ik heb ook het boekje van Claudia de Breij met plezier gelezen: krijg nou tietuh ofzoiets...quote:Op woensdag 28 september 2011 20:01 schreef covie het volgende:
Iemand ervaring met het boekje "help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt" van kluun.
Het lijkt me vreselijk grappig, maar volgens mij kan een man er ook nog echt wel iets van opsteken toch?
Mijnleest normaal niet, maar wil wel graag iets lezen. Maar van die droge stof van nu is je kindje zus en zo dat hoeft hij niet. Dat zeg ik toch elke week wel
Oh smelt wat een mooie meid met een mooie naamquote:Op woensdag 28 september 2011 20:12 schreef Bass-Miss het volgende:
[ afbeelding ]
Onze kleinste!
Leonore!
Vers van de pers, 4 kg 20
quote:Op woensdag 28 september 2011 20:19 schreef Cooki het volgende:
[..]
ik heb ook het boekje van Claudia de Breij met plezier gelezen: krijg nou tietuh ofzoiets...
misschien iets te herkenbaar, maar wel heel treffend
Het enige boek wat mijn man in 10 jaar heeft gelezenquote:Op woensdag 28 september 2011 20:19 schreef Cooki het volgende:
[..]
ik heb ook het boekje van Claudia de Breij met plezier gelezen: krijg nou tietuh ofzoiets...
misschien iets te herkenbaar, maar wel heel treffend
Polle is er, en de rest komt KD vast in no-time melden!quote:Op woensdag 28 september 2011 20:32 schreef Kyara het volgende:
![]()
![]()
![]()
Jaaaaa, is Polle er????? Gefeliciteerd Kleurdoos!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |