quote:Op woensdag 28 september 2011 14:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik meen me uit een bevallingsverhaal van iemand hier (Groof?) te herinneren dat een VK vond dat ze nog te helder was, grapjes maken, en dat het dan niet ging lukken. Schijnbaar moet je toch een beetje meegaan in die high om alle oerkrachten eruit te kunnen laten.
ik heb ook het boekje van Claudia de Breij met plezier gelezen: krijg nou tietuh ofzoiets...quote:Op woensdag 28 september 2011 20:01 schreef covie het volgende:
Iemand ervaring met het boekje "help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt" van kluun.
Het lijkt me vreselijk grappig, maar volgens mij kan een man er ook nog echt wel iets van opsteken toch?
Mijnleest normaal niet, maar wil wel graag iets lezen. Maar van die droge stof van nu is je kindje zus en zo dat hoeft hij niet. Dat zeg ik toch elke week wel
Oh smelt wat een mooie meid met een mooie naamquote:Op woensdag 28 september 2011 20:12 schreef Bass-Miss het volgende:
[ afbeelding ]
Onze kleinste!
Leonore!
Vers van de pers, 4 kg 20
quote:Op woensdag 28 september 2011 20:19 schreef Cooki het volgende:
[..]
ik heb ook het boekje van Claudia de Breij met plezier gelezen: krijg nou tietuh ofzoiets...
misschien iets te herkenbaar, maar wel heel treffend
Het enige boek wat mijn man in 10 jaar heeft gelezenquote:Op woensdag 28 september 2011 20:19 schreef Cooki het volgende:
[..]
ik heb ook het boekje van Claudia de Breij met plezier gelezen: krijg nou tietuh ofzoiets...
misschien iets te herkenbaar, maar wel heel treffend
Polle is er, en de rest komt KD vast in no-time melden!quote:Op woensdag 28 september 2011 20:32 schreef Kyara het volgende:
![]()
![]()
![]()
Jaaaaa, is Polle er????? Gefeliciteerd Kleurdoos!!!!!
Octopussy, als jij naar de primark gaat in almere, kan je man naar de bieb, die was tochook nieuw in almere?quote:Op woensdag 28 september 2011 20:31 schreef octopussy het volgende:
[..]
Het enige boek wat mijn man in 10 jaar heeft gelezen![]()
KD gefeliciteerd!![]()
![]()
Ik moet zelf ook eens in de nieuwe bieb gaan kijkenquote:Op woensdag 28 september 2011 20:36 schreef Cooki het volgende:
[..]
Octopussy, als jij naar de primark gaat in almere, kan je man naar de bieb, die was tochook nieuw in almere?(ik ben er al 6 jaar weg, dus ik weet t echt niet meer precies)
KD gefeliciteerd met Polle!![]()
![]()
haha, ja! en als er daar een almere/flevoland meet is kom ik ook hoor, dan parkeer ik "de rest" wel bij mn zusquote:Op woensdag 28 september 2011 20:39 schreef octopussy het volgende:
[..]
Ik moet zelf ook eens in de nieuwe bieb gaan kijkenEr staat op het raam beneden dat er een café bij zit, dus kan in ieder geval eens gaan koffielurken
Ik ook, al een paar wekenquote:
quote:Op woensdag 28 september 2011 20:12 schreef Bass-Miss het volgende:
[ afbeelding ]
Onze kleinste!
Leonore!
Vers van de pers, 4 kg 20
Hier ook, of ik hoor het straks wel van manlief.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:53 schreef Asyniur het volgende:
Ik lees morgen zijn naam wel. Ben te moe om te blijven F5-en...
Nou gefeliciteerd dan Kaarrquote:Op woensdag 28 september 2011 20:56 schreef Kaarr het volgende:
Bass-Missgefeliciteerd
Wat een schatje
![]()
KD gefeliciteerd! Ik ben bevallen op jouw verjaardag en jij op mijn verjaardag!
Jij en Lujaxa eerst hoor!! Brrrrr....quote:Op woensdag 28 september 2011 21:01 schreef Sandous het volgende:
KD gefeliciteeeeerdwat leuk polle is er!!!! Geniet!!
Luxaja, nu is t aan ons!
Susie & Nirak 3e
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |