Als je dat nou nog niet denkt ben je niet serieus te nemen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:15 schreef Venus-Castina het volgende:
Oh goddess, niet weer die 'no plane' hypothese.
Als je dat nog steeds denkt ben je niet serieus te nemen.
Ik vind het een leuke hypothese om te bekijken. Of het waar is of niet is bijzaak.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:15 schreef Venus-Castina het volgende:
Oh goddess, niet weer die 'no plane' hypothese.
Als je dat nog steeds denkt ben je niet serieus te nemen.
Juistem. Check bovenstaande video's als je de tijd en zin hebt.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:25 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik vind het een leuke hypothese om te bekijken. Of het waar is of niet is bijzaak.
Dit is het mooie van complotdenkers, ze zijn verslaafd aan bepaalde begrippen en ze zullen niet rusten voor die begrippen gebezigd zijn. Israel is een van die begrippen. ''Israel wil Pietje in een kwaad daglicht stellen!'' Als je vraagt waarom Israel dan bewijzen tegen Kareltje verzameld heeft, dan probeer je volgens de complotdenkers om Israel uit de wind te houden.quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:14 schreef GoedeVraag het volgende:
Hierboven veel onzin. Het lijkt wel alsof sommige mensen koste wat het kost het officiele verhaal willen verdedigen, of zelfs Israel uit te wind houden.
Heb je nou moeten oefenen op zulke oneerlijkheid, of gaat het je gemakkelijk af?quote:Eerst vragen "waarom steeds spreken over arabieren?". Vervolgens het - super voor de hand liggende - antwoord krijgen dat zelf bedacht had kunnen worden, en dan vragen: "ja maar waarom zouden een paar Arabieren het niet gedaan kunnen hebben?".
Hier blijkt weer eens dat zorgvuldig taalgebruik voor complotdenkers overbodig is. ''Ongeloofwaardigheid'' kan alleen betrekking hebben op het omzeilen van de beveiliging (maar waarom zou dit ongeloofwaardig zijn?), niet op het nog in leven zijn van de kapers.quote:Die vraag is ook al uitgebreid beantwoord. Ze zouden meerdere keren beveiliging omzeild moeten hebben, lieten allerhande ongeloofwaardige clues (zoals instructieboeken, paspoorten etc.) achter en bovendien blijkt een deel van die knapen vervolgens gewoon elders op de wereld te zitten en meer van dat soort ongeloofwaardigheid.
Iral heeft in de jaren tachtig een buitengewoon smerige oorlog met Iran uitgevochten en, als het land al pretendeerde een Islamitisch land te zijn, dan was het een Soennitisch land. Er was geen sprake van dat Irak betrekkingen zou aanknopen met Iran.quote:Wat het weghalen van troepen uit Irak betreft: er zitten daar nog genoeg huurlingen etc, dus de invloed van de VS blijft. Irak zal niet snel sterke banden met Iran kunnen aanknopen, en al kon het wel: het land is inmiddels goed verwoest, dus zoveel is er niet (meer) te bieden.
Pardon?quote:Ga er nu weer zo´n voor de hand liggende ik-lees-alles-maar-half-wil-ook-niet-zelf-nadenken-en-vraag-voor-alles-honderd-keer-bewijs-behalve-voor-het-officiele-scenario-vraag komen?
Wat een geweldige docu zeg!quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
Kijk dit. Beste no-plane video die er is. En let niet teveel op die Ace Baker... het gaat om de inhoud:
Ik zeg doen!
[ afbeelding ]
Ik denk dat het probleem met mensen zoals jij is dat ze dit niet kunnen geloven. Dat ze geloven dat de Amerikaanse overheid altijd alles in het belang van hun volk zouden doen. En dan ze op een ongelofelijke manier hun kop in het zand steken.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:52 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dit is het mooie van complotdenkers, ze zijn verslaafd aan bepaalde begrippen en ze zullen niet rusten voor die begrippen gebezigd zijn. Israel is een van die begrippen. ''Israel wil Pietje in een kwaad daglicht stellen!'' Als je vraagt waarom Israel dan bewijzen tegen Kareltje verzameld heeft, dan probeer je volgens de complotdenkers om Israel uit de wind te houden.
De hele wereld verkeerd in artificiele crisissen door complotten en jij blijft je kop in je aars steken. Kun jij nog wel nadenken?quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:52 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dit is het mooie van complotdenkers, ze zijn verslaafd aan bepaalde begrippen en ze zullen niet rusten voor die begrippen gebezigd zijn. Israel is een van die begrippen. ''Israel wil Pietje in een kwaad daglicht stellen!'' Als je vraagt waarom Israel dan bewijzen tegen Kareltje verzameld heeft, dan probeer je volgens de complotdenkers om Israel uit de wind te houden.
Hey... Zionistje van me..quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:52 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
[..]
Heb je nou moeten oefenen op zulke oneerlijkheid, of gaat het je gemakkelijk af?
[..]
Hier blijkt weer eens dat zorgvuldig taalgebruik voor complotdenkers overbodig is. ''Ongeloofwaardigheid'' kan alleen betrekking hebben op het omzeilen van de beveiliging (maar waarom zou dit ongeloofwaardig zijn?), niet op het nog in leven zijn van de kapers.
[..]
Iral heeft in de jaren tachtig een buitengewoon smerige oorlog met Iran uitgevochten en, als het land al pretendeerde een Islamitisch land te zijn, dan was het een Soennitisch land. Er was geen sprake van dat Irak betrekkingen zou aanknopen met Iran.
[..]
Pardon?
Ik snap ook niet dat ze zo dom zijn om niet op zijn minst in te kunnen zien dat er iets niet aan het officiële verhaal klopt.quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:05 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
De hele wereld verkeerd in artificiele crisissen door complotten en jij blijft je kop in je aars steken. Kun jij nog wel nadenken?
Je begaat hier een vergissing die al zo veel mensen hier gemaakt hebben... Foute aannamens en zwart-wit kijken of zo :/quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:49 schreef Green1 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat ze zo dom zijn om niet op zijn minst in te kunnen zien dat er iets niet aan het officiële verhaal klopt.Ik denk dat ze het gewoon niet willen zien.
Ja, weet je, dit blijft een welles nietes spelletje waar ik geen zin in heb. Ik sluit me dan wel aan bij de mensen met die foute aannames, bij al die academici, en piloten. Ik neem het liever foutief van hun aan, dan dat ik het van een tot op het bot corrupte overheid foutief aanneem.quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:53 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Je begaat hier een vergissing die al zo veel mensen hier gemaakt hebben... Foute aannamens en zwart-wit kijken of zo :/
Ace Baker overtreft alles met deze docu. En ja...het is een muziekant... Dat moeten we maar voor lief nemen. De tuinhekjes hier moeten ook maar eens kijken. Daarna debunken graag. Gaan ze zich echter niet aan wagen... Let maar opquote:Op zaterdag 7 april 2012 01:47 schreef Green1 het volgende:
Tering, ik heb echt met open mond naar sommige stukken uit die docu zitten kijken.
Een stuk staal wat in stof veranderd bijvoorbeeld.
En deel 7 over no-planes is ook erg overtuigend.
Alleen had 'ie die liedjes wel weg mogen laten..![]()
Waarom zo zwart-wit joh?quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:57 schreef Green1 het volgende:
[..]
Ja, weet je, dit blijft een welles nietes spelletje waar ik geen zin in heb. Ik sluit me dan wel aan bij de mensen met die foute aannames, bij al die academici, en piloten. Ik neem het liever foutief van hun aan, dan dat ik het van een tot op het bot corrupte overheid foutief aanneem.
Wat lul je nou? Jij hebt geloof ik echt een plaat voor je kop, daar kunnen ze in NYC die twee torens opnieuw mee opbouwen..quote:
Neuh, ze zullen het wel te druk hebben met facebook en whatsapp en wat voor nieuwe handtas gordon gekocht heeft.quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:59 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ace Baker overtreft alles met deze docu. En ja...het is een muziekant... Dat moeten we maar voor lief nemen. De tuinhekjes hier moeten ook maar eens kijken. Daarna debunken graag. Gaan ze zich echter niet aan wagen... Let maar op
Waar ik op doelde is de foute aanname dat iemand die het niet met jullie eens is automatisch volledig het overheids verhaal moet geloven. DAT is de denkfout die jij nu ook maakt. De denkfout die al zo veel users hier voor je gemaakt hebben. Snap je nu wat ik bedoel?quote:Op zaterdag 7 april 2012 02:00 schreef Green1 het volgende:
[..]
Wat lul je nou? Jij hebt geloof ik echt een plaat voor je kop, daar kunnen ze in NYC die twee torens opnieuw mee opbouwen..
Het zal toch niet? Hebben we hier van doen met een ZELFSTANDIGE DENKER???quote:Op zaterdag 7 april 2012 02:00 schreef Green1 het volgende:
[..]
Neuh, ze zullen het wel te druk hebben met facebook en whatsapp en wat voor nieuwe handtas gordon gekocht heeft.
Die zit niet aan de overkant hoor.quote:Op zaterdag 7 april 2012 02:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hey ... ontzettende verveel... Ga de bakker bij jou aan de overkant in Nijmegen ff pesten.
Je maakt het daar zelf naar met je simpele en wannabe mysterieuze antwoorden, snotneus.quote:Op zaterdag 7 april 2012 02:02 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Waar ik op doelde is de foute aanname dat iemand die het niet met jullie eens is automatisch volledig het overheids verhaal moet geloven. DAT is de denkfout die jij nu ook maakt. De denkfout die al. zo veel users hier voor je gemaakt hebben. Snap je nu wat ik bedoel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |