Eerder te lang dan te kort denk ikquote:Op vrijdag 18 november 2011 09:38 schreef Silmarwen het volgende:
Ik spuit ze, deegverlies is minimaal. Je kunt ook zo'n ijs scoop ding gebruiken!
Cakejes zakken altijd wel wat in, das normaal.Tussentijds de oven opengedaan? Lang genoeg gemixt?
hihi!quote:Op donderdag 17 november 2011 16:53 schreef Ayca het volgende:
Zag deze foto en moest aan dit topic denken.
[ afbeelding ]
Ik bewaar gedecoreerde taarten en cakejes meestal niet in de koelkast, want marsepein en fondant gaan zweten als het te koud wordt. Als je vulling het aankan (dus geen slagroom), dan beter buiten de koelkast, op een donkere en droge plaats.quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:04 schreef Troel het volgende:
En ik heb nog steeds niet gevonden hoe lang ik cupcakes gedecoreerd met marsepein kan bewaren, wie o wie kan me helpen?
Hmm, dat dacht ik dus ook, maar daar werd de marsepein ook zweterig van helaas. Nou was de marsepein niet meer heel vers, maar tochquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:35 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik bewaar gedecoreerde taarten en cakejes meestal niet in de koelkast, want marsepein en fondant gaan zweten als het te koud wordt. Als je vulling het aankan (dus geen slagroom), dan beter buiten de koelkast, op een donkere en droge plaats.
Die heb ik! Ik heb hem bij de Makro vandaan en daar kostte die iets van 120?quote:Op donderdag 17 november 2011 15:17 schreef -Trinity- het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien dat ik toch ook maar ga sparen voor een keukenmachine, vind deze best enig. (kMix en Artisan zijn helemaal mooi, maar onbetaalbaar
)
Goeie tip, online is 'ie rond de 160. Even kijken of ik iemand met zo'n pas kan overmeesteren.quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:24 schreef Ooi86 het volgende:
Die heb ik! Ik heb hem bij de Makro vandaan en daar kostte die iets van 120?
Waar woon jequote:Op vrijdag 18 november 2011 19:35 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Goeie tip, online is 'ie rond de 160. Even kijken of ik iemand met zo'n pas kan overmeesteren.
quote:
Da's best uit de richting. Ik ga eens even zoekenquote:
Waarom niet? Bedoel je met de pasta of de koekjes?quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:11 schreef sararaats het volgende:
vraagje: kan je ook speculoos cupcakes maken? ik krijg voor Kerst een cupcake-maker
mix voor speculoosquote:Op zaterdag 19 november 2011 15:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Waarom niet? Bedoel je met de pasta of de koekjes?
Gewoon zilvere food colouring spray.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:32 schreef Isabeau het volgende:
Je familie vindt je vast erg leuk en creatief met al die taarten, SilHoe heb je die metaallook zo gekregen?
Toen ik ze nog regelmatig maakte deed ik het op de volgende manier: droge en natte delen los van elkaar in twee aparte kommen mengen. Vervolgens de natte bij de droge gieten en eventjes (heel kort) doorroeren totdat al het droge bevochtigd lijkt, een soort van paar keer omscheppen. Nooit last gehad van inzakkende cupcakes en ik gebruikte ook geen kant en klare meelmixen, maar zeefde de bloem samen met het bakpoeder zelf.quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:40 schreef Troel het volgende:
[..]
Eerder te lang dan te kort denk ik
Ijsding, dat is een goed ideeEn ja, een beetje inzakken is normaal, maar nu ziet het er echt niet uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |