dagen
big deal
pi_102524041
En met aanvangsperiode bedoel je hoe lang het duurt nadat men een vaste relatie heeft, of hoe lang het duurt nadat men de ander leert kennen?
pi_102539528
Wat een baas, die vriend van jou. Ik kan denk ik niet verder komen dan 1x vreemdgaan :').
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
  vrijdag 30 september 2011 @ 08:43:07 #91
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_102539825
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 08:18 schreef Baghdaddy het volgende:
Wat een baas, die vriend van jou. Ik kan denk ik niet verder komen dan 1x vreemdgaan :').
Amateur.
pi_102539833
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 20:17 schreef xxroosjexx het volgende:
Vmbo.. Waarom denkt iedereen dat toch altijd, zeg maar gerust vwo.
En sorry voor de geen witregels, interpunctie etc. ik schreef het van me af.
Wat denk je zelf? Lees je eigen tekst eens terug. Ik heb nog nooit een VWO'er zo slecht en kinderlijk zien schrijven. Ik denk dan ook nog steeds dat je een VMBO'er ben.
  vrijdag 30 september 2011 @ 08:44:11 #93
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102539843
Uitmaken en genieten van het leven ( en ondertussen volwassen worden).

Je bent overduidelijk nog te jong om een volwassen relatie te onderhouden.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
  vrijdag 30 september 2011 @ 08:44:24 #94
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_102539852
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 08:43 schreef Simpel-Zat het volgende:

[..]

Wat denk je zelf? Lees je eigen tekst eens terug. Ik heb nog nooit een VWO'er zo slecht en kinderlijk zien schrijven. Ik denk dan ook nog steeds dat je een VMBO'er ben.
Ik geloof er ook bar weinig van. Volgens mij kletst ze maar wat.
pi_102542112
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:49 schreef quirigua het volgende:

[..]

big deal
:? .. whatever
Rustig aan.
pi_102558284
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 08:44 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Ik geloof er ook bar weinig van. Volgens mij kletst ze maar wat.
Als ik wil kletsen, waarom zou ik dat dan doen op een forum? Ik wil alleen maar m'n verhaal kwijt en het spijt me zeer, ik ben geen vmbo'er. Ik weet zelf als geen ander wat voor afkeer iedereen daar tegen heeft, ik kan er zelf ook niet goed tegen, mijn zusje doet het wel en ik weet als geen ander hoe ze het vindt om daardoor te worden afgekeurd.
En waarom kan het iemand zich schelen welk niveau ik doe? Toevallig kunnen dus vwo'ers dit probleem ook hebben.
En nog voor de duidelijkheid: mijn vriend ging ongeveer 5x met dezelfde vreemd, dus niet met verschillenden en zij hadden daarvoor ook al een soort van 'iets'. Dus voor dat andere meisje was ik de indringer, terwijl zij eigenlijk al niks meer met hem had..
Maar goed, het is inmiddels uit. Steun en advies haal ik wel uit mijn vrienden.
pi_102558745
Ongeveer vijf keer. :'). Wat, de laatste keer ging hij er maar half in? :').

quote:
En nog voor de duidelijkheid: mijn vriend ging ongeveer 5x met dezelfde vreemd, dus niet met verschillenden en zij hadden daarvoor ook al een soort van 'iets'. Dus voor dat andere meisje was ik de indringer, terwijl zij eigenlijk al niks meer met hem had..
Dat heeft je vriend je wijs gemaakt hè?
  vrijdag 30 september 2011 @ 19:47:25 #98
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_102559062
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 19:24 schreef xxroosjexx het volgende:

[..]

Als ik wil kletsen, waarom zou ik dat dan doen op een forum? Ik wil alleen maar m'n verhaal kwijt en het spijt me zeer, ik ben geen vmbo'er. Ik weet zelf als geen ander wat voor afkeer iedereen daar tegen heeft, ik kan er zelf ook niet goed tegen, mijn zusje doet het wel en ik weet als geen ander hoe ze het vindt om daardoor te worden afgekeurd.
En waarom kan het iemand zich schelen welk niveau ik doe? Toevallig kunnen dus vwo'ers dit probleem ook hebben.
Maar goed, het is inmiddels uit. Steun en advies haal ik wel uit mijn vrienden.
Vmbo'er dus?

Ik begin het nu wel een beetje zielig te vinden. Ga toch naar iemand die je wel kan waarderen zodat hij niet met iemand anders in bed ligt de hele tijd.
  vrijdag 30 september 2011 @ 19:51:12 #99
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_102559206
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2011 19:38 schreef zarGon het volgende:
Ongeveer vijf keer. :'). Wat, de laatste keer ging hij er maar half in? :').

[..]

Dat heeft je vriend je wijs gemaakt hè?
Ms kwam ze niet klaar O-)
pi_102559330
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 19:47 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Vmbo'er dus?

Ik begin het nu wel een beetje zielig te vinden. Ga toch naar iemand die je wel kan waarderen zodat hij niet met iemand anders in bed ligt de hele tijd.
Het gaat hier niet om seks als het gaat om vreemdgaan. Het gaat om zoenen. Gewoon zoenen, daarom! Natuurlijk doe je dat alleen met je vriend, maar goed als dat fout gaat dat je dat toch met iemand anders doet, vind ik dat zelf minder erg dan dat je seks hebt. Dat is zoveel intiemer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')