Als je het aan de onderkant van je shirt doet in redelijk kleine lettertype is het wel goed verzonnen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:54 schreef walorda het volgende:
MAN: Als je dit kan lezen ben je te dichtbij
Vrouw: als je did kan lezen ga je de goeie kant op
quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:12 schreef BellaNotte het volgende:
Voor; wat is blauw en ruikt naar ieniemienie
Achter; de vinger van pino
![]()
![]()
![]()
HuH?quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:12 schreef BellaNotte het volgende:
Voor; wat is blauw en ruikt naar ieniemienie
Achter; de vinger van pino
![]()
![]()
![]()
Dit niet snappenquote:
Uh huh zou je wel willen hequote:Op dinsdag 27 september 2011 20:58 schreef Angel-Joy het volgende:
Zet er nou naar gewoon: ik hou van...
Angel-Joy op
Ik heb een hekel aan je, je bent ook gewoon zo lelijk. Als ik die foto van je zie begin ik te kokhalzen. En dan die posts van je op je Facebook wall, gadverdamme. Kan je niet iets anders bedenken dan zulke nutteloze posts. Aandacht vragen en hopen om Like's te krijgen, ik word er gewoon ziek vanquote:
voorkant: hier hoort een leuke tekst te staanquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:03 schreef walorda het volgende:
Iemand iedee voor tekst Op trui? voorkant achterkant ?
Ik heb een hekel aan je, je bent ook gewoon zo lelijk. Als ik die foto van je zie begin ik te kokhalzen. En dan die posts van je op je Facebook wall, gadverdamme. Kan je niet iets anders bedenken dan zulke nutteloze posts. Aandacht vragen en hopen om Like's te krijgen, ik word er gewoon ziek vanquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:06 schreef McWurth het volgende:
[..]
voorkant: hier hoort een leuke tekst te staan
achterkant: maar ik ben te dom om iets zelf te verzinnen.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:07 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan je, je bent ook gewoon zo lelijk. Als ik die foto van je zie begin ik te kokhalzen. En dan die posts van je op je Facebook wall, gadverdamme. Kan je niet iets anders bedenken dan zulke nutteloze posts. Aandacht vragen en hopen om Like's te krijgen, ik word er gewoon ziek van
Dit DMde je me net.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:07 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan je, je bent ook gewoon zo lelijk. Als ik die foto van je zie begin ik te kokhalzen. En dan die posts van je op je Facebook wall, gadverdamme. Kan je niet iets anders bedenken dan zulke nutteloze posts. Aandacht vragen en hopen om Like's te krijgen, ik word er gewoon ziek van
http://i.fok.nl/s/emo.gifquote:Op woensdag 28 september 2011 09:38 schreef Crimyclown het volgende:
Tekst is overbodig.
Voorkant :[ afbeelding ]
Achterkant :[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 september 2011 13:22 schreef Superslechterik het volgende:
Doe een roze trui met strikjes met de tekst:
Bad reputation
neenquote:Op woensdag 28 september 2011 17:28 schreef walorda het volgende:
[..]
Zou wel iets voor jou zijn of niet
|
|
| Forum Opties | |