abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97084848
Okee, Ik heb een probleempjee.. mijn vriend en ik hebben al 8 maanden iets, of tenminste zondag, maar gister waren we een jaar geleden voor 't eerst met elkaar geweest. Nu zouden we dit een soort van 'vieren' dus gingen we terrasje pakken, daar heb ik hem verteld over een jongen waar ik mee ben geweest en dit vond hij écht niet leuk om te horen.. hij is er kapot van

Nu zit er een hele geschiedenis achter, want hij heeft vorig jaar telkens moeten kiezen tussen mij en een ander meisje en ik heb hem telkens vergeven, het is nu echt eindelijk goed. hij heeft wat er allemaal is gebeurd een plekje gegeven. ik niet, ik kan dat niet, want ik ben nog steeds onzeker. ik ben nog steeds bang hem kwijt te raken, daarom heb ik hem dus nooit verteld dat er in de periode dat hij met dat andere meisje ging nog iemand was en hij vindt het niet leuk dat ik het nooit aan het begin van onze relatie dan heb verteld.. ik heb daar maar een reden voor: onzekerheid! ik wilde hem niet plagen met het feit dat hij niet de enige was en ik wilde hem niet kwetsen en zeker niet kwijtraken! nu had ik eindelijk wat ik wilde, waarom dan verpesten? dus heb ik het hem nu pas verteld omdat het voor mij nu goed voelde, ik ben niet meer bang om 'm kwijt te raken.. maar nu ik dit zo heb verteld juist wel weer! hij reageerde zo koel en afstandelijk en kortaf dat ik bang ben geworden ): na dit gesprek gaf hij me nog wel een knuffel en hij zei: ik hou van je meisje, maar het idee dat ik niet alleen van hem was geeft hem niet een fijn gevoel. maar nu heb ik het gevoel dat ik hier helemaal niet goed aan heb gedaan om 't hem te vertellen.. toch is het wel een opluchting want ik zeg altijd alles tegen hem, dus dit voelde als iets verzwijgen. misschien is 8 maanden te laat, maar is hij onredelijk mij te begrijpen? of zit zijn gevoel juist? voor mijn gevoel maakt hij er wel een heel punt om.. hij zei wel dat hij eigenlijk niet mocht klagen want hij had mij ook genoeg aangedaan, maar hij doet echt alsof ik iets heel ergs heb gedaan! ik heb echt duizend keer sorry gezegd en dat is het enige wat ik nu kan doen ): ik laat 'm nu eerst maar even denk ik.. of heeft iemand nog andere tips? of ervaringen met dit soort dingen?

Ik heb hem echt wel 5x vergeven dat hij met dat andere meisje ging en telkens ging ik toch ook weer met hem en maakte 't me niks meer uit dat wat hij had gedaan, toch doet het nog zoveel pijn, nog steeds en ik denk niet dat hij dat kan beseffen.. maar ik hou ook zoveel van 'm dat ik alles wil vergeven, dat heb ik gedaan en nu doet hij over dit zo moeilijk dat ik iets niet heb gezegd en heb gelogen omdat hij ook een x had gevraagd of ik alleen vrienden was met die jongen en ik ja heb gezegd. ik was er toen niet klaar voor om 't hem te vertellen.. ik heb nu alleen zo'n spijt):
  vrijdag 20 mei 2011 @ 18:31:33 #2
118904 Vector_SLD
Carpe noctem
pi_97085022
Wat heb je met die ander gedaan dan?
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 18:32:26 #3
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_97085050
De OP moet je even uitleggen TS.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 18:33:36 #4
343273 KirovAir
Kirov Reportin'
pi_97085088
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 18:31 schreef Vector_SLD het volgende:
Wat heb je met die ander gedaan dan?
  vrijdag 20 mei 2011 @ 18:34:56 #5
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_97085130
Hij laat je flink schuldig voelen, zodat je hem weer snel zult vergeven mocht het binnenkort aan het licht komen dat hij weer opnieuw vreemd gaat, wat hij dus op dit moment aan het doen is.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_97085141
Dus hij mag wel vreemdgaan en jij niet? :D
  vrijdag 20 mei 2011 @ 18:35:26 #7
30252 Soempie
Procreating
pi_97085148
Wat een aansteller. Had hij in het begin ook maar niet zo onduidelijk moeten doen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  vrijdag 20 mei 2011 @ 18:35:40 #8
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_97085154
Bedoelen jullie met 'een ander gaan' nou seks of niet? :')
  vrijdag 20 mei 2011 @ 18:36:26 #9
30252 Soempie
Procreating
pi_97085181
Dat is trouwens ook wat je had moeten zeggen: 'joh, stel je niet zo aan!'

Nu heb je je natuurlijk schuldig gevoeld en gedragen, waardoor het nog lijkt of hij een punt heeft ook en hij nog meer op je schuldgevoel in kan spelen. :{
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  vrijdag 20 mei 2011 @ 18:36:29 #10
343273 KirovAir
Kirov Reportin'
pi_97085184
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 18:34 schreef Garisson72 het volgende:
Hij laat je flink schuldig voelen, zodat je hem weer snel zult vergeven mocht het binnenkort aan het licht komen dat hij weer opnieuw vreemd gaat, wat hij dus op dit moment aan het doen is.
Dit, trouwens.
pi_97085226
Samenvatting???
  vrijdag 20 mei 2011 @ 18:44:41 #12
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_97085481
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 18:37 schreef MrDude79 het volgende:
Samenvatting???
Boo-hoo, onzeker.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 18:46:01 #13
343273 KirovAir
Kirov Reportin'
pi_97085527
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 18:37 schreef MrDude79 het volgende:
Samenvatting???
Begin van de relatie:
- Vriend kan niet kiezen en gaat meerdere keren vreemd vreemd.
- Mevrouw gaat een enkele keer vreemd, en slikt het vreemdgaan van vriend.

Na een jaar relatie:
- Mevrouw vindt vriend nog leuk, en biecht die enkele keer vreemdgaan van lange tijd terug op, vriend is boos en mevrouw is verdrietig.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 18:46:08 #14
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97085533
Ah, hij mag wel van twee walletjes eten maar op dat jij op dat moment ook een backup had is niet okay? Tering... :')
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_97085545
Nee, alleen gezoend! en het was 1x nooit weer, ik zei, het was in de periode toen het tussen ons niet goed ging.. ik probeerde het af te sluiten en weer verder te gaan met m'n leven.. maar ik realiseerde me gelijk dat dit niet was wat ik wou.. ik wou hem en dat was het enige, dus koos ik voor het onzekere, ik wist niet dat hij toen weer voor mij zou gaan kiezen en dan voor een lange tijd..
het ergste vind hij dat ik het niet eerder heb verteld..

en nee hij gaat niet vreemd, we zijn heel open en hij zou dat noooit meer doen. hij heeft er wel van geleerd. maar ik ben dus niet zo open geweest di tniet te vertellen en dat voelde kut, nu heb ik het verteld en voelt het nog kutter bijna ):
  vrijdag 20 mei 2011 @ 18:47:12 #16
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97085571
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 18:46 schreef xxroosjexx het volgende:
Nee, alleen gezoend!
Boeiend? Hij wat toch met die ander?
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_97085602
Wat super romantisch en schattig zeg. Heeft hij jou gewoon op zondag verkering gevraagd destijds?
  vrijdag 20 mei 2011 @ 18:48:42 #18
343273 KirovAir
Kirov Reportin'
pi_97085629
Hoe oud zijn jullie eigenlijk?
pi_97085631
Ik krijg het gevoel dat dit naar PUB kan.
pi_97085632
quote:
Nee, alleen gezoend!
Dan moet ie al helemaal niet janken.

quote:
en nee hij gaat niet vreemd, we zijn heel open en hij zou dat noooit meer doen. hij heeft er wel van geleerd.
Jaaaaaja. Dat zeggen ze allemaal :')
  vrijdag 20 mei 2011 @ 18:49:40 #21
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_97085674
quote:
Nee, alleen gezoend! en het was 1x nooit weer, ik zei, het was in de periode toen het tussen ons niet goed ging.. ik probeerde het af te sluiten en weer verder te gaan met m'n leven.. maar ik realiseerde me gelijk dat dit niet was wat ik wou.. ik wou hem en dat was het enige, dus koos ik voor het onzekere, ik wist niet dat hij toen weer voor mij zou gaan kiezen en dan voor een lange tijd..
het ergste vind hij dat ik het niet eerder heb verteld..

en nee hij gaat niet vreemd, we zijn heel open en hij zou dat noooit meer doen. hij heeft er wel van geleerd. maar ik ben dus niet zo open geweest di tniet te vertellen en dat voelde kut, nu heb ik het verteld en voelt het nog kutter bijna ):
Waar ben je toch mee bezig? :')
pi_97085751
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 18:48 schreef Melleyn het volgende:
Jaaaaaja. Dat zeggen ze allemaal :')
Vrij naief idd. Dat proleterige en onbetrouwbare zit vaak in iemands karakter en de kans blijft vrij groot dat iemand in herhaling valt. Ook al zou iemand zich wel blijven beheersen, dan zit je alsnog met een vrij bedorven geest opgezadeld.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 19:01:18 #23
343273 KirovAir
Kirov Reportin'
pi_97086120
Trouwens, ik heb exact 8 maanden geleden met een roos gezoend, die een vriendje had. :')
Kom je uit omgeving Noord Holland?
  vrijdag 20 mei 2011 @ 19:04:55 #24
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_97086286
Wacht even, begrijp ik het nou goed dat je iets te vieren had en je vond dat een goeie gelegenheid om te vertellen dat je, vlak voordat je met hem wat kreeg, nog even door een andere gozer geneukt werd?
Dat is wel uitermate tactvol van je moet ik zeggen :')..
There is no rehab for stupidity.
pi_97086973
Achteraf dacht ik ook, waarom vertelde ik het nu?
maargoed.. ik heb niet met die jongen geneukt!
Hij is altijd de enige voor mij geweest.. en ik wil niet dat het nu zo word verpest doordat ik iets heb verzwegen..

En nee ik kom niet uit noord holland :P

maar ik vind sowieso dat het de moeite waard is geweest. als je iemand zó leuk vindt.. dan kun je altijd wel vergeven.. vergeten doe ik het nooit, het liefst zou ik willen dat dat andere meisje alsnog verdwijnt maar dat zou ze toen destijds ook bij mij hebben gewenst..

En we zijn 17, het is jong en ik zou niet weten of hij de ware is, maar dat vind ik op dit moment ook niet belangrijk, ik wil 'm gewoon niet kwijt, want ik kán niet zonder hem.. ik heb het zo vaak gemoeten en niet gekund, dan is er een leegte die alleen op te vullen is door hem..

maar gister hebben we er de 's avonds nog over gemsnd en hij zegt altijd, ik hou van je, en nu zei ik het en 't enige wat hij zei was: welterusten.
Ik heb zo'n kutgevoel weer, alles komt weer boven van vorig jaar en het enige wat ik kan doen is afwachten wat hij nu gaat zeggen, hij laat het nu eerst bezinken, maar ik vind het zo'n drama om niks eigenlijk! zijn reactie was ook zo raar, want hij doet nooit zo tegen me, we hebben ook nooit ruzie ergens om gehad.. zelfs niet om wat hij deed, ik hou niet van ruzie dus probeer ik 't te voorkomen, maar in de hoop niet hem te kwetsen doe ik het dus wel..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')