abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102575777
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 21:43 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

En ik ben geloof ik vreemd. Vanochtend zat ik op de fiets, Floris in korte broek en hemdje. Andere kinderen met vesten aan, lange broeken. Oke t was nog neit heel erg warm, maar ook niet koud ofzo. T kind had niet eens kippenvel :P

\Gisteren had mn moeder een foto gemaakt terwijl hij op een stoeltje zat, echt heel schattig. Zal m s aan dr vragen en posten O+
Mn manneke wordt veel te groot O+
Ik had bij de HEMA ( ;) ) muts en sjaal gekocht, die heeft ie vanavond om gehad... tis toch oktober ! :(

Ja O+ foto! *O*

quote:
2s.gif Op vrijdag 30 september 2011 22:34 schreef Asyniur het volgende:
Mijn kind liep rende in een romper met korte mouwen en een korte broek terwijl ik op de bank hing in mijn spijkebroek met longsleeve. Nou ja, toen ik visite kreeg en we buiten gingen zitten, heb ik de longsleeve ingeruild voor een tshirt :)
Jouw kind O+ rende heeeeel schattig als een mini-raketje door de tuin ja O+
pi_102575904
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 21:43 schreef Sonnetje85 het volgende:

En ik ben geloof ik vreemd. Vanochtend zat ik op de fiets, Floris in korte broek en hemdje. Andere kinderen met vesten aan, lange broeken. Oke t was nog neit heel erg warm, maar ook niet koud ofzo. T kind had niet eens kippenvel :P
Je ziet echt mensen tot in het uiterste divers gekleed nu! Zelfs jassen en een enkele sjaal!!? zoiets van ''het is herfst en ik moet en zal najaarskleding aan'' ofzo :?
Ik was/ben echt hoogzomers gekleedt met deze temperaturen hoor, en Wolf trouwens ook,heb nog weer een korte broek gepakt die ik al had opgeruimd.

aaah Harry met dierengeluiden O+ en zei jij hier nou laatst dat je ABN praat Asy? :D je praat ontzettend Limburgs man! Ik versta het nog wel net
Wolf maakt ook dierengeluiden, van eeen schaap/geit,poes,hond,varken,vogel,aap,olifant,tijger/beer/leeuw is grrrrauw,muis,vis (blubblub)en onze eigen hond is ''Nenna'' (nina)
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 08:36:12 #153
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102576153
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 07:17 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Je ziet echt mensen tot in het uiterste divers gekleed nu! Zelfs jassen en een enkele sjaal!!? zoiets van ''het is herfst en ik moet en zal najaarskleding aan'' ofzo :?
Ik was/ben echt hoogzomers gekleedt met deze temperaturen hoor, en Wolf trouwens ook,heb nog weer een korte broek gepakt die ik al had opgeruimd.

aaah Harry met dierengeluiden O+ en zei jij hier nou laatst dat je ABN praat Asy? :D je praat ontzettend Limburgs man! Ik versta het nog wel net
Wolf maakt ook dierengeluiden, van eeen schaap/geit,poes,hond,varken,vogel,aap,olifant,tijger/beer/leeuw is grrrrauw,muis,vis (blubblub)en onze eigen hond is ''Nenna'' (nina)
Ik praat tegen mensen die Nederlands praten ABN :D
Niet tegen mijn eigen zoon :D maar ik gebruik wel wat Nederlandse woorden in het filmpje

Hebben jullie ook een Nina? Wij hadden ook een Nina-hond; de herder die we in juli hebben laten inslapen

Hier binnen is het lekker koel en als ik dan weinig/niks doe dan krijg ik het fris. Maar mijn jongetje rent de hele tijd rond als een mallootje dus die kan wel wat frissers gebruiken. En wij hebben de tuin op het zuiden dus bij ons blijf je dood overdag in de tuin met zulke temperaturen.

Vannacht alweer een goede nacht gehad! *O*

Lijnloos hoe gaat het daar?
becky, zit er bij jullie verbetering in?
En heeft mini-draak een beetje geslapen?

Hoe is het met Stef's billen?
pi_102576316
Poppejans dat idee ja :D nou is mijn kind wel warmbloedig, maar k was echt een beetje verbaast hoe die kinderen erbij zaten. :D
Ik kleed floris in principe zoals k mezelf kleed. Hooguit 1 laagje extra
pi_102576483
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 09:03 schreef Sonnetje85 het volgende:
Poppejans dat idee ja :D nou is mijn kind wel warmbloedig, maar k was echt een beetje verbaast hoe die kinderen erbij zaten. :D
Ik inderdaad Wolf ook, als kleine baby trouwens ook al.Wolf heeft het ook eerder te warm dan te koud naar mijn idee.

Wat leuk dat jullie ook een Nina hond hadden Asy, dat wist ik niet! wat jammer dat jullie haar moesten laten inslapen :*

Oh wel gelezen maar niet gereageerd: wat heeft Stef vaak last van kapotte billen Inca! Zooo zeer doet dat.Zielig hoor. Hopelijk inmiddels al weer een beetje minder?
Heb je dat wel eens laten zien/aangegeven bij je huisarts? Geeft die geen tips of op zn minst een heel goed smeerseltje?
Met dit warme weer kan je het iig goed laten luchten en hem in zn blote billen laten lopen

Ben nog even hard aan het bedenken wat wij vandaag eens zullen gaan doen met dit heerlijke weer O+
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 09:34:55 #156
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_102576634
Zielig zeg die kappotte billen! Hier een meisje dat daar nu ook aan mee doet..
Na 3 dagen van 'goh, wat weinig poepluiers' gisteren 3 flinkerds (Op t kdv)
Ze kwam helemaal schraal rood en pijnlijk thuis -O-

Vannacht om 04.45 kwam haar avondeten deels weer terug... en net kwam de rest als spuitversie.... Zo zielig!! Er staat dus alweer een was te draaien :')

Gelukkig is ze wel vrolijk... dus gaan maar uit van een verkeerd gevallen avondeten..
Er zit alweer een boterhammetje, kiwi en paar hapjes appel in...

Zouden eigenlijk gaan zwemmen vandaag.... even aankijken maar... weet nog niet of ik dat aandurf nu
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_102579044
Aww, arme Oona. :*
Er gaat echt een evil virusje rond, hoor niets anders dan kindjes die ziek zijn (mijnes incluis)
Beterschap voor de ziekies en genietze van het heerlijke weer!
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 13:09:15 #158
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_102580800
Wat sneu, zieke kindjes :*

En warmbloedjes O+ . Nathan is vandaag in zomerbroek en T-shirt O+ .
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 13:49:13 #159
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102581717
Och arme Oona! Gaat het weer een beetje met d'r?

Harry is weer in korte broek met romper.
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 14:06:26 #160
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_102582113
Hi :) Stef's billen zijn nog steeds kapot, maar hij heeft ook nog steeds diarree. Wij begonnen eerst al te denken aan peuterdiarree, maar ik heb het ook gekregen (en niet te zuinig ook :X ) dus is lief woensdag maar met hem naar de huisarts geweest. Donderdag is er ontlasting op kweek gezet, na het weekend zou daar een uitslag van moeten zijn.

Poppejans, we hebben zalf van de dokter, maar omdat er elke dag nog steeds >5 diarreebroeken tegen zijn billen komen is het dweilen met de kraan open -O- Hij is nu bij mijn ouders en mijn moeder kwam net al nieuwe kleding halen, omdat hij in twee uur tijd alweer twee setjes kleding had volgelekt. Samen met zijn pyama is dat dus al 3 doorlekspuitluiers vandaag alleen al, en zo gaat dat al 2 volle weken.. Het lukt me niet meer ertegenop te wassen ook :') Als ik nu niet ziek op bed had gelegen was ik nu waarschijnlijk bij de Zeeman om wat extra broekjes en onderbroekjes te halen..

Dikke :* :* voor alle zieke kindjes, wat rot dat er meer zijn die zich zo naar voelen.
3!
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 17:02:20 #161
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_102585459
Pfff heb het echt te doen met Stef Inca!! Wat zielig is dat zeg...
Hopelijk komt er iets uit de kweek waarmee ze wat kunnen...

Oona's achterwerkje zag er gelukkig alweer wat beter uit na een flinke laag zinkzalf...
En de vrolijkheid bleef ;) Dus we zijn toch lekker gaan zwemmen.. Heerlijk!
We'll have love aplenty
You and me
pi_102586751
ach gos Inca, dat is echt mega zielig zeg! Arme Stef :*
Ik hoop dat er toch iets gevonden wordt in wat ze nu op kweek gezet hebben, dan kunnen ze er nl iig wat mee en hem helpen zodat dit niet (veel) vaker zal gebeuren.

Klinkt zalig Reilan! Lekker nog even genieten van deze absurde ''herfst'' dagen O+
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 19:01:59 #163
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_102587860
:') Goeie timing heeft mijn meissie...
Thuis spugen en spuitluiers ;) In het zwembad lekker haar gangetje gaan... en thuis weer een luier waar je U tegen zegt... daar kon geen billendoekkie tegen op... Onder de douche ermee :Y
We'll have love aplenty
You and me
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 19:32:23 #164
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_102588751
Inca -O- Ik hoop dat de artsen iets kunnen doen.

Reilain lekker in het zwembad :Y) , goede timing inderdaad ^O^

Vanmorgen nog even heerlijk ons toekomstige huis kunnen bekijken en vanmiddag bouwmarkten e.d. afstruinen voor alles wat we nodig hebben :+ . Nathan heeft zich prima gedragen in de buggy, is na zn middagslaapje zelfs in de buggy nog in slaap gevallen :o
pi_102590494
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 08:36 schreef Asyniur het volgende:
Ik praat tegen mensen die Nederlands praten ABN :D Niet tegen mijn eigen zoon :D
Vannacht alweer een goede nacht gehad! *O*
Hey.. jij doet net als mijn vriend :P
*O* *O* voor alweer een goede nacht!
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 09:03 schreef Sonnetje85 het volgende:
Sonnetje, ik vind dat juist lastig omdat ik een koukleum ben... meestal hebben de mannen hier 1 laagje minder aan :D
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 14:06 schreef Incantrix het volgende:
Hi :) Stef's billen zijn nog steeds kapot, maar hij heeft ook nog steeds diarree. .....
..... Donderdag is er ontlasting op kweek gezet, na het weekend zou daar een uitslag van moeten zijn.

...........Hij is nu bij mijn ouders en mijn moeder kwam net al nieuwe kleding halen, omdat hij in twee uur tijd alweer twee setjes kleding had volgelekt. Samen met zijn pyama is dat dus al 3 doorlekspuitluiers vandaag alleen al, en zo gaat dat al 2 volle weken.. Het lukt me niet meer ertegenop te wassen ook :') Als ik nu niet ziek op bed had gelegen was ik nu waarschijnlijk bij de Zeeman om wat extra broekjes en onderbroekjes te halen..
Oww... wat mega sneu toch ;(
Hoop dat de uitslag een oplossing biedt :Y
Zo ben ik eens naar de hema gereden voor extra ondergoed voor oudste..... toen hij commentaar had op het model/kleur wist ik wel dat hij aan de beterende hand was }:| :7

quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 17:02 schreef Reilain het volgende:

Oona's achterwerkje zag er gelukkig alweer wat beter uit na een flinke laag zinkzalf...
En de vrolijkheid bleef ;) Dus we zijn toch lekker gaan zwemmen.. Heerlijk!
Ah, toch lekker gaan zwemmen! Oona, knap hoor die planning :D
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 19:32 schreef pessie het volgende:
Vanmorgen nog even heerlijk ons toekomstige huis kunnen bekijken en vanmiddag bouwmarkten e.d. afstruinen voor alles wat we nodig hebben :+ . Nathan heeft zich prima gedragen in de buggy, is na zn middagslaapje zelfs in de buggy nog in slaap gevallen :o
alles? :P je gaat nog 27 keer naar de bouwmarkt moeten als je op de gemiddelde verhuizer lijkt :*

Hier hadden we een speeltuinmeet met het kdv, Lucas was al om 5 uur wakker vanochtend :O zo spannend vond hij het :P
niet meer geslapen totdat we in de auto zaten naar de speeltuin :')
daar gelukkig weer wakker, en lekker gespeeld oO<
vanmiddag geslapen van 12.30-15.30 uur een nieuw record , met als gevolg dat ie nu nog hier beneden rondrent O+
pi_102590566
Ik heb vandaag Floris gezien van sonnetje. Omg wat een verschil met leylaatje. Florissie loopt gewoon achter een bal aan te rennen!!! <3.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_102596479
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 14:13 schreef Elmo76 het volgende:
Tirza had het in de auto de hele tijd over Ucasz, valluh. Boem! Ucasz huiluh.
Kusz over!! :* O+
Het heeft blijkbaar indruk gemaakt dat Lucas 1 keertje omkukelde met het fietsje!
voor O+ Tizza O+ en O+ Harry O+
:7 kiek ns efkes in het filmpjes topic: ik heb daar bewijs geplaatst dat lucas meer doet dan omvallen en huilen :{w *O*
pi_102600378
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 20:35 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb vandaag Floris gezien van sonnetje. Omg wat een verschil met leylaatje. Florissie loopt gewoon achter een bal aan te rennen!!! <3.
Die hij netjes jatte :')
Voetballer in spe is t...zn geboortedag doet ie eer aan ;)
Leyla is zo leuk O+ tis echt een klein poppetje. Floris vond dr ook wel leuk geloof ik :D (leia krijgt concurentie ;))

Meneer viel vandaag op de fiets in slaap. Schattig. Beetje zielig alleen: een minuut of 10 voor we thuis waren viel er een eikel op zn hoofd. Gelijk wakker natuurlijk. Hij heeft daarna ook niet meer geslapen. Is wakker geweest van half 9 TOT 19uur, met 10/15min slaap :')
pi_102601920
Hahaha Son, hoe krijgt tie het voor elkaar dat er precies een eikel op zijn hoofd valt? Deed het veel pijn?

Hier hebben we echt een night from hell al vanaf 22:00. Huil, schreeuw, krijs. Tien minuten stil en begint weer van voor af aan. Waar ze ook ligt. Voor eventuele pijn hebben we een zetpil gegeven maar volgens mij is het een combi van een drukke dag met een pittig karakter. J. Is er nu naast gaan liggen zodat we in elk geval iets kunnen slapen. Nu ben ik klaarwakker natuurlijk.
pi_102603336
Son :D wel ook zielig dat die eikel uitgerekend op zijn hoofdje valt.

Sola, nog geslapen? Klinkt als heel heftig. Hoop dat jullie nog een nachtrust hebben gehad.

Mette is vrijdag in het ziekenhuis geweest. Conclusie was hoogstwaarschijnlijk nieuwe buisjes. Het wordt donderdag intern besproken. Rechts zit hij er nog wel in.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  zondag 2 oktober 2011 @ 08:05:49 #171
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_102603370
Wickie, wat vind je daar zelf van? Ik geloof namelijk ook nooit dat Noortje haar buisjes er nog in zitten, maar ik vind zo'n operatie ook weer zo wat. Nu is het bij Mette natuurlijk wel zo dat haar taalontwikkeling er echt bij gebaat is en hier heb ik dat gevoel nog niet.

Sola, wat een prutsnacht. Wij liggen hier ook regelmatig naast 'r. Heb jij nog kunnen slapen??

Haha Son, stomme eikel!

Hier hadden we twee doorslaapnachten maar ze moest vannacht zo hoesten, sneu. Volgens mij werd ze er zelf niet wakker van maar ik wel haha. Heb ook weer even wakker gelegen.

Ben er al weer een tijdje uit, en aan de poets dus ik ga maar weer eens verder...
pi_102603387
:@ Halelujah voor de ipad *O*
Lucas is sinds half 6 wakker, heb ik m eerst 2 uur proberen te vermaken, nix was goed....
toen maar de ipad gehaald bij de chef-gadgets en jawel: al een kwartier rust :+

Edit:
Wickie, oeh wat vervelend vh oortje, hoop dat het daarmee is opgelost :*
Sonnetje: hij wordt later vast een goede spits met kopkracht :7
Becky: respect _O_ poetsen zo vroeg :P
pi_102603438
Becky, momenteel zie ik geen andere oplossing. Haar spraakontwikkeling stopt gewoon telkens, en doordat ze nu in 1 oor wel en in de andere oor geen buisje heeft is ze soms heel erg wankel. En dan de oorpijn... Ik denk dat het nog maar een keer moet. Dan nog maar een dag drama, buisjes zetten is minder heftig dan de neusamandel.

Ik begin me vooral, voor het eerst echt, wat zorgen te maken om haar spraak. Ze heeft nu een vast repetoir aan woordjes en daar doet ze het mee. Na proberen te praten is helemaal gestopt. En al weken ook geen nieuwe woordjes meer. Voor de duidelijkheid, ze kletst dus wel, maar alleen de woorden die ze kan.
Ik ga volgende week met Wies wegen op het inloopspreekuur, ik denk dat ik het dan even bespreek op het CB. Waarschijnlijk maak ik me druk om niks.

[ Bericht 0% gewijzigd door wickie op 02-10-2011 08:42:13 ]
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  zondag 2 oktober 2011 @ 08:39:18 #174
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_102603454
pfoe heftig dat ze er dan zo op reageert, zelfs wankel lopen. Oorpijn is echt zo naar. Pasgeleden had Noortje het ook weer en wij hadden niets door. Slecht slapen en veel huilen. Tot op een gegeven moment haar hele bedje vol oorsmeer zat. Was de ontsteking gesprongen. Dus ik denk dat ze in 1 oor ook geen buisje meer heeft. Maar haar spraakontwikkeling is prima, ze leert nu per dag 1 woordje of zo.
pi_102603529
Ja was ook zielig hoor! Echt 'TOK' eikel op zn kop. Deed geloof wel pijn (t klonk ook echt best heel hard).
Hij bleef ook wel huilen, maar dat kan ook komen doordat ie wakker werd ervan.
Maar tis stiekem ook wel een klein beetje grappig :@

Wicks vervelend dat mette dr buisje kwijt is en er zoveel last van heeft ;(

[ Bericht 15% gewijzigd door Sonnetje85 op 02-10-2011 09:15:52 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')