abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102485285
Gefeliciteerd voor de nieuwe ouders *O*
Jammer dat namen altijd via pb gaan, wat is er nou mis met een naam posten, al dan niet gecamoufleerd :@

Enne, sorry maar ik "hoor" KD al zowat liggen bevallen, ik zou daar met liefde een opname qua geluid van willen horen (niet echt hoor) want heb zo het idee dat dat op z'n KD's heel bijzonder is gezien haar manier van schrijven, die klétst gewoon op haar manier Polle er uit _O-
Het is me er eentje :*
Dus voor KD en uiteraard ook voor alle andere heel snel bevallende mamma's: you go girls ^O^
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
pi_102485382
BM; proficiat met julie kleine meisje! Ik ben ook heel benieuwd naar de naam.

Kd; hoop dat het allemaal voorspoedig verloopt en je al geniet van je verse jongetje of heel snel van hem kunt gaan genieten.
pi_102485395
De naam staat nu alleen nog maar op facebook... Is hier nog niet gepost.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_102485617
BassMiss, Bassmister, Fons en Elodie, gefeliciteerd met jullie dochter/zusje! *O* Wat een mooie naam O+
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_102485720
bassmis proficiat met jullie meisje.

Wij willen ook!! zelfs man die nu aan werk is stuurt om de zoveel tijd of er nog niks aan de gang is. Moet altijd teleurstellend antwoorden. Had vandaag wel weer veel voor weeën en druk van onder. Meld het nu pas omdat het weeral is stil gevallen en ben die valse starten eigenlijk wel beu

[ Bericht 4% gewijzigd door Lujaxa op 28-09-2011 19:17:22 ]
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
pi_102486129
Bassmiss gefeliciteerd met jullie meisje *O*
  woensdag 28 september 2011 @ 19:24:56 #107
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_102486307
BassMiss gefeliciteerd met de kleine meid!

Kleurdoosje :% :% :% !

Is er nog wat bekend van Jipster?

Ow, en ik ga naar de gym volgens mij... Het heet officieel 'Zwanger & In Vorm; Goed Voorbereid'. Maar vraag me niet wat het nou precies allemaal inhoud :@ .

Lujaxa, ik kan me goed voorstellen dat je inmiddels ook wel wil. Je wacht al zoooo lang! En dan met 3 koters erbij zal het echt niet altijd even makkelijk zijn. Hou vol meis!
pi_102486462
zeker als ze zo'n heerlijk dagje hebben als vandaag... grrrrr ~O>
maar de 2 kleinste liggen nu in bed... wat een rust O-)
Kyan
pi_102486569
BM *O* Gefeliciteerd!! Ben benieuwd naar de naam!

KD ngo even doorzetten :%
pi_102486587
Bass-Miss & gezin, Gefeliciteerd met jullie meisje!! *O*

Hopelijk lacht KD alweer, na een vlotte bevalling ;)

Lujaxa, hopelijk begint het binnenkort bij jou ook!
pi_102486622
Thx DF maar zo niet hebben we vrijdag wel einddatum... is ook al iets ;)

ben ook naar KD's polle...
Kyan
pi_102486730
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 14:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik meen me uit een bevallingsverhaal van iemand hier (Groof?) te herinneren dat een VK vond dat ze nog te helder was, grapjes maken, en dat het dan niet ging lukken. Schijnbaar moet je toch een beetje meegaan in die high om alle oerkrachten eruit te kunnen laten.
:o Miijn bevalling ging als een speer. Dus blijkbaar kan het 'helder' ook. De opmerking was: Dat zijn de lastigsten, die zo helder blijven ;( ... Dat is daarna overigens nog uitgelegd en verklaard door de vk dus ik heb daar geen trauma aan over gehouden gelukkig niet.

Bass-Miss gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

KD, wat spannend. Zet hem op hoor! :%

Is ze ingeleid of is Polle nu gewoon spontaan onderweg?
pi_102486972
BassMiss en familie gefeliciteerd!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_102487016
Ook fijn dat je inderdaad een einddatum hebt, luxaja. Maar toch liever natuurlijk als dat vannacht of morgen nog effe kan ;)

Groof, volgens mij heeft KD er niks over gezegd.. Ze was wat mysterieus vandaag :P
  woensdag 28 september 2011 @ 19:46:26 #115
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102487249
Bass-Miss, van harte gefeliciteerd! *O*
Ben benieuwd naar haar naam :Y
  woensdag 28 september 2011 @ 19:46:57 #116
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102487273
Nog geen KD nieuws dus?

Luxaja :*
pi_102487304
Bass-Miss gefeliciteerd met jullie meisje *O*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_102487366
inderdaad want had zo gehoopt op september... straks misschien nog eens proberen met sex.. baad het niet schaadt het niet... :o
Kyan
pi_102487464
Bass-Miss gefeliciteerd met jullie dochter!!!! *O* *O*

Nu wachten op KD's babynieuws!
pi_102487836
ik kom straks nog eens piepen.. nu even neerploffen in de zetel... rust ;)
Kyan
pi_102487904
Iemand ervaring met het boekje "help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt" van kluun.
Het lijkt me vreselijk grappig, maar volgens mij kan een man er ook nog echt wel iets van opsteken toch?

Mijn O+ leest normaal niet, maar wil wel graag iets lezen. Maar van die droge stof van nu is je kindje zus en zo dat hoeft hij niet. Dat zeg ik toch elke week wel :P
  woensdag 28 september 2011 @ 20:03:19 #122
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_102487983
Hier werd het boekje met veel plezier gelezen, echt regelmatig hardop gelachen en je steekt er indd ook nog wat van op! :)
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_102488151
Ik vond het ook een heel leuk boek. Vooral het hoofdstuk sex tijdens de zwangerschap...
pi_102488293
Ik heb het ook met plezier gelezen..
Ok, het is geen hoogstaande voorlichting, maar er stonden toch een paar nieuwe dingen in voor manlief. En samen lachen en praten is ook gezellig :)
pi_102488392

Onze kleinste! :)

Leonore!
Vers van de pers, 4 kg 20
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')