Haha deze!quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:04 schreef -tape- het volgende:
Of ga voor een afbeelding;
[ afbeelding ]
omg jaquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:05 schreef MichaelScott het volgende:
Voorkant : Pas op !!!!
Achterkant: Loslopende autist
heb geen blackberryquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:18 schreef CR__7 het volgende:
Zet je BlackBerry pin erop
gegarandeert succes bij chimeids
Als je een lelijke enge zolderpuber bent, dan waarschijnlijk helemaal niemand.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:30 schreef walorda het volgende:
Voor de gein me email achter op Zetten kijken Hoeveel mensen gaan toevoegen![]()
Altijd wel iemandquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:33 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Als je een lelijke enge zolderpuber bent, dan waarschijnlijk helemaal niemand.
hoe lang heb je er over gedaan om dit te verzinnen?quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:54 schreef walorda het volgende:
MAN: Als je dit kan lezen ben je te dichtbij
Vrouw: als je did kan lezen ga je de goeie kant op
quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
hoe lang heb je er over gedaan om dit te verzinnen?
Als je het aan de onderkant van je shirt doet in redelijk kleine lettertype is het wel goed verzonnen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:54 schreef walorda het volgende:
MAN: Als je dit kan lezen ben je te dichtbij
Vrouw: als je did kan lezen ga je de goeie kant op
quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:12 schreef BellaNotte het volgende:
Voor; wat is blauw en ruikt naar ieniemienie
Achter; de vinger van pino
![]()
![]()
![]()
HuH?quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:12 schreef BellaNotte het volgende:
Voor; wat is blauw en ruikt naar ieniemienie
Achter; de vinger van pino
![]()
![]()
![]()
Dit niet snappenquote:
Uh huh zou je wel willen hequote:Op dinsdag 27 september 2011 20:58 schreef Angel-Joy het volgende:
Zet er nou naar gewoon: ik hou van...
Angel-Joy op
Ik heb een hekel aan je, je bent ook gewoon zo lelijk. Als ik die foto van je zie begin ik te kokhalzen. En dan die posts van je op je Facebook wall, gadverdamme. Kan je niet iets anders bedenken dan zulke nutteloze posts. Aandacht vragen en hopen om Like's te krijgen, ik word er gewoon ziek vanquote:
voorkant: hier hoort een leuke tekst te staanquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:03 schreef walorda het volgende:
Iemand iedee voor tekst Op trui? voorkant achterkant ?
Ik heb een hekel aan je, je bent ook gewoon zo lelijk. Als ik die foto van je zie begin ik te kokhalzen. En dan die posts van je op je Facebook wall, gadverdamme. Kan je niet iets anders bedenken dan zulke nutteloze posts. Aandacht vragen en hopen om Like's te krijgen, ik word er gewoon ziek vanquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:06 schreef McWurth het volgende:
[..]
voorkant: hier hoort een leuke tekst te staan
achterkant: maar ik ben te dom om iets zelf te verzinnen.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:07 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan je, je bent ook gewoon zo lelijk. Als ik die foto van je zie begin ik te kokhalzen. En dan die posts van je op je Facebook wall, gadverdamme. Kan je niet iets anders bedenken dan zulke nutteloze posts. Aandacht vragen en hopen om Like's te krijgen, ik word er gewoon ziek van
Dit DMde je me net.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:07 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan je, je bent ook gewoon zo lelijk. Als ik die foto van je zie begin ik te kokhalzen. En dan die posts van je op je Facebook wall, gadverdamme. Kan je niet iets anders bedenken dan zulke nutteloze posts. Aandacht vragen en hopen om Like's te krijgen, ik word er gewoon ziek van
http://i.fok.nl/s/emo.gifquote:Op woensdag 28 september 2011 09:38 schreef Crimyclown het volgende:
Tekst is overbodig.
Voorkant :[ afbeelding ]
Achterkant :[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 september 2011 13:22 schreef Superslechterik het volgende:
Doe een roze trui met strikjes met de tekst:
Bad reputation
neenquote:Op woensdag 28 september 2011 17:28 schreef walorda het volgende:
[..]
Zou wel iets voor jou zijn of niet
Maar wat als ze dan alleen de achterkant lezenquote:Op woensdag 28 september 2011 23:24 schreef Moeraskat het volgende:
voorkant: weet jij een
achterkant: tekst voor op mijn trui
je moet dan natuurlijk wel rondjes draaien terwijl je looptquote:Op woensdag 28 september 2011 23:24 schreef walorda het volgende:
[..]
Maar wat als ze dan alleen de achterkant lezen
Tsss kan je meteen der beter opzetten pas op autistquote:Op woensdag 28 september 2011 23:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
je moet dan natuurlijk wel rondjes draaien terwijl je loopt
dan kan je doen' weet jij een leuke tekst voor deze autist voor op zn truiquote:Op woensdag 28 september 2011 23:26 schreef walorda het volgende:
[..]
Tsss kan je meteen der beter opzetten pas op autist
juist wel!quote:
quote:Op woensdag 28 september 2011 23:28 schreef geldwolf het volgende:
Hou je handen voor je kont
(naam TS) loopt rond
quote:Op woensdag 28 september 2011 23:28 schreef geldwolf het volgende:
Hou je handen voor je kont
(naam TS) loopt rond
heb geen blackberry dus geen pingquote:Op woensdag 28 september 2011 23:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dan kan je doen' weet jij een leuke tekst voor deze autist voor op zn truien je ping erbij
wat is er op 8 maart danquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:17 schreef o.la het volgende:
BITCH
MAKE ME A SANDWICH
En dan 8 maart naar Amsterdam gaan.
Ben moe probeer me bestquote:Op donderdag 29 september 2011 00:21 schreef Saisai het volgende:
waarschijnlijk vind ik hem als enige hilarisch
niet mij PM-en bitte sehr. Ik haar liefde en alles wat ermee van doen heeft. sorry.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:26 schreef walorda het volgende:
[..]
Precies moet hem ff 5 keer lezen dan snap ik hem wel
Najaquote:Op donderdag 29 september 2011 00:28 schreef Saisai het volgende:
[..]
niet mij PM-en bitte sehr. Ik haar liefde en alles wat ermee van doen heeft. sorry.
bonnie... Tquote:Op donderdag 29 september 2011 00:20 schreef Saisai het volgende:
voorkant: "Turn around"
achterkant: "Every now and then I get a little bit lonely and you're never coming round"
[ afbeelding ]
TS herkende het zelf niet eens als zijnde songtekst..quote:Op donderdag 29 september 2011 00:31 schreef prupke het volgende:
[..]
bonnie... T
@ts : wil je het in een dialect hebben ?
want dat maakt een verschil
niet iedereen heeft muziekkennis...quote:Op donderdag 29 september 2011 00:32 schreef Saisai het volgende:
[..]
TS herkende het zelf niet eens als zijnde songtekst..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |