De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met mijn handen, een schroevendraaiertje, wat voorzichtigheid en zo'n brillenpoetsdoekdingetje.quote:
Toffe Titel.quote:
Inderdaadquote:Op woensdag 28 september 2011 15:39 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Nou en? Dr. Phil; Die is pas bóóóóring!
Mensen die de waardevolle adviezen van Dr. Phil niet op waarde schatten.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:39 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Nou en? Dr. Pil; Die is pas bóóóóring!
Please teach me a lesson about arse-licking Dr.Phil.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:46 schreef JApieman het volgende:
[..]
Mensen die de waardevolle adviezen van Dr. Phil niet op waarde schatten.
quote:
Nah die is meestal wel vermakelijkquote:Op woensdag 28 september 2011 15:39 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Nou en? Dr. Pil; Die is pas bóóóóring!
Dr. Phil kiest altijd de kant van de vrouw.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:46 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Please teach me a lesson about arse-licking Dr.Phil.
Zijn snor is grappig.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nah die is meestal wel vermakelijk
Hij is van de verkeerde kant denk ik.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:47 schreef JApieman het volgende:
[..]
Dr. Phil kiest altijd de kant van de vrouw.
Jeetje.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:56 schreef Plastic_zak het volgende:
fuck de haters jullie mogen allemaal een druiper krijgen
gr gr
Mensen die al de hele dag vrij zijnquote:
WAAR IS DAT FEESTJE!quote:Op woensdag 28 september 2011 16:47 schreef coban het volgende:
JONGONS GEEN PANIEK
IK BEN VEILIG THUIS
LETS PARTIE
Welkom terug lieverd.quote:Op woensdag 28 september 2011 16:47 schreef coban het volgende:
JONGONS GEEN PANIEK
IK BEN VEILIG THUIS
LETS PARTIE
At the speeltuin! Wij brengen je thuis!quote:Op woensdag 28 september 2011 16:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
WAAR IS DAT FEESTJE!
PS: even thee drinken
yeey speeltuinquote:Op woensdag 28 september 2011 16:49 schreef coban het volgende:
[..]
At the speeltuin! Wij brengen je thuis!
@pz: mag ik alstublieft eerst eten voordat ik flauwval?
Dat mag, eetsequote:Op woensdag 28 september 2011 16:49 schreef coban het volgende:
[..]
At the speeltuin! Wij brengen je thuis!
@pz: mag ik alstublieft eerst eten voordat ik flauwval?
Kijk mijn bazenpost.quote:Op woensdag 28 september 2011 16:51 schreef coban het volgende:
''ergere'' blunders
Hahahha wie flikkert nou in treinen of bussen?
Ik niet
Coban lieverd, het maakt onsniet uit dat je dat doet, het gebeurd zelfs de beste! We houden van je zoals je bentquote:Op woensdag 28 september 2011 16:51 schreef coban het volgende:
''ergere'' blunders
Hahahha wie flikkert nou in treinen of bussen?
Ik niet
HHHHAAAAAAALLLOOOOquote:Op woensdag 28 september 2011 17:02 schreef Spouwerranger het volgende:
Gooooooooooooeedemiddag, dames en heren
[ afbeelding ]
Goede middag!quote:Op woensdag 28 september 2011 17:02 schreef Spouwerranger het volgende:
Gooooooooooooeedemiddag, dames en heren
[ afbeelding ]
Ik zeg ja.quote:
Vandaag nog lessen gemist tsjobann?quote:Op woensdag 28 september 2011 17:05 schreef coban het volgende:
[..]
Ik zeg ja.
En ik ben een goede leerling enzo dus luister maar gewoon.
Tis toch al 5 uur geweest? Normaal zit ik al om 5 voor 5 in de auto als ik klaar ben met werkenquote:
Oke, dat was flauw van me. Wa ist met postnl? Pakketje niet ontvangen?quote:Op woensdag 28 september 2011 17:07 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Dankje voor je begrip
Boosheid =/= drugsquote:Op woensdag 28 september 2011 17:07 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
ik ben duizelig van boosheid
Nee nog 2 uur en 20 minutenquote:
Maandag is het verstuurd.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:08 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oke, dat was flauw van me. Wa ist met postnl? Pakketje niet ontvangen?
WUt?quote:Op woensdag 28 september 2011 17:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Boosheid =/= drugs
Sorry maar je post klopt dus niet
Ik moet tot half 8.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Tis toch al 5 uur geweest? Normaal zit ik al om 5 voor 5 in de auto als ik klaar ben met werken
Hij kan nog tot een uurtje of 8 langs komen. Als ik iets bestel komt het altijd tijdens het eten, rond half 7.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:11 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Maandag is het verstuurd.
Gisteren hele dag thuis zitten wachten. Niks.
Vandaag hele dag zitten wachten. Niks.
En er staat wel chauffeur onderweg.
[..]
WUt?
sinds wanneer staat dat van chauffeur er?quote:Op woensdag 28 september 2011 17:11 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
[..]
WUt?
Wat apart. Dat heb ik nooit gehad. Eerder kwamen ze toen ik ergens anders woonde rond 13 uur.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:12 schreef TWP het volgende:
[..]
Hij kan nog tot een uurtje of 8 langs komen. Als ik iets bestel komt het altijd tijdens het eten, rond half 7.
Vandaag. gister zat ik te wachten omdat het normaal is dat een pakket de volgende dag komt. Kreeg gisteravond pas die 3s code.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:13 schreef aight1 het volgende:
[..]
sinds wanneer staat dat van chauffeur er?
Juist als ik gestresst ben, wil ik een sigaretquote:Op woensdag 28 september 2011 17:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Het wordt afgeraden om te stoppen met roken wanneer je last hebt van stress.
Ik heb altijd stress.
#FML![]()
IK WIL EEN PEUK VERDOMME!!
Even een tip!quote:Op woensdag 28 september 2011 17:15 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Vandaag. gister zat ik te wachten omdat het normaal is dat een pakket de volgende dag komt. Kreeg gisteravond pas die 3s code.
Waarschijnlijk staat ie nog ergens in een of ander magazijnquote:Op woensdag 28 september 2011 17:11 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op woensdag 28 september 2011 17:16 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Juist als ik gestresst ben, wil ik een sigaret.
Hij begint ook pas om 11 hequote:
Euhm nou mijn voordeur is aan de stoep.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Even een tip!
Ga voor de grap eens in de tuin kijken. In de kliko, open schuurtje, onder een bloempot.
Het gebeurt echt vaak dat bezorgers niet willen aanbellen en als er niet voor getekend hoeft te worden leggen ze het gerust ergens neer onder het mom van "ontvanger was niet thuis"
Meestal niet neequote:Op woensdag 28 september 2011 17:17 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Euhm nou mijn voordeur is aan de stoep.
Denk niet dat ze het op de stoep leggen ?
Het is een man, die zeuren nou eenmaal graag en veelquote:Op woensdag 28 september 2011 17:19 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dan moet ie ook niet zeuren.
Kijk eens in je dakgoot. Misschien dat ie het met een onderhandse worp het pakketje naar boven gemieterd heeftquote:Op woensdag 28 september 2011 17:17 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Euhm nou mijn voordeur is aan de stoep.
Denk niet dat ze het op de stoep leggen ?
Eensch met TS.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is een man, die zeuren nou eenmaal graag en veel
Waarom quote je mij danquote:
Morgen FIFA 12.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:21 schreef aight1 het volgende:
Hopelijk dat ze morgen mijn fifa12 wel op tijd brengen
DIt heb ik nou ook altijd met vrouwenquote:Op woensdag 28 september 2011 17:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is een man, die zeuren nou eenmaal graag en veel
denk et niet. ik zit in de woonkamer en ik kan mensen zien die hier voorlangs lopen enzoquote:Op woensdag 28 september 2011 17:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Kijk eens in je dakgoot. Misschien dat ie het met een onderhandse worp het pakketje naar boven gemieterd heeft
Dna nog maar even wachten.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:24 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
denk et niet. ik zit in de woonkamer en ik kan mensen zien die hier voorlangs lopen enzo
dus euhm nee
Waarom vinden vrouwen gtst leukquote:Op woensdag 28 september 2011 17:27 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Waarom vinden mannen voetbal leuk
vind ik nietquote:Op woensdag 28 september 2011 17:28 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Waarom vinden vrouwen gtst leuk
Niet goed uit te leggen.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:27 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Waarom vinden mannen voetbal leuk
Op een bepaalde manier wel ja.quote:
Nee, ook niet.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:30 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Op een bepaalde manier wel ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |