tsja dat is jouw mening waarvoor je ook GEEN bewijs hebt .quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:29 schreef RM-rf het volgende:
prima als je 'overtuigd' bent maar waarom dan.. het bewuste sieraad is overduidelijk een scarabee, een vliegende kever..
dat moderne personen daarin een 'vliegtuig kunnen zien, en dan bv dat gaan nabootsen... de door jouw gepostte foto _is_ dus zo'n nabootsing waarbij ook welbewust meer moeite gedaan wordt kenmekrende vliegtuigelementen toe te voegen, zoals die vliegtuigstaart en staartvleugel die het originieel _niet_ heeft...
opmerkingen als 'het is een kopie van een écht vliegtuig en de mensen die het maakten waren zo dom dat ze allemaal fouten gemaakt hebben vind ik een beetje een typisch voorbeeld van een kromme redenering...
bepaalde dingen die duidelijk niet kloppen met de stelling niet accepteren als vermoedelijk bewijs dat je stelling niet goed is, maar vervolgens het 'bewijs' kritiseren en zeggen dat het een 'fout' is dat het bewijs niet goed genoeg bij de theorie past... maar dat die theorie wél waar moet zijn, enkel is er nét niet goed genoeg bewijs voor, dat zal dan wel verloren gegaan zijn.
Nieuwe? Deze is, voor mij dan, toch zeer interessant. Tiahuanacu, meer dan 17.000 jaar oud en toch nog zo 'perfect'.quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:04 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ah, er is dus al wat bekend gemaakt waarop deze persaandacht gebaseerd is...?
kun je me een linkje geven van de onverklaarbare nieuwe ontdekkingen...?
tsja.. alles wat niet in jouw straatje niet past ....quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:09 schreef RM-rf het volgende:
sory, maar als dat je bewijsvoering is is eigenlijk discussie niet meer mogelijk....
je geeft nu juist zelf een prima voorbeeld van hoe een theorie tot een 'dogma' wordt en men vervolgens de werkelijk aanpast aan wat in bv religieuze overleveringen geschreven staat...
alle respect voor religieuze schriften maar ik denk dat je fout bezig ben als je daarin beschreven dingen als de 'werkelijkheid' gaat zien en nog fouter als de werkelijkheid die je door studie zelf kunt ervaren opeens ondergeschikt maakt aan these of interpretatries van religieuze geschriften.
heel duidelijk, ik heb eerder gevraagd naar de bewijsvoering om over te discussieren ... ik ben reuze benieuwd, maar als je aankomt met dingen als dat ik zomaar moet gaan geloven wat in religieuze 'scheppingsverhalen' staat pas ik gewoon...quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:17 schreef huupia het volgende:
[..]
tsja.. alles wat niet in jouw straatje niet past ....
wat begrijp je niet aan het woord theorie?quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:27 schreef RM-rf het volgende:
[..]
heel duidelijk, ik heb eerder gevraagd naar de bewijsvoering om over te discussieren ... ik ben reuze benieuwd, maar als je aankomt met dingen als dat ik zomaar moet gaan geloven wat in religieuze 'scheppingsverhalen' staat pas ik gewoon...
aantijgingen dat ik me niet openstel mag je wat mij betreft achterwege laten, ik hou enkel voor mezelf ook bepaald grenzen aan waarover ik niet wil discussieren en zo'n 'religieuze teksten zijn gebaseerd op een ultieme waarheid' (en je dat maar moet aannemen en als basis gaan nemen voor je verder werkelijkheidsbeschouwing) is voor mij gewoon een religieuze discussie waar ik geen verderee nut in zie, omdat je het dan hooguit nog hebt over 'geloven in' (wat eenieder verder van mij mag doen hoor, mits duidelijk is dat er voor zulke 'geloven' nu juist geen enkel feitelijk bewijs is, en de manier waarop zulke gelovigen het altijd brengen is het ook onmogelijk veel zinnig over dte discussiere, zie de 'teapot van Russel'-argumentatie)
Nou, eigenlijk gaat de discussie nu over beeldjes en plaatjes die vooralsnog niets met de docu uit de OP te maken hebben. Ergens wel weer jammer en off-topic, maar goed ... over hetgeen nog niet is vrijgegeven is het lastig discussiërenquote:Op vrijdag 30 september 2011 17:19 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Waarom hebben we eigenlijk een discussie een over iets dat nog niet is vrijgegeven?
Dat lijkt mij ook. Laat maar zien, daarna kan ik er misschien iets over zeggen. Nu niet.quote:Is het niet beter om te wachten op de declassificatie van de geheimgehouden archeologische vondsten? Als ze met artefacten aankomen die lijken op die vliegtuigjes, dan zeg ik ook van --->![]()
Dat zou wel gaaf zijn, maar afgaande op ervaringen tot nog toe, verwacht ik er niet zo heel veel van, maar wie weet.quote:Maar misschien komen ze wel met een 3PO-achtige robot die gevonden is in een tombe of een lightsaber of iets dergelijks
Geweldig dit soort shit.quote:"claims there is proof that the Mayans had intended to lead the planet for thousands of years, but were forced to escape after an invasion by "men of dark intentions," leaving behind evidence of an advanced race."
Die laatste heeft nog iets weg van een ruimteschip. Die gouden 'vliegtuigjes' vind ik meer op dieren lijken.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:15 schreef zyx1981 het volgende:
Meer vreemde oude voorwerpen uit zuid Amerika:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Link naar artikel over bovenstaande afbeelding: http://ancientaliens.word(...)the-istambul-rocket/
quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:38 schreef R0N1N het volgende:
Ja, leuk al die beeldjes, maar wat is de relevantie ?
*skip*
Let op, ik geef nergens aan wat ik er zelf van vindt, ik suggereer alleen. Er is genoeg vreemds te vinden. De aarde zelf is ook oud genoeg dat er eerder een moderne beschaving kan zijn geweest gelijk aan de onze. Het lijkt me minder onlogisch dat veel beeldjes teruggrijpen naar inmiddels verloren collectieve herinneringen, dan dat ze gaan over alienbezoek door de eeuwen heen. Vooral omdat voor dat laatste veel meer bewijs over had moeten blijven, dan alleen hier en daar een suggestief beeldje.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:28 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Die laatste heeft nog iets weg van een ruimteschip. Die gouden 'vliegtuigjes' vind ik meer op dieren lijken.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:40 schreef zyx1981 het volgende:
De aarde zelf is ook oud genoeg dat er eerder een moderne beschaving kan zijn geweest gelijk aan de onze.
zo lees, dan valt mij één ding op ...quote:In a release to TheWrap, Luis Augusto Garcia Rosado, the minister of tourism for the Mexican state of Campeche, said new evidence has emerged "of contact between the Mayans and extraterrestrials, supported by translations of certain codices, which the government has kept secure in underground vaults for some time."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |