Ik ben ook een avondmens, maar voor een autobedrijf is 9 uur een lekkere tijdquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:57 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ach, die smerige gele dingen zijn sowieso al lelijk
I'd still die, ik ben een avond mens![]()
Ik ga Limitless zo maar eens afkijken denks.
Kan altijd erger denk ik dan maarquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:58 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik ben ook een avondmens, maar voor een autobedrijf is 9 uur een lekkere tijd
Slaap ze en succes morgenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:04 schreef Sjoegerd het volgende:
Ga zo maar eens slapen. Trein van half 8 moet ik hebben
quote:
Komen jullie elkaar regelmatig tegen oid?quote:
Echt schandalig. Ze horen binnen 12 uur toch echt wel het probleem op te lossen of een oplossing/work around voor te vinden.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:00 schreef Goddelijker het volgende:
Toch wel leuk dat BIS nog steeds plat ligt.
Dit gaat ze inderdaad klanten kosten.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:06 schreef x3ro het volgende:
[..]
Echt schandalig. Ze horen binnen 12 uur toch echt wel het probleem op te lossen of een oplossing/work around voor te vinden.Belachelijk
Ken genoeg mensen die dat ding zakelijk gebruiken(en echt van afhankelijk zijn) en dan nog kunnen ze het niet binnen xx aantal uur oplossen.
Overigens, Scarface OST is eckt
Vind ook belachelijk dat er geen onderscheid is tussen particulier en corporate. Je hebt zat bedrijven en instantie's die hun diensten zo onder verdelen en de garantie geven dat problemen aan de corporate kant altijd binnen 24 uur worden opgelostquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:31 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dit gaat ze inderdaad klanten kosten.
Sjoerd gaat altijd naar Zwolle, ik sinds dit schooljaar niet meer.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:52 schreef x3ro het volgende:
[..]
Komen jullie elkaar regelmatig tegen oid?
Moggel, overigens
Ach soquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:49 schreef Hyman het volgende:
[..]
Sjoerd gaat altijd naar Zwolle, ik sinds dit schooljaar niet meer.
Kan met m'n iPwn niet pingen en die bb heeft ook een standby tijd van 4 dagen, itt de ene dag van mijn iPwnquote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:17 schreef Sjoegerd het volgende:
Blackberry.. De meesten die ik er zien lopen zijn afgeneukte sletjes.
Mijn cheapo Samsung heeft een standby tijd van 4 wekenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:54 schreef x3ro het volgende:
[..]
Kan met m'n iPwn niet pingen en die bb heeft ook een standby tijd van 4 dagen, itt de ene dag van mijn iPwn
fffffuuuuu casus hier is saaiOver een ontslag gesprek
4 dagen icm het kunnen checken van je mail en wat andere zaken is best 'opmerkelijk' met de huidige smartphonesquote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:06 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Mijn cheapo Samsung heeft een standby tijd van 4 weken
Ik kan daarentegen gewoon wachten tot ik thuis benquote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:36 schreef x3ro het volgende:
[..]
4 dagen icm het kunnen checken van je mail en wat andere zaken is best 'opmerkelijk' met de huidige smartphones![]()
Is helaas gewoon een vereiste voor mij, dat mailen
Buuh, nog een uur en 20 minuten
Kan ik ook met iets als fok. Maar ik heb regelmatig op een dag info uit mails nodig dus ik kan lastig zonderquote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:45 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik kan daarentegen gewoon wachten tot ik thuis ben. Mensen hoeven van mij niet te verwachten dat ik gelijk op dingen reageer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |