jongens wise heeft gelijk iedereen stil en weg hier dan kunnen de echte gesprekken weer komenquote:
quote:Op woensdag 28 september 2011 19:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
jongens wise heeft gelijk iedereen stil en weg hier dan kunnen de echte gesprekken weer komen
Ja.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:18 schreef Allure_ het volgende:
Mouzur ik ga volgende week naar zeeland, heb je medelijden?
Ken er nog wel een paarquote:Op woensdag 28 september 2011 19:19 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
mouzur leef je in je eigen wereldje?
ik ken ook zo'n chick die doet gewoon een 3kwart broek aan met bergschoenen en dan een big ass rugzak die verstopt zit in haar nek aan.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:19 schreef MouzurX het volgende:
maar even terugkomend op mijn vorige post:
Als je een (koe)bel aan je tas doet dat een teringlawaai maakt als je loopt ben je echt een kneus
Bijna nog erger dan een bij op je schouder hebben en dan zeuren dat iedereen je slaat (middelbare)
Ik vind dat mensen zelf mogen weten hoe ze zichzelf uiten zo lang anderen er niet echt last van hebben.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:19 schreef MouzurX het volgende:
maar even terugkomend op mijn vorige post:
Als je een (koe)bel aan je tas doet dat een teringlawaai maakt als je loopt ben je echt een kneus
Bijna nog erger dan een bij op je schouder hebben en dan zeuren dat iedereen je slaat (middelbare)
Spring van een brugquote:Op woensdag 28 september 2011 19:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vind dat mensen zelf mogen weten hoe ze zichzelf uiten zo lang anderen er niet echt last van hebben.
als je dit soort chicks kent ben je niet lekker hoorquote:Op woensdag 28 september 2011 19:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ik ken ook zo'n chick die doet gewoon een 3kwart broek aan met bergschoenen en dan een big ass rugzak die verstopt zit in haar nek aan.
ballin
ja zij is ingedeeld in mijn groepje, had geen keus. Maar het is sowieso lachen gieren brullen met haar. Ook zo'n figuur die de wereld niet begrijpt, heerlijkquote:Op woensdag 28 september 2011 19:21 schreef Lakitu het volgende:
[..]
als je dit soort chicks kent ben je niet lekker hoor
ze wil jequote:Op woensdag 28 september 2011 19:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ja zij is ingedeeld in mijn groepje, had geen keus. Maar het is sowieso lachen gieren brullen met haar. Ook zo'n figuur die de wereld niet begrijpt, heerlijk
lolquote:
lool serieus? dat doen dat soort sma's normaal nooitquote:Op woensdag 28 september 2011 19:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
lol
ze praat altijd over mannen alsof ze iedereen fixed hahah. Ik durf te wedden om m'n dode hamster dat ze nog groen is. En dan gwn lekker met haar mee praten 'weyoo heb je hem echt gefixt dit dat'. Mooi is dat
.
quote:Op woensdag 28 september 2011 19:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
lol
ze praat altijd over mannen alsof ze iedereen fixed hahah. Ik durf te wedden om m'n dode hamster dat ze nog groen is. En dan gwn lekker met haar mee praten 'weyoo heb je hem echt gefixt dit dat'. Mooi is dat
.
Verhaal begint ongeloofwaardig te worden.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:30 schreef Lakitu het volgende:
[..]
lool serieus? dat doen dat soort sma's normaal nooit
no shitquote:Op woensdag 28 september 2011 19:30 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Verhaal begint ongeloofwaardig te worden.
Huh ik dacht dat jij net zei dat soort helemaal niet kende. :$quote:Op woensdag 28 september 2011 19:30 schreef Lakitu het volgende:
[..]
lool serieus? dat doen dat soort sma's normaal nooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |