jongens wise heeft gelijk iedereen stil en weg hier dan kunnen de echte gesprekken weer komenquote:
quote:Op woensdag 28 september 2011 19:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
jongens wise heeft gelijk iedereen stil en weg hier dan kunnen de echte gesprekken weer komen
Ja.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:18 schreef Allure_ het volgende:
Mouzur ik ga volgende week naar zeeland, heb je medelijden?
Ken er nog wel een paarquote:Op woensdag 28 september 2011 19:19 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
mouzur leef je in je eigen wereldje?
ik ken ook zo'n chick die doet gewoon een 3kwart broek aan met bergschoenen en dan een big ass rugzak die verstopt zit in haar nek aan.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:19 schreef MouzurX het volgende:
maar even terugkomend op mijn vorige post:
Als je een (koe)bel aan je tas doet dat een teringlawaai maakt als je loopt ben je echt een kneus
Bijna nog erger dan een bij op je schouder hebben en dan zeuren dat iedereen je slaat (middelbare)
Ik vind dat mensen zelf mogen weten hoe ze zichzelf uiten zo lang anderen er niet echt last van hebben.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:19 schreef MouzurX het volgende:
maar even terugkomend op mijn vorige post:
Als je een (koe)bel aan je tas doet dat een teringlawaai maakt als je loopt ben je echt een kneus
Bijna nog erger dan een bij op je schouder hebben en dan zeuren dat iedereen je slaat (middelbare)
Spring van een brugquote:Op woensdag 28 september 2011 19:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vind dat mensen zelf mogen weten hoe ze zichzelf uiten zo lang anderen er niet echt last van hebben.
als je dit soort chicks kent ben je niet lekker hoorquote:Op woensdag 28 september 2011 19:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ik ken ook zo'n chick die doet gewoon een 3kwart broek aan met bergschoenen en dan een big ass rugzak die verstopt zit in haar nek aan.
ballin
ja zij is ingedeeld in mijn groepje, had geen keus. Maar het is sowieso lachen gieren brullen met haar. Ook zo'n figuur die de wereld niet begrijpt, heerlijkquote:Op woensdag 28 september 2011 19:21 schreef Lakitu het volgende:
[..]
als je dit soort chicks kent ben je niet lekker hoor
ze wil jequote:Op woensdag 28 september 2011 19:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ja zij is ingedeeld in mijn groepje, had geen keus. Maar het is sowieso lachen gieren brullen met haar. Ook zo'n figuur die de wereld niet begrijpt, heerlijk
lolquote:
lool serieus? dat doen dat soort sma's normaal nooitquote:Op woensdag 28 september 2011 19:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
lol
ze praat altijd over mannen alsof ze iedereen fixed hahah. Ik durf te wedden om m'n dode hamster dat ze nog groen is. En dan gwn lekker met haar mee praten 'weyoo heb je hem echt gefixt dit dat'. Mooi is dat
.
quote:Op woensdag 28 september 2011 19:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
lol
ze praat altijd over mannen alsof ze iedereen fixed hahah. Ik durf te wedden om m'n dode hamster dat ze nog groen is. En dan gwn lekker met haar mee praten 'weyoo heb je hem echt gefixt dit dat'. Mooi is dat
.
Verhaal begint ongeloofwaardig te worden.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:30 schreef Lakitu het volgende:
[..]
lool serieus? dat doen dat soort sma's normaal nooit
no shitquote:Op woensdag 28 september 2011 19:30 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Verhaal begint ongeloofwaardig te worden.
Huh ik dacht dat jij net zei dat soort helemaal niet kende. :$quote:Op woensdag 28 september 2011 19:30 schreef Lakitu het volgende:
[..]
WBquote:Op woensdag 28 september 2011 19:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Huh ik dacht dat jij net zei dat soort helemaal niet kende. :$
Nee ik zei als je dit soort chicks kent ben je niet lekker. maar dat ben ik natuurlijk ook niet want ik post op fokquote:Op woensdag 28 september 2011 19:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Huh ik dacht dat jij net zei dat soort helemaal niet kende. :$
ja zy heeft gewoon skitta, mijn oren flapperen iedere keer als ze dingen verteld. ook internet daten en vieze getrouwd mannen fixen. Misschien nemen de mannen 500 kilo en een kort pittig kapsel wel voor lief omdat ze jong isquote:Op woensdag 28 september 2011 19:30 schreef Lakitu het volgende:
[..]
niks mis mee indd.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:33 schreef Lakitu het volgende:
iedereen zit te haten op dit nummer, daft punk geripped bla. maar vind ik 'm gewoon chill
DP gebruikt FL he :$ ook gewoon presetsquote:Op woensdag 28 september 2011 19:33 schreef Lakitu het volgende:
iedereen zit te haten op dit nummer, daft punk geripped bla. maar vind ik 'm gewoon chill
afro ookquote:Op woensdag 28 september 2011 19:34 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
DP gebruikt FL he :$ ook gewoon presets
Ik heb je overschat.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee ik zei als je dit soort chicks kent ben je niet lekker. maar dat ben ik natuurlijk ook niet want ik post op fok
die van daft punk zegt ie. alsof het een kopie is.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:34 schreef MouzurX het volgende:
Ik hoor eig niet zoveel verschil tussen deze en die van daft punk?
jullie overschatten me allemaal. behalve ally, die weet dat ik lelijk benquote:
hij had haar toch het huis uit geschopt?quote:Op woensdag 28 september 2011 19:35 schreef Allure_ het volgende:
waarom heeft afrojack met amanda? laten we het over belangrijke dingen hebben.
ja dit is 1 goeie vraag. kan je bij elke gig een nieuwe sma krijgen ga je met die trainwreck.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:35 schreef Allure_ het volgende:
niet helemaal, dat had ze overdreven #boulevardquote:Op woensdag 28 september 2011 19:36 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
hij had haar toch het huis uit geschopt?
klopt, toch hou ik van jequote:Op woensdag 28 september 2011 19:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
jullie overschatten me allemaal. behalve ally, die weet dat ik lelijk ben
hoe kan dit, ze draagt zyn babyquote:Op woensdag 28 september 2011 19:36 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
hij had haar toch het huis uit geschopt?
neef van capt. jack tochquote:Op woensdag 28 september 2011 19:37 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
wel baas als je papa afrojack isword je gewoon geboren in de house scene dit dat
ben je zwanger dan?quote:Op woensdag 28 september 2011 19:38 schreef Allure_ het volgende:
wel baas als je moeder een skank is
Laki, duhquote:
Gefelicteerd, meid.quote:
of van een andere neger. Kan ookquote:
Hij heeft haar toch juist gedumpt terwijl ze zwanger isquote:Op woensdag 28 september 2011 19:35 schreef Allure_ het volgende:
like a bossquote:Op woensdag 28 september 2011 19:43 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Hij heeft haar toch juist gedumpt terwijl ze zwanger is
Ga je de echo ook op hyves zetten?quote:Op woensdag 28 september 2011 19:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Thanks, misschien nodig ik je uit op mijn babyshower.
wutquote:Op woensdag 28 september 2011 19:46 schreef MouzurX het volgende:
Afrojack lijkt een beetje op joran van der sloot.
Heb geen hyves, maar kan ze wel een keertje PMen als je wilt.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ga je de echo ook op hyves zetten?
Is goed.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Heb geen hyves, maar kan ze wel een keertje PMen als je wilt.
neequote:
hoe bedoel je?quote:Op woensdag 28 september 2011 19:56 schreef MouzurX het volgende:
Wat is facebook pauperkut zeg, je kan niet eens zien wie er allemaal iets leuk vinden.
(een school oid)
Gewoon als je bij een serie bent op die plek waar je dat ook kan liken kan je niet precies zien wie dat allemaal geliked hebben.quote:
Ah op die manier. Nee dat kun je inderdaad niet zien.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon als je bij een serie bent op die plek waar je dat ook kan liken kan je niet precies zien wie dat allemaal geliked hebben.
Wel als een van je vrienden het liked geloof ik.
Nee.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:10 schreef Chai het volgende:
Top.
Toevallig nog een rood Vito busje gezien met een meisje achter het stuur?
Ja wsl wel. En het beekdal, en we sliepen in een Stay Okay ein Doorwerth.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee.![]()
Was jij dat dan. Sowieso, in Renkum is geen fuck te beleven. Waar moest je zijn dan?
Beekdal heeft mijn moeder gewerktquote:Op woensdag 28 september 2011 20:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja wsl wel. En het beekdal, en we sliepen in een Stay Okay ein Doorwerth.
Het Beekdal is ook een bejaardenhuis, dacht dat je die bedoelde.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:18 schreef Chai het volgende:
Huh? Hoe kan dat? Ik bedoel gewoon zo'n dalletje met 3 beekjes en gras. En wij zaten dan tussendoor bij zo'n centrum van Staatbosbeheer op picknickbankjes.
Oh dan heb je mij wel gezien denk ikquote:Op woensdag 28 september 2011 20:22 schreef Chai het volgende:
Ja er is ook niet echt iets. Ja je had bijv. zo'n beeldentuin en daar stonden oude mensen zonder shirt beelden te maken.
Maar wij moesten daar de boden en het water enz. onderzoeken.
dat weet je nooitquote:
wil wel langskomenquote:
quote:
Is goed, ik zal L word vast opzettenquote:
Jij bent een vies kereltje, dat weet je, right? u_uquote:
gaat dat over lesbo's? dan hoef ik het niet te zien hoorquote:Op woensdag 28 september 2011 20:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Is goed, ik zal L word vast opzetten
jij bent de oorzaak ervan. En er is maar 1 remediequote:Op woensdag 28 september 2011 20:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jij bent een vies kereltje, dat weet je, right? u_u
WIE BEN JE EN WAT HEB JE MET BOBBY GEDAANquote:Op woensdag 28 september 2011 20:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
gaat dat over lesbo's? dan hoef ik het niet te zien hoor
Castratie.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:33 schreef wise het volgende:
[..]
jij bent de oorzaak ervan. En er is maar 1 remedie
quote:Op woensdag 28 september 2011 20:33 schreef wise het volgende:
[..]
jij bent de oorzaak ervan. En er is maar 1 remedie
Hoezo? Hij bedoelt gewoon dat ik dan ook ff koffie ga drinken enzo, langskomen dan zwaai ik alleen ff vanuit de auto.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jij bent een vies kereltje, dat weet je, right? u_u
haha, son of a bitchquote:
my earsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |