quote:White Paper for NSN 1660-01-511-9496
More Info
NSN Description
NSN 1660-01-511-9496 is a AIRCRAFT COOLING TURBINE whose part number is 2205510-2. Its unit price is not available and its delivery range is not available. This NSN was assigned on 08/19/2003 and is used on end item F-22 AIRCRAFT.
Item does not contain Precious Metal.
Requisitions are done by Warner Robins Air Logistics Center, Robins AFB, GA 31098-5609. Stockage is done by Department of the Air Force. Technical Documentation is acknowledged by agency/country USA.
Classification
National Stock Number 1660-01-511-9496 has an FSG of 16 - Aircraft Components and Accessories, an FSC of 1660 - Aircraft Air Conditioning, Heating, and Pressurizing Equipment, an INC of 61429 - AIRCRAFT COOLING TURBINE, and a NIIN of 01-511-9496. .
Military Manufacturers, Suppliers and OEM
CAGE Information CAGE Name Status Phone Fax
70210 HONEYWELL DIV AEROSPACE - TORRANCE A (480) 592-7000 (480) 592-1535
98897 LOCKHEED MARTIN A (814) 262-4419 (814) 262-4522
Additional Info
More, free, detailed information is available here containing the latest data for this NSN - NSNs are updated daily. For general information about all NSNs see our PartsMaster page. You may regularly get free NSN reports by registering with ALICorp.com (no obligation).
ALICorp.com's NSN data can include: MCRD Info, Approved P/Ns, Management, RFQ History, Award History, Post Award History, Technical Characteristics, Drawings, Latest PID/Pkg Info, Pictures and Illustrations, Technical Manuals, TM Drawings, Phrase Data, Freight Data, MOE Rule Code, Surplus, End Item info, Similar Parts and Source of Supply.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:58 schreef Barcaconia het volgende:
Die andere is toch maar een schijthok.
Ditquote:
inderdaad, Vlaamse-Limburgse vrouwen versta ik een stuk beter dan de Nederlandsequote:Op dinsdag 27 september 2011 22:01 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dit
Wel aan de goede kant van de grens dan, waar je geen belabberd onverstaanbaar dialect hebt.
Preciesquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
inderdaad, Vlaamse-Limburgse vrouwen versta ik een stuk beter dan de Nederlandse
ik ken je accent en jij bent een uitzonderingquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:05 schreef Anne het volgende:
Jullie denken toch niet mij te beledigen eh?
Ik heb geen Limburgs dialect, voor jullie info.
Nee alleen limburgers met een raar accent.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:05 schreef Anne het volgende:
datsi gewoon mooi wat ze sprekenquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:04 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
PreciesHet is net of die aanstellerij over is zodra je de landsgrens over bent
Ik had het ook niet specifiek tegen jou.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ken je accent en jij bent een uitzonderingje bent nietbepaald de enige limburgse vrouw die ik ken?
Nee, da's een Israëlisch lekkertjequote:
nee daar in den Bels daar richting Lanaken praten ze lekker duidelijkquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:01 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dit
Wel aan de goede kant van de grens dan, waar je geen belabberd onverstaanbaar dialect hebt.
Heb jij een Limburgs accent?quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik had het ook niet specifiek tegen jou.
Beter als in het mijnequote:
Nee donker lang haar. Echte naam cote de pablo geloof ik. Israel geloof ik dat ze vandaan komt.quote:
Oh die naast McGee?quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee donker lang haar. Echte naam cote de pablo geloof ik. Israel geloof ik dat ze vandaan komt.
Nee, dit is serieusquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:05 schreef Anne het volgende:
Ik vind het Brabants mooier, maar dat is bevooroordeeld denk ikquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
datsi gewoon mooi wat ze sprekenEn als ze onderling spreken, ik versta 99,9%... In Maastricht vertsa ik een kwart als ze onderling hun eigen taal spreken
quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, da's een Israëlisch lekkertje
Kinrooi is tofquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:09 schreef densmee het volgende:
[..]
nee daar in den Bels daar richting Lanaken praten ze lekker duidelijk![]()
of kinrooi, met hun radio monzaop de honderd zas punt vief
Met telefoon ben ik altijd te laat om ye zeggen dat ze in beeld is. Maar mgee is met die goth op klus en ziva en tony zijn op de zaak geloof ik.quote:
Hebben paps en mams goed in elkaar geflanstquote:
Nou daar is ze weer!quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Met telefoon ben ik altijd te laat om ye zeggen dat ze in beeld is. Maar mgee is met die goth op klus en ziva en tony zijn op de zaak geloof ik.
ja, je merkt het echt als je de grens over bent...quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:10 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Nee, dit is serieusIk werk met 50-50 NL en BE Limburgers, en de NLers spreken echt Limburgs tegen elkaar en bij de Belgen merk je helemaal niks, terwijl ze max 5km van elkaar vandaan wonen
[..]
Ik vind het Brabants mooier, maar dat is bevooroordeeld denk ikEn ik versta het ook wel, ben het inmiddels gewend, maar toch...
nog geneukt in de tussentijd?quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:13 schreef M5 het volgende:
Vorige keer dat ik hier was is al meer dan een jaar geleden...
ik in 2004 of zoquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:15 schreef Duvel het volgende:
Kut, ik heb ergens de afgelopen dagen mijn 20.000e post gemaakt.
Wat is er in kinrooi te zien dan?quote:
Kinrooi gaat inderdaad wel, daar zit frituur smeetsquote:
je wordt ook al een jaartje ouder he..quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Oh kut dat moet zo'n smile van Wtf!! Ooooh zijn
Ja, maar jij bent een oldbie!quote:
Biekequote:Op dinsdag 27 september 2011 22:16 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Wat is er in kinrooi te zien dan?
Crucke?quote:
Nee, zit al hele avond op telefoon te kutten. Heb een fucking duimhernia onderhandquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:20 schreef M5 het volgende:
[..]
je wordt ook al een jaartje ouder he..
neequote:Op dinsdag 27 september 2011 22:22 schreef densmee het volgende:
[..]
Crucke?![]()
Die heeft Markske toch al
Karametmelkquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:43 schreef Barcaconia het volgende:
Ik twijfel nog tussen M6 of BruinmetMelk.
Oke! Ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 28 september 2011 09:41 schreef cabrioger het volgende:
Gaat wel.Ik ga zo even naar De Haas voor jou spiegel.
Spiegelkapje is zo gebeurd inderdaad.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:21 schreef cabrioger het volgende:
Volgende week maandag word de spiegelkap gespoten.Auto heb ik weer
mee terug genomen.Heeft kleurnummer genoteerd.
Ok. Da's mooi. Moet ik straks de Seat weer om ruilen voor de Niksan?quote:Op woensdag 28 september 2011 11:21 schreef cabrioger het volgende:
Volgende week een keertje tijd om daar naar te kijken danquote:Op woensdag 28 september 2011 11:33 schreef cabrioger het volgende:
Ik heb morgen nog wel een uurtje voor de Nissan eventueel dus zie maar wat je doet.
Cupra begint nu wel meer lawaai te maken.Homokineten?.Volgens mij wel want word ook erger
met sturen.Wiellager is toch een ander geluid(vind ik).
dat wordt geel tint nummertje 3quote:Op woensdag 28 september 2011 11:21 schreef cabrioger het volgende:
hij heeft het er maar druk meequote:Op woensdag 28 september 2011 11:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Volgende week een keertje tijd om daar naar te kijken dan? Of anders bestel maar.
Kom vanavond wel even de Nissan brengen in ieder geval.
Wanneer je langskomt schieten we er nog wel wat extra foto's bijquote:Op woensdag 28 september 2011 11:01 schreef Dingest het volgende:
Ik heb het toch gedaan: [PROJECT] Saab 96 V4 1976 - Terug op de weg!
Wel veel plaatjes overigens. Ik heb ze flink geresized om het laden te beperken, maar misschien dat er toch een 'veel plaatjes'-waarschuwing in de TT moet?Of boeit dat niet zo?
mjah, elke nieuwerwetse bus is fijn op zich, ding is niet vooruit te schoppen to be honest, maar het rijdt gewoon relaxed, zou hem wel eens met een andere motor met wat meer koppel willen rijden, want hij loopt om de haverklap richting 4000 rpm als je wat vlotter wilt zijn. Maar ik kan dat schakelen op zich best missen; je zit gewoon veel relaxter achter het stuurquote:
Kloon.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:56 schreef Anne het volgende:
[FOK!userreview] Motorbloempje bij Traffic Control offroad en slippen!![]()
!
quote:Op woensdag 28 september 2011 12:56 schreef Anne het volgende:
!
blijkbaar werkt janken op internetquote:Op woensdag 28 september 2011 12:56 schreef Anne het volgende:
!
En dat niet eens in de KLB!quote:Op woensdag 28 september 2011 13:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
blijkbaar werkt janken op internet
Wauw er zit dus nog iemand van TC op FOK!quote:
quote:Op woensdag 28 september 2011 13:32 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Wauw er zit dus nog iemand van TC op FOK!
Ik volg het allemaal maar half.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:33 schreef Anne het volgende:
[..].
Je weet toch wel dat het een grapje was he? Ik weet het namelijk niet zeker bij jou.
"rest van de maand"quote:
Ok. Nou. Ik werk daar dus niet.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:34 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik volg het allemaal maar half.
Ik loog niet, want ik was niet degene die zei of beweerde dat ik daar werktequote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:36 schreef fret2011 het volgende:
Overtrokken ?
Ik denk toch echt dat jij daar achter de balie werkt en speciaal internet in de gaten moet houden .
Wie kan er anders zo snel reageren.
Maar Ok , laat ik ook iets positiefs zeggen : de koffie was lekker !
Tot zo Anne
Nee dat is een ander verhaal.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:39 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik loog niet, want ik was niet degene die zei of beweerde dat ik daar werkte.
Kijk maar:
[..]
Want?quote:Op woensdag 28 september 2011 13:50 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Nee dat is een ander verhaal.
Jij hebt volgens mij vaker beweerd dat je bij zoiets werkte. Of het specifiek TC is weet ik niet.quote:
Wutquote:Op woensdag 28 september 2011 13:59 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Jij hebt volgens mij vaker beweerd dat je bij zoiets werkte. Of het specifiek TC is weet ik niet.
degene waar ik mee reed waren dokterswacht dingesen en zo, wel een fijn blokje hadden diequote:Op woensdag 28 september 2011 12:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
mjah, elke nieuwerwetse bus is fijn op zich, ding is niet vooruit te schoppen to be honest, maar het rijdt gewoon relaxed, zou hem wel eens met een andere motor met wat meer koppel willen rijden, want hij loopt om de haverklap richting 4000 rpm als je wat vlotter wilt zijn. Maar ik kan dat schakelen op zich best missen; je zit gewoon veel relaxter achter het stuur
ik blijf je een kneus vinden dat je ZX rijdt hoorquote:Op woensdag 28 september 2011 14:22 schreef Sjoewe het volgende:
Zeg oude PTA-vriendjes, wat is een redelijke prijs voor het vervangen van een distributieriem/spanrol/waterpomp bij mijn Citroen ZX? Kreeg bij de APK te horen dat de huidige periodiek vervangen moet worden en dat zij het voor 350 euro konden doen, is dat redelijk, ik heb geen idee eigenlijk
Dat zou met een 190D ook moeten kunnen.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:45 schreef Sjoewe het volgende:
Nigga please, 20 jaar oud en foutloos door de APK
heb je nog een hoedenplank over? Die zoek ik nog voor mn eigen ZX (1.9 Dquote:Op woensdag 28 september 2011 14:45 schreef Sjoewe het volgende:
En daarom hebben turken alle goede opgekocht en staat er alleen schroot bij de handel. En wegenbelastingquote:Op woensdag 28 september 2011 14:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat zou met een 190D ook moeten kunnen.
Nee men, ik ben zo blij dat ik m'n eigen onverzaagde nog heb.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:47 schreef Dangel het volgende:
[..]
heb je nog een hoedenplank over? Die zoek ik nog voor mn eigen ZX (1.9 D)
31 en al 5 jaar op rij zonder opmerkingen door de APKquote:Op woensdag 28 september 2011 14:45 schreef Sjoewe het volgende:
Maar jij rijdt er amper meequote:Op woensdag 28 september 2011 14:57 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
31 en al 5 jaar op rij zonder opmerkingen door de APK
Onzin.quote:
Uhuh. Make det de kat wise.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:59 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Onzin.
Duitse gründigkeit mevrouw!
Vorig jaar 7.000 kilometer, dit jaar wss meer ivm stage.quote:
dat is een normale prijsquote:Op woensdag 28 september 2011 14:22 schreef Sjoewe het volgende:
Zeg oude PTA-vriendjes, wat is een redelijke prijs voor het vervangen van een distributieriem/spanrol/waterpomp bij mijn Citroen ZX? Kreeg bij de APK te horen dat de huidige periodiek vervangen moet worden en dat zij het voor 350 euro konden doen, is dat redelijk, ik heb geen idee eigenlijk
7K met een auto IS "amper er mee rijden".quote:Op woensdag 28 september 2011 14:59 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Onzin.
Duitse gründigkeit mevrouw!
Ach voor jou misschien maar voor mij niet, hij staat 6 maanden per jaar stil hè. Plus dat het 99% nutteloos touren is. Ik zou het beste vaker willen doen maar de benzine is niet heel goedkoop (BP Ultimatequote:Op woensdag 28 september 2011 15:20 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
7K met een auto IS "amper er mee rijden".
Zelfs ik red dat nog met mijn youngtimer, en dat is maar alleen in de zomer.
Autorijden is duurquote:Op woensdag 28 september 2011 15:30 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ach voor jou misschien maar voor mij niet, hij staat 6 maanden per jaar stil hè. Plus dat het 99% nutteloos touren is. Ik zou het beste vaker willen doen maar de benzine is niet heel goedkoop (BP Ultimate)
Nou. Ik moet zeggen dat ik tegenwoordig 100-130 op de snelweg rijquote:Op woensdag 28 september 2011 15:36 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Autorijden is duur
Als echte petrolhead zal je dat aan je derrière oxideren
Zo niet, dan hoor je niet in pta
Vooruit dan maarquote:Op woensdag 28 september 2011 15:30 schreef Anne het volgende:
@ Tjabs,
Gaat ook wel oke aan deze kant.
En go your gang. Als we er geen zin in hebben klikken we gewoon niet.
Dat zeg ik...als écht petrolheadquote:Op woensdag 28 september 2011 15:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou. Ik moet zeggen dat ik tegenwoordig 100-130 op de snelweg rij. Om een beetje zuinig te doen. Mijn bankrekening vindt me niet zo lief meer. En aangezien ik vanaf volgende maand toch echt braaf huur moet gaan betalen... Vandaar.
Kutwijf.quote:
Jajajaja. Maar eigenlijk zeg je dus dat ik ook maar op moet tiefen uit PTAquote:Op woensdag 28 september 2011 15:39 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Dat zeg ik...als écht petrolhead
Ik zeg nietsquote:Op woensdag 28 september 2011 15:40 schreef Anne het volgende:
[..]
Jajajaja. Maar eigenlijk zeg je dus dat ik ook maar op moet tiefen uit PTA.
Geen flash enabled bij TC Center?quote:Op woensdag 28 september 2011 15:39 schreef Anne het volgende:
[..]
Kutwijf.
Maarre, bij mij doen die filmpjes het sowieso niet hier. Dus verwacht van mij maar geen reactie.
Ach ik zeur niet over dat het duur is, maar als student zijnde ben ik compleet financieel onafhankelijk van mijn ouders dus ik wil niet meer dan 2x tanken per maand. Moet wel leuk blijven. En dan in de winter een beetje klussen eraan.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:36 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Autorijden is duur
Als echte petrolhead zal je dat aan je derrière oxideren
Zo niet, dan hoor je niet in pta
Ik heb laatst 1 op 12 gehaald geloof ik, dat SD zeiquote:Op woensdag 28 september 2011 15:42 schreef Tjabbo het volgende:
Eerlijk is eerlijk, mijn supra staat ook vooral stil omdat het ding 1:4 loopt
Met mijn rijstijl. anders haal ik dik 1:7 of 1:8 zelfs
tl;dr?quote:Op woensdag 28 september 2011 15:45 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb laatst 1 op 12 gehaald geloof ik, dat SD zei. Volgens mij rij ik er tegenwoordig echt zo'n 150 km meer mee dan voorheen. Da's toch weer ff 3 keer op en neer naar mijn werk.
Op de rest van je reacties ga ik lekker niet in.
Haar geverfd?quote:Op woensdag 28 september 2011 15:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee. Goed eh? Ik word nog eens verstandig.
gelijk of niet, er moet gespankt worden.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:51 schreef Anne het volgende:
Kut. Toch wel: Wie heeft er gelijk? Sounddragon, of ik?
.
Met highlights?quote:Op woensdag 28 september 2011 15:53 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, maar wel nog steeds in die ene kleur.
Wat heeft ie gedaan dan? Naast het verdoven.quote:Op woensdag 28 september 2011 16:02 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
Over hoogtepunten gesproken, vanmorgen weer tandarts geweest en de verdoving trekt nu weg
Hoogtepuntje van de week?quote:Op woensdag 28 september 2011 16:02 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
Over hoogtepunten gesproken, vanmorgen weer tandarts geweest en de verdoving trekt nu weg
Hoe kan hij dat nou weten als de week nog niet om isquote:Op woensdag 28 september 2011 16:04 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Hoogtepuntje van de week?
Ik heb geen idee, ik heb er niks van gevoeldquote:Op woensdag 28 september 2011 16:03 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat heeft ie gedaan dan? Naast het verdoven.
Pas op he niet kwijlen op je shirt als je koffie drinkt!quote:Op woensdag 28 september 2011 16:02 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
Wel leuk dames versieren zo.quote:Op woensdag 28 september 2011 16:18 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Pas op he niet kwijlen op je shirt als je koffie drinkt!
Met wat mazzel een pity-fuck!quote:Op woensdag 28 september 2011 16:19 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Wel leuk dames versieren zo.
zoooo Defi wannabe! Een gaugesweep op een freaking eehm.... outback?quote:Op woensdag 28 september 2011 16:11 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Maar even een stukje autopr0n om bij te komen
Een wat?!quote:
Lang wachten op het antwoord.quote:Op woensdag 28 september 2011 16:58 schreef Tjabbo het volgende:
ok ik ga naar huis
tot over een half jaar![]()
op BB staan 4 wegbanden voor de Niva te koop... had liever ook offoraders gehadquote:Op woensdag 28 september 2011 20:05 schreef Barcaconia het volgende:
Ik ben de nieuwe eigenaar van 5 terreinbandenEven kijken hoe ik ze in godsnaam in het zuiden ga krijgen...
merk en quanta costa?quote:
ik was te laat thuis helaas, mooi banden voor een zeer goede prijs.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:05 schreef Barcaconia het volgende:
Ik ben de nieuwe eigenaar van 5 terreinbandenEven kijken hoe ik ze in godsnaam in het zuiden ga krijgen...
Die dingen kosten volgens mijn bandenboer ca 140 euro per stuk, kan dat kloppen?quote:Op woensdag 28 september 2011 20:27 schreef densmee het volgende:
[..]
ik was te laat thuis helaas, mooi banden voor een zeer goede prijs.
net rondje met de xr600 gedaan, en thuis op het gazon gedraaid maar helaas sloeg het wiel nogal snel door, dus 5 meter gras is nu direct gemaaid voor de rest van het jaar
heb je die terreinbanden gekocht?quote:Op woensdag 28 september 2011 20:29 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Die dingen kosten volgens mijn bandenboer ca 140 euro per stuk, kan dat kloppen?
Kan je dan ook de roest even weg photoshoppen?quote:Op woensdag 28 september 2011 12:30 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Wanneer je langskomt schieten we er nog wel wat extra foto's bij
en de buurman van Saris heeft de grootste Lada collectie van Nederlandquote:Op woensdag 28 september 2011 20:31 schreef densmee het volgende:
[..]
heb je die terreinbanden gekocht?
of die noppenbanden (zandbanden)?
noppenbanden zijn circa 100 euro per stuk
terreinbanden zullen wel in die richting gaan ja.
anders moet je saris 4x4 maar eens bellen, die handelen daar veel in en hebben ook vaak gebruikte velgen liggen
2 rijdende exemplaren?quote:Op woensdag 28 september 2011 20:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en de buurman van Saris heeft de grootste Lada collectie van Nederland
spamquote:
ja, sorry, maar als iets niet bestaat, en ik wil het hebben, maak ik het zelf. Zo ook het forum van de Lada clubquote:
heb je al die Lada's zelf gemaakt?quote:Op woensdag 28 september 2011 21:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, sorry, maar als iets niet bestaat, en ik wil het hebben, maak ik het zelf. Zo ook het forum van de Lada club
Die bestonden wel maar niemand wilde ze hebben.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
heb je al die Lada's zelf gemaakt?
zo veel Lada's zijn er ook niet, en zeker niet in het bezit van mensen die internet snappenquote:Op woensdag 28 september 2011 21:57 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ziet er niet echt actief uit.
Lada's bestonden al, dus die hoef ik niet zelf te maken.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
heb je al die Lada's zelf gemaakt?
Je valt in herhalingquote:Op woensdag 28 september 2011 22:26 schreef densmee het volgende:
Iemand ervaring met de Peltor Protac (mt15h7p3) ?
sta op het punt ze te kopen
morgen worden ze waarschijnlijk gekocht, maar ik ben benieuwd naar gebruikerservaring.quote:
ik zet geen Peltor Protac (mt15h7p3) op mijn hoofd als ik Lada rijd?quote:Op woensdag 28 september 2011 22:35 schreef densmee het volgende:
[..]
morgen worden ze waarschijnlijk gekocht, maar ik ben benieuwd naar gebruikerservaring.
en ik kan me voorstellen dat je dat op je hoofd zet als je in een lada rijd
zal ook wel dempenquote:Op woensdag 28 september 2011 22:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik zet geen Peltor Protac (mt15h7p3) op mijn hoofd als ik Lada rijd? [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijkt op een gevalletje 'blinde koekblikker', zal wel even een beetje geprikt hebbenquote:
quote:Op woensdag 28 september 2011 22:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Lijkt op een gevalletje 'blinde koekblikker', zal wel even een beetje geprikt hebben
Eerder een gevalletje inhalen bij een zijstraat imo.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Lijkt op een gevalletje 'blinde koekblikker', zal wel even een beetje geprikt hebben
Moet natuurlijk zijn: de bestuurder van de auto wilde linksafslaan maar werd bij deze actie nog ingehaald door een (te snel rijdende) motorrijder.quote:De bestuurder van de auto wilde omstreeks 19:00 uur linksaf de Heesvenstraat inslaan en zag daarbij de motorrijder over het hoofd
quote:Op donderdag 29 september 2011 06:53 schreef daNpy het volgende:
[..]
Moet natuurlijk zijn: de bestuurder van de auto wilde linksafslaan maar werd bij deze actie nog ingehaald door een (te snel rijdende) motorrijder. orgaandonor.
Is een van de MKIII's of de MKIV van jou?quote:Op woensdag 28 september 2011 15:39 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Vooruit dan maar
Geschoten vanuit de bmw die hierboven op de dyno stond. Mijn auto trekt hem aan snot (en die bmw is ECHT heel rap!)
Volstrekte onzin:
TURBOWWWW JONGUH!
Geil buikje
ouwe gek!quote:
Oud? Nee dat niet!quote:Op donderdag 29 september 2011 10:05 schreef Xtreem het volgende:
[..]
ouwe gek!
Goed!
Hoe is het daar achter de duinen?!
Oud, gek, en in de ontkenningsfase.... zo ken ik je weerquote:Op donderdag 29 september 2011 10:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oud? Nee dat niet!
Gek? Ja dat zeket wel!!
En alles gaat nog altijd goed achter de duinen!
Waar ergens op de wereld zit jij nu dan?
Dat ze je nuecken uit medelijdenquote:Op woensdag 28 september 2011 18:27 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Een wat?!
[..]
Lang wachten op het antwoord.
Heb jij een soort notifier ingesteld op de PTA SC op het woord nuecken?quote:Op donderdag 29 september 2011 11:19 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Dat ze je nuecken uit medelijden
Hahahaquote:Op donderdag 29 september 2011 11:31 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Heb jij een soort notifier ingesteld op de PTA SC op het woord nuecken?
Nee dat ben jij want als ik dat woord zeg ben jij er directquote:Op donderdag 29 september 2011 11:31 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Heb jij een soort notifier ingesteld op de PTA SC op het woord nuecken?
ontkenningsfasequote:Op donderdag 29 september 2011 10:16 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Oud, gek, en in de ontkenningsfase.... zo ken ik je weer
Ik zit in Beijing.... en daar hoop ik ook nog wel even te blijven! heb m'n baan in NL opgezegd en probeer hier nu 2 dingen van de grond te krijgenen als dat niet lukt ben ik over een half jaar / jaar weer op zoek naar een baan in NL, maar da's niet de bedoeling!
Nou gefeliciteerd dan maarquote:
vrouwenquote:Op donderdag 29 september 2011 17:20 schreef Anne het volgende:
Gaap. Tering. Moe. Morgen uitslapen
. Ik mag weer om 9 uur beginnen.
En SD was zijn telefoon vergeten en dus heb ik mij de halve dag zorgen zitten maken omdat ie maar niet reageerde.
Die zit al vol...quote:Op donderdag 29 september 2011 17:48 schreef daNpy het volgende:
Hotel an der nordschleife zitten wij!
is Frau Koch vol? en hotel Südschleife?quote:Op donderdag 29 september 2011 17:46 schreef Paladijn het volgende:
last-minute hotels boeken rond de Ring/Cochem is best moeizaam als alles vol zit
Blijft t/m maandag mooi weer!quote:Op donderdag 29 september 2011 17:53 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Die zit al vol...
Als ik niets kan vinden gaan we gewoon kamperenAlleen is dat best irritant met de huidige tempraturen...
Succes!quote:Op donderdag 29 september 2011 18:34 schreef Paladijn het volgende:
We zijn slechts met zijn tweetjes en vriendin wil vooral kastelen/wijnvelden zienZondag gaan we wel langs de Ring, uiteraard
Familie Koch heb ik al gemailed, maar nog geen antwoord... verwacht dat ze gewoon vol zitten. Het is rond etenstijd, dus niet gepast ze nu al te bellen. Doe ik vanavond nog wel
Poeh poeh, 3 NOS-logo's in de middenconsole!quote:Op donderdag 29 september 2011 19:34 schreef daNpy het volgende:
Iets voor SD? [ afbeelding ]
http://auto-diversen.mark(...)ieve-opel-astra.html
10 ruggen voor een schrotbakquote:Op donderdag 29 september 2011 19:53 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Poeh poeh, 3 NOS-logo's in de middenconsole!
WTFquote:Op donderdag 29 september 2011 19:34 schreef daNpy het volgende:
in die hele regio rond de moezel en rijnquote:Op donderdag 29 september 2011 19:25 schreef daNpy het volgende:
[..]
Succes!
Ze hebben veel mooie kastelen idd, in Gerolstein, Nürburg, etc
Die velgen en bandjes ookquote:Op donderdag 29 september 2011 19:34 schreef daNpy het volgende:
Hey als je me spot bij de Ring geef ff een gilquote:Op donderdag 29 september 2011 20:35 schreef Paladijn het volgende:
Hurrah, er was nog een kamer vrij bij ringrooms.de![]()
![]()
Plan is overigens meer richting Koblenz->Lorelei->Bingen, daar zijn we beiden nog niet geweest. De resterende dagen pakken we dan Cochem (en de Ring) mee. De regio rond Gerolstein vond ik meer leuk om te rijden dan om kastelen te zien eerlijk gezegd
Will do, wij rijden waarschijnlijk rond in de 10th anny MX-5.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:58 schreef daNpy het volgende:
[..]
Hey als je me spot bij de Ring geef ff een gil
Donkerblauwe E46, donkergroene E46, donkergroene 945 en een blauwe Ibiza Cupra
Welke kleur MX5?quote:Op donderdag 29 september 2011 21:45 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Will do, wij rijden waarschijnlijk rond in de 10th anny MX-5.
Ik verwacht overigens dat het erg druk wordt net als vorig jaar:
[ afbeelding ]
Nee, te nieuw.. verder wel een dikke bakquote:Op donderdag 29 september 2011 19:34 schreef daNpy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Je had hem kunnen zien liggen op het aanrechtquote:Op donderdag 29 september 2011 17:20 schreef Anne het volgende:
Gaap. Tering. Moe. Morgen uitslapen
. Ik mag weer om 9 uur beginnen.
En SD was zijn telefoon vergeten en dus heb ik mij de halve dag zorgen zitten maken omdat ie maar niet reageerde.
Dat was een lang rondje, veel waar voor je geldquote:Op donderdag 29 september 2011 21:45 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Will do, wij rijden waarschijnlijk rond in de 10th anny MX-5.
Ik verwacht overigens dat het erg druk wordt net als vorig jaar:
[ afbeelding ]
Allemachtig, wat een misbakselquote:Op donderdag 29 september 2011 19:34 schreef daNpy het volgende:
Stimmt, maar die motor liep na 316000km in de soep omdat al mijn koelvloeistof weg was tijdens een snelwegritjequote:Op donderdag 29 september 2011 22:55 schreef Dingest het volgende:
[..]
Dat was een lang rondje, veel waar voor je geld
Maar dat is toch niet jouw MX-5, jij had toch een veel ouder exemplaar?
Ik 'werk' overdag en in de ochtend voor 10 uur ben ik nog niet wakkerquote:Op donderdag 29 september 2011 22:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je had hem kunnen zien liggen op het aanrecht
Nieuwsgierigequote:
Je moet helaas overal achteraan.quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:50 schreef Anne het volgende:
Maarre, dat gaat wel vaker zo idd. Volgens mij is SD-tje ook nog steeds niet terug gebeld voor zijn remblokken voor de brommert. Terwijl die vorige week vrijdag binnen zouden zijn, dus zou ie vrijdag ook gebeld geworden zijn geweest. Ofzo.
Vaak wel. Soms gelukkig ook nietquote:Op vrijdag 30 september 2011 10:52 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Je moet helaas overal achteraan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |