Ik merk wel dat ik eerder vol zit, maar verder geen idee.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Werkt dat nou, langzamer eten? Want ik eet altijd achter de computer (![]()
) en op een vrij rap tempo heb ik het idee
Dat is al positiefquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:22 schreef Stereotomy het volgende:
Nou, dat vol zijn herken ik wel. Ik wil *altijd* meer eten nadat mijn bord leeg is. Maar als ik dan bewust wacht en andere dingen ga doen, dan heb ik altijd na een tijdje wat minder trek.
Op de een of andere manier heb ik me nu ingeprogrammeerd dat dat 100% zeker gaat gebeuren, en neem ik niet meer een tweede portie indien ik heb gezien dat de eerste portie voldoende energie bevatte.
So what? Zegt allemaal geen ruk meer die beurskoersen.quote:
Nouja, genieten van eten doe ik altijdquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is al positief
Maar Beck zegt dat het langzaam eten dus ook helpt om er mee van te genieten (dus dat je er dan nog geeneens aan zou denken om een 2e portie te nemen).
Achja het zit allemaal tussen ons oren
Alleen het niet staand eten is wel moeilijk vol te houden als je aan het koken bent
Heb een paar keer weer iets uit mijn mond gehaald toen ik het bedacht hahaha
Echt waar? Als je snel achter de laptop eet?quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nouja, genieten van eten doe ik altijd
Meestal post ik alleen maar de dalingen, dus laat ik lekker meegaan in de positieve stemmingquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:28 schreef TAV74 het volgende:
[..]
So what? Zegt allemaal geen ruk meer die beurskoersen.
Hmm lekker! Pasta en zo bij de tentquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:09 schreef motorbloempje het volgende:
Wij eten weer eens de fajitas van Ainsley vanavond! En het is hier de rest van de week lekker weer24 graden en zon
dus gaan we ook nog barbecueën en het weekend met de tent weg en dan eten we campingkooksetvoer
Ik ben ook positief gestemd en denk dat we vanavond niet met meer dan 3 doelpunten verschil gaan verliezen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:32 schreef borisz het volgende:
Meestal post ik alleen maar de dalingen, dus laat ik lekker meegaan in de positieve stemming.
https://www.facebook.com/(...)ve=pages&keyword=ctaquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:00 schreef FutureFairytale het volgende:
hoe krijg je dat voor elkaar?
Ja hoor, iedere hap.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Echt waar? Als je snel achter de laptop eet?
Wauwquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:37 schreef AnneX het volgende:
als elastiek:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)elden-iemand-dansen/
BLoes Zuckerbergquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)ve=pages&keyword=cta
Kies community en bouwuh maar
Rubberen Robbie met je elastieke benen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:37 schreef AnneX het volgende:
als elastiek:
I Cant dancequote:Op dinsdag 27 september 2011 18:37 schreef AnneX het volgende:
als elastiek:
Nu eten...het ruikt heerlijk.
Je ziet er cute chique uit! Maar wel lachen volgende keerquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:27 schreef Aure het volgende:
Voor de liefhebbers:
Ik heb de foto's toch niet helemaal kunnen ontwijkenNiet quoten aub, ik haal hem zo weer weg
Edit: Hijs een beetje groot, dus alleen een linkje dan maar.
Oh ja ik sta op tegen-de-zon-in foto's ook altijd als een chagrijnige plorkquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:35 schreef Aure het volgende:
Danku! Ik vond het van tevoren een beetje twijfelachtig omdat ik (bijna) helemaal in t zwart gingMaar M. had gezegd dat ik aan moest trekken wat ik zelf mooi vond
![]()
@ Lein: Ja we keken recht in de zon en ik kan dan nooit zo goed lachen hahaha
quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:27 schreef Aure het volgende:
Voor de liefhebbers:
*and its gone* Maar staat ook op facebook
Ik heb de foto's toch niet helemaal kunnen ontwijkenNiet quoten aub, ik haal hem zo weer weg
Edit: Hijs een beetje groot, dus alleen een linkje dan maar.
Misschien ben ik nu gek: maar dat is toch leuk voor op tv! Altijd maar die IKEA-interieurs is wel saai.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:48 schreef AnneX het volgende:
Ha lein : hoe gaat het met klussen ? ( en shoppen?)
@ Isa: ik denk dat zij bedoelen dat het geen doorsneehuis is met doorsnee inrichting.
Ms. heb je de K&W topics wel eens gezien?
En Bluezz ? na je powernap: hoe gaat het met de -itis?
thanks! Ben blij dat ik dit jurkje uiteindelijk nog heb gevonden! Kan m ook nog makkelijk voor andere gelegenheden gebruikenquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]leuke foto!! Staat je goed dat jurkje
![]()
Het klussen gaat onverminderd door. Maar het gaat niet zo hard als we gehoopt hadden; de elektrische installatie is nogal een zooi dus schoonpa heeft z'n handen er vol aan. Vandaag waren we met 3 man aan de slag, schoonpa, mama en ik. Een deur is helemaal verf-vrij, twee (van de 13quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:48 schreef AnneX het volgende:
Trendhopper is toch vooral van de goedkope, kwalitatief uiterst teleurstellende prullaria?quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:06 schreef AnneX het volgende:
Tja, dat vond de producer ook wel; met wie druk mailde en belde omdat zij van alles wilden weten.
Ondertussen heb ik naar tig filmpjes gekeken en zij doen het best leuk.
Alleen wij shoppen niet bij Trendhopper.voor trendy prullaria.
Het zijn altijd toch ergens weer tegenvallers die je bij zo'n mega-verbouwing tegenkomt. Hoort erbij.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:13 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het klussen gaat onverminderd door. Maar het gaat niet zo hard als we gehoopt hadden; de elektrische installatie is nogal een zooi dus schoonpa heeft z'n handen er vol aan. Vandaag waren we met 3 man aan de slag, schoonpa, mama en ik. Een deur is helemaal verf-vrij, twee (van de 13) gipsplaten zitten op het plafond en de stroom in de woonkamer lijkt nu eindelijk goed geregeld te zijn. Morgen ga ik bij schoonpa thuis nog een deur schuren als het mooi weer is, en verder aan de vloer klussen.
Druk druk druk dusDe diepvriespizza staat al in de oven
Ja het zweet liep langs de benen. Maar dat kwam misschien door de babyblauwe joggingbroek.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:26 schreef Isabeau het volgende:
En even over meneer Paulusma: het was echt heel erg warm vandaag! Hier in ieder geval wel. Ik had een shirt met lange mouwen aan en dat was echt te warm.
Veel graten wel voor zo'n vissie.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:39 schreef z80 het volgende:
het was hier (omgeving Nijmegen) na een mistige start warm, een graat of 23.
om acht uur was het nog steeds 20 graden.
en hier net een stuk diepvries vis uit de oven op.
had er wel in gemogen als bliksemstart.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:46 schreef TAV74 het volgende:
Ajax nu al meer schoten op doel dan vorig jaar
Had zomaar gekund. Ze voetballen nu tenminste tot nu toe, vorig jaar was het 90 minuten ergernis omdat ze de bal geen 2 seconden in de ploeg hielden.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:48 schreef golfer het volgende:
[..]
had er wel in gemogen als bliksemstart.
Ik vind het eigenlijk maar heel raar dat jullie niet meedoen vanwege de inrichtingquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:48 schreef AnneX het volgende:
@ Isa: ik denk dat zij bedoelen dat het geen doorsneehuis is met doorsnee inrichting.
Ms. heb je de K&W topics wel eens gezien?
En Bluezz ? na je powernap: hoe gaat het met de -itis?
Ik wilde zelfs risotto gaan makenquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:33 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hmm lekker! Pasta en zo bij de tent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |