En waar zijn de witregels!quote:
quote:Op woensdag 28 september 2011 19:40 schreef Isabeau het volgende:
Twee jaar samen...beiden al vreemd gegaan en hij al 5x.
Right.
Jullie worden vast heel gelukkig samen
Blijkbaar niet want je bent nog bij hem.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:22 schreef xxroosjexx het volgende:
Het was voor hem vooral in het begin van onze relatie.
Hij zal het nooit maar dan ook nooit weer doen, ik heb hier ook mijn wijze les uit geleerd.
Ik neem aan dat je nog nooit echt van iemand gehouden hebt.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Blijkbaar niet want je bent nog bij hem.
En jij laat verschrikkelijk over je heen lopen. Hij ging vijf keer vreemd en het ging goed tussen jullie? Issues, je hebt ze.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:26 schreef xxroosjexx het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je nog nooit echt van iemand gehouden hebt.
En ik heb natuurlijk al gekozen, ik wil bij hem blijven, hij moet mij nu alleen vergeven voor wat ik gedaan heb, zodat ik mezelf kan vergeven. Ik ben nu degene die fout zit, terwijl het juist net goed ging tussen ons.
Ik... Gewoon... Ach, laat maar.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:28 schreef quirigua het volgende:
k vind vreemd gaan eig helemaal NIET ZO ERG ; zit ook een goeie kant aan : het kan best ok zijn om te hebben ervaren hoe "het" met een ander is ; wat telt is of je bij elkaar wilt blijven, ervoor en erna ;
en jah, hoofdletters hou k niet zo van ; ook niet van mannetjes-haantjes die altijd naar anderen kijken, altijd commentaar op meisjes hebben en roepen dat vreemd gaan schandeluk is ;
Donder even op.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:36 schreef xxroosjexx het volgende:
Als je nog nooit zo gek op iemand geweest, kun je het niet begrijpen..
natuurlijk is het niet goed wat ik heb gedaan, maar gelukkig ziet iemand het in waarom ik het misschien heb gedaan. ik weet nu dat ik het nevernooit meer zou doen. hij ook, dat kan ook ervoor zorgen dat onze relatie alleen maar sterker wordt.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:28 schreef quirigua het volgende:
k vind vreemd gaan eig helemaal NIET ZO ERG ; zit ook een goeie kant aan : het kan best ok zijn om te hebben ervaren hoe "het" met een ander is ; wat telt is of je bij elkaar wilt blijven, ervoor en erna ;
en jah, hoofdletters hou k niet zo van ; ook niet van mannetjes-haantjes die altijd naar anderen kijken, altijd commentaar op meisjes hebben en roepen dat vreemd gaan schandeluk is ;
Neuh, hij ging alleen 5x vreemdquote:Op woensdag 28 september 2011 20:22 schreef xxroosjexx het volgende:
Het was voor hem vooral in het begin van onze relatie.
Hij zal het nooit maar dan ook nooit weer doen, ik heb hier ook mijn wijze les uit geleerd.
Sorry hoor, ik wil geen negatief commentaar leveren hoor (quote:Op woensdag 28 september 2011 20:58 schreef xxroosjexx het volgende:
[..]
natuurlijk is het niet goed wat ik heb gedaan, maar gelukkig ziet iemand het in waarom ik het misschien heb gedaan. ik weet nu dat ik het nevernooit meer zou doen. hij ook, dat kan ook ervoor zorgen dat onze relatie alleen maar sterker wordt.
En iedereen die alleen maar negatief commentaar levert, alsjeblieft ga iemand anders verdriet doen, ik weet wel wat ik heb gedaan en wat hij heeft gedaan, dat hoef ik niet nog een keer te horen. een beetje steun zou fijn zijn.
Omdat hij is veranderd. Daarom is het juist zo stom dat ik nu een fout heb gemaakt. Hij zegt elke keer weer dat hij zo blij is dat hij mij heeft. We vertellen elkaar nu ook alles, wat er gebeurt tijdens uitgaan ook gewoon. Dat ik dit voor hem verzweeg, dat kon ik niet. Daar ging ik kapot aan. Als hij het me niet vergeeft, dan heb ik meer van hem gehouden dan hij van mij, want ik vergaf hem al die keren en als hij dat nu niet bij deze ene keer kan..quote:Op woensdag 28 september 2011 21:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neuh, hij ging alleen 5x vreemd
Waarom, echt waarom zou hij niet nog een keer vreemd gaan dan?
precies : dat kan ook ervoor zorgen dat onze relatie alleen maar sterker wordt.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:58 schreef xxroosjexx het volgende:
[..]
natuurlijk is het niet goed wat ik heb gedaan, maar gelukkig ziet iemand het in waarom ik het misschien heb gedaan. ik weet nu dat ik het nevernooit meer zou doen. hij ook, dat kan ook ervoor zorgen dat onze relatie alleen maar sterker wordt.
En iedereen die alleen maar negatief commentaar levert, alsjeblieft ga iemand anders verdriet doen, ik weet wel wat ik heb gedaan en wat hij heeft gedaan, dat hoef ik niet nog een keer te horen. een beetje steun zou fijn zijn.
quote:Op woensdag 28 september 2011 20:58 schreef xxroosjexx het volgende:
[..]
Hij is veranderd want hij zegt nu elke keer dat hij zo blij is dat hij je heeft en omdat hij nu ook alles tegen je verteld...quote:Op woensdag 28 september 2011 21:03 schreef xxroosjexx het volgende:
[..]
Omdat hij is veranderd. Daarom is het juist zo stom dat ik nu een fout heb gemaakt. Hij zegt elke keer weer dat hij zo blij is dat hij mij heeft. We vertellen elkaar nu ook alles, wat er gebeurt tijdens uitgaan ook gewoon. Dat ik dit voor hem verzweeg, dat kon ik niet. Daar ging ik kapot aan. Als hij het me niet vergeeft, dan heb ik meer van hem gehouden dan hij van mij, want ik vergaf hem al die keren en als hij dat nu niet bij deze ene keer kan..
Jij ook niet, anders was je niet vreemdgegaan.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:26 schreef xxroosjexx het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je nog nooit echt van iemand gehouden hebt.
Wat een conclusie...quote:Op woensdag 28 september 2011 21:03 schreef xxroosjexx het volgende:
[..]
Omdat hij is veranderd. Daarom is het juist zo stom dat ik nu een fout heb gemaakt. Hij zegt elke keer weer dat hij zo blij is dat hij mij heeft. We vertellen elkaar nu ook alles, wat er gebeurt tijdens uitgaan ook gewoon. Dat ik dit voor hem verzweeg, dat kon ik niet. Daar ging ik kapot aan. Als hij het me niet vergeeft, dan heb ik meer van hem gehouden dan hij van mij, want ik vergaf hem al die keren en als hij dat nu niet bij deze ene keer kan..
Dat roep je toch echt op jezelf af hoor. Niet alleen omdat je zo naïef bent met een kerel te blijven die vijf keer vreemd is gegaan, maar ook door te zeggen dat 'wij' "het niet snappen" omdat 'wij' nooit zo verliefd zijn geweest dat we het toch niet kunnen snappen.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:58 schreef xxroosjexx het volgende:
[..]
Ja want je houdt pas écht van iemand, als je alles vergeeft.quote:
Als je een tiener bent denk je sowieso dat je alles in het leven wel begrijpt. Duurt nog een aantal jaar en wat ervaring later voor je door hebt dat je best een onnozel gansje was als tiener. Vooral op het gebied van 'de liefde'.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:13 schreef Sosha het volgende:
Sowieso... voor je achttiende roepen dat anderen hier nog nooit ervaren hebben wat het is om echt van iemand te houden. Hoe arrogant is dat?
Ik mag toch aannemen dat de gemiddelde leeftijd hier hoger is dan 18...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |