Ik heb het idee dat Njos niet op het punt staat om een vraag te stellen. Mooie bezigheid voor jou.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:57 schreef wyccie het volgende:
Het loopt niet echt op rolletjes, hè.![]()
Ik verveel me te pletter.
Ah, dat is eigenlijk wat ik FF in zijn schoenen wilde schuiven.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:58 schreef Gillingham het volgende:
Ik heb het idee dat Njos niet op het punt staat om een vraag te stellen. Mooie bezigheid voor jou.
Challenge acceptedquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ah, dat is eigenlijk wat ik FF in zijn schoenen wilde schuiven.
Dit is echt handig, thanks.quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:48 schreef wyccie het volgende:
Tem:
http://imgur.com/tools/
Die eerste, ik gebruik dus FF.
niemand wil een chickflick punt pakken volgens mij, allemaal macho'squote:Op maandag 10 oktober 2011 12:37 schreef wyccie het volgende:
Jongens, grijp het punt maar. Ik moet even weg.
Ik was ook aan het lunchenquote:Op maandag 10 oktober 2011 12:37 schreef wyccie het volgende:
Jongens, grijp het punt maar. Ik moet even weg.
Zie niets...quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:05 schreef picodealion het volgende:
Even een test, kan iedereen deze zien? Kan iemand met de imgur plugin hem aub rehosten en zien of het watermerk er nog op staat?
[ afbeelding ]
Ja dat is het watermerk, had ik erbij moeten zeggenquote:Op maandag 10 oktober 2011 13:06 schreef hornage het volgende:
Ik zie dit plaatje, maar alleen geen watermerk, behalve dan de tekst rechtsonder...
Ik zie het primaquote:Op maandag 10 oktober 2011 13:05 schreef picodealion het volgende:
Even een test, kan iedereen deze zien? Kan iemand met de imgur plugin hem aub rehosten en zien of het watermerk er nog op staat?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:11 schreef picodealion het volgende:
Ja en Mandela is een Zuid-Afrikaan, maar nu weer ontopic.
Nja, alsof ik Anaconda ken, en 't kon toch best welquote:
Ik moest er gewoon even op reagerenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:35 schreef hornage het volgende:
[..]
Nja, alsof ik Anaconda ken, en 't kon toch best wel
Jah, ergens zitten ze toch in de buurt van zo'n hut ofzo?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:39 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik moest er gewoon even op reagerenJe dacht aan het plantage gedeelte?
Als ze uit de mist komen is er volgens mij iets wat er een heel klein beetje op lijktquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:48 schreef hornage het volgende:
[..]
Jah, ergens zitten ze toch in de buurt van zo'n hut ofzo?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:47 schreef picodealion het volgende:
Zo, zal ik vanavond eens Army of Darkness kijken?
quote:
Terwijl ik Evil Dead 2 juist wel erg leuk vind. Dit gaat me net iets te ver qua flauwheidquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:12 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik was er al bang voor dat je het toch niet leuk zou vinden
Kan ik me op zich ook wel voorstellen, ik vind de eerste twee in ieder geval ook beter dan aodquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:16 schreef picodealion het volgende:
[..]
Terwijl ik Evil Dead 2 juist wel erg leuk vind. Dit gaat me net iets te ver qua flauwheid.
Het einde was wel erg leuk trouwensquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:20 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Kan ik me op zich ook wel voorstellen, ik vind de eerste twee in ieder geval ook beter dan aod
Staat op de lijst om nog eens te kijkenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
Je kan nog altijd Bubba Ho-Tep proberen, indien je dat nog niet had gedaan.
Heel ander soort film, maar eveneens cult.
Het S-Mart einde of die andere?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:34 schreef picodealion het volgende:
[..]
Het einde was wel erg leuk trouwens.
Dat einde ja. Hail to the king, baby.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:38 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Het S-Mart einde of die andere?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:28 schreef picodealion het volgende:
Ja godver, nu zit ik allemaal Aerosmith liedjes te luisteren.
Aerosmithquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:28 schreef picodealion het volgende:
Ja godver, nu zit ik allemaal Aerosmith liedjes te luisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |