Omdat er zo en dan best grappige gratis spellen tussen staan. Of je andere spellen met een flinke korting kan aanschaffen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:09 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waarom zou je willen betalen voor PSN?
Zover ik weet niet in de oldschool NES en Gameboy versies. Die Hold functie is erg prettig..quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:19 schreef Meike26 het volgende:
Een maandje geleden ofzo even Tetris gedownload, maar het was de 10 euro meer dan waard !! Erg veel genoten al. Het oude Tetris in een nieuw jasje. Tetris tune is ver 21-eeuwst en er is een Hold-functie toegevoegd voor Tetris-blocks... Of zat dit al in het oude Tetris op Game-boy ?
Dat is toch die app waarmee je via de pc kan streamen naar de ps3?quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:40 schreef CoExist het volgende:
PS3 Media Server 1.40.0 is released!
http://www.ps3mediaserver.org/
Jaquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat is toch die app waarmee je via de pc kan streamen naar de ps3?
Mijn vriendin zit echt al op 450k bij de gewone mode.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:21 schreef Poit het volgende:
[..]
Zover ik weet niet in de oldschool NES en Gameboy versies. Die Hold functie is erg prettig..
Tetris blijft een geniaal spel
Waar ik alleen een beetje van baal is dat ik de highscore van m'n eerste endlessmode niet meer verbeterd krijg
Lijkt me echt zo een vet spel!quote:
Volgend jaar pasquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:29 schreef Dutchguy het volgende:
[..]![]()
En straks Journey van dezelfde studio.
Oh ja, glad vergeten.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:29 schreef Dutchguy het volgende:
[..]![]()
Dat is zo'n gruwelijk tof spel. Zo anders dat het Flower weer doet vergeten. Day one.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:29 schreef Dutchguy het volgende:
[..]![]()
Beta smaakte absoluut naar meer.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:29 schreef Dutchguy het volgende:
[..]![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:14 schreef Faade het volgende:
Mijn niet gamende vriendin speelt nu al 5 uur Heavy Rain, het begint te komen.
Japanse release is half november.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:42 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik heb er zin an
Wanneer is de (Jap) release
Gewoon nog een keer quoten. Zo mooiquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:43 schreef Aether het volgende:
Gepikt van http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=448638
[ afbeelding ]
Ben nu bezig met Ico. Dacht dat de game erg verouderd aan zou voelen maar dat valt erg mee. Hij is nog net zo leuk en sfeervol als op de PS2.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:02 schreef sjeppert het volgende:
iemand hier die Ico & Shadow of the colossus (her)speelt
Wat vinden we ervan?
In 2012, Namco brengt de game ook naar Europaquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:24 schreef rakotto het volgende:
Te bruut Roy. Hoe heet ie? Komt er een engelstalige release?
Ik ga gewoon voor de Engelse versie van de game. Alle Ghibli-films die ik heb gezien, heb ik ook in het Engels gekeken...quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:59 schreef Yachiru het volgende:
Ik ben echt zo erg verliefd op die game!
Hoop wel dat ze de Japanse stemmen er in laten, want Studio Ghibli producties horen imo niet Engels gesproken te zijn!Of nouja, dat je iig kunt kiezen welke taal je wilt, want vast niet iedereen wil Japans.
Ik ben trouwens bezig met Ico, voor degene die t vroeg! Had vroeger geen PS2 dus dit is de eerste keer dat ik 'em speel, en ik vind het echt helemaal geweldig!
Ik speel echt teveel games door elkaar. Heb Costume Quest en Stacking tussendoor gespeeld, en ik moet ook nodig verder met FF XIII (h Roy?)
Costume Quest is deze maand trouwens gratis bij Playstation +
Ik had 'em vorig jaar al gekocht, alleen toen niet uitgespeeld omdat er een stomme bug in zat waardoor je niet verder kon, en de patch fixte alleen de game zelf en niet de save file.. Maar goed, vind het een super leuke game dus dat stuk nog eens doorspelen was geen strafEn het laatste gedeelte en de DLC waren het ook zeker waard!
Ni no kuni. En ja, volgend jaar kun je het in het Engels spelen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:24 schreef rakotto het volgende:
Te bruut Roy. Hoe heet ie? Komt er een engelstalige release?
Staat al in de pre orderquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:17 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.bartsmit.com/playstation-3-wit-320-gb-2-controllers
Wanneer ergens volgend jaar? Ik ga echt niet tot juli wachten ofzoquote:Op maandag 17 oktober 2011 08:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ni no kuni. En ja, volgend jaar kun je het in het Engels spelen.
Ze moesten me vorig jaar samoerai-style wegslaan bij Level-5 op de TGS
http://games.fok.nl/preview/408205/1/1/100/ni-no-kuni.html
Zonde dat er dan geen bundel met game(s) uitkomt.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:17 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.bartsmit.com/playstation-3-wit-320-gb-2-controllers
Sommige Ghibli films hebben een goede dub, maar bij de meeste zou ik toch Japans kiezen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 07:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga gewoon voor de Engelse versie van de game. Alle Ghibli-films die ik heb gezien, heb ik ook in het Engels gekeken...
Ik heb games zat, nu alleen weer een consolequote:Op maandag 17 oktober 2011 17:56 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zonde dat er dan geen bundel met game(s) uitkomt.
Wat betreft Ni No Kuni: Ziet er veelbelovend uit, maar idd alleen interessant wanneer je de optie hebt voor de originele taal (zoals je gewend bent van mij...)
Er kwam in Japan toch ook een speciale PS3 versie van die game uit?quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:15 schreef Deacon_Tigra het volgende:
NinoKuni Shiroki Seihai no Joou Ni no Kuni Shikkoku Madoshi (Asian)-PREORDER
$ 94 dollar![]()
Wat heb je daaraan?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat is toch die app waarmee je via de pc kan streamen naar de ps3?
quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:25 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Waaaaaaaat![]()
![]()
Dit soort dingen moet je niet tegen mij zeggen![]()
Klinkt als een normale prijs voor die regio.quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:15 schreef Deacon_Tigra het volgende:
NinoKuni Shiroki Seihai no Joou Ni no Kuni Shikkoku Madoshi (Asian)-PREORDER
$ 94 dollar![]()
I knowquote:Op maandag 17 oktober 2011 18:25 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Waaaaaaaat![]()
![]()
Dit soort dingen moet je niet tegen mij zeggen![]()
twitter:PlayStation twitterde op dinsdag 18-10-2011 om 07:01:30A new, non-mandatory PS3 firmware update, v3.73, is now available. Stability during use of certain PS3 format software has been improved. reageer retweet
Daar is niets over bekend.17-11 komt ie in japan uit. En het boek is standaard, alleen in japan. Schijnt. Al zou ik echt graag extra betalen om dat ook in het westen hebben.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:51 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Wanneer ergens volgend jaar? Ik ga echt niet tot juli wachten ofzo
Aah, zal wel security issues zijn.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 07:05 schreef Godtje het volgende:
twitter:PlayStation twitterde op dinsdag 18-10-2011 om 07:01:30A new, non-mandatory PS3 firmware update, v3.73, is now available. Stability during use of certain PS3 format software has been improved. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |