Banaanquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:46 schreef Sjoegerd het volgende:
Waarom is deze SC nog niet aan elkaar gelinkt?
In je zusje ja.quote:
quote:
Dan mag Hymie best zn zusje in komen leveren in Maastrichtquote:
Als dat Heimo's aanverwante gleufdier is dan zat ik hier nu niet.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:53 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dan mag Hymie best zn zusje in komen leveren in Maastricht
Heb jij nog een lekker zusje dangquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:53 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dan mag Hymie best zn zusje in komen leveren in Maastricht
Sowwy, enig kindquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:56 schreef Hyman het volgende:
[..]
Heb jij nog een lekker zusje dang? Dan gaan we ruilen
2 die nogal zeer oud zijn en voor de rest heb ik alleen maar nevenquote:
Leuk! Lekker visueel! Pluspunten hoor.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:04 schreef Hyman het volgende:
Ik heb mn praat met plaatjes periode weer.
Wie weetquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:03 schreef Hyman het volgende:
Die neven mag je aan Sjoerd doneren
[ afbeelding ]
Of praten met die handen, zoals die eckte Italianen?quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:04 schreef Hyman het volgende:
Ik heb mn praat met plaatjes periode weer.
Die is dan wel weer handig als je in geldnood zit.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:05 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wie weetGenoeg keuze, zelfs een MaddoxX
Eckte Italianen knijpen in bibsen. Wat een bazenquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:05 schreef x3ro het volgende:
[..]
Of praten met die handen, zoals die eckte Italianen?
Je bent irritantquote:
Kun je je passie's mee delen en ze klagen niet?quote:
Berlusconiquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:05 schreef Hyman het volgende:
[..]
Eckte Italianen knijpen in bibsen. Wat een bazen
Ik ook, heb daar altijd last van na een werkdagquote:
Plausibel.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:14 schreef Hyman het volgende:
Heu sjoerd, http://www.blackbunny.nl/emogirl_kimberley hadden we die toen niet in de mac gezien? een tijd geleden
Andere meid via Chantal?quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:19 schreef Hyman het volgende:
[..]
Met die ene andere meid toch, die jij via Chantal kende
Die jailbait dame, de laatste keer dat we naar de mac gingen voor de festivals. Waarvan jij toen die pics gaf en ik dr heel niet herkendequote:
Ik kan het me niet herinneren.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:22 schreef Hyman het volgende:
[..]
Die jailbait dame, de laatste keer dat we naar de mac gingen voor de festivals. Waarvan jij toen die pics gaf en ik dr heel niet herkende
Daltonsquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:06 schreef Hyman het volgende:
De Daltons, het zakmes, Abeltje
Hahaleuk om dit weer eens terug te zien
Haha :;') dit is gaaf.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Daltonsaltijd een genot zo op de zondagochtend was het geloof ik. Mega
What?quote:
Voor mijn doen ookquote:Op woensdag 28 september 2011 17:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lange dag school vandaag. Niet gewend
9 tot half 5 hier boh terwijl afgelopen dagen veel vrij en heel weinig uren per dagquote:Op woensdag 28 september 2011 17:59 schreef x3ro het volgende:
[..]
Voor mijn doen ookVan 12:00 tot 15:45
Filmpjes!quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:05 schreef x3ro het volgende:
Zooooooo college om 13:00 en erna naar Enschede om als 't goed is een 205 Gti op te halen![]()
Nog niks van filmmateriaal, maar wel een plaatje van hoe hij er het 's middags bij stond in Enschedequote:
Deze weegt nog een stuk minder dan de 860kg op kentekenquote:
Ik zat gewoon lekker.. En viel toen in slaapquote:
Ben net wakker hierquote:Op maandag 3 oktober 2011 11:23 schreef Goddelijker het volgende:
Wat een actieve ochtend met fitnessen
Ze Germanz! Ze are comming!!quote:
Mag ook wel in de stoptrein. En geen militairen die langs het spoor lopen zodat de trein maar 60 rijd.quote:Op maandag 3 oktober 2011 12:34 schreef Goddelijker het volgende:
Airco in de stadsbus, is dat teveel gevraagd?
Ik zat vanmiddag ook in zo warme bus en stinken naar zweet verdommequote:Op maandag 3 oktober 2011 12:34 schreef Goddelijker het volgende:
Airco in de stadsbus, is dat teveel gevraagd?
De Duitsers zouden er jaloers op zijn geweest, die temperaturen in hun wagonsquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:52 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Mag ook wel in de stoptrein. En geen militairen die langs het spoor lopen zodat de trein maar 60 rijd.
Hoe is 't daar allemaal?quote:
Dankquote:
Moggelquote:
Moet je eens wat minder fappenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:11 schreef Goddelijker het volgende:
Volgens mij vallen m'n armen zo van m'n lichaam af...
Waardoor dan?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:23 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, daar komt het ook echt door
Fitness.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:32 schreef x3ro het volgende:
[..]
Waardoor dan?
Is het overigens slecht dat ik blij ben met Steve Jobs z'n dood?
Lang niet meer gesport ofzeuw?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:38 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Fitness.
Ach, het boeit me niet zoveel eigenlijk.
Enige is de processor en de camera. De 4S heeft alsnog de crap hoeveelheid ram van de 4 en natuurlijk exact hetzelfde uiterlijkquote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:51 schreef Goddelijker het volgende:
Hele tijd al niet meer, maar vandaag ook weer wat zwaarder.
Iedereen gaat nu die 4S kopen, terwijl dat ze alleen de processor een beetje opgeschroeft hebben. Oja, en een paar knopjes verplaatst!
Tf? Hoe vroeg was jij al op dan?quote:
Geld mot ergens vandaan komen ehquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Buh, oh wacht ik werk niet meer
6:30quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:27 schreef x3ro het volgende:
[..]
Tf? Hoe vroeg was jij al op dan?
[..]
Geld mot ergens vandaan komen eh
In 't weekend hoor je dan thuis te komen! Niet op te staan!quote:
Alarmcentrale vanaf mn luie stoelquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:35 schreef x3ro het volgende:
[..]
In 't weekend hoor je dan thuis te komen! Niet op te staan!
Doe je eigk voor werk?
Lulz, ik wil ook!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:37 schreef Hyman het volgende:
[..]
Alarmcentrale vanaf mn luie stoel
150% op zaterdagen
BAM
Ik ben net 3 minuten bezigquote:
I lol'dquote:
Nicequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:50 schreef Hyman het volgende:
X3ro
[TK] Volvo Amazon 130 met B20 motor. Technisch 100% en roestvrij
Kopeng!
Annquote:
Ik verslikte mequote:Op zondag 9 oktober 2011 12:57 schreef Hyman het volgende:
mwhehegister vertelde een maat dat ie naar een stripclub in Amsterdam was geweest, en dat ie naar voren werd geroepen.
Deed die stripper zn shirt zo uittrekken, en moest ie op zn rug gaan liggen. Stopt die stripper een stift in dr kut, en schreef al wiebelend "badboy" op zn buikhahaha
Godse grappig
Mocht ook overal aanzitten zei iequote:
Samequote:
Kan 't slechter treffenquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:04 schreef Hyman het volgende:
[..]
Mocht ook overal aanzitten zei ie. kreeg ie de opdracht om dr te spanken
. Vond ie wel mooi dus
Lijkt me beter als die vorige filmquote:
Annannquote:
o0wk Gucciiiiquote:
Ik ga naar london dus deed ff zuinig aan met mn geld dit weekend.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:29 schreef x3ro het volgende:
[..]
o0wk Gucciiii
Goed gefeest dit weekend? Of drukke verplichtingen?
Londen is tof.quote:Op maandag 10 oktober 2011 08:59 schreef TripleP het volgende:
[..]
Ik ga naar london dus deed ff zuinig aan met mn geld dit weekend.
Jajaaaaaaa.
Succesquote:
Moet ik een dezer dagen ook nogquote:Op maandag 10 oktober 2011 08:59 schreef TripleP het volgende:
[..]
Ik ga naar london dus deed ff zuinig aan met mn geld dit weekend.
Jajaaaaaaa.
Ze is wel blond ja.quote:
Jij zou haar ook doppen.quote:
I'd hit itquote:
Heerlijkquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:04 schreef Hyman het volgende:
Hahanet tentamen organisatiekunde. Alle vragen die gesteld werden stonden ook in alle (145) oefenvragen. En aangezien heimen goed dingen in zn kop kan stampen; was ie als eerste klaar
Die vragen mochten niet gepubliceerd worden, maar waren wel het 3e linkje op google
Dat ding om via wijzigingen in de management strategie bepaalde doelstellingen te behalen aan de hand van het innovatieve aspect, klant aspect, financiele aspect en het process aspectquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:17 schreef Hyman het volgende:
ohja, die balanced score card, heb ik ook iets over gehad volgens mij
Nope, misschien zelfs aan de kleine kant voor de 1.9. Bekende van EM forum rijd zelf met een TD04 met een 15g compressor wiel op een 1.4 8vquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:12 schreef Marco001 het volgende:
wat, een TD04 in dat 205je? beetje overkill, niet?
Altijd leukquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:07 schreef Sjoegerd het volgende:
Oeeh x3ro, er staat al tijden een cream yellow Volvo S40 T4 op marktplaats.. Hij is echt awesome
Bij mij gewoon t liefst iets met een turboquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:52 schreef x3ro het volgende:
[..]
Nope, misschien zelfs aan de kleine kant voor de 1.9. Bekende van EM forum rijd zelf met een TD04 met een 15g compressor wiel op een 1.4 8v
Tevens kan ik beter met een TD05 met lagere druk rijden dan een TD04 met een hogere druk. Hiermee voorkom je klappen op de versnellingsbak gezien hij minder last heeft van vermogenspieken(het gene waar je de bak mee sloopt). De BE bakken van PSA kunnen genoeg hebben, maar 466 krukas pk's werd bij een ander van EM toch iets te veel, getuige deze 5e versnelling
[ afbeelding ]
[..]
Altijd leukMaar mocht er een Volvo komen word 't òf een 242 òf een 850
I gnow, gelukkig heb ik ook 'n iPwnquote:
Duitser met gewoon 'n groot blok kan me ook wel bekorenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:27 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Bij mij gewoon t liefst iets met een turbo.. Moet gewoon een lekkere autobahntijger zijn.
Tja ik ben niet zo van de Duitsersquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:45 schreef x3ro het volgende:
[..]
I gnow, gelukkig heb ik ook 'n iPwn
[..]
Duitser met gewoon 'n groot blok kan me ook wel bekoren
Wanneer oud, Merc 560SEL(zo fout dat 't nice is) en wanneer nieuwer een leuke C of E. Comfort van een Merc op de Autobahn is gewoonquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:46 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Tja ik ben niet zo van de Duitsers. Alhoewel een Ibiza en een Fabia ook in principe Duits zijn. Die vind ik dan nog wel weer leuk.
Rijd nogquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:58 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wanneer oud, Merc 560SEL(zo fout dat 't nice is) en wanneer nieuwer een leuke C of E. Comfort van een Merc op de Autobahn is gewoon
Wie gehts met jouw waggie trouwens?
Nice nicequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:01 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Rijd nog.. Moet alleen een andere thermoschakelaar in de radiateur want de koelventilator slaat niet meer aan. Tijdelijk doorgelust met een zekering in de stekker
Maar toch blijft de Astra van mijn ouders wel een heeeeel stuk fijner. Maar ook een stuk duurder om te hebben. Het AXje blijft dus waarschijnlijk nog wel even.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eigen schuld, plat hoofd
De iene dea rent veur zien leave, den andere wandelt hiel rustig veurbij.
Geen drastische plannen in ieder geval. Kost allemaal zoveel en van dat geld ga ik voorlopig nog liever andere leuke dingen doenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:04 schreef x3ro het volgende:
[..]
Nice niceGeen verdere plannen met de auto in de nabije toekomst?
Peugeot is ook gewoon mijn 'funauto', mijn vervoer is OV of de Merc van hier en daar hoor je mij ook niet over klagen. Die van mij is vlak voor ik 'm kocht nog aangepast. Relais eruit gesloopt bij de thermostaat zodat de koelfan of uit staat of op 100% blaast. Werkt bij scheuren met warm weer wat beter
Volgens mij zijn er voor je Citroen best een aantal leuke swap opties. Naar mijn weten zijn de blokken incl ECU en kabelboom ook een groot deel van de tijd perfect te betalen(denk 3 cijferig bedrag). Zoiets geen idee? Buiten de XSi en Rallye is er nog wel meerquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:12 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Geen drastische plannen in ieder geval. Kost allemaal zoveel en van dat geld ga ik voorlopig nog liever andere leuke dingen doen. Kijk het zou leuk zijn om er een blokje uit een 106 XSi of Rallye in te lepelen maar daar heb ik gewoon het geld en de middelen niet voor.
Vond ik ook alquote:
Kan zelfs nog RAL8000 kiezen wanneer 't moetquote:
Nouja t is gewoon een plens werk waar ik eigenlijk helemaal geen zin in hebquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:16 schreef x3ro het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er voor je Citroen best een aantal leuke swap opties. Naar mijn weten zijn de blokken incl ECU en kabelboom ook een groot deel van de tijd perfect te betalen(denk 3 cijferig bedrag). Zoiets geen idee? Buiten de XSi en Rallye is er nog wel meer
[..]
Vond ik ook al
Comfort? Wasda? Althans bij mijn 205. Dashboard is verwijderd(alleen de aanjager of hoe die blazer ook heet zit er nog in, want is APK afkeur punt), Bank is pleite, bekleding is pleite(incl hemelbekleding), deurpanelen zijn weg en wanneer ik muziek wil luisteren dien ik mijn mp3 speler mee te nemen(incl oortjesquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:18 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nouja t is gewoon een plens werk waar ik eigenlijk helemaal geen zin in heb. Aangezien ze gewoon voor me klaar moet staan wanneer ik wil en weinig moet kosten. Hecht momenteel ook meer waarde aan comfort eigenlijk.
Vind het gewoon heerlijk om met airco en cruise control aan in een stille auto over de snelweg te zoeven. Okay de Astra heeft ook geen cruise control maar tochquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:27 schreef x3ro het volgende:
[..]
Comfort? Wasda? Althans bij mijn 205. Dashboard is verwijderd(alleen de aanjager of hoe die blazer ook heet zit er nog in, want is APK afkeur punt), Bank is pleite, bekleding is pleite(incl hemelbekleding), deurpanelen zijn weg en wanneer ik muziek wil luisteren dien ik mijn mp3 speler mee te nemen(incl oortjes) of zelf te zingen.
Wanneer je 'm echt nodig hebt kan ik t idd goed begrijpen. Voor mij maakt 't eigk. niet uit wanneer hij eens een week ofzo stil staat.
Heb je volledig gelijk in. Zijn 2 totaal verschillende belevingenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:33 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Vind het gewoon heerlijk om met airco en cruise control aan in een stille auto over de snelweg te zoeven. Okay de Astra heeft ook geen cruise control maar toch. Auto mag ook wel lekker sportief zijn, daar niet van. Maar het gaat mij voornamelijk er om dat ik m elke dag kan gebruiken en ook normaal langere afstanden af kan leggen
.
Zie me nog niet in zo'n kale 205 naar Zuid-Frankrijk tuffen iig
Life sucksquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:38 schreef x3ro het volgende:
[..]
Heb je volledig gelijk in. Zijn 2 totaal verschillende belevingenWanneer ik een eind ergens naar toe moet zit ik het liefst met mijn reet op een leren stoel met de airco aan
Op een leuke B-weg met een lekker zonnetje heb ik daarentegen liever mijn Franse meuk
Werken tot 21:00 sucked. Na gegeten te hebben en wat andere verplichtingen na te zijn gekomen was 't alweer 23:00Tegen 2 kom ik pas weer in slaap
Omg, zoiets zegt weer genoeg over zo'n bedrijfquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:41 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Life sucks. Geef mij dan maar mijn stagetijden. 9-18
Kom er nu achter dat het bedrijf waar die T4 staat niet heel positief in de reviews is. Auto staat ook al een jaar daar
Maarja vind maar eens een T4 in de goede uitvoering/kleur/optiesquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:44 schreef x3ro het volgende:
[..]
Omg, zoiets zegt weer genoeg over zo'n bedrijfDat mensen daar nog iets kopen. Je zou verwachten dat door de invoering van internet mensen zo'n bedrijven wel links laten liggen gezien de reviews..
Joah, soms wel ja. Morgen is het weer tijd voor mijn 'school ritme', oftewel alleen verplichtingen van 14:00 tot 17:00
Mobile.de? Staat 9 van de 10 flink wat meer te koop dan hier. Bpm is ook nog te betalen bij auto's van die leeftijd.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:47 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Maarja vind maar eens een T4 in de goede uitvoering/kleur/opties. Deze is naar mijn idee wel zeer gaaf, Cream Yellow, zwart lederen bekleding, donkere velgen. Maarja de kleur staat veel mensen wel tegen.
Morgen moet ik van half 9 tot half 1 op school zijn. Wel vroeg
Heb zo'n hekel aan die nieuwe kentekensquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:52 schreef x3ro het volgende:
[..]
Mobile.de? Staat 9 van de 10 flink wat meer te koop dan hier. Bpm is ook nog te betalen bij auto's van die leeftijd.
Zo maar eens een film aan zwengelen
Half 9?! I'd die
Ach, die smerige gele dingen zijn sowieso al lelijkquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Heb zo'n hekel aan die nieuwe kentekens_!!
Hoef maar één dag om half 9.. Stage en werk om 9 uur.
Ik ben ook een avondmens, maar voor een autobedrijf is 9 uur een lekkere tijdquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:57 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ach, die smerige gele dingen zijn sowieso al lelijk
I'd still die, ik ben een avond mens![]()
Ik ga Limitless zo maar eens afkijken denks.
Kan altijd erger denk ik dan maarquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:58 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik ben ook een avondmens, maar voor een autobedrijf is 9 uur een lekkere tijd
Slaap ze en succes morgenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:04 schreef Sjoegerd het volgende:
Ga zo maar eens slapen. Trein van half 8 moet ik hebben
quote:
Komen jullie elkaar regelmatig tegen oid?quote:
Echt schandalig. Ze horen binnen 12 uur toch echt wel het probleem op te lossen of een oplossing/work around voor te vinden.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:00 schreef Goddelijker het volgende:
Toch wel leuk dat BIS nog steeds plat ligt.
Dit gaat ze inderdaad klanten kosten.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:06 schreef x3ro het volgende:
[..]
Echt schandalig. Ze horen binnen 12 uur toch echt wel het probleem op te lossen of een oplossing/work around voor te vinden.Belachelijk
Ken genoeg mensen die dat ding zakelijk gebruiken(en echt van afhankelijk zijn) en dan nog kunnen ze het niet binnen xx aantal uur oplossen.
Overigens, Scarface OST is eckt
Vind ook belachelijk dat er geen onderscheid is tussen particulier en corporate. Je hebt zat bedrijven en instantie's die hun diensten zo onder verdelen en de garantie geven dat problemen aan de corporate kant altijd binnen 24 uur worden opgelostquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:31 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dit gaat ze inderdaad klanten kosten.
Sjoerd gaat altijd naar Zwolle, ik sinds dit schooljaar niet meer.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:52 schreef x3ro het volgende:
[..]
Komen jullie elkaar regelmatig tegen oid?
Moggel, overigens
Ach soquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:49 schreef Hyman het volgende:
[..]
Sjoerd gaat altijd naar Zwolle, ik sinds dit schooljaar niet meer.
Kan met m'n iPwn niet pingen en die bb heeft ook een standby tijd van 4 dagen, itt de ene dag van mijn iPwnquote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:17 schreef Sjoegerd het volgende:
Blackberry.. De meesten die ik er zien lopen zijn afgeneukte sletjes.
Mijn cheapo Samsung heeft een standby tijd van 4 wekenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:54 schreef x3ro het volgende:
[..]
Kan met m'n iPwn niet pingen en die bb heeft ook een standby tijd van 4 dagen, itt de ene dag van mijn iPwn
fffffuuuuu casus hier is saaiOver een ontslag gesprek
4 dagen icm het kunnen checken van je mail en wat andere zaken is best 'opmerkelijk' met de huidige smartphonesquote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:06 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Mijn cheapo Samsung heeft een standby tijd van 4 weken
Ik kan daarentegen gewoon wachten tot ik thuis benquote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:36 schreef x3ro het volgende:
[..]
4 dagen icm het kunnen checken van je mail en wat andere zaken is best 'opmerkelijk' met de huidige smartphones![]()
Is helaas gewoon een vereiste voor mij, dat mailen
Buuh, nog een uur en 20 minuten
Kan ik ook met iets als fok. Maar ik heb regelmatig op een dag info uit mails nodig dus ik kan lastig zonderquote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:45 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik kan daarentegen gewoon wachten tot ik thuis ben. Mensen hoeven van mij niet te verwachten dat ik gelijk op dingen reageer.
Nu op dit moment? Dan zou ik zeggen 'werken'?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:18 schreef Hyman het volgende:
Wat doet mijn magnetron wel en jouw blackberry niet ?
*ping!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:27 schreef x3ro het volgende:
[..]
Nu op dit moment? Dan zou ik zeggen 'werken'?
Avondquote:
Jah, maar vrij geluidloosquote:
Zo laat pas school, of zo vroeg begonnen met alles?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:00 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Vanochtend m'n pa's auto APK laten keuren, toen gefitnesst en toen school.
3 - 6 moest ik scholen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:02 schreef x3ro het volgende:
[..]
Zo laat pas school, of zo vroeg begonnen met alles?
Ik blaf Heimens zusje vol ja.quote:
Heb je dr al gezien?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:05 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Zou je willen.
Ze studeert anders bij mijn faculteit om de hoek.
Ben benieuwd eigkquote:
Oaaaaah, valt meequote:
Ze is best te doen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:21 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ben benieuwd eigk
[..]
Oaaaaah, valt mee
*is nog benieuwder*quote:
Na de extra info ben ik ook tot deze conclusie gekomen.quote:
Sjooooeeeeeerd? Mag dat? Want jarig enzo?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:46 schreef Hyman het volgende:
:'D moet je aan Sjoerd vragen of dat mag.
Ja hoorquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:46 schreef x3ro het volgende:
[..]
Sjooooeeeeeerd? Mag dat? Want jarig enzo?![]()
Wat aardigquote:
Je mag dr houden van mijquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:25 schreef x3ro het volgende:
[..]
Nu moet Heimie alleen zorgen dat 't pakket in Maastricht gedropt word zo tegen 28 december
Weer ff thuis voor 'n klein uurtje
Dat is denks ook weer wat teveel van 't goedequote:
Ah joh, niet zo zeurenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:48 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dat is denks ook weer wat teveel van 't goede
We zien wel, mocht 't niet bevallen, ik heb nog altijd zo'n boom versnipper ding in de tuin staanquote:
Dat is dan ook weer zondequote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:59 schreef x3ro het volgende:
[..]
We zien wel, mocht 't niet bevallen, ik heb nog altijd zo'n boom versnipper ding in de tuin staan
quote:
*envy*quote:
Franse meuk hequote:
Nee, dat was die van m'n pa.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:22 schreef Hyman het volgende:
En hij is nog wel gekeurd v/d week!
Watskeburt?
Ah joh, zolang die lekt zit er tenminste benzine inquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:35 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Nee, dat was die van m'n pa.
Maar mijn auto had een lek brandstoffilter.
Het rook vanochtend al lichtelijk naar benzine, toen ik later onder de auto keek en een klein plasje zag liggen dacht ik: Hier klopt iets niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |