Ik heb het idee dat Njos niet op het punt staat om een vraag te stellen. Mooie bezigheid voor jou.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:57 schreef wyccie het volgende:
Het loopt niet echt op rolletjes, hè.![]()
Ik verveel me te pletter.
Ah, dat is eigenlijk wat ik FF in zijn schoenen wilde schuiven.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:58 schreef Gillingham het volgende:
Ik heb het idee dat Njos niet op het punt staat om een vraag te stellen. Mooie bezigheid voor jou.
Challenge acceptedquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ah, dat is eigenlijk wat ik FF in zijn schoenen wilde schuiven.
Dit is echt handig, thanks.quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:48 schreef wyccie het volgende:
Tem:
http://imgur.com/tools/
Die eerste, ik gebruik dus FF.
niemand wil een chickflick punt pakken volgens mij, allemaal macho'squote:Op maandag 10 oktober 2011 12:37 schreef wyccie het volgende:
Jongens, grijp het punt maar. Ik moet even weg.
Ik was ook aan het lunchenquote:Op maandag 10 oktober 2011 12:37 schreef wyccie het volgende:
Jongens, grijp het punt maar. Ik moet even weg.
Zie niets...quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:05 schreef picodealion het volgende:
Even een test, kan iedereen deze zien? Kan iemand met de imgur plugin hem aub rehosten en zien of het watermerk er nog op staat?
[ afbeelding ]
Ja dat is het watermerk, had ik erbij moeten zeggenquote:Op maandag 10 oktober 2011 13:06 schreef hornage het volgende:
Ik zie dit plaatje, maar alleen geen watermerk, behalve dan de tekst rechtsonder...
Ik zie het primaquote:Op maandag 10 oktober 2011 13:05 schreef picodealion het volgende:
Even een test, kan iedereen deze zien? Kan iemand met de imgur plugin hem aub rehosten en zien of het watermerk er nog op staat?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:11 schreef picodealion het volgende:
Ja en Mandela is een Zuid-Afrikaan, maar nu weer ontopic.
Nja, alsof ik Anaconda ken, en 't kon toch best welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |