Maar dan zou het geen geheim meer zijn.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:33 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Zat het nog wel serieus te overwegen...
Mij te skinny...quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Aardbeien zijn dan ook super geil.
Dat gaat nog wel eventjes door...ik heb wel meer dan 10 afleveringen gezien en allemaal is het een beetje hetzelfde idee.quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:37 schreef kristyle het volgende:
Net aan Beelzebub begonnen en na aflevering 2 had ik al genoeg van die stroomschokken![]()
Veranderd dat nog of blijven ze van de 20 minuten er 5 vullen met deze -nu al- over gebruikte "grap"?
Ik volg deze wel. Op den duur gaat het veel minder om de baby, maar om de interactie van Olga met de 4 "bazen", voornamelijk met Kunieda (die enorme crush op Olga heeft) en Tojo (die grote spierbundel).quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:37 schreef kristyle het volgende:
Net aan Beelzebub begonnen en na aflevering 2 had ik al genoeg van die stroomschokken![]()
Veranderd dat nog of blijven ze van de 20 minuten er 5 vullen met deze -nu al- over gebruikte "grap"?
Mottainai!quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:04 schreef outcast_within het volgende:
Ika musume had een zwakke start. Eigenlijk ook geen 2de seizoen van nodig.
maar dat is geen geheim tochquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:32 schreef mschol het volgende:
kijk das een redelijke TT
maar ik vond de laastste suggestie beter![]()
Viel wel me vond ikquote:Op dinsdag 27 september 2011 01:04 schreef outcast_within het volgende:
Ika musume had een zwakke start. Eigenlijk ook geen 2de seizoen van nodig.
Ik heb alleen facebook. Van twitter snap ik de meerwaarde echt niet. Alles wat je daar zet kan ook gewoon op FB.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:36 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ondanks mijn aversie voor sociale media --fora uitgezonderd-- heb ik nu een Twitter-account, al is het maar om andere mensen te volgen. Knap he?
Twitter vind ik zo hipster.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:36 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ondanks mijn aversie voor sociale media --fora uitgezonderd-- heb ik nu een Twitter-account, al is het maar om andere mensen te volgen. Knap he?
Toen ik voor het eerst de naam Twitter hoorde op het NOS Journaal dacht ik eigenlijk gewoon dat het de zoveelste sociale netwerk-site was --die misschien zelfs voor de naamsbekendheid die ze via dat nieuwsitem kregen betaald had. Later kwam ik er achter dat journalisten en politici gewoon klaarkomen op Twitter. Maar belangrijker nog mijn favoriete animebloggers zitten op Twitter.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Twitter vind ik zo hipster.
Jij hebt facebook.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:35 schreef outcast_within het volgende:
hyves, faceboek voor het klootjes volk.
De kanker van het internet.
De animees.nl van randomc
Ja ik zeg toch dat hyves de tokkie versie van faceboek isquote:
quote:Been playing around with google earth recently until I found something that looks like Steins;Gate's May Queen NyanNyan maid cafe!
WAUW! Dat is wel akelig goed nagetekend voor Steins;Gate! "Zomaar" vinden door een beetje met Google Earth te klooien? Daar geloof ik Choo niet helemaal in, maar wel erg lollig dat ze echte plekjes in de serie verwerkt hebben.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:22 schreef Qunix het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(http://community.dannycho(...)Nyan+discovered.html)
Het was Choo ook niet... Was een user geregistreerd op Choo's zijn site.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:46 schreef Weakling het volgende:
[..]
WAUW! Dat is wel akelig goed nagetekend voor Steins;Gate! "Zomaar" vinden door een beetje met Google Earth te klooien? Daar geloof ik Choo niet helemaal in, maar wel erg lollig dat ze echte plekjes in de serie verwerkt hebben.
Ja, daar ben ik me van bewustquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:35 schreef outcast_within het volgende:
hyves, faceboek voor het klootjes volk.
De kanker van het internet.
De animees.nl van randomc
Dat had ik ff zo snel niet gezienquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:54 schreef Qunix het volgende:
Het was Choo ook niet... Was een user geregistreerd op Choo's zijn site.
Dat doen ze in anime heel veelquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:46 schreef Weakling het volgende:
[..]
WAUW! Dat is wel akelig goed nagetekend voor Steins;Gate! "Zomaar" vinden door een beetje met Google Earth te klooien? Daar geloof ik Choo niet helemaal in, maar wel erg lollig dat ze echte plekjes in de serie verwerkt hebben.
Ik dacht hyves+facebook voor het klootjesvolk. My bad.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:37 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ja ik zeg toch dat hyves de tokkie versie van faceboek is
Die profielen op hyves, met foto's op de achtergrond en kleurige letters. Een grote clusterfuck van chaos.
Ow? Daar heb ik eigenlijk nooit over nagedacht.quote:
Uhm wut? Mis ik iets of zijn we ineens drie afleveringen terug in de anime/manga serie op Fok? Oh, en: nietes!quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:52 schreef Qunix het volgende:
Lost in Translation heb ik al eerder gezien... Zo'n geweldige film is het niet.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:07 schreef Weakling het volgende:
[..]
Uhm wut? Mis ik iets of zijn we ineens drie afleveringen terug in de anime/manga serie op Fok? Oh, en: nietes!![]()
![]()
Ik heb eens een site gezien waar ze images verzamelden van anime + echte foto's.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:46 schreef Weakling het volgende:
[..]
Ow? Daar heb ik eigenlijk nooit over nagedacht.
Ik snap er niks meer van en dat ligt vast aan mij. Je hebt 'm al eerder gezien, vond 'm niet goed, maar kijkt nu toch opnieuw en meldt dat in dit topic, waar we het een paar weken geleden over die film hadden, maar nu totaal niet?quote:
Facebook is zo kut nog niet een verademing vergeleken met hyves iig. Ik zal wel eens wat printscreens maken.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik dacht hyves+facebook voor het klootjesvolk. My bad.
Dan ben ik het met je eens.
TTGL?quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:55 schreef Bakakame het volgende:
Net op YouTube een compilatie van most epic moments uit TTGL gezien
Dαt is awesome![]()
quote:It is notable for its heavy violence and use of graphic fanservice, and in particular, the use of breast milk as an actual plot device
Inderdaad straks gaan we het ook nog eens hebben over niet anime meisjes.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:36 schreef mschol het volgende:
hebben we het hier nou werkelijk over een niet anime film?
quote:Op woensdag 28 september 2011 00:45 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Inderdaad straks gaan we het ook nog eens hebben over niet anime meisjes.
Dus Facebook is een varken en Hyves is homo?quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:55 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Facebook is zo kut nog niet een verademing vergeleken met hyves iig. Ik zal wel eens wat printscreens maken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahaha...dat youtube filmpje, vandaag een film in de bios gezien waar dat liedje telkens in voorkwam. Vet dramatische film, maar ik telkens lachen.quote:
Ik heb hem afgekeken. Was toch bij het eind... Oh en het ging uiteraard met het vooruitspoelen zo nu en dan.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:49 schreef Weakling het volgende:
[..]
Ik snap er niks meer van en dat ligt vast aan mij. Je hebt 'm al eerder gezien, vond 'm niet goed, maar kijkt nu toch opnieuw en meldt dat in dit topic, waar we het een paar weken geleden over die film hadden, maar nu totaal niet?
<insert confused.gif here>
Nouja, het seizoen begint pas echt weer over anderhalve week, dus je kunt nu nog op vakantiequote:Op woensdag 28 september 2011 10:09 schreef .Cake. het volgende:
Bah. Ik moet vandaag (over eenhalf uur) en morgen de hele dag werken.![]()
Daarna ga ik lang weekend naar Bremen.![]()
Houd wel in dat ik pas maandag misschien weer tijd heb om ook maar iets te kijken
Ja dat is zo, maar toch. Best irritant. Moet je weer 3 topics van hier inhalen, TT afspeuren wat je gemist hebt, etc.quote:Op woensdag 28 september 2011 10:13 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Nouja, het seizoen begint pas echt weer over anderhalve week, dus je kunt nu nog op vakantie
Over drie dagen komt F/0 al uit hoor.quote:Op woensdag 28 september 2011 10:13 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Nouja, het seizoen begint pas echt weer over anderhalve week, dus je kunt nu nog op vakantie
* Repelsteeltju besluit Ika Musme geen kans te gaven.twitter:5camp twitterde op dinsdag 27-09-2011 om 22:58:00This new season of Squid Girl seems to have lost a bit of the 1st's edge, which is impressive considering the 1st was as edgy as a spoon reageer retweet
Edgy as a spoon?!quote:Op woensdag 28 september 2011 11:37 schreef Repelsteeltju het volgende:
De kracht van sociale media.
* Repelsteeltju logt in op Twitter.* Repelsteeltju besluit Ika Musme geen kans te gaven.twitter:5camp twitterde op dinsdag 27-09-2011 om 22:58:00This new season of Squid Girl seems to have lost a bit of the 1st's edge, which is impressive considering the 1st was as edgy as a spoon reageer retweet
En dat zonder ook maar voor een seconde zelf na te hoeven denken.
stel je voor dat je een eigen mening hebtquote:Op woensdag 28 september 2011 11:37 schreef Repelsteeltju het volgende:
* Repelsteeltju logt in op Twitter.* Repelsteeltju besluit Ika Musme geen kans te gaven.twitter:5camp twitterde op dinsdag 27-09-2011 om 22:58:00This new season of Squid Girl seems to have lost a bit of the 1st's edge, which is impressive considering the 1st was as edgy as a spoon reageer retweet
Edgy? Edgy?? Ika is nooit bedoeld als edgy, was dus in het eerste seizoen ook niet edgy en zal nooit edgy worden. Gelukkig maar, want een verademing tussen alle anime's (animees?) die wel edgy zijn. Tis gewoon leuk simpel vermaak met een fijn naief hoofdpersonage. Iedereen die er meer van probeert te maken heeft een compleet verkeerde insteek.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:37 schreef Repelsteeltju het volgende:
Animeesquote:Op woensdag 28 september 2011 18:54 schreef Weakling het volgende:
[..]
Edgy? Edgy?? Ika is nooit bedoeld als edgy, was dus in het eerste seizoen ook niet edgy en zal nooit edgy worden. Gelukkig maar, want een verademing tussen alle anime's (animees?) die wel edgy zijn. Tis gewoon leuk simpel vermaak met een fijn naief hoofdpersonage. Iedereen die er meer van probeert te maken heeft een compleet verkeerde insteek.
Jup.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:59 schreef ThaBrain het volgende:
Was de ED van S2 ep 26 Kaiji nou de OP of ED van S1??volgens mij wel
Gurren Lagann, elke keer dat je denkt dat het niet epischer kan doen ze er een schepje bovenop, en dat elke aflevering, niet gek dat het einde zo... episch isquote:Op woensdag 28 september 2011 23:15 schreef robin007bond het volgende:
Gurren Lagann is zo goed.
Dat eind ook
en rin komt uit ?quote:Op woensdag 28 september 2011 17:50 schreef Repelsteeltju het volgende:
Mijn menig is dat alle kinderen (in Japan) tot hun 14de opgesloten moeten worden, zodat ze niet in mijn animι hoeven voor te komen en mijn animι toch nog realistisch zijn.
[ afbeelding ]
Behalve Rin. Rin is een leuk kind.
Kewl we doen het spelletje maak de zin af.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op woensdag 28 september 2011 17:50 schreef Repelsteeltju het volgende:
Mijn menig is dat alle kinderen (in Japan) tot hun 14de opgesloten moeten worden, zodat ze niet in mijn animι hoeven voor te komen en mijn animι toch nog realistisch zijn.
[ afbeelding ]
Behalve Rin. Rin is een leuk kind.
Langs een kant ben ik blij de personages terug te zien (quote:Op donderdag 29 september 2011 00:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ben trouwens boos omdat higurashi no naku koro ni kira ROTZOOI is.
quote:
quote:Op woensdag 28 september 2011 13:03 schreef mschol het volgende:
[..]
stel je voor dat je een eigen mening hebt
In tegenstelling tot wat men meestal aanneemt op Fok! maakt een 'quote:
dat is dan ook nooit de bedoeling geweestquote:Op donderdag 29 september 2011 10:02 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[..]
[..]
In tegenstelling tot wat men meestal aanneemt op Fok! maakt een '' niet elk bericht scherpzinniger of gevatter.
quote:Op donderdag 29 september 2011 13:05 schreef outcast_within het volgende:
is idd een van de meest makkelijke hatende nietszeggende smileys hier.
Ja de personages zijn geweldig. Maar dit kan niet eens door voor comedy of fanservice, het is gewoon baggerquote:Op donderdag 29 september 2011 04:31 schreef kristyle het volgende:
[..]
Langs een kant ben ik blij de personages terug te zien () maar het niveau is wel ontzettend treurig.
Toen ik dit voor het eerst las dacht ik dat je het over dit topic had.quote:Op donderdag 29 september 2011 13:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja de personages zijn geweldig. Maar dit kan niet eens door voor comedy of fanservice, het is gewoon bagger
hij wordt door iedereen anders geinterpeteerd, das denk ik het grootste probleem..quote:Op donderdag 29 september 2011 13:05 schreef outcast_within het volgende:
is idd een van de meest makkelijke hatende nietszeggende smileys hier.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 00:13 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik vind het een geweldige smiley.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 01:09 schreef outcast_within het volgende:
Waarom beargumenteren als je ookkunt gebruiken.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 01:11 schreef outcast_within het volgende:
cynisch, puberaal, onzinnig kut ding
hier is maar 1 passende reactie op:quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2011 02:03 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
[..]
hier is maar 1 passende reactie op:![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |