Hier vragen bijvoorbeeld, dan regelen wij dat.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:59 schreef Morgen- het volgende:
Mag ik vragen hoe je een topic koppelt? (serieus antwoord aub)
uhm, wat houdt dat koppelen eigenlijk in?quote:Op woensdag 30 november 2011 19:00 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Hier vragen bijvoorbeeld, dan regelen wij dat.
Dat betekent dat een topic gekoppeld wordt aan een reeks.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:04 schreef Morgen- het volgende:
[..]
uhm, wat houdt dat koppelen eigenlijk in?
Dus eigenlijk hebben ze mijn topic voor niks gesloten? Ik heb gewoon op open nieuw deel geklikt (toen het vorige topic vol was) en de TT veranderd. Echt alles wat ik heb gedaan. Zou die dan niet al gekoppeld moeten zijn? Want dan zou iedereen hier moeten vragen om bij een nieuw deel het topic weer te koppelen. Dan zou dit topic ook in no time vol zitten. Ik snap het echt niet meer.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:17 schreef STING het volgende:
[..]
Dat betekent dat een topic gekoppeld wordt aan een reeks.
Voordelen van een reeks is dat de OP automatisch mee wordt genomen naar het volgende topic en het TT nummer wordt opgehoogd. Ook kun je een reeks openen en daarin alle topics terug vinden.
quote:Op woensdag 30 november 2011 22:06 schreef MineraalWater het volgende:
Zouden jullie weer even kunnen komen kijken in het Minecraft topic Er is WEER ruzie.
quote:Op woensdag 30 november 2011 22:58 schreef maurisioo het volgende:
haha het minecraft topic komt hier vaak voor zeg. Maar kan iemand inderdaad alles even opruimen dankje.
Maak aub direct een TR als er weer ruzie is, dan kunnen we direct ingrijpen. Bedankt.quote:
Wat bedoel je precies? Of is het al gedaan door een collega?quote:Op woensdag 30 november 2011 16:53 schreef jpjedi het volgende:
Frankie, kan je de BoF topics een tag geven zoals het strategie topic? Is wel zo netjes imo.
[PC - Battlefield 3] #64 - That's tha shiznit boyz
[BoF] War topic
[BoF] BF3-PC Strategie en tactiek discussie topic
[Het Grote BoF! Topic] Waar ga jij heen de 27e?
misschien een domme vraag, maar wat is TR?quote:Op donderdag 1 december 2011 17:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Maak aub direct een TR als er weer ruzie is, dan kunnen we direct ingrijpen. Bedankt.
topicreport, zie ook wel dat oranje/gele driehoekje met uitroepteken onder een topicquote:Op donderdag 1 december 2011 19:13 schreef maurisioo het volgende:
[..]
misschien een domme vraag, maar wat is TR?
ah dankjequote:Op vrijdag 2 december 2011 19:11 schreef mschol het volgende:
[..]
topicreport, zie ook wel dat oranje/gele driehoekje met uitroepteken onder een topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |