De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met mijn handen, een schroevendraaiertje, wat voorzichtigheid en zo'n brillenpoetsdoekdingetje.quote:
Toffe Titel.quote:
Inderdaadquote:Op woensdag 28 september 2011 15:39 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Nou en? Dr. Phil; Die is pas bóóóóring!
Mensen die de waardevolle adviezen van Dr. Phil niet op waarde schatten.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:39 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Nou en? Dr. Pil; Die is pas bóóóóring!
Please teach me a lesson about arse-licking Dr.Phil.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:46 schreef JApieman het volgende:
[..]
Mensen die de waardevolle adviezen van Dr. Phil niet op waarde schatten.
quote:
Nah die is meestal wel vermakelijkquote:Op woensdag 28 september 2011 15:39 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Nou en? Dr. Pil; Die is pas bóóóóring!
Dr. Phil kiest altijd de kant van de vrouw.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:46 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Please teach me a lesson about arse-licking Dr.Phil.
Zijn snor is grappig.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nah die is meestal wel vermakelijk
Hij is van de verkeerde kant denk ik.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:47 schreef JApieman het volgende:
[..]
Dr. Phil kiest altijd de kant van de vrouw.
Jeetje.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:56 schreef Plastic_zak het volgende:
fuck de haters jullie mogen allemaal een druiper krijgen
gr gr
Mensen die al de hele dag vrij zijnquote:
WAAR IS DAT FEESTJE!quote:Op woensdag 28 september 2011 16:47 schreef coban het volgende:
JONGONS GEEN PANIEK
IK BEN VEILIG THUIS
LETS PARTIE
Welkom terug lieverd.quote:Op woensdag 28 september 2011 16:47 schreef coban het volgende:
JONGONS GEEN PANIEK
IK BEN VEILIG THUIS
LETS PARTIE
At the speeltuin! Wij brengen je thuis!quote:Op woensdag 28 september 2011 16:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
WAAR IS DAT FEESTJE!
PS: even thee drinken
yeey speeltuinquote:Op woensdag 28 september 2011 16:49 schreef coban het volgende:
[..]
At the speeltuin! Wij brengen je thuis!
@pz: mag ik alstublieft eerst eten voordat ik flauwval?
Dat mag, eetsequote:Op woensdag 28 september 2011 16:49 schreef coban het volgende:
[..]
At the speeltuin! Wij brengen je thuis!
@pz: mag ik alstublieft eerst eten voordat ik flauwval?
Kijk mijn bazenpost.quote:Op woensdag 28 september 2011 16:51 schreef coban het volgende:
''ergere'' blunders
Hahahha wie flikkert nou in treinen of bussen?
Ik niet
Coban lieverd, het maakt onsniet uit dat je dat doet, het gebeurd zelfs de beste! We houden van je zoals je bentquote:Op woensdag 28 september 2011 16:51 schreef coban het volgende:
''ergere'' blunders
Hahahha wie flikkert nou in treinen of bussen?
Ik niet
HHHHAAAAAAALLLOOOOquote:Op woensdag 28 september 2011 17:02 schreef Spouwerranger het volgende:
Gooooooooooooeedemiddag, dames en heren
[ afbeelding ]
Goede middag!quote:Op woensdag 28 september 2011 17:02 schreef Spouwerranger het volgende:
Gooooooooooooeedemiddag, dames en heren
[ afbeelding ]
Ik zeg ja.quote:
Vandaag nog lessen gemist tsjobann?quote:Op woensdag 28 september 2011 17:05 schreef coban het volgende:
[..]
Ik zeg ja.
En ik ben een goede leerling enzo dus luister maar gewoon.
Tis toch al 5 uur geweest? Normaal zit ik al om 5 voor 5 in de auto als ik klaar ben met werkenquote:
Oke, dat was flauw van me. Wa ist met postnl? Pakketje niet ontvangen?quote:Op woensdag 28 september 2011 17:07 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Dankje voor je begrip
Boosheid =/= drugsquote:Op woensdag 28 september 2011 17:07 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
ik ben duizelig van boosheid
Nee nog 2 uur en 20 minutenquote:
Maandag is het verstuurd.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:08 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oke, dat was flauw van me. Wa ist met postnl? Pakketje niet ontvangen?
WUt?quote:Op woensdag 28 september 2011 17:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Boosheid =/= drugs
Sorry maar je post klopt dus niet
Ik moet tot half 8.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Tis toch al 5 uur geweest? Normaal zit ik al om 5 voor 5 in de auto als ik klaar ben met werken
Hij kan nog tot een uurtje of 8 langs komen. Als ik iets bestel komt het altijd tijdens het eten, rond half 7.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:11 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Maandag is het verstuurd.
Gisteren hele dag thuis zitten wachten. Niks.
Vandaag hele dag zitten wachten. Niks.
En er staat wel chauffeur onderweg.
[..]
WUt?
sinds wanneer staat dat van chauffeur er?quote:Op woensdag 28 september 2011 17:11 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
[..]
WUt?
Wat apart. Dat heb ik nooit gehad. Eerder kwamen ze toen ik ergens anders woonde rond 13 uur.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:12 schreef TWP het volgende:
[..]
Hij kan nog tot een uurtje of 8 langs komen. Als ik iets bestel komt het altijd tijdens het eten, rond half 7.
Vandaag. gister zat ik te wachten omdat het normaal is dat een pakket de volgende dag komt. Kreeg gisteravond pas die 3s code.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:13 schreef aight1 het volgende:
[..]
sinds wanneer staat dat van chauffeur er?
Juist als ik gestresst ben, wil ik een sigaretquote:Op woensdag 28 september 2011 17:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Het wordt afgeraden om te stoppen met roken wanneer je last hebt van stress.
Ik heb altijd stress.
#FML![]()
IK WIL EEN PEUK VERDOMME!!
Even een tip!quote:Op woensdag 28 september 2011 17:15 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Vandaag. gister zat ik te wachten omdat het normaal is dat een pakket de volgende dag komt. Kreeg gisteravond pas die 3s code.
Waarschijnlijk staat ie nog ergens in een of ander magazijnquote:Op woensdag 28 september 2011 17:11 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op woensdag 28 september 2011 17:16 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Juist als ik gestresst ben, wil ik een sigaret.
Hij begint ook pas om 11 hequote:
Euhm nou mijn voordeur is aan de stoep.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Even een tip!
Ga voor de grap eens in de tuin kijken. In de kliko, open schuurtje, onder een bloempot.
Het gebeurt echt vaak dat bezorgers niet willen aanbellen en als er niet voor getekend hoeft te worden leggen ze het gerust ergens neer onder het mom van "ontvanger was niet thuis"
Meestal niet neequote:Op woensdag 28 september 2011 17:17 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Euhm nou mijn voordeur is aan de stoep.
Denk niet dat ze het op de stoep leggen ?
Het is een man, die zeuren nou eenmaal graag en veelquote:Op woensdag 28 september 2011 17:19 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dan moet ie ook niet zeuren.
Kijk eens in je dakgoot. Misschien dat ie het met een onderhandse worp het pakketje naar boven gemieterd heeftquote:Op woensdag 28 september 2011 17:17 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Euhm nou mijn voordeur is aan de stoep.
Denk niet dat ze het op de stoep leggen ?
Eensch met TS.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is een man, die zeuren nou eenmaal graag en veel
Waarom quote je mij danquote:
Morgen FIFA 12.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:21 schreef aight1 het volgende:
Hopelijk dat ze morgen mijn fifa12 wel op tijd brengen
DIt heb ik nou ook altijd met vrouwenquote:Op woensdag 28 september 2011 17:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is een man, die zeuren nou eenmaal graag en veel
denk et niet. ik zit in de woonkamer en ik kan mensen zien die hier voorlangs lopen enzoquote:Op woensdag 28 september 2011 17:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Kijk eens in je dakgoot. Misschien dat ie het met een onderhandse worp het pakketje naar boven gemieterd heeft
Dna nog maar even wachten.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:24 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
denk et niet. ik zit in de woonkamer en ik kan mensen zien die hier voorlangs lopen enzo
dus euhm nee
Waarom vinden vrouwen gtst leukquote:Op woensdag 28 september 2011 17:27 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Waarom vinden mannen voetbal leuk
vind ik nietquote:Op woensdag 28 september 2011 17:28 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Waarom vinden vrouwen gtst leuk
Niet goed uit te leggen.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:27 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Waarom vinden mannen voetbal leuk
Op een bepaalde manier wel ja.quote:
Nee, ook niet.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:30 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Op een bepaalde manier wel ja.
Hahahha neeeeequote:Op woensdag 28 september 2011 17:06 schreef TWP het volgende:
[..]
Vandaag nog lessen gemist tsjobann?
dat is ook best leuk opzichquote:Op woensdag 28 september 2011 17:33 schreef coban het volgende:
Waarom vinden vrouwen barbies onthoofden en inkleuren met permanente stift en de armen en benen breken leuk?
Poll: coban komt morgen te laatquote:Op woensdag 28 september 2011 17:32 schreef coban het volgende:
[..]
Hahahha neeeee![]()
maar
Moest wel half 12 beginnen he
Maar morgen half 9
POLL
Stelling: coban komt morgen te laat/niet
Ja; 1 stem
Nee: er is nog niet gestemd
Ik mis optie 3: Wie is Coban?quote:Op woensdag 28 september 2011 17:34 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Poll: coban komt morgen te laat
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Doen mensen dit?quote:Op woensdag 28 september 2011 17:33 schreef coban het volgende:
Waarom vinden vrouwen barbies onthoofden en inkleuren met permanente stift en de armen en benen breken leuk?
Ja datte bedoel ikquote:Op woensdag 28 september 2011 17:34 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Poll: coban komt morgen te laat
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Poll: coban komt morgen te laatquote:
Pff.. ik heb geen zin meerquote:Op woensdag 28 september 2011 17:36 schreef coban het volgende:
Omgg beach hater
Optie 4: ik hou van coban ze is een baas
quote:Op woensdag 28 september 2011 17:36 schreef coban het volgende:
Omgg beach hater
Optie 4: ik hou van coban ze is een baas
Niet. Waar haal je dat vandaan?quote:Op woensdag 28 september 2011 17:38 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
coban is een beetje sadistisch aangelegd
quote:
Nee natuurlijk nietquote:Op woensdag 28 september 2011 17:40 schreef coban het volgende:
[..]![]()
Jij geloof toch niet die gemene dingen die spouwerranger zegt, toch? TOCH?
Jij begon over het mishandelen van barbiesquote:Op woensdag 28 september 2011 17:39 schreef coban het volgende:
[..]
Niet. Waar haal je dat vandaan?
LEUGENS ALLEMAAL LEUGENS GELOOF HEM NIET JONGENS
quote:Op woensdag 28 september 2011 17:40 schreef coban het volgende:
[..]![]()
Jij geloof toch niet die gemene dingen die spouwerranger zegt, toch? TOCH?
Helemaal niet. Dat was dimens.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:42 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jij begon over het mishandelen van barbies
Ik dacht dat ik jouw beste vriendin wasquote:Op woensdag 28 september 2011 17:43 schreef Rezania het volgende:
Hallo.
Terras + steak + beste vriendin + zon = goud.
Groeten.
Jij bent Mama Beer, jij hebt een speciaal plekje in mijn hart.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:43 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik jouw beste vriendin was
Doe haar de groeten van je virtuele beste vriendin.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:43 schreef Rezania het volgende:
Hallo.
Terras + steak + beste vriendin + zon = goud.
Groeten.
Droogquote:Op woensdag 28 september 2011 17:40 schreef Ezechielk het volgende:
http://www.isgriekenlandalfailliet.nl/
oke, dan is het goedquote:Op woensdag 28 september 2011 17:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij bent Mama Beer, jij hebt een speciaal plekje in mijn hart.
Lijkt me geen goed idee, ze weet namelijk niet over mijn FOK!leven.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:44 schreef coban het volgende:
[..]
Doe haar de groeten van je virtuele beste vriendin.
En dat is dan je beste vriendin?quote:Op woensdag 28 september 2011 17:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Lijkt me geen goed idee, ze weet namelijk niet over mijn FOK!leven.
Me 2quote:Op woensdag 28 september 2011 17:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb 2 keer ja gestemd op de poll![]()
No way dat tsjoban morgen om 6 uur naast dr bed staat_!
Hallo lieverdjequote:Op woensdag 28 september 2011 17:53 schreef Boterbartje het volgende:
En weer thuis super moe en dood en alles bah gr gr
Ik ben een gevoelig persoon.quote:Op woensdag 28 september 2011 18:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Alsof je er iets om geeft![]()
je bent de liefstequote:Op woensdag 28 september 2011 17:56 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Hallo lieverdje
Zal ik je pantoffeltjes halen en je favoriete kamerjas?
Hoezo niet? Ik ga haar toch ook niet vertellen dat Spouwer en ik vannacht anale seks hebben gehad.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:56 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Hallo lieverdje
Zal ik je pantoffeltjes halen en je favoriete kamerjas?
Sshh... niet zeggenquote:Op woensdag 28 september 2011 18:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ik ga haar toch ook niet vertellen dat Spouwer en ik vannacht anale seks hebben gehad.
Je moet er wat voor overhebben he.quote:Op woensdag 28 september 2011 18:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
En nu weer liefde, gecompliceerde relatie dit.
Denk je dat? Weet je hoe erg dimens het vindt als ik gemeen doe? Heel erg.quote:
Wel goede make-up seks?quote:Op woensdag 28 september 2011 18:05 schreef coban het volgende:
[..]
Je moet er wat voor overhebben he.
quote:Op woensdag 28 september 2011 18:06 schreef coban het volgende:
[..]
Denk je dat? Weet je hoe erg dimens het vindt als ik gemeen doe? Heel erg.
Oh okequote:Op woensdag 28 september 2011 18:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ben koud en heb maar een klein hartje.
We zijn dezelfde persoon dimens, waarom vergeet je dat nou?quote:
Daarom is de seks zo goed, jij doet alles precies zoals ik wil en je zeurt ook niet over een hoofdpijntje als ik eens wil.quote:Op woensdag 28 september 2011 18:08 schreef coban het volgende:
[..]
We zijn dezelfde persoon dimens, waarom vergeet je dat nou?
Oke dimens, doe maar stil zijn.quote:Op woensdag 28 september 2011 18:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Daarom is de seks zo goed, jij doet alles precies zoals ik wil en je zeurt ook niet over een hoofdpijntje als ik eens wil.
vanzelfsprekend schattepatje.quote:
WUT?quote:Op woensdag 28 september 2011 18:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ik ga haar toch ook niet vertellen dat Spouwer en ik vannacht anale seks hebben gehad.
Wat heeft dat te maken met dat ik de pantoffels haal voor butters?quote:Op woensdag 28 september 2011 18:12 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Gewoon zonder vaseline, want die was op.
Dit heb ik ook goed bedacht, kan ik rustig eten.quote:Op woensdag 28 september 2011 18:13 schreef coban het volgende:
Jongons, het is tijd voor mijn jaarlijkse douche.
Toedols.
quote:Op woensdag 28 september 2011 18:13 schreef coban het volgende:
Jongons, het is tijd voor mijn jaarlijkse douche.
Toedols.
Ja, denk daar maar nog een keer over naquote:Op woensdag 28 september 2011 18:13 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met dat ik de pantoffels haal voor butters?
Natronloog of koningswater werkt nog beterquote:Op woensdag 28 september 2011 18:15 schreef coban het volgende:
Dimens![]()
![]()
maar ik moest wel lachen om onze eigen grap.
@ pam nee werkt niet, khep schuurmiddel en zoutzuur gekocht
Wish me luck
je wuote verkeerdquote:Op woensdag 28 september 2011 18:14 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, denk daar maar nog een keer over na
Ja hè ik kan wel goed kokenquote:Op woensdag 28 september 2011 18:27 schreef Boterbartje het volgende:
Lekker gegeten en nu ijsje eten net zo lekker jamjam haphap gr gr
wil wel keer proeven xx ik ga ijs eten gr gr hvj wjnmkquote:Op woensdag 28 september 2011 18:27 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja hè ik kan wel goed koken
kusje
Eet smakelijkquote:Op woensdag 28 september 2011 18:35 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
wil wel keer proeven xx ik ga ijs eten gr gr hvj wjnmk
hij vindt je leukquote:Op woensdag 28 september 2011 18:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Alweer gebeten door dezelfde hond en op dezelfde plek
Die is wel dik.quote:
He heb je zin om zaterdag mee wat te gaan drinken in Tilburg?quote:
Avond? Dan heb ik al iets.quote:Op woensdag 28 september 2011 18:51 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
He heb je zin om zaterdag mee wat te gaan drinken in Tilburg?
Middag, avond heb ik ook al iets anders.quote:
Ik heb geen broertjequote:Op woensdag 28 september 2011 18:54 schreef coban het volgende:
[..]
Verjaardagspartijtje van je broertje?
Jammerquote:
Die komen niet, anders hadden we jou niet uitgenodigd.quote:Op woensdag 28 september 2011 18:57 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik kom alleen als MK en coban ook komen.
Dus ik ben de tweede keus?quote:Op woensdag 28 september 2011 18:57 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Die komen niet, anders hadden we jou niet uitgenodigd.
Beetje zoals het dikke jongetje bij gym.quote:
Ja. Nee.quote:
DAN KOM IK HELEMAAL NIETquote:Op woensdag 28 september 2011 18:59 schreef Intronic het volgende:
[..]
Beetje zoals het dikke jongentje bij gym.
Dat is wel jammer natuurlijkquote:
oke most dan niet als je alleen van plan bent te zeurenquote:Op woensdag 28 september 2011 18:57 schreef Roburtt het volgende:
ik most hier niet zoveel meer, de kwaliteit gaat achteruit..
Verschrikkelijk.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat is wel jammer natuurlijk)))))))
ik bedoel postquote:Op woensdag 28 september 2011 19:00 schreef speedking het volgende:
[..]
oke most dan niet als je alleen van plan bent te zeuren
hihihi kusje op je eikelquote:Op woensdag 28 september 2011 19:01 schreef Intronic het volgende:
Nee hoor P_z. Je bent voor mij altijd de eerste keus, echt!
.
Voor de haatcampagne.
dat zeggen en dan no-homoquote:Op woensdag 28 september 2011 19:01 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
hihihi kusje op je eikel![]()
![]()
(no homo)
quote:Op woensdag 28 september 2011 19:01 schreef Intronic het volgende:
Nee hoor P_z. Je bent voor mij altijd de eerste keus, echt!
.
Voor de haatcampagne.
Hihi, lading in je gezicht (no homo)quote:Op woensdag 28 september 2011 19:01 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
hihihi kusje op je eikel![]()
![]()
(no homo)
nee?quote:Op woensdag 28 september 2011 19:03 schreef Plastic_zak het volgende:
speedking, maakt ragboer jou echt altijd boos?
Weet ikquote:Op woensdag 28 september 2011 19:03 schreef TWP het volgende:
jullie zijn seker grappemakers so grappig sijn jullie
Hedu.quote:
quote:
quote:Op donderdag 15 september 2011 23:25 schreef speedking het volgende:
ragboer maakt me altijd kk boos, als k hem keer zie vuist er in
Zie mijn spotify, alles is goed.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:06 schreef Intronic het volgende:
Patjennn doe nog eens wat goeden playlists.
Jaaaahaaaa straaahaaaaks ik heb kapotveel hwquote:Op woensdag 28 september 2011 19:06 schreef Plastic_zak het volgende:
COBAN NU GA JE DIE TERING TEKST LEZEN![]()
wat nou babo???quote:Op woensdag 28 september 2011 19:06 schreef coban het volgende:
[..]
Je maakt me helemaalenzo
![]()
HEYYYYY BEACHHHHHHbabo
Oh jeetje een meisje in verlegenheid.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:06 schreef coban het volgende:
[..]
Je maakt me helemaalenzo
![]()
HEYYYYY BEACHHHHHHbabo
DIE SITE IS BELANGRIJKER DAN JE HWquote:Op woensdag 28 september 2011 19:07 schreef coban het volgende:
[..]
Jaaaahaaaa straaahaaaaks ik heb kapotveel hwniet zo doen
als ik tijd heb lees ik wrl OKEEEE
Jaa en dan vooral ikkk! Ik ben altijd stoer enzo dus verlegen is echt not donequote:Op woensdag 28 september 2011 19:08 schreef TWP het volgende:
[..]
Oh jeetje een meisje in verlegenheid.hih
Ben al getrouwdquote:
ohquote:Op woensdag 28 september 2011 19:10 schreef coban het volgende:
[..]
Ben al getrouwd
@pz_!_!_!_!_!!_!_!_!_!_!_!_!_ nietus
Ja jij, een meisje met spierballen op je kaken en haar onder je kniequote:Op woensdag 28 september 2011 19:09 schreef coban het volgende:
[..]
Jaa en dan vooral ikkk! Ik ben altijd stoer enzo dus verlegen is echt not done
Ikweetquote:Op woensdag 28 september 2011 19:11 schreef TWP het volgende:
[..]
Ja jij, een meisje met spierballen op je kaken en haar onder je knie
Lekker fappen.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik vind dat het volgende topic over WINX-CLUB! moet gaan!
[ afbeelding ]
Neequote:Op woensdag 28 september 2011 19:17 schreef TWP het volgende:
[..]
In 4 minuten eten en dan als een gek terug rennen naar je computer om te FOK!ken?
Waarom FOK! je nooit op een pc?quote:Op woensdag 28 september 2011 19:18 schreef coban het volgende:
[..]
Neeben met ipod in hand snel eten en daarna hw maken
Heb geen eigen pc/laptop.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:18 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Waarom FOK! je nooit op een pc?
Volledig eens met deze post.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:19 schreef coban het volgende:
Wat een teringsmiley die
Wat moet het eigenlijk voorstellen?
Eerste keer dat ik hem post btw.
Ik vind het ook een kutsmileyquote:Op woensdag 28 september 2011 19:19 schreef coban het volgende:
Wat een teringsmiley die
Wat moet het eigenlijk voorstellen?
Eerste keer dat ik hem post btw.
Haha eerlijk gezegd nooit behoefte aan gehadquote:
Dat zou wel een beetje droevig zijn ja.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:21 schreef coban het volgende:
[..]
Haha eerlijk gezegd nooit behoefte aan gehadalleen voor fok handig
Hoe leveloos ben je als je speciaal voor fok een laptop gaat halen?
Jij hoeft nooit iets voor school te doen thuis?quote:Op woensdag 28 september 2011 19:21 schreef coban het volgende:
[..]
Haha eerlijk gezegd nooit behoefte aan gehadalleen voor fok handig
Hoe leveloos ben je als je speciaal voor fok een laptop gaat halen?
Het moet wel, maar zie jij coban al wat doen voor school?quote:Op woensdag 28 september 2011 19:22 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Jij hoeft nooit iets voor school te doen thuis?
We hebben 2 pcs en 3 laptops thuisquote:Op woensdag 28 september 2011 19:22 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Jij hoeft nooit iets voor school te doen thuis?
quote:Op woensdag 28 september 2011 19:23 schreef coban het volgende:
[..]
We hebben 2 pcs en 3 laptops thuis
Hahahha zo gemeenquote:Op woensdag 28 september 2011 19:23 schreef TWP het volgende:
[..]
Het moet wel, maar zie jij coban al wat doen voor school?
quote:Op woensdag 28 september 2011 19:17 schreef coban het volgende:
HEY DOE JE MEE
ALS JE DAT WIL HOOR JE BIJ ONS BIJ ONS
WINNXXX MAGIE BLABLA
KRACHT OVERVLOEDEN
OHHH WINXCLUHHB
DE MAGISCHE WINX WINXINWWWX
virusquote:Op woensdag 28 september 2011 19:23 schreef Patje1987 het volgende:
Intronic: http://open.spotify.com/u(...)PB1lddchV9H3P6bklYqU
winx PROBEER DE KRACHT TE VOELENquote:
yes ikquote:Op woensdag 28 september 2011 19:27 schreef coban het volgende:
Hey maybe al wel eerder gevraagdjullie weten mijn dementie
, maar heeft iemand hier t-mobile als provider (+internetabo op mob?)
ja is best prima, ook qua prijs enzo, alleen internet volgens mij slechter dan andere providersquote:Op woensdag 28 september 2011 19:28 schreef coban het volgende:
[..]
Jij hebt ook iphone he? Is het goed?
Hmm okeequote:Op woensdag 28 september 2011 19:28 schreef aight1 het volgende:
[..]
ja is best prima, ook qua prijs enzo, alleen internet volgens mij slechter dan andere providers
quote:
okquote:Op woensdag 28 september 2011 19:34 schreef Boterbartje het volgende:
Vodafone heeft het beste internet ok gr gr. Snelste dan ok gr gr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |