abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109997364
Kijk dit. Beste no-plane video die er is. En let niet teveel op die Ace Baker... het gaat om de inhoud:

Ik zeg doen!

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 06-04-2012 20:43:25 ]
pi_109999314
Oh goddess, niet weer die 'no plane' hypothese.
Als je dat nog steeds denkt ben je niet serieus te nemen.
Er is meer tusssen hemel en aarde, Horatio, dan je ooit gedroomd hebt.
pi_109999609
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 21:15 schreef Venus-Castina het volgende:
Als je dat nou nog niet denkt ben je niet serieus te nemen. ;)

Kijk die video's en debunk alles wat wordt aangekaart. Dan praten we verder.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 06-04-2012 21:23:58 ]
pi_109999833
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 21:15 schreef Venus-Castina het volgende:
Ik vind het een leuke hypothese om te bekijken. Of het waar is of niet is bijzaak. :)
pi_110001054
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2012 21:25 schreef Gray het volgende:

[..]

Ik vind het een leuke hypothese om te bekijken. Of het waar is of niet is bijzaak. :)
Juistem. Check bovenstaande video's als je de tijd en zin hebt.
  vrijdag 6 april 2012 @ 22:52:23 #231
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_110005136
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 17:14 schreef GoedeVraag het volgende:
Hierboven veel onzin. Het lijkt wel alsof sommige mensen koste wat het kost het officiele verhaal willen verdedigen, of zelfs Israel uit te wind houden.
Dit is het mooie van complotdenkers, ze zijn verslaafd aan bepaalde begrippen en ze zullen niet rusten voor die begrippen gebezigd zijn. Israel is een van die begrippen. ''Israel wil Pietje in een kwaad daglicht stellen!'' Als je vraagt waarom Israel dan bewijzen tegen Kareltje verzameld heeft, dan probeer je volgens de complotdenkers om Israel uit de wind te houden.

quote:
Eerst vragen "waarom steeds spreken over arabieren?". Vervolgens het - super voor de hand liggende - antwoord krijgen dat zelf bedacht had kunnen worden, en dan vragen: "ja maar waarom zouden een paar Arabieren het niet gedaan kunnen hebben?".
Heb je nou moeten oefenen op zulke oneerlijkheid, of gaat het je gemakkelijk af?

quote:
Die vraag is ook al uitgebreid beantwoord. Ze zouden meerdere keren beveiliging omzeild moeten hebben, lieten allerhande ongeloofwaardige clues (zoals instructieboeken, paspoorten etc.) achter en bovendien blijkt een deel van die knapen vervolgens gewoon elders op de wereld te zitten en meer van dat soort ongeloofwaardigheid.
Hier blijkt weer eens dat zorgvuldig taalgebruik voor complotdenkers overbodig is. ''Ongeloofwaardigheid'' kan alleen betrekking hebben op het omzeilen van de beveiliging (maar waarom zou dit ongeloofwaardig zijn?), niet op het nog in leven zijn van de kapers.
quote:
Wat het weghalen van troepen uit Irak betreft: er zitten daar nog genoeg huurlingen etc, dus de invloed van de VS blijft. Irak zal niet snel sterke banden met Iran kunnen aanknopen, en al kon het wel: het land is inmiddels goed verwoest, dus zoveel is er niet (meer) te bieden.
Iral heeft in de jaren tachtig een buitengewoon smerige oorlog met Iran uitgevochten en, als het land al pretendeerde een Islamitisch land te zijn, dan was het een Soennitisch land. Er was geen sprake van dat Irak betrekkingen zou aanknopen met Iran.

quote:
Ga er nu weer zo´n voor de hand liggende ik-lees-alles-maar-half-wil-ook-niet-zelf-nadenken-en-vraag-voor-alles-honderd-keer-bewijs-behalve-voor-het-officiele-scenario-vraag komen?
Pardon?

[ Bericht 0% gewijzigd door TitusPullo op 06-04-2012 22:58:06 ]
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_110010259
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
Kijk dit. Beste no-plane video die er is. En let niet teveel op die Ace Baker... het gaat om de inhoud:

Ik zeg doen!

[ afbeelding ]
Wat een geweldige docu zeg! ^O^ Ik ben nu bij deel 1 begonnen.

Ik ben erg blij dat dr. Judy Woods erin voorkomt. Ik wil al een tijdje haar boek kopen, maar die is nog erg duur. :N
pi_110010623
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 22:52 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Dit is het mooie van complotdenkers, ze zijn verslaafd aan bepaalde begrippen en ze zullen niet rusten voor die begrippen gebezigd zijn. Israel is een van die begrippen. ''Israel wil Pietje in een kwaad daglicht stellen!'' Als je vraagt waarom Israel dan bewijzen tegen Kareltje verzameld heeft, dan probeer je volgens de complotdenkers om Israel uit de wind te houden.

Ik denk dat het probleem met mensen zoals jij is dat ze dit niet kunnen geloven. Dat ze geloven dat de Amerikaanse overheid altijd alles in het belang van hun volk zouden doen. En dan ze op een ongelofelijke manier hun kop in het zand steken.

En hoeveel documentaires er ook zijn. Hoeveel doctors, professoren, ingenieurs, piloten, ex-generaals, brandweermannen en politieagenten ze ook te zien krijgen, nog willen ze er niet aan dat er gewoon niets klopt van het verhaal dat men je wil doen laten geloven.

En ach, wat kunnen die mensen nou weten? Ik vraag me wel eens af of die mensen die het maar blijven ontkennen die documentaires uberhaubt wel kijken en de boeken wel lezen? Volgens mij zetten sommigen de video al uit omdat de presentator hun niet aan staat. :N
  zaterdag 7 april 2012 @ 01:05:10 #234
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_110011067
quote:

[..]

De hele wereld verkeerd in artificiele crisissen door complotten en jij blijft je kop in je aars steken. Kun jij nog wel nadenken?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zaterdag 7 april 2012 @ 01:08:06 #235
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_110011150
Er lopen verscheidene meningen over 9/11 inside job door mekaar heen in deze reeks. Ik hoop dat de felle gelovers in de 9/11 official story dat wel begrijpen en niet alle truthers over een kam scheren.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zaterdag 7 april 2012 @ 01:17:29 #236
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_110011411
Dat doen we idd niet, want anders zouden we jouw tirades niet in het zonnetje kunnen zetten.
pi_110011628
quote:

[..]

[..]

Heb je nou moeten oefenen op zulke oneerlijkheid, of gaat het je gemakkelijk af?

[..]

Hier blijkt weer eens dat zorgvuldig taalgebruik voor complotdenkers overbodig is. ''Ongeloofwaardigheid'' kan alleen betrekking hebben op het omzeilen van de beveiliging (maar waarom zou dit ongeloofwaardig zijn?), niet op het nog in leven zijn van de kapers.

[..]

Iral heeft in de jaren tachtig een buitengewoon smerige oorlog met Iran uitgevochten en, als het land al pretendeerde een Islamitisch land te zijn, dan was het een Soennitisch land. Er was geen sprake van dat Irak betrekkingen zou aanknopen met Iran.

[..]

Pardon?
Hey... Zionistje van me..

Als we het over Israël hebben, kijk dan eens voor de grap naar de oorlogstaal die Netanyahu bezigt tijdens AIPAC 2012. Neem ook even het recentelijke fragment mee dat ie naast Obama op een stoel zit... doe het eens.

En... grote vriend van me... wanneer ben je een complotdenker? Leg me dat nu eens goed en op een duidelijke manier uit. Doe het eens... wijze heer.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 07-04-2012 01:26:28 ]
pi_110012344
Tering, ik heb echt met open mond naar sommige stukken uit die docu zitten kijken.

Een stuk staal wat in stof veranderd bijvoorbeeld.

En deel 7 over no-planes is ook erg overtuigend.

Alleen had 'ie die liedjes wel weg mogen laten.. |:(
pi_110012418
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 01:05 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

De hele wereld verkeerd in artificiele crisissen door complotten en jij blijft je kop in je aars steken. Kun jij nog wel nadenken?
Ik snap ook niet dat ze zo dom zijn om niet op zijn minst in te kunnen zien dat er iets niet aan het officiële verhaal klopt. :? Ik denk dat ze het gewoon niet willen zien.
  zaterdag 7 april 2012 @ 01:53:05 #240
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_110012518
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 01:49 schreef Green1 het volgende:

[..]

Ik snap ook niet dat ze zo dom zijn om niet op zijn minst in te kunnen zien dat er iets niet aan het officiële verhaal klopt. :? Ik denk dat ze het gewoon niet willen zien.
Je begaat hier een vergissing die al zo veel mensen hier gemaakt hebben... Foute aannamens en zwart-wit kijken of zo :/
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_110012645
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 01:53 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Je begaat hier een vergissing die al zo veel mensen hier gemaakt hebben... Foute aannamens en zwart-wit kijken of zo :/
Ja, weet je, dit blijft een welles nietes spelletje waar ik geen zin in heb. Ik sluit me dan wel aan bij de mensen met die foute aannames, bij al die academici, en piloten. Ik neem het liever foutief van hun aan, dan dat ik het van een tot op het bot corrupte overheid foutief aanneem.
pi_110012687
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 01:47 schreef Green1 het volgende:
Tering, ik heb echt met open mond naar sommige stukken uit die docu zitten kijken.

Een stuk staal wat in stof veranderd bijvoorbeeld.

En deel 7 over no-planes is ook erg overtuigend.

Alleen had 'ie die liedjes wel weg mogen laten.. |:(
Ace Baker overtreft alles met deze docu. En ja...het is een muziekant... Dat moeten we maar voor lief nemen. De tuinhekjes hier moeten ook maar eens kijken. Daarna debunken graag. Gaan ze zich echter niet aan wagen... Let maar op ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-04-2012 02:00:01 ]
  zaterdag 7 april 2012 @ 01:59:06 #243
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_110012688
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 01:57 schreef Green1 het volgende:

[..]

Ja, weet je, dit blijft een welles nietes spelletje waar ik geen zin in heb. Ik sluit me dan wel aan bij de mensen met die foute aannames, bij al die academici, en piloten. Ik neem het liever foutief van hun aan, dan dat ik het van een tot op het bot corrupte overheid foutief aanneem.
Waarom zo zwart-wit joh?
Onikaan ni ov dovah
pi_110012724
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 01:59 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Waarom zo zwart-wit joh?
Wat lul je nou? Jij hebt geloof ik echt een plaat voor je kop, daar kunnen ze in NYC die twee torens opnieuw mee opbouwen..
pi_110012749
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2012 01:59 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ace Baker overtreft alles met deze docu. En ja...het is een muziekant... Dat moeten we maar voor lief nemen. De tuinhekjes hier moeten ook maar eens kijken. Daarna debunken graag. Gaan ze zich echter niet aan wagen... Let maar op ;)
Neuh, ze zullen het wel te druk hebben met facebook en whatsapp en wat voor nieuwe handtas gordon gekocht heeft. :N
  zaterdag 7 april 2012 @ 02:02:32 #246
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_110012789
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 02:00 schreef Green1 het volgende:

[..]

Wat lul je nou? Jij hebt geloof ik echt een plaat voor je kop, daar kunnen ze in NYC die twee torens opnieuw mee opbouwen..
Waar ik op doelde is de foute aanname dat iemand die het niet met jullie eens is automatisch volledig het overheids verhaal moet geloven. DAT is de denkfout die jij nu ook maakt. De denkfout die al zo veel users hier voor je gemaakt hebben. Snap je nu wat ik bedoel?
Onikaan ni ov dovah
pi_110012811
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 01:59 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Waarom zo zwart-wit joh?
Hey ... ontzettende verveel... Ga de bakker bij jou aan de overkant in Nijmegen ff pesten.
  zaterdag 7 april 2012 @ 02:03:45 #248
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_110012838
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 02:00 schreef Green1 het volgende:

[..]

Neuh, ze zullen het wel te druk hebben met facebook en whatsapp en wat voor nieuwe handtas gordon gekocht heeft. :N
Het zal toch niet? Hebben we hier van doen met een ZELFSTANDIGE DENKER???
  zaterdag 7 april 2012 @ 02:04:10 #249
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_110012852
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2012 02:03 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Hey ... ontzettende verveel... Ga de bakker bij jou aan de overkant in Nijmegen ff pesten.
Die zit niet aan de overkant hoor.
Onikaan ni ov dovah
pi_110012881
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 02:02 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Waar ik op doelde is de foute aanname dat iemand die het niet met jullie eens is automatisch volledig het overheids verhaal moet geloven. DAT is de denkfout die jij nu ook maakt. De denkfout die al. zo veel users hier voor je gemaakt hebben. Snap je nu wat ik bedoel?
Je maakt het daar zelf naar met je simpele en wannabe mysterieuze antwoorden, snotneus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')