abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108246300
Zo is het toch ook te kansloos voor woorden? Stuur de onruststokers een pm dat ze elkaar moeten negeren en als dat niet werkt gooi je ze uit Gam. Ik vind het een beetje heel erg onzin om door een groepje(me incluis) dat steeds in discussie gaat het hele topic een sovjetstrafkamp is. Lijkt mij niet nodig.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 23:13:43 #152
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_108246463
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 23:09 schreef TJV het volgende:
Zo is het toch ook te kansloos voor woorden? Stuur de onruststokers een pm dat ze elkaar moeten negeren en als dat niet werkt gooi je ze uit Gam. Ik vind het een beetje heel erg onzin om door een groepje(me incluis) dat steeds in discussie gaat het hele topic een sovjetstrafkamp is. Lijkt mij niet nodig.
Dat is natuurlijk al lang gedaan. Het is al maanden elke keer gezeik in het topic, constant ruzie, trollen, baggerplaatjes en andere off-topic posts. Er zijn er al genoeg gebanned maar blijkbaar gaat men daarna vrolijk weer verder. Daarom is er nu gewoon een zero tolerance beleid en praten we op dit moment achter de schermen over een definitief besluit.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_108246587
Nou ja, in elk geval zou het voor de groep die wel normaal doet lullig zijn als de reeks verdween. Of het verder zo blijft, of dat er een SC topic komt maakt mij allemaal geen moer uit, zolang er gewoon normaal kan worden gepost over MC.
pi_108246733
Hmm, ik schaar mezelf voor het gemak even onder de relschoppers. Ik reageer zelf steeds op een bepaald groepje users waar ik een schijthekel aan heb, waarna het weer een flamewar wordt. Jullie komen steeds langs als er weer zo'n gezellig onderonsje gaande is, terwijl tussen de flamewar in het gewoon een normaal, weliswaar druk topic is. De hoeveelheid offtopic is dan niet al te veel, maar wel aanwezig. Is het dan storend? Nee.

Haal de kemphaantjes uit elkaar en je zult zien dat het verder goed loopt. Een topic doodmodden gaat niet werken, dat werkt alleen maar averechts.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_108247278
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 23:21 schreef TJV het volgende:
Hmm, ik schaar mezelf voor het gemak even onder de relschoppers. Ik reageer zelf steeds op een bepaald groepje users waar ik een schijthekel aan heb, waarna het weer een flamewar wordt. Jullie komen steeds langs als er weer zo'n gezellig onderonsje gaande is, terwijl tussen de flamewar in het gewoon een normaal, weliswaar druk topic is. De hoeveelheid offtopic is dan niet al te veel, maar wel aanwezig. Is het dan storend? Nee.

Haal de kemphaantjes uit elkaar en je zult zien dat het verder goed loopt. Een topic doodmodden gaat niet werken, dat werkt alleen maar averechts.
Je vraagt dus nu een gam ban voor jezelf aan. Aangezien je 1 van de aanstichters bent?
pi_108247329
Neuh, dat noem ik als laatste maatregel. Gaat voor mij niet nodig zijn want zelfs ik ben dat gezeik wel eens zat.
pi_108247841
Er zijn nog nooit mensen gebanned btw :'). Dat is echt klinkklare onzin Morpheus. Misschien nu net voor 't eerst ofzo. Maar als je Lorrelies en bobbernaut gewoon een ban geeft uit GAM wordt 't ineens het leukste topic van FOK! Real talk.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_108247895
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 19:40 schreef Pheno het volgende:

Ik ga het even navragen. Iets met een ban voor een reactie bij je favoriete uitgever, maar het fijne (en vooral hoelang een chinees is) heb ik niet paraat.
Ahhh thanks!

Ik kan me niet voorstellen dat ik iets naars over Bethesda heb gezegd? :P ;)

Kan je nog even navragen voor hoelang als je er aan denkt? :@

Waar moet ik overigens zijn met dergelijke vragen normaliter gesproken? Ik dacht FOK!Games, GAM feedback, ik zal wel goed zitten hier? :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 22 februari 2012 @ 01:05:33 #159
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_108249443
Volgens mij heb ik die ban na de lunch al weer opgeheven. If not, dan ben ik vergeten de wijziging op te slaan :P

Het was voor de 'Gabe mag dood'-reactie.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_108258011
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 23:54 schreef Jajong het volgende:
Er zijn nog nooit mensen gebanned btw :'). Dat is echt klinkklare onzin Morpheus. Misschien nu net voor 't eerst ofzo. Maar als je Lorrelies en bobbernaut gewoon een ban geeft uit GAM wordt 't ineens het leukste topic van FOK! Real talk.
Bedankt joh, maar had jij niet met alle onzin moeten beginnen in de eerste plaats, dus kijk liever even naar jezelf :)

Dat getroll van alles en iedereen naar elkaar verpest de sfeer.

Maar goed, de mods mogen bepalen wie hier de boosdoener of boosdoeners zijn, maar ik ben me van geen enkel kwaad bewust. Ik verdedig me simpelweg als iemand me aanvalt, maar ben nooit een aanstichter geweest van iets.
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
pi_108258545
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:24 schreef Lorrelies het volgende:

[..]

Bedankt joh, maar had jij niet met alle onzin moeten beginnen in de eerste plaats, dus kijk liever even naar jezelf :)

Dat getroll van alles en iedereen naar elkaar verpest de sfeer.

Maar goed, de mods mogen bepalen wie hier de boosdoener of boosdoeners zijn, maar ik ben me van geen enkel kwaad bewust. Ik verdedig me simpelweg als iemand me aanvalt, maar ben nooit een aanstichter geweest van iets.
Wat Lorrelies zegt klopt :Y
pi_108258570
ga nou alsjeblieft niet hier ook een flamewar starten :')
pi_108302455
Ik ben voor een project van mijn opleiding (Industrial Design) bezig met de ontwikkeling van een muis speciaal bedoeld voor MMORPG gamers, dit gebeurd in samenwerking met een internationaal bedrijf dat al redelijk wat ervaring heeft in deze markt. Zou ik hier in dit forum ergens een link naar een questionnaire mogen posten? Deze is specifiek bedoeld voor MMORPG spelers.
  donderdag 23 februari 2012 @ 14:43:35 #164
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_108302813
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_108303251
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 01:05 schreef Notorious_Roy het volgende:

Het was voor de 'Gabe mag dood'-reactie.
Had wel een permban mogen zijn.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 20:14:58 #166
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_108359208
:( :( :( Ik vind dat mensen die binnen 7 dagen geregistreerd zijn niet mee mogen doen aan die diablo 3 vraag :r :r Zulke hampels winnen die shit altijd
  vrijdag 24 februari 2012 @ 20:17:55 #167
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_108359386
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 20:14 schreef RickoKun het volgende:
:( :( :( Ik vind dat mensen die binnen 7 dagen geregistreerd zijn niet mee mogen doen aan die diablo 3 vraag :r :r Zulke hampels winnen die shit altijd
Ja!

Ik heb alleen nog maar een handdoek en een discobal sleutelhanger gewonnen!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  zaterdag 25 februari 2012 @ 12:34:39 #168
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_108379466
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 14:33 schreef KermitKikker het volgende:
Ik ben voor een project van mijn opleiding (Industrial Design) bezig met de ontwikkeling van een muis speciaal bedoeld voor MMORPG gamers, dit gebeurd in samenwerking met een internationaal bedrijf dat al redelijk wat ervaring heeft in deze markt. Zou ik hier in dit forum ergens een link naar een questionnaire mogen posten? Deze is specifiek bedoeld voor MMORPG spelers.
Vraag toestemming via pr@fok.nl.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 12:38:13 #169
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_108379575
quote:
Done en gewaarschuwd via PM.
pi_108414166
Is got veel groter dan fok?
Ik meen dat ze bij tweakers onlangs iets van 400 keys voor diablo weggaven. En nu fok 20. Ik vroeg me af waar dat verschil in zat. Welke variabelen blizz hanteert in het weggeven van keys.

[ Bericht 0% gewijzigd door outcast_within op 26-02-2012 14:21:18 ]
pi_108414677
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 13:57 schreef outcast_within het volgende:
Ik meen dat ze bij tweakers onlangs iets van 400 keys voor diablo weggaven. En nu fok 20. Ik vroeg me af waar dat verschil in zat. Welke variabelen blizz hantaart in het weggeven van keys.
Volgens mij (ja ik ben geen mod maar wil toch mijn mening geven) gaat het erom dat GoT meer is gericht op de PC(gamers) dan Fok, immers is Diablo voor de computer, nietwaar? (volgens mij he)
pi_108416975
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 13:57 schreef outcast_within het volgende:
Ik meen dat ze bij tweakers onlangs iets van 400 keys voor diablo weggaven. En nu fok 20. Ik vroeg me af waar dat verschil in zat. Welke variabelen blizz hanteert in het weggeven van keys.
got heeft iig een grotere organisatie in totaal denk ik, meende ook dat ze waren "overgenomen" ofzo door een bedrijf (al staat het mij ook vaag bij dat het een grap was)
pi_108417032
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 15:00 schreef mschol het volgende:

[..]

got heeft iig een grotere organisatie in totaal denk ik, meende ook dat ze waren "overgenomen" ofzo door een bedrijf (al staat het mij ook vaag bij dat het een grap was)
Ze zijn eigendom van VNU Media en ze zijn gekocht voor 36 miljoen
pi_108423357
Vriendelijk verzoekje om het minecraft-topic slowchat-toestemming te geven.

Het is toch behoorlijk zonde als het hele topic dicht moet door een paar debielen die het erom doen.
  zondag 26 februari 2012 @ 17:18:17 #175
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_108423404
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 17:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

Het is toch behoorlijk zonde als het hele topic dicht moet door een paar debielen die het erom doen.
Die zijn als het goed is nu al naar de GAM SC.

Dan zou het opgelost moeten zijn.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  zondag 26 februari 2012 @ 17:19:48 #176
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_108423458
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 12:38 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Done en gewaarschuwd via PM.
Dank u!
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_108423479
Bleek dat maar uit de reacties. Wie niet naar de SC is gegaan, baggert vrolijk verder.
  maandag 27 februari 2012 @ 19:32:40 #178
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_108474471
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 17:18 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Die zijn als het goed is nu al naar de GAM SC.

Dan zou het opgelost moeten zijn.
Ja, laten we een GAM SC die zonder gezeik verloopt, voltiefen met mensen die in hun eigen topic zich niet kunnen gedragen. Zal vast een leuk effect hebben op de samenstelling en het gedrag van de GAM SC-reeks.

Ik snap het probleem van een aparte MC-SC-reeks niet. Laat iedereen die daar het over MC én over andere zooi wil praten, lekker dat doen. Er is toch ook een apart MW2 SC-reeks? Of moeten die straks ook naar GAM-SC?
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
  maandag 27 februari 2012 @ 20:09:51 #179
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_108476254
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 17:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

Nee, de trolls worden aangepakt. Het Minecraft topic gaat over Minecraft.
  maandag 27 februari 2012 @ 20:45:09 #180
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_108478540
quote:
5s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:32 schreef Fallen het volgende:

[..]

Ja, laten we een GAM SC die zonder gezeik verloopt, voltiefen met mensen die in hun eigen topic zich niet kunnen gedragen. Zal vast een leuk effect hebben op de samenstelling en het gedrag van de GAM SC-reeks.

Ik snap het probleem van een aparte MC-SC-reeks niet. Laat iedereen die daar het over MC én over andere zooi wil praten, lekker dat doen. Er is toch ook een apart MW2 SC-reeks? Of moeten die straks ook naar GAM-SC?
Het gaat er om dat er overbodig hard gekloot wordt in dat topic. We geven ze niet wat ze willen want in principe is het gewoon zo dat je in topics over het spel kan praten en als je wil SC-en je dat kan doen in de GAM SC. De reden dat we niet nóg een SC openen naast die van bijv. MW is omdat we dan voor elk spel een SC kunnen openen en dan wordt het hele forum verloederd met slowchats.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')