Ik had bij de HEMA (quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:43 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
En ik ben geloof ik vreemd. Vanochtend zat ik op de fiets, Floris in korte broek en hemdje. Andere kinderen met vesten aan, lange broeken. Oke t was nog neit heel erg warm, maar ook niet koud ofzo. T kind had niet eens kippenvel
\Gisteren had mn moeder een foto gemaakt terwijl hij op een stoeltje zat, echt heel schattig. Zal m s aan dr vragen en posten
Mn manneke wordt veel te groot
Jouw kindquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:34 schreef Asyniur het volgende:
Mijn kind liep rende in een romper met korte mouwen en een korte broek terwijl ik op de bank hing in mijn spijkebroek met longsleeve. Nou ja, toen ik visite kreeg en we buiten gingen zitten, heb ik de longsleeve ingeruild voor een tshirt
Je ziet echt mensen tot in het uiterste divers gekleed nu! Zelfs jassen en een enkele sjaal!!? zoiets van ''het is herfst en ik moet en zal najaarskleding aan'' ofzoquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:43 schreef Sonnetje85 het volgende:
En ik ben geloof ik vreemd. Vanochtend zat ik op de fiets, Floris in korte broek en hemdje. Andere kinderen met vesten aan, lange broeken. Oke t was nog neit heel erg warm, maar ook niet koud ofzo. T kind had niet eens kippenvel
Ik praat tegen mensen die Nederlands praten ABNquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 07:17 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Je ziet echt mensen tot in het uiterste divers gekleed nu! Zelfs jassen en een enkele sjaal!!? zoiets van ''het is herfst en ik moet en zal najaarskleding aan'' ofzo![]()
Ik was/ben echt hoogzomers gekleedt met deze temperaturen hoor, en Wolf trouwens ook,heb nog weer een korte broek gepakt die ik al had opgeruimd.
aaah Harry met dierengeluidenen zei jij hier nou laatst dat je ABN praat Asy?
je praat ontzettend Limburgs man! Ik versta het nog wel net
Wolf maakt ook dierengeluiden, van eeen schaap/geit,poes,hond,varken,vogel,aap,olifant,tijger/beer/leeuw is grrrrauw,muis,vis (blubblub)en onze eigen hond is ''Nenna'' (nina)
Ik inderdaad Wolf ook, als kleine baby trouwens ook al.Wolf heeft het ook eerder te warm dan te koud naar mijn idee.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 09:03 schreef Sonnetje85 het volgende:
Poppejans dat idee janou is mijn kind wel warmbloedig, maar k was echt een beetje verbaast hoe die kinderen erbij zaten.
![]()
Ik kleed floris in principe zoals k mezelf kleed. Hooguit 1 laagje extra
Hey.. jij doet net als mijn vriendquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 08:36 schreef Asyniur het volgende:
Ik praat tegen mensen die Nederlands praten ABNNiet tegen mijn eigen zoon
![]()
Vannacht alweer een goede nacht gehad!
Sonnetje, ik vind dat juist lastig omdat ik een koukleum ben... meestal hebben de mannen hier 1 laagje minder aanquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 09:03 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik kleed floris in principe zoals k mezelf kleed. Hooguit 1 laagje extra
Oww... wat mega sneu tochquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:06 schreef Incantrix het volgende:
HiStef's billen zijn nog steeds kapot, maar hij heeft ook nog steeds diarree. .....
..... Donderdag is er ontlasting op kweek gezet, na het weekend zou daar een uitslag van moeten zijn.
...........Hij is nu bij mijn ouders en mijn moeder kwam net al nieuwe kleding halen, omdat hij in twee uur tijd alweer twee setjes kleding had volgelekt. Samen met zijn pyama is dat dus al 3 doorlekspuitluiers vandaag alleen al, en zo gaat dat al 2 volle weken.. Het lukt me niet meer ertegenop te wassen ookAls ik nu niet ziek op bed had gelegen was ik nu waarschijnlijk bij de Zeeman om wat extra broekjes en onderbroekjes te halen..
Ah, toch lekker gaan zwemmen! Oona, knap hoor die planningquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:02 schreef Reilain het volgende:
Oona's achterwerkje zag er gelukkig alweer wat beter uit na een flinke laag zinkzalf...
En de vrolijkheid bleefDus we zijn toch lekker gaan zwemmen.. Heerlijk!
alles?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:32 schreef pessie het volgende:
Vanmorgen nog even heerlijk ons toekomstige huis kunnen bekijken en vanmiddag bouwmarkten e.d. afstruinen voor alles wat we nodig hebben. Nathan heeft zich prima gedragen in de buggy, is na zn middagslaapje zelfs in de buggy nog in slaap gevallen
voorquote:Op vrijdag 30 september 2011 14:13 schreef Elmo76 het volgende:
Tirza had het in de auto de hele tijd over Ucasz, valluh. Boem! Ucasz huiluh.
Kusz over!!![]()
![]()
Het heeft blijkbaar indruk gemaakt dat Lucas 1 keertje omkukelde met het fietsje!
Die hij netjes jattequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:35 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb vandaag Floris gezien van sonnetje. Omg wat een verschil met leylaatje. Florissie loopt gewoon achter een bal aan te rennen!!! <3.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |