Ik zat gewoon lekker.. En viel toen in slaapquote:
Ben net wakker hierquote:Op maandag 3 oktober 2011 11:23 schreef Goddelijker het volgende:
Wat een actieve ochtend met fitnessen
Ze Germanz! Ze are comming!!quote:
Mag ook wel in de stoptrein. En geen militairen die langs het spoor lopen zodat de trein maar 60 rijd.quote:Op maandag 3 oktober 2011 12:34 schreef Goddelijker het volgende:
Airco in de stadsbus, is dat teveel gevraagd?
Ik zat vanmiddag ook in zo warme bus en stinken naar zweet verdommequote:Op maandag 3 oktober 2011 12:34 schreef Goddelijker het volgende:
Airco in de stadsbus, is dat teveel gevraagd?
De Duitsers zouden er jaloers op zijn geweest, die temperaturen in hun wagonsquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:52 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Mag ook wel in de stoptrein. En geen militairen die langs het spoor lopen zodat de trein maar 60 rijd.
Hoe is 't daar allemaal?quote:
Dankquote:
Moggelquote:
Moet je eens wat minder fappenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:11 schreef Goddelijker het volgende:
Volgens mij vallen m'n armen zo van m'n lichaam af...
Waardoor dan?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:23 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, daar komt het ook echt door
Fitness.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:32 schreef x3ro het volgende:
[..]
Waardoor dan?
Is het overigens slecht dat ik blij ben met Steve Jobs z'n dood?
Lang niet meer gesport ofzeuw?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:38 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Fitness.
Ach, het boeit me niet zoveel eigenlijk.
Enige is de processor en de camera. De 4S heeft alsnog de crap hoeveelheid ram van de 4 en natuurlijk exact hetzelfde uiterlijkquote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:51 schreef Goddelijker het volgende:
Hele tijd al niet meer, maar vandaag ook weer wat zwaarder.
Iedereen gaat nu die 4S kopen, terwijl dat ze alleen de processor een beetje opgeschroeft hebben. Oja, en een paar knopjes verplaatst!
Tf? Hoe vroeg was jij al op dan?quote:
Geld mot ergens vandaan komen ehquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Buh, oh wacht ik werk niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |