abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103882499
Ik wil ten to three bakery cupcakes O+ De laatste 2 keer met die poeder topping gemaakt, maar die was niet lekker, en mijn oven bakt cupcakes raar. Dus ik wil weer lekkere.
  † In Memoriam † woensdag 2 november 2011 @ 18:14:07 #127
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_103883679
O+

Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_103885036
Nice! Wat ligt er bovenop, een marsepeinen aardappelballetje?
  † In Memoriam † woensdag 2 november 2011 @ 18:52:26 #129
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_103885224
Een pepernootje met cappuccinosmaak (Appie Heijn :D)
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  woensdag 2 november 2011 @ 20:14:21 #130
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_103889454
Ziet er lekker uit Skaai!
  donderdag 3 november 2011 @ 22:19:01 #131
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_103936370
Ik heb een chique klein taartje voor een lieve vriendin gemaakt. Compleet met gouden lijstjes en letters en parelketting. :)

pi_103937641
Even een vraagje :@ ga binnenkort toch echt beginnen met het bakken van cupcakes..

hoe zit het met de topping? moet je die pas bij het serveren op de cupcakes doen?of kan dat bijv. ook een dag van te voren?

en hoe bewaar je de cupcakes met topping dan? :@
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_103937825
Owja, vandaag in Koffietijd was Rudolph van Veen, ook hij heeft een boekje met cupcake recepten uitgegeven.
pi_103948132
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 22:19 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb een chique klein taartje voor een lieve vriendin gemaakt. Compleet met gouden lijstjes en letters en parelketting. :)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
WAUW!
pi_103949462
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 22:38 schreef roos85 het volgende:
Owja, vandaag in Koffietijd was Rudolph van Veen, ook hij heeft een boekje met cupcake recepten uitgegeven.
Zag hem al op bol.com, volgens mij stonden er wel gezellige tips in (gelijk opgeslagen :') )

Zeg, vraagje, wat vinden jullie leuke cupcake(recepten)sites? Qua uiterlijk?
pi_103949473
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 22:19 schreef Spuuglokje het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Mooi O+ Zijn dat poedels?
pi_103951400
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 10:18 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Zeg, vraagje, wat vinden jullie leuke cupcake(recepten)sites? Qua uiterlijk?
ik kwam laatst deze tegen:

http://www.cupcakerecepten.nl/

vind het een mooie, duidelijke site, met leuke recepten!
pi_103952724
Spuug hij is weer prachtig en zo strak _O_
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 4 november 2011 @ 13:53:19 #139
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_103955643
Dank u wel! O+ Ja RenRen-, dat zijn poedels. :Y Gemaakt met een mal die ik via Etsy besteld heb. En het gouden lijstje is van een zelfgemaakte mal. Eigenlijk is het mal gemaakt van een antieke ovalen gesp, maar als je de marsepein of fondant eruit haalt, kun je het desgewenst in een rondje vormen. :)
pi_103967293
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 22:36 schreef roos85 het volgende:
Even een vraagje :@ ga binnenkort toch echt beginnen met het bakken van cupcakes..

hoe zit het met de topping? moet je die pas bij het serveren op de cupcakes doen?of kan dat bijv. ook een dag van te voren?

en hoe bewaar je de cupcakes met topping dan? :@
Volgens mij is het het beste om toppings pas op de dag zelf erop te doen, maar kun je bijv. botercreme al wel de dag vantevoren maken.

Maar ik heb mijn cakes tot nu toe alleen nog maar op de dag zelf gemaakt, dus eigenlijk weet ik er niets van :')
pi_103967556
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 11:25 schreef roos85 het volgende:

[..]

ik kwam laatst deze tegen:

http://www.cupcakerecepten.nl/

vind het een mooie, duidelijke site, met leuke recepten!
Oeeeh, een recept voor oreo cup cakes. Ik geloof dat ik weet wat mijn volgende project wordt :9
pi_103971627
Even een vraagje... ik was vandaag met mijn dochters van 2 en 4 cupcakes aan het versieren en ze vonden het erg leuk. Oke die van 2 gooide er gewoon een berg marsepein bovenop met zo'n zilveren balletje en klaar was kees, maar ze vond het erg leuk.

Nu wilde ik voor de vijfde verjaardag van mijn dochter een cupcakefeestje geven. Als in: ik bak de cakes en de genodigden mogen er allemaal bv 6 versieren en dan in een doosje mee naar huis nemen. Zou dat al kunnen of is dat nog te moeilijk? Mijn dochter van 4 is er al best goed in, maar dat komt omdat we zeker eens per maand samen een keer cupcakes maken :9 Daarom vind ik het wat moeilijk in te schatten.

O ja voor de cupcake-liefhebbers uit Amsterdam: op de haarlemmerdijk zit nu een hele leuke winkel: iets van de club van 18 ofzo met allerlei cupcake-spul O+
pi_103971753
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 20:32 schreef Stiemie het volgende:

O ja voor de cupcake-liefhebbers uit Amsterdam: op de haarlemmerdijk zit nu een hele leuke winkel: iets van de club van 18 ofzo met allerlei cupcake-spul O+
De tafel van 18, die zit ook in utrecht :)
pi_103971814
Ah het is er 1 van een keten dus. Ik vond dat ze erg veel en leuk spul hadden. Ook veel sinterklaasdingen.
pi_103971996
Nee niet echt een keten, dr zijn er maar twee de eigenaresse heeft ook twee taarten en cup cake boeken, petra achttien heet ze geloof ik :)
  † In Memoriam † vrijdag 4 november 2011 @ 22:04:32 #146
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_103976866
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 22:38 schreef roos85 het volgende:
Jaa ik had hem bijna gekocht van de week, heerlijk boekje O+

Het boek 'Taarten om blij van te worden' van Petra Achtien is overigens ook leuk :D
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 20:39 schreef Zo-is-dat het volgende:
Nee niet echt een keten, dr zijn er maar twee de eigenaresse heeft ook twee taarten en cup cake boeken, petra achttien heet ze geloof ik :)
Ha ik lees zo over je post heen :D

Maar Cook&Co heeft die boekjes dus ook, fijn spul om in te bladeren :)

Oh en Spuuglokje wat een enige taart :D O+
pi_103979924
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 20:32 schreef Stiemie het volgende:
Even een vraagje... ik was vandaag met mijn dochters van 2 en 4 cupcakes aan het versieren en ze vonden het erg leuk. Oke die van 2 gooide er gewoon een berg marsepein bovenop met zo'n zilveren balletje en klaar was kees, maar ze vond het erg leuk.

Nu wilde ik voor de vijfde verjaardag van mijn dochter een cupcakefeestje geven. Als in: ik bak de cakes en de genodigden mogen er allemaal bv 6 versieren en dan in een doosje mee naar huis nemen. Zou dat al kunnen of is dat nog te moeilijk? Mijn dochter van 4 is er al best goed in, maar dat komt omdat we zeker eens per maand samen een keer cupcakes maken :9 Daarom vind ik het wat moeilijk in te schatten.

Wat een leuk idee! Het maakt toch niet uit hoe de cupcakes eruit zien? Als de kinderen maar lol hebben. Smaken zullen verschillen, wat jij mooi vindt, zullen zij niet mooi vinden en andersom. Maar dat maakt toch niet uit?

Ik zou wel voor elk kind afbakenen wat ze mogen gebruiken voor decoratie materiaal en eventueel enig voorwerk doen.

Voor de kinderen die het nog nooit gedaan hebben zou je ook kunnen kiezen om er 'samen' 1 te maken en voor de rest mogen ze het zelf weten.

Op mijn werk heb ik wel eens cakejes versierd: ogen van tumtummetjes, banaanschuimpje als mond, hagelslag/ snoepketting als haren etc etc. De kinderen vonden het geweldig.

Hier kan je bij het pannenkoekenrestaurant als kind, je pannenkoek versieren met 4 soorten zoet beleg (hagelslag, muisjes, gekleurde muisjes en mini smarties) de meeste kinderen vinden dat geweldig.
hoezo overvloed aan tijd? in mijn dromen zeker !
pi_103981021
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 22:56 schreef loezzie het volgende:

[..]

Wat een leuk idee! Het maakt toch niet uit hoe de cupcakes eruit zien? Als de kinderen maar lol hebben. Smaken zullen verschillen, wat jij mooi vindt, zullen zij niet mooi vinden en andersom. Maar dat maakt toch niet uit?

Ik zou wel voor elk kind afbakenen wat ze mogen gebruiken voor decoratie materiaal en eventueel enig voorwerk doen.

Voor de kinderen die het nog nooit gedaan hebben zou je ook kunnen kiezen om er 'samen' 1 te maken en voor de rest mogen ze het zelf weten.

Op mijn werk heb ik wel eens cakejes versierd: ogen van tumtummetjes, banaanschuimpje als mond, hagelslag/ snoepketting als haren etc etc. De kinderen vonden het geweldig.

Hier kan je bij het pannenkoekenrestaurant als kind, je pannenkoek versieren met 4 soorten zoet beleg (hagelslag, muisjes, gekleurde muisjes en mini smarties) de meeste kinderen vinden dat geweldig.
Ja precies! Ook met smarties en kleine snoepjes enzo inderdaad!

Dat ik gewoon de cupcakes bij iedereen op een bordje neerzet en dan allemaal een schaal met bakjes met van die pareltjes, bloemetjes en andere dingetjes en een aantal stukjes marsepein en benodigdheden en dan een grote bak vormpjes op tafel. Of bijvoorbeeld al een flink aantal uitgestoken grote rondjes en wat kant en klaar uitgestoken hartjes enzo voor de wat luiere maaksters :P
  vrijdag 4 november 2011 @ 23:27:27 #149
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_103981645
Leuk hoor, met je kindjes!

Misschien kun je er zelf al een dun laagje botercreme op doen, zodat ze daar hun prullaria op kunnen plakken? Dat zou ik niet de kids zelf laten doen, tenzij je daarna je hele huis wilt schrobben ;)
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_103981815
De botercreme heb ik hier eigenlijk standaard vervangen door een laagje aardbeienjam (iets gezonder) en heel lekker!

Vroeg me vandaag trouwens af of je ze ook met nutella zou kunnen plakken :9
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')