Hij moest gewoon net als Zoet naar een Rkc ofzo. Hij heeft 3 jaar verpest.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:49 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Keepte goed
Heb het ook altijd wel een goede keeper gevonden, ik vind zelf sonde dat hij 4 jaar (ongeveer?) op de bank heeft gezeten. Hij had gewoon verhuurd kunnen worden.
Van Man. Utd - Basel zou je ook zeggen dat het nergens over gaat, maar kijk maar zometeen!quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:48 schreef Wereldpijn het volgende:
Hopelijk zo in de samenvattingen wat gelijkwaardige teams tegenover elkaar. Dit ging natuurlijk nergens over.
Omdat het overduidelijk was dat ze van RM mochten voetballen. Zodra RM maar eventjes het tempo omhoog schroefde werden ze meteen van de mat gespeeld.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:49 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
ik kan er niet bij dat jij spreekt over een waardeloze prestatie. Waar baseer je dit op?
o really?quote:
ok maar wat kan ajax daar aan doen? Ze durfden iig te combineren. Ivm vorig jaar was dit veeel beter. Vorig jaar liet rm ajax ook gaan maar was ajax zo nerveus dat ze de bal niet wouden hebben....quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:50 schreef eight het volgende:
[..]
Omdat het overduidelijk was dat ze van RM mochten voetballen. Zodra RM maar eventjes het tempo omhoog schroefde werden ze meteen van de mat gespeeld.
RKC is te min, hij had zo bij een club in het linker rijtje kunnen keepen, keepers in de eredivisie zijn echt matig.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij moest gewoon net als Zoet naar een Rkc ofzo. Hij heeft 3 jaar verpest.
?quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
De context weghalen en dan bijdehand lopen doen, chapeau.
Waarom Jaloers? De laatste jaren is het een beetje stuivertje wisselen wie in de CL mag spelen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:49 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Ja, want het feit dat ze de CL in mogen is iets waar andere NL clubs jaloers op zijn. Dat ze daar uiteindelijk kansloos zijn doet daar niks aan af.
het slaat gewoon nergens op. Nvmquote:
Laten duelleren wie nummer 2 isquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:53 schreef ajacied4lf het volgende:
Bertje moet Vermeer eens oproepen i.p.v. Vorm.
Ik zie Vorm nooit keepen, maar Vermeer maakt misschien best kans ik de toekomst, al moet hij het eerst maar eens een heel seizoen laten zien.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:53 schreef ajacied4lf het volgende:
Bertje moet Vermeer eens oproepen i.p.v. Vorm.
Jawel, het was namelijk onderdeel van een vergelijking.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:53 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
het slaat gewoon nergens op. Nvm
Nee.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie Vorm nooit keepen, maar Vermeer maakt misschien best kans ik de toekomst, al moet hij het eerst maar eens een heel seizoen laten zien.
Ik geloof dat er nog een stuk of 15 clubs zijn die graag de CL in zouden willen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:53 schreef eight het volgende:
[..]
Waarom Jaloers? De laatste jaren is het een beetje stuivertje wisselen wie in de CL mag spelen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |