Maar wat als ze dan alleen de achterkant lezenquote:Op woensdag 28 september 2011 23:24 schreef Moeraskat het volgende:
voorkant: weet jij een
achterkant: tekst voor op mijn trui
je moet dan natuurlijk wel rondjes draaien terwijl je looptquote:Op woensdag 28 september 2011 23:24 schreef walorda het volgende:
[..]
Maar wat als ze dan alleen de achterkant lezen
Tsss kan je meteen der beter opzetten pas op autistquote:Op woensdag 28 september 2011 23:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
je moet dan natuurlijk wel rondjes draaien terwijl je loopt
dan kan je doen' weet jij een leuke tekst voor deze autist voor op zn truiquote:Op woensdag 28 september 2011 23:26 schreef walorda het volgende:
[..]
Tsss kan je meteen der beter opzetten pas op autist
juist wel!quote:
quote:Op woensdag 28 september 2011 23:28 schreef geldwolf het volgende:
Hou je handen voor je kont
(naam TS) loopt rond
quote:Op woensdag 28 september 2011 23:28 schreef geldwolf het volgende:
Hou je handen voor je kont
(naam TS) loopt rond
heb geen blackberry dus geen pingquote:Op woensdag 28 september 2011 23:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dan kan je doen' weet jij een leuke tekst voor deze autist voor op zn truien je ping erbij
wat is er op 8 maart danquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:17 schreef o.la het volgende:
BITCH
MAKE ME A SANDWICH
En dan 8 maart naar Amsterdam gaan.
Ben moe probeer me bestquote:Op donderdag 29 september 2011 00:21 schreef Saisai het volgende:
waarschijnlijk vind ik hem als enige hilarisch
niet mij PM-en bitte sehr. Ik haar liefde en alles wat ermee van doen heeft. sorry.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:26 schreef walorda het volgende:
[..]
Precies moet hem ff 5 keer lezen dan snap ik hem wel
Najaquote:Op donderdag 29 september 2011 00:28 schreef Saisai het volgende:
[..]
niet mij PM-en bitte sehr. Ik haar liefde en alles wat ermee van doen heeft. sorry.
bonnie... Tquote:Op donderdag 29 september 2011 00:20 schreef Saisai het volgende:
voorkant: "Turn around"
achterkant: "Every now and then I get a little bit lonely and you're never coming round"
[ afbeelding ]
TS herkende het zelf niet eens als zijnde songtekst..quote:Op donderdag 29 september 2011 00:31 schreef prupke het volgende:
[..]
bonnie... T
@ts : wil je het in een dialect hebben ?
want dat maakt een verschil
niet iedereen heeft muziekkennis...quote:Op donderdag 29 september 2011 00:32 schreef Saisai het volgende:
[..]
TS herkende het zelf niet eens als zijnde songtekst..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |