Je bent naar de Hema geweest en alle gebakjes meegenomen?quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:09 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Je bent naar de Hema geweest en alle gebakjes meegenomen?
Nu een cola-berenburg en na een shoarmapizza met saus en een softijs met slagroom heb ik zin in popcorn...
ja preciesquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:25 schreef uniekhoorn het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets FFFAlleen dat jij ze zielig aankeek
Morgen iig spruitjes en lever en dan overmorgen uit wokken (nu al zin in)
Hoe eet je die yoghurt er dan bij? Gewoon zo uit het pak/pot op je bord erbij kwakken?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:28 schreef MaximusTG het volgende:
Tortilla wraps, om wat restjes op te maken. Met paprika's, champignons, vlees van gepocheerde kippenboutjes, kidneybonen. Geserveerd met wat ijsbergsla en griekse yoghurt. Hmmmmm.
Nee; Heb kippenboutjes dus gepocheerd in wat kippenbouillon. Vervolgens vlees eraf gehaald, in stukjes. Uitje gesnipperd, gefruit. Paprika in kleine reepjes en erbij. Kidneybonen erdoor. Kruiden erbij (zout, peper, komijn, knoflook, paprika, koriander, gember). Champignons erdoor op het laatst, als de paprika gaar is. Kip erbij, doorroeren.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hoe eet je die yoghurt er dan bij? Gewoon zo uit het pak/pot op je bord erbij kwakken?
Klinkt goed hoorquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:00 schreef MaximusTG het volgende:
[..]
Nee; Heb kippenboutjes dus gepocheerd in wat kippenbouillon. Vervolgens vlees eraf gehaald, in stukjes. Uitje gesnipperd, gefruit. Paprika in kleine reepjes en erbij. Kidneybonen erdoor. Kruiden erbij (zout, peper, komijn, knoflook, paprika, koriander, gember). Champignons erdoor op het laatst, als de paprika gaar is. Kip erbij, doorroeren.
Nu de wraps vullen, oprollen en ff in de oven. Ijsbergsla in kleine stukjes. Griekse yoghurt kan in principe ook gewoon zo, maar ik heb er wat knoflookpoeder, zout en peper doorgedaan in een klein bakje.
Als wraps klaar zijn in de oven op bord, beetje openmaken en wat ijsbergsla en yoghurt op de vulling. Dichtdoen en of met de hand, of met mes en vork opeten. Net wat je fijn vindt.
aah ok ja, verstandigquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:23 schreef Under_Score het volgende:
geen chips en kaas voor mij, ik wil nog een paar kilo kwijt. dus dit is ook mn laatste biertje voor vanavond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |